Skocz do zawartości

Call of Duty: Vanguard


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, PiPoLiNiO napisał:

U mnie okej. Nie masz wyłączone w opcjach?

W menu konsoli włączone, w grze włączone, w innych grach działa, sprawdzałem na 3 padach, a z konsolami mam odczynienia od chyba 20 lat wiec ogarniam. Sprawdzałem w internecie nic nie piszą. Odinstalowałem dwa razy, raz nawet wykasowałem savy. Wibracja nie działa, trigger nie działa ale ten martwy punkt spustu działa bo sprawdzałem włączając o wyłączając. 

Opublikowano

6h 25min tyle zajęła kampania na przedostatnim poziomie trudności. Ogólnie jedna z lepszych w historii cod. Grafa lepsza niż ostatnio. Dźwięk jak to w cod, kozak. Pierwszy raz chciało mi się grać w grę jednym ciągiem. Zasiadłem po 14 i teraz ukończyłem.

  • Lubię! 2
Opublikowano
Godzinę temu, PiPoLiNiO napisał:

6h 25min tyle zajęła kampania na przedostatnim poziomie trudności. Ogólnie jedna z lepszych w historii cod. Grafa lepsza niż ostatnio. Dźwięk jak to w cod, kozak. Pierwszy raz chciało mi się grać w grę jednym ciągiem. Zasiadłem po 14 i teraz ukończyłem.

 

Bardzo dużo pochwał pod kątem fabuły już przeczytałem. Reszta też wygląda nie najgorzej.

Trzeba dopisać do wishlisty. ;) 

Opublikowano

Jeśli chodzi o TTK to niestety dla mnie bardzo szybko się ginie. Wolałbym 1-2 kulki więcej.

 

Na plus w multi mapy i ich ilość jak na start, bardzo ciekawe i różnorodne lokacje. 

 

Strzelanie przyjemne i typowe dla serii. 

 

Zdecydowanie wolę klimaty IIWS niż jakieś skoki w przyszłość:)

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, easye napisał:

Czy w tej części upgrade z PS4 jest także płatny?

 

Na 99,9% tak, wszak wersja międzygeneracyjna cyfrowa kosztuje 349 zydli, natomiast zwyklak na PS4 289 zł.

 

Pograłem wczoraj dwie godziny dochodząc do 13-go levelu i coś już mogę napisać. Wiadomo, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko jeden raz, a te jest niestety chuyowe delikatnie rzecz ujmując :( O TTK ktoś już wyżej pisał. Jest po prostu mikre. Ginie się w ułamku sekundy. Nie to jest jednak najgorsze. Najgorsze są mapy :/ Wyróżniają się na plus li tylko te z bety, oraz przeróbki genialnych map z CoD: WaW tj Castle oraz Dome, choć ta druga ma ewidentnie spaprane spawnpointy. Reszta map w większości do zaorania. Płaskie, ciasne i jednowymiarowe. Można dostać wpierdol dosłownie z każdej strony. Jestem ciekawy czym się np kierowali twórcy dając takie wierutne spierdoliny jak Das Haus czy totalny wypierd mamuta w postaci Bocage. Ta mapa powinna się nazywać Bukkake i wówczas nazwa byłaby adekwatna. To coś a la samoróba z forge`a Halo 5. Nie podoba mi się też wszechobecne ADHD. Mapy małe, ciasne, posnajpować z małymi wyjątkami nie ma gdzie. Wszyscy w 50 procentach używają Stg 42 a w 45% MP 40 lub Sten. Nowością oprócz głosowania na MVP meczu (kto to wymyślił? :facepalm:) jest to, że można sobie samemu ustawić niejako tempo rozgrywki (!!) tj czy ma być bardziej Tactical czy szybka napierdalanina. Na razie mam ustawioną opcję "Wszystkie", aby przetestować, ale jeśli mam pozostać dalej przy tej grze to na pewno zwolnię tempo. To co mi się podoba to grafika na niektórych mapach przy rewelacyjnej, betonowej płynności 60 fps-ów. Chyba jeszcze nigdy nie było na premierę takiej gry na PS5, która by chodziła tak ultrapłynnie. 

 

O ocenę singla musicie prosić kogo innego, bo jak już pisałem nie interesuje mnie on zupełnie, podobnie jak tryb Zombie.

 

PS: Sorki, ta najbardziej kaszaniasta mapa to nie Bocage (choć też jest kiepska), a Decoy. Tragedia :( Polecam zwrócić uwagę jak wygląda na niej trawa.

