Skocz do zawartości

Dead Space (Remake)


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kasztaniorem to może nie, ale ładną wydmuszką na pewno.

Callisto samo w sobie jest całkiem spoko, ale faktycznie, jak tak porównać do DSR to bieda straszna, pod wieloma względami, oprócz grafiki ewentualnie.

Opublikowano

Myślę, że Glen naprawdę chciał zrobić zajebistą grę ale tak jak każdy gierkowy Kojima trochę za mocno weszło w ten produkt jego "ego". Chciał cinematic experience i story driven gameplay, ale naprawdę nic tak nie jara graczy jak mashowanie X żeby otworzyć drzwi, przeciskanie się postaci przez wiadomo co, pseudo skradanie i w sumie to głównie nacisk na wychylanie gałki i bicie tego R2/RT. Lokacje są naprawdę klimatyczne, ale za mało było funu w gameplayu. Takiego, żebym stanął na chwilę w miejscu i powiedział "kurwa ale to jest zajebista giera" tak jak przy RE2 Remake czy właśnie DS Remake.

Biorąc pod uwagę, że to nowe IP, a wymieniłem właśnie remaki to naprawdę smutne.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Wychodzi na to że powinni wziąć całą grę Callisto, wywalić głównego bohatera i jego kiwki, wsadzić Isaaca z jego wyposażeniem, może dodać jakiegoś bossa, i wydać to ponownie w pełnej cenie.

I prawdę mówiąc biorę na premierę.

Opublikowano

Ja tam z chęcią wrócę do Callisto, obejrzałem dziś filmik jakiegoś trophyhuntera i co chwila łapałem się na tym, że ten czy tamten motyw mi się podobał i chcę to znów przeżyć.
(filmik w spoilerze)

Spoiler

 


A skoro przy YouTube jesteśmy...
Przed chwilą obejrzałem gameplay z dwóch pierwszych chapterów Dead Space remake, które koleś ogrywał w towarzystwie developera oryginału.
Zajebisty materiał, podjarka gościa, jego reakcje, a także kilka ciekawostek, które chłop opowiada na temat developingu pierwowzoru - warto obejrzeć:
 

 

 

 

 

  • Dzięki 1
Opublikowano
13 godzin temu, messer88 napisał:

Rozdział 10 dopiero skończyłem :obama:

 

Rozumiem że na impossible można oszukiwać i jak wiem że zginę to wystarczy wczytać save z menu? 

 

btw dobry tip jak ktoś nie wie, jak mamy niepełny bądź pusty magazynek w jakiejś broni, to apgrejd pojemności wtedy nam to uzupełnia za free. 

o kurde, szkoda, że wczesniej o tym nie wiedziałem :D. No trudno, może zrobie za jakiś czas 2gie przejście, teraz już rodział 11, dzisiaj zakończę historię, piękna gra :D. 

12 godzin temu, Szermac napisał:

W ogóle po giercowaniu w to cudo, jeszcze bardziej widać jak Callisto jest strasznym kasztaniorem xd

Mam zamiar od razu po Dead Space go ograć, więc dam znać :D. 

11 godzin temu, Dr.Czekolada napisał:

Myślę, że Glen naprawdę chciał zrobić zajebistą grę ale tak jak każdy gierkowy Kojima trochę za mocno weszło w ten produkt jego "ego". Chciał cinematic experience i story driven gameplay, ale naprawdę nic tak nie jara graczy jak mashowanie X żeby otworzyć drzwi, przeciskanie się postaci przez wiadomo co, pseudo skradanie i w sumie to głównie nacisk na wychylanie gałki i bicie tego R2/RT. Lokacje są naprawdę klimatyczne, ale za mało było funu w gameplayu. Takiego, żebym stanął na chwilę w miejscu i powiedział "kurwa ale to jest zajebista giera" tak jak przy RE2 Remake czy właśnie DS Remake.

Biorąc pod uwagę, że to nowe IP, a wymieniłem właśnie remaki to naprawdę smutne.

