Skocz do zawartości

GTA V Online


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raven - misja na telefon dla Martina.

Lukas - sęk w tym, że z tego co wyszło na jaw, te hacki to głównie efekt modyfikacji jakiegoś tam pliku z płyty. Nawet specjalnie nie był zabezpieczony. Co innego jakieś tricki z klonowaniem aut itd. Na samym początku dawali dużo expa za wyścigi to nie, źle. Była opcja powtórki misji to wyłączyli bo hajs wpadał. Najpierw dawali różne opcje a później zdziwienie, że gracze z nich korzystają. Co patch to coś zabierali ale jednocześnie oferowali nowe możliwości i pole do popisu przy kombinowaniu. Wiec tak, słabość R*. Ich problemy były szczególnie widoczne przy MP3. Nie wyciągnęli wniosków po IV. Teraz im lepiej poszło ale wciąż popełniają głupie błędy i nie uczą się na cudzych.

mają patchować i hajs odebrać, żeby czasem nie przegięli i nie odebrali za dużo albo popsuli jeszcze bardziej.

Opublikowano (edytowane)

Lukas_AT gra kompletna, gdzie w wersji 1.08 (?) mamy nieśmiertelnych graczy ? :D I co chwila ktoś dostaje kilkaset milionów lewej kasy ? Taaa gra kompletna, serwery serwerami, ale ilość bugów i exploitów jakie gracze znaleźli z każdym patchem spokojnie przerasta Battlefielda. Weź pod uwage, ze to wszystko nie byly bugi na zasadzie ktoś zapadł się pod mape, kogoś wyrzuciło z gry, albo stracił kupione auto, tylko wykorzystywanie bugów, żeby autentycznie psuć gre dla innych graczy.

 

Nieśmiertelni gracze to zmora gier sieciowych od zarania dziejów. W wielu FPS-ach była istna plaga cheaterów - również w serii Battlefield czy Call of Duty. Deweloperzy walczą z tym od lat i co? Też nie wyciągają wniosków? Nie, po prostu hacker może to, co deweloper. GTA V to gra kompletna (ale kompletna =/= idealna), bo nawet w dniu premiery nie otrzymała day one patcha, co dziś jest standardem. GTA Online, jak już wspomniałem, owszem, w dniu premiery było niegrywalne, ale to wina ogromnej ilości graczy, jaka pojawiła się na serwerach. Rockstar mogło przeprowadzić symulacje ruchu na serwerach, ale to nigdy nie będzie stan realny. I tak szybko się wygrzebali. Łatki, co ponownie chcę podkreślić, ważyły tylko około 50Mb. Killzone: Najemnik w dniu premiery otrzymał łatkę 1.2 GB. Świadczy to o tym, że w momencie rozpoczęcia certyfikacji gry i dalej tłoczenia, była ona niedokończona.

 

Colin, prawda jest taka, że graczom nigdy nie dogodzisz. Obojętnie, czy nagrody za zadania byłyby wystarczające wysokie czy nie, hackerzy i tak będą szukać dziur w programie i psuć zabawę innym. To nie jest bunt przeciwko mikrotransakcjom.

 

Czy Rockstar popełnia błędy? Nie twierdzę, że nie. Popełnia je wielu deweloperów. :)

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

mają patchować i hajs odebrać, żeby czasem nie przegięli i nie odebrali za dużo albo popsuli jeszcze bardziej.

Właśnie, zastanawia mnie na jakiej zasadzie będzie to działać z odbieraniem hajsu. Mam nadzieje że po prostu przywrócą nasz stan konta przed otrzymaniem tych pieniędzy.

Opublikowano

chyba tak, po prostu po logach sprawdzą ile hajsu było przed tym datkiem i tyle zostanie. ale pozostaje również hajs, który na legalu się zarobiło od tamtego czasu. pożyjemy zobaczymy. oby nie przesadzili w porządkach.