Edytowane przez Czezare
Opublikowano

Przeszedłem pierwszą misje, jestem ogólnie wielkim fanem COD, grałem chyba we wszystkie, a na pewno w większość  części Call’a i niestety muszę napisać, że pierwsze wrażenia mega słabe… czuje się jakbym grał w jakąś tanią grę z czasopisma, a nie w wielko budżetową produkcję. Deszcz, poruszanie się, zachowanie NPC to jest jakaś tragedia, strzelanie też jak z gry sprzed 15 lat… gram na PS5 i przyznam, że jest to jedna z najgorszych gier w jaką grałem na nowej konsoli jeśli chodzi o grafikę i cała wizualizację, zaznaczam, że dopiero przeszedłem pierwszą misję, ale już żałuje 60£ Które wydałem na grę. Większe wrażenie zdecydowanie zrobiło na mnie COD World at War na xbox 360…

Opublikowano

Multi nie odpaliłem, pograłem 1 misje i też mam mieszane uczucia. 
Wolałbym zachowanie oryginalności historycznej niż dostać coś na modlę Tarantino. Ale zobaczymy co będzie dalej. Wrócę do chaty wieczorem to usiądę przed tv. 

Opublikowano

Misja z samolotem- ciekawa, nie kojarzę żeby taka była wcześniej w FPS z II WŚ. Trochę zmarnowały potencjał, bo mogli dać większa swobodę, uproszczone sterowanie jak w War Thunder i byłoby spoko. Aczkolwiek  Dauntless, to nie Spitfire czy Zero.

Opublikowano (edytowane)

Drastycznie niski TTK w tej grze powoduje, że praktycznie zabija ten kto kogo pierwszy zobaczy. Niby nic nowego w CODach ale w tej odsłonie jest to jeszcze bardziej uwydatnione. 

 

Liczy się tylko ustawienie, czekanie na spawny (które są na razie czasami popsute) i w sumie tyle... nie opłaca się zupełnie biegać, lepiej czekać aż ktoś będzie przebiegał i wlepić mu 2 kulki.

 

 Jak gram to mam wrażenie, że zupełnie nie chodzi o celność, umiejętność posługiwania się dana bronią, a siedzenie sobie w dobrym miejscu aż Ci ktoś pod lufę wbiegnie i będzie miał jakieś 0,2s na reakcje zanim go załatwisz.

 

Niby są tryby w których gra jest szybsza/wolniejsza ale ograniczają się one po prostu do mniejszej/większej ilości ludzi na danej mapie. 

 

Te najszybsze tryby np na małej mapie 24 na 24 lub na bardzo małej 12 na 12 to jest jakiś gaimingowy absurd. Tego nawet nie da się opisać. 

 

Ewidetnie gierka tworzona pod młode pokolenie, gdzie po prostu można dostać pierdolca od ilości rzeczy, które dzieja w jednym momencie. 

 

Mało to przyjemne, duzy chaos, gra która nieangazuje szarych komórek, pif-paf i do przodu. No chyba że ktoś za strategie uważa siedzenie w kącie i czekacie na ofiarę.

 

Szybkie, chaotyczne niewiadomoco obsadzone w fajnych realiach 2WS.

Edytowane przez michu86-
Opublikowano

Pograłem drużynowy DM i ogólnie DM. Jak napisałeś, przebiegniecie przez mapę bez zgonu mozna zaliczyć do cudu. Wszystkiego nie widziałem, ale mapy małe. Kamperze polujący i chowający się tutaj nie przejdą. 
Szybkie, dynamiczne żeby odpalić raz w dniu, 2/3 szybkie gry i koniec. 

Opublikowano

W większe gowno dawno nie gralem jeśli chodzi o multi. Gra ewidentnie skrojona pod kamperstwo i noobow, już w MW było to widać ale nie aż tak jak tutaj. Nie wiem czy widziałem kiedyś bardziej zepsuty system spawnow. Ttk to jest jakiś żart, w tej grze absolutnie nie liczy się skill ale kto pierwszy kogoś zobaczy, w normalnej grze w której nagradzany jest skill jeśli przeciwnik nie trafia w obszary które zżerają więcej hp idzie się obrócić i sprzedać mu headshota, tutaj to niemożliwe chyba że przez przypadek, nie ma żadnego znaczenia w którą część wroga się trafia. Jedyny fun jest z gunplay'u bo ten jest przyjemny. Liczyłem że mapy będą fajne bo jest ich dużo ale ich projekt to jest komedia, są mapy gdzie w ogóle nie mozliwe jest przejście gdziekolwiek bo na środku znajduje się duży budynek w którym chowają się nooby a przy tak szybkim ttk 2 strzały i koniec. W grze jest si3 karanym za bieganie a nagradzanym za kampienie, czyli to co było już w MW a powinno być dokładnie na odwrót. W obecnej formie gra jest niegrywalna, musieliby zwiększyć ttk a tego zapewne nie zrobią bo od czasów MW ta gra nie jest skierowana do starych wyjadaczy. 

