Skocz do zawartości

Dead Space (Remake)


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

 

Konkretny wysyp informacji i gameplaye z gry w połowie października.

 

 

 

 

Nowy artykuł na oficjalnej stronie EA:

https://www.ea.com/pl-pl/games/dead-space/dead-space/news/inside-dead-space-1-remaking-a-classic

 

 

 

isaac-in-game-render.jpg.adapt.crop16x9.

 

graphics-comparison.png.adapt.crop16x9.1

 

 


 

Cytat

 

Chodzi o przebudowanie gry od podstaw, a także o wprowadzenie nowej zawartości i współczesnych ulepszeń – ale nigdy nie wolno zdradzać wersji pierwotnej.

 

„Najpierw oddajemy hołd naszej spuściźnie” – mówi starszy producent Philippe Ducharme. „Traktujemy pierwotną wersję gry z najwyższym szacunkiem. Dzięki temu podstawowe założenia pozostają takie same. Wprowadzamy jednak kilka ulepszeń, aby to doświadczenie stało się atrakcyjne zarówno dla nowych, jak i powracających graczy”.

 

 

Cytat

 

W efekcie powstaje gra będąca czymś znacznie więcej niż zwykła, zmodernizowana wersja pierwotnego tytułu. „Przykładowo, fabuła obejmuje wszystkie wątki znane z wersji pierwotnej” – mówi Philippe. „Uwzględniliśmy też jednak tło fabularne całej serii, które jest znacznie obszerniejsze od tła pierwszej gry. Ukazały się już Dead Space™ 2, Dead Space™ 3 czy komiksy – wprowadziliśmy do tego świata mnóstwo dodatkowej treści”.

„Otóż to: chcieliśmy, aby fabuła remake’u lepiej pasowała do fabularnego tła uniwersum Dead Space, które rozwinęło się po premierze pierwszej gry” – dodaje Roman. „Przykładowo, tym razem Isaac ma głos, jak w Dead Space 2 i Dead Space 3. Niektóre postacie drugoplanowe, które wcześniej występowały tylko w nagraniach dźwiękowych, takie jak doktor Cross, tym razem pojawiają się na ekranie. Chcieliśmy również przedstawić nieco szerzej niektóre inne ważne postacie, takie jak Nicole. Właśnie po to opracowujemy cały wachlarz fabularnych zadań pobocznych, dzięki którym będzie można zobaczyć chociażby co się działo z Nicole zaraz po wybuchu epidemii”. 

 

 

Cytat

Współczesne platformy umożliwiają również wprowadzenie istotnych ulepszeń technologicznych. „Mamy nowy silnik, Frostbite™” – mówi Roman. „Wszystkie animacje, tekstury, efekty czy reguły zachowania wrogów zostały w nim odbudowane”.

 

Cytat

„Ponadto cała gra będzie miała postać ciągłej serii ujęć” – twierdzi Philippe. „Od samego początku gry do jej końca nie będzie żadnych cięć kamery ani ekranów wczytywania – nie licząc śmierci bohatera. Pomieszczenia Ishimury są teraz w pełni ze sobą połączone, więc można przejść od A do Z, zwiedzić cały statek i wrócić do poprzednich, już ukończonych lokacji, aby zebrać przedmioty, które się przegapiło – to coś nowego. Całe doświadczenie jest teraz ciągłe”.

Odnośnik do komentarza

Jeśli goście wiedzą jak składać linijki to przecieć remake'i to jest linija najmniejszego oporu dla deva. W ogóle znacie przykład jakiś remake'ów które spyerdolono? Nie mówię o kasztanach pokroju SH Collection, bo tam były problemy z brakiem kodu źródłowego. Wszelkiego rodzaju normalne remake'i zawsze się udawały i tutaj będzie identyko.

Odnośnik do komentarza

Kto oglądał każdy dziennik deweloperski i wypowiedzi devów wie, że lepsze studio się za ten projekt nie mogło zabrać. Zachowują to co najlepsze w oryginale, wprowadzają fajne zmiany (całą Ishimurę zwiedzimy wzdłuż i wszerz bez loadingów, rozwinięcie wątków fabularnych pewnych postaci itd), przy okazji słuchają feedbacku bo od razu reagowali m.in. na krytykę dźwięku broni.

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Pupcio napisał:

Nie no chyba ciężko będzie im popsuć to popsuć. Przecież nie robią tego od zera. Ja czekam mocno bo dead space to życie no ale pierwszeństwo ma calisto bo to nowe ip i nie ea a przy tym wygląda równie fajnie jak nie lepiej

Calisto na tych ostatnich pokazach wyglada jak demo koncepcyjne pierwszego DS. I jeszcze te szarpane animcje przy uzywaniu stazy xD.

 

Odnośnik do komentarza
35 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Jeśli goście wiedzą jak składać linijki to przecieć remake'i to jest linija najmniejszego oporu dla deva. W ogóle znacie przykład jakiś remake'ów które spyerdolono? Nie mówię o kasztanach pokroju SH Collection, bo tam były problemy z brakiem kodu źródłowego. Wszelkiego rodzaju normalne remake'i zawsze się udawały i tutaj będzie identyko.

SH HD, to nie jest remake, tylko pseudo remaster, bo z konieczności musieli użyć wersji beta, czy coś w tym stylu. Remake, jest starym zrobionym od nowa, i pewnie, że da się spierdolić robotę. Było te komiksowe coś tj. XIII(teraz chyba dostanie drugą szansę). Ponoć fuszerka, poprzedni remake(sic) przed tym najnowszym rimejkiem kolekcji tonego(1+2), też był gównem. No da się zepsuć jak każdą dosłownie grę.

O czym mówimy, są nieudacznicy, którzy pierdolą proste remasterki zamieniając je w demastery jak wspomniany SH, Mafia 2.

Prince of Persia jak już praktycznie był pchany na półki, to wyglądał gorzej od oryginału mimo bycia rimejkiem. GTA Trilogy, nawet nie wiem jak nazwać, jakaś dziwna hybryda robiona z pomocą niedojebanego A.I. No jak widać, jest tego trochę, a to pewnie nie wszystko.

 

Calisto jest dla mnie zbyt podobne na pierwszy rzut oka do DS-a. Niby nowe IP, ale nazwałbyś to Dead Space 4, i wyszłoby na to samo. Może ten system obrażeń i walka bronią ręczną jakoś ich wyróżnią. Jak będzie dobrze, tak powiedzmy 7-8/10, to już będą zadowolony.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...