 

DS może, ale RE2 Remake to z oryginałem miał naprawdę mało wspólnego :P. 

Opublikowano

Poza tym, myślę, że dobrze się stało, kolejne "Callisto" będzie pewnie bardziej klasyczne gameplayowo, bo z tego co widzę walka podobało się tylko garstce graczy, reszta woli gameplay loop w stylu DS/RE. 

Nie każdy eksperyment musi się udać jak Death Stranding ::). 

10 godzin temu, Rtooj napisał:

Wychodzi na to że powinni wziąć całą grę Callisto, wywalić głównego bohatera i jego kiwki, wsadzić Isaaca z jego wyposażeniem, może dodać jakiegoś bossa, i wydać to ponownie w pełnej cenie.

I prawdę mówiąc biorę na premierę.

Przynajmniej nie są to identyczne gry. 

Opublikowano (edytowane)

Z tym, że właśnie walka w Callisto to jedna z lepszych rzeczy (oprócz walk z bossami) obok grafiki. Chociaż, lepsza to i tak za dużo powiedziane, bo walka z kilkoma przeciwnikami to dno, lokacje obsiane w kolce i pułapki, mmm niesamowita immersja xD Ślepi przeciwnicy reagujący na dźwięk, bardziej obsrani niż główny bohater. Jest kasztanem i tyle. Wszystko posklejane na taśmy

Edytowane przez Szermac
Opublikowano

Odnośnie lokacji z kolcami to ten dev z filmiku, który wklejałem powyżej, też wspominał o tym, że mieli w swoim gronie bekę, że Ishimura jest tak źle zaprojektowana, że w życiu nie przeszłaby żadnej inspekcji BHP.

No ale oczywiście w Callisto to już w ogóle przegięcie - fajnie to sparodiowali w recenzji AngryJoe :D

Opublikowano

Opuściłem na razie Ishimurę, z wynikiem 18 godzin, w tym 4h robiłem poboczne. I dla mnie to jest czysty horror, nieważne ile miałem amunicji, przez ten system który formuje  na bieżąco oświetlenie, muzykę, i przeciwników w kolejnych pomieszczeniach nie miałem takiego spokoju jak w re2remake że mam świadomość że przez kolejne 10 pomieszczeń nic mnie nie zaatakuje i latam sobie beztrosko pomimo ciemności wokół. Tutaj ciągle skupienie i lekkie poddenerwowanie co będzie zaraz. Gdyby ograniczyli miejsca do save'owania i checkpointy to w ogóle byłoby ciężko w to grać.

Fantastyczne dodatkowe historie, grafikę patchem mocno poprawili, chociaż zbliżenie kamery na Isaaca pokazuje że mogli te tekstury jednak podciagnąć, tym bardziej na głównym bohaterze.

Jak Aegis będzie równy to dla mnie gra idealna.

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Rtooj napisał:

 przez ten system który formuje  na bieżąco oświetlenie, muzykę, i przeciwników w kolejnych pomieszczeniach nie miałem takiego spokoju jak w re2remake że mam świadomość że przez kolejne 10 pomieszczeń nic mnie nie zaatakuje i latam sobie beztrosko pomimo ciemności wokół. Tutaj ciągle skupienie i lekkie poddenerwowanie co będzie zaraz.

 

O, właśnie! Zapomniałem o tym wspomnieć.

Zajebiste są te randomowe akcje, że czasem wracasz w miejsce uprzednio wyczyszczone, a tu np gęsta mgła w korytarzu i już wiadomo, że zaraz coś znów zaatakuje.

Czasem wystarczy reload save i tego nie będzie, jakby ktoś chciał koniecznie uniknąć, ale ogólnie ten cały system jest fajnie zaprojektowany - zmiany oświetlenia, randomowe spawny potworków w zależności od tego, w którym miejscu się znajdujemy i w którą stronę Isaac patrzy. No nie ma nudy i rutyny.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...