  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, Czezare napisał:

Yabana mać zaraza, nie mogę od dłuższego czasu dokończyć meczu:[ Na okrągło wchodzi mi "dev error 5573" i wywala z gry. Gram na PS5. Też tak macie?

 

 

Ani razu tak nie miałem a łącznie już z 10h mam nabite w multi.

6 godzin temu, Qbon napisał:

W większe gowno dawno nie gralem jeśli chodzi o multi. Gra ewidentnie skrojona pod kamperstwo i noobow, już w MW było to widać ale nie aż tak jak tutaj. Nie wiem czy widziałem kiedyś bardziej zepsuty system spawnow. Ttk to jest jakiś żart, w tej grze absolutnie nie liczy się skill ale kto pierwszy kogoś zobaczy, w normalnej grze w której nagradzany jest skill jeśli przeciwnik nie trafia w obszary które zżerają więcej hp idzie się obrócić i sprzedać mu headshota, tutaj to niemożliwe chyba że przez przypadek, nie ma żadnego znaczenia w którą część wroga się trafia. Jedyny fun jest z gunplay'u bo ten jest przyjemny. Liczyłem że mapy będą fajne bo jest ich dużo ale ich projekt to jest komedia, są mapy gdzie w ogóle nie mozliwe jest przejście gdziekolwiek bo na środku znajduje się duży budynek w którym chowają się nooby a przy tak szybkim ttk 2 strzały i koniec. W grze jest si3 karanym za bieganie a nagradzanym za kampienie, czyli to co było już w MW a powinno być dokładnie na odwrót. W obecnej formie gra jest niegrywalna, musieliby zwiększyć ttk a tego zapewne nie zrobią bo od czasów MW ta gra nie jest skierowana do starych wyjadaczy. 

 

Dlatego zupełnie nie rozumiem po co w tej grze tryby HC, skoro normalnie ginie się w ułamku sekundy. To w HC pewnie od samego spojrzenia się pada jak mucha.

 

Powinni zamiast HC dać tryby w których ma się więcej zdrowia min. 150% tego co normalnie. To może by jakoś było.

Opublikowano
W dniu 9.11.2021 o 21:17, michu86- napisał:

Ani razu tak nie miałem a łącznie już z 10h mam nabite w multi.

 

Dlatego zupełnie nie rozumiem po co w tej grze tryby HC, skoro normalnie ginie się w ułamku sekundy. To w HC pewnie od samego spojrzenia się pada jak mucha.

 

Powinni zamiast HC dać tryby w których ma się więcej zdrowia min. 150% tego co normalnie. To może by jakoś było.

Otóż to. Mapy są wizualnie ładne ale co z tego skoro pod względem rozgrywki to są chyba najgorsze mapy w codach w ogóle. Ja wiem, że to jest cod, ma być dynamicznie, szybko ale nie taki chaos jaki tu jest połączony z fatalnym systemem respawnow, bo to powoduje, że gra jest niegrywalna, poprzednie cody też były dynamiczne ale grywalne były lepsze, gorsze ale szło grać. Co z tego, że można wybrać w filtrach ilu graczy będzie jak te wszystkie mapy są pod każde tempo a to kompletnie się nie klei, bo gdy 40 graczy powoduje chaos nie do grania na danej mapie jednocześnie jest ona za duża na 6vs6. Kompletny brak jakiegokolwiek balansu rozgrywki, balansu map pod dana ilość graczy, brak dobrego projektu map, które by nadawały się do grania biegając, bo te co są się do tego nie nadają poza naprawdę wyjątkami, które można policzyć na palcach jednej ręki. W MW też już widać było, że poszli w dziwnym kierunku ale w tamtą grę szło grać i grało się w nią z przyjemnością, mapy były w dużej mierze sklejone pod kampienie ale jednocześnie były dobrze zaprojektowane, bo nie było chaosu. 

Opublikowano

Taka dziwna sprawa. Odblokowałem pierwszy prestiż i...nic. Chodzi mi o to, że nie nalicza mi następnych dalszych punktów i rang (stopni) na pierwszym prestiżu. Cały czas jest poziom 1. To tak ma być?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...