Opublikowano 10 października 201311 l Dokladnie, dzis pierwsze takie konkretne podejscie do onlajna zrobilem, potestowalem z czym to sie je i trzeba do tego z przymruzeniem oka podejsc, multi na faze, zadne tam wielkie skile i taktyki. To nie bf. Ofkoz gre mi zwiesilo jak najtmer mi zapa wyslal ale mam dzis duzo cierpliwosci i to jedyna wtopa na pare h gry. Od jutra podolaczam do ekip i poszczelamy jak gra pozwoli.
Opublikowano 10 października 201311 l Spoko przez takie podejście za jakiś czas na konsolach w ogóle nie będzie free aima Bo ludzie będa chcieli tylko postrzelać, a do skilla będzie PC i myszka :potter:
Opublikowano 11 października 201311 l Autocelowanie działa nieźle na średni dystans, bo od razu namierza cel. Na dalsze odległości zupełnie nieprzydatne, a chyba każdy ogarnięty strzela jak widać w oddali już jakiegoś ludzika. Wystarczy pruć na wysokości głów i dosyć łatwo wchodzą headshoty. Wadą tego celowania dla "noobów" jest to, że namierza zwykle na tułów i walimy serię w kamizelkę zamiast głowę.
Opublikowano 11 października 201311 l To celowanie w trybie online jest zalezne od singla czy nie - tzn jak wylacze w singlu to w multi tez bedzie wylaczone czy trzeba osobno ? Edytowane 11 października 201311 l przez saptis
Opublikowano 11 października 201311 l Tylko zależne od singla, w trakcie sesji multi nie można zmienić
Opublikowano 11 października 201311 l No to juz wiem dlaczego mialem problemy ze znalezieniem graczy nawet do zwyklego wyscigu - w singlu mam wylaczony auto-aim, a jak juz ktos pisal przez to trudniej dolaczyc do gry bo ludki graja z auto-aim. Edytowane 11 października 201311 l przez saptis
Opublikowano 11 października 201311 l Dokładnie ten sam problem miałem, jak się okazało, to nie był problem z serwerami tylko po prostu nie było z kim grać Autocelowanie działa nieźle na średni dystans, bo od razu namierza cel. Na dalsze odległości zupełnie nieprzydatne, a chyba każdy ogarnięty strzela jak widać w oddali już jakiegoś ludzika. Wystarczy pruć na wysokości głów i dosyć łatwo wchodzą headshoty. Wadą tego celowania dla "noobów" jest to, że namierza zwykle na tułów i walimy serię w kamizelkę zamiast głowę. Wiadomo, że samo poleganie na auto-celowaniu nie daje sukcesu, ale przy wielkości niektórych map to można 3/4 mapy auto celowaniem ogarnąć
Opublikowano 11 października 201311 l W grze polegającej na zabijaniu celowanie jest dosyc istotne W grze w ktorej 80% czasu spedza sie w samochodzie model jazdy tez powinien byc istotny a nie jest, cieszmy sie wiec Auto-Aimem Edytowane 11 października 201311 l przez eX4cT_PL
Opublikowano 11 października 201311 l Model jazdy to wyłącznie kwestia gustu, ja nie wyobrażam sobie grania online na modelu jazdy z IV, poza tym model jazdy zmienia się nieco wraz ze wzrostem umiejętności postaci. Auto aim natomiast to kwestia wyboru i pojscia na latwizne
Opublikowano 11 października 201311 l Juz nie pamietam gdzie, ale czytalem, ze za jakis czas bedzie mozna robic swoje eventy w trybie online, nie wiem tylko jak to bedzie dzialac - ma byc jakis kreator czy cos, moze bedzie platny - ma ktos jakies info na ten temat ? Chcialbym zeby zrobili w grze wyscigi buldozerami, widlakami i ciagnikami - to byloby dopiero cos ! Edytowane 11 października 201311 l przez saptis
Opublikowano 11 października 201311 l Dobra wiem, ze bedzie, ale moze masz jakies konkretne info - kiedy bedzie, co bedzie mozna tworzyc itd. Jakis link ?