 

btw po patchu można już sprzedawać auta kupione w internecie. tego mi brakowało od samego początku. jeżeli zakup się znudził bądź nie spełnił oczekiwań to kasa była wyrzucona w błoto. teraz można odzyskać sporą część. auta kupione przed patchem nadal mają blokadę.

w garażu już parkują 3 Addery na maksa zrobione, każdy wart 730k$. taka lokata kapitału w razie czego :D

Opublikowano

albo jeszcze odda skoro mają przywrócić stan sprzed datku :sorcerer:

serio, nie zdziwiłbym się gdybym miał 10 mln, później dostał 100, wydał wszystko do zera a po patchu znowu 10 na koncie. czysto hipotetycznie, nie zamiaru sprawdzać na własnym profilu. dodatkowo ciekawi mnie czy przywrócą stan konta bankowego czy ogólnego. dla testów jeszcze wypłaciłem co nieco i noszę w kieszeni, później jeszcze więcej wypłacę i zobaczymy :x

Opublikowano

Jakis tydzien temu dostałem czapkę na 16dni, jednak za każdym włączeniem gry i zmianą serwera czas nie ulega zmianie, nie odlicza. Dzisiaj dostałem informacje o 1 miesiącu na serwerach czapkowych i czasu nadal nie odlicza... 

Ktos ma podobne akcje jak ja ? 

Opublikowano

Jeżeli ktoś jeszcze dosyć sporo pyka w online na PlayStation to zaproście mnie do znajomych; DreyesPL
 
z chęcią bym z kimś 'pobiegał' po Los Santos, a nie mam z kim bo wszyscy znajomi grają sporadycznie albo młócą w coś innego ;c

Opublikowano

Jakis tydzien temu dostałem czapkę na 16dni, jednak za każdym włączeniem gry i zmianą serwera czas nie ulega zmianie, nie odlicza. Dzisiaj dostałem informacje o 1 miesiącu na serwerach czapkowych i czasu nadal nie odlicza... 

Ktos ma podobne akcje jak ja ? 

 

poszukaj problemu na gta.forums albo wyslij tu: http://support.rockstargames.com/hc/pl, Rockstar odpisze ci w ciagu dwoch tygodni.

Opublikowano

Jest jakiś działający sposób na dzielenie się kasą? Jakąś większą sumą.

 

nawet dziele się kasą po akcji w tym momencie chyba nie działa. większe sumy możesz zrobić tak, że kradniesz jakąś lepszą furę z ulicy (najlepiej 4drzwiowy mercedes albo bmw, te nowsze bardziej zaokrąglone) tuningujesz na maxa za swój hajs i dajesz go kumplowi. sprzeda od razu albo wstawi sobie do garażu na później. owszem więcej wydasz na tuning niż on zarobi na sprzedaży ale transfer hajsu jest. stuningowany na maxa merc jest wart 120k więc trochę jest. beta koło 100k.

 

GTA-5-Benefactor-Schafter.png0_0.jpg

Opublikowano

każde auto ukradzione z ulicy, którym możesz wjechać do LSC da się sprzedaż, nawet po tuningu. zawsze tak można było.

to ograniczenie dotyczyło jedynie aut kupionych w internecie. ale nawet i to już nie działa, na szczęście, bo zmienili to z ostatnim patchem. droższe auta kupione przed patchem są nadal zablokowane, kupione po patchu można swobodnie sprzedawać. np Adder zrobiony na maxa wart jest 730k.

Opublikowano (edytowane)

Pojawił się patch 1.9 ,jeszcze nie wiadomo co dokładnie wprowadza, wy testuje i dam znać

 

Małe sprostowanie , patch likwiduje tylko nabijanie xp w misjach dachowiec i gazety kłamią :/

Edytowane przez AbraHAM
Opublikowano

Pograłem trochu w multi i mam mieszane odczucia co do tego trybu :mellow: przyznam, że ze znajomymi spoko się gra w coopie i miło wygłupia się po mieście, ale... kasa potrafi wyparować mi z konta bankowego, bronie potrafią mi zniknąć mi z ekwipunku a wisienką na torcie jest balans gry we free roomie(tzn. jego brak), mając 11lvl postaci mogę obsrać się tylko na miękko kiedy jakiś fajfus przyjedzie czołgiem i męczy mnie oraz normalnych graczy na respie :/  a ten tryb pasywny to szanowni panowie z Rockstars mogą sobie w dupska powsadzać.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...