Opublikowano 11 października 201311 l Model jazdy to wyłącznie kwestia gustu, ja nie wyobrażam sobie grania online na modelu jazdy z IV Nie tyle gustu, w GTA4 był dużo lepszy więc i wyścigi miały duży sens (jedynie do poprawy było podbijanie na krawężnikach, teraz za to wcale nie podbija i można jechać jak wariat). Co do wczorajszego patch-a (3 już) to przywitał mnie ekran wyboru jasności, a potem zwiecha (pierwszy raz od początku), myślałem, że padł save - na szczęście nie. Co do GTA Online to się poddałem: 1.Misje - gdzie te misje? Liczyłem na coś w rodzaju tych z Hitman Absolution (gdzie gracze wybierają max 3 cele i metody eliminacji cicho głośno czym itp). W GTA Online pograłem trochę w misje i koniec. 2.Wyścigi - są zrujnowane przez: -handicap -brak rankingów (a to co jest zrujnowane przez handicap) -no i słabszy model jazdy. W ogóle nie widzę sensu by się ścigać, np.: -wygrałem wyjątkowo "długi" wyścig, prowadząc niemal od startu do mety -czas łączny 6:02, best lap 1:29 (średnia odliczając start 1:29.5) -a rywale porobili best lapy 1:21-1:23 - no to ciekawe czemu przegrali skoro byli masakrycznie "lepsi" Efekt z tego taki, że będąc daleko z przodu lub daleko z tyłu w GTA4 lub Forza zawsze można powalczyć o jak najlepszy wynik (w GTA4 pamiętałem większość dla wielu klas - a Cometem wszystkie). W GTA 5 Online walka o wyniki nie ma żadnego sensu, to jeden wielki cheat (legalny) zależny jak daleko się jest od lidera. 3.Ponadto powszechne problemy (5 godzin i z 50 prób w tutorialu by przejść pierwszy wyścig, a potem kolejne 2 godz na tworzenie kolejnych znikających postaci). PS. w efekcie wróciłem do single playera, przejdę drugi raz, w tym jak najwięcej na złoto. Edytowane 11 października 201311 l przez Arek_
Opublikowano 11 października 201311 l Jest sens w coś pakować pieniądze na 15lvlu i 70tys. na koncie, czy zaraz zarobki nabiorą przyspieszenia i chata za 400k plus Gallardo są bliżej niż myślę?
Opublikowano 11 października 201311 l Tak blisko nie są, ja na 17 levelu kupiłem garaż, żeby nie jeździć ciągle tą samą furą @Arek - dlatego mówię, to kwestia gustu, mi taki model bardziej pasuje do GTA, wyścigi są dużo bardziej szalone i momentami przypominają Burnouta czy Blur w wyścigach z dopałkami. Szanuje to, że komuś się podoba bardziej model z IV, ma do tego pełne prawo. @saptis - było to w trailerze gta:o od R*, na poczatek dadzą możliwość projektowania wyścigów i deathmatchy. W przypadku wyścigi to wiadomo jak to będzie wyglądać, w przypadku DM dostaniesz kawałek placu i będziesz mógł dowolnie ustawiać budynki, obiekty, zaparkowane auta, broń apteczki itd. Miasto ma ogromny potencjał na naprawdę genialne mapy do DM, oby ludzie się tym zajarali
Opublikowano 11 października 201311 l http://www.rockstargames.com/newswire/article/51565/grand-theft-auto-online-half-a-million-gta-stimulus-package-this.html 500.000$ dla wszystkich graczy którzy grali w październiku jako zadośćuczynienie za problemy.
Opublikowano 11 października 201311 l I dodatkowo w przyszłym tygodniu pojawi się patch, który ma rozprawić się z pozostałymi problemami.
Opublikowano 11 października 201311 l (pipi)enie...Chcą po prostu sprzedać jeszcze więcej gier w tym miesiącu.
Opublikowano 11 października 201311 l Pomyslcie tylko ile kasy oni musza placic za te patche bo przeciez wydanie kazdego kosztuje - trzeba placic Sony i Microsoftowi. Rockstar jest bogate, ale mimo wszystko cos takiego troche kosztuje, podobno nawet 40tys$ i wiecej za latke. Edytowane 11 października 201311 l przez saptis
Opublikowano 11 października 201311 l Dobrze ze w świecie GTA V nie ma inflacji i rockstar moze emitować dolary do woli xD Ile kosztuje jakiś apartament z garazem?
Opublikowano 11 października 201311 l Za 125k kupisz normalne mieszkanie z garażem na 6 aut. Niektóre misje mniej więcej od 25+ mają chory poziom trudności. Na normalu i z auto aimem chyba 5 razy robiliśmy 1 misję, strasznie frustrujące, wychylasz się zza osłony, żeby zabić 1 cel a 2 wali ci hsa
Opublikowano 11 października 201311 l 500k to duuuzooo Ja na 25 levelu do tej pory zarobilem niecale 300k. bedzie bogactwo (pipi)a !
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.