Skocz do zawartości

Hell Let Loose


bobby

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 godzin temu, piotrekoka napisał:

Czułość na ruch i obroty, to martwa strefa.
Ja osobiście polecam zjechać do 10%, nawet i niżej. Jest wtedy większa kontrola w trybie celowania, zwłaszcza na daleki zasięg.
kufir, gram na Xie można by spróbować zagrać razem, jest u nas fajna paczka.
Mój tag T17: piotrekoka#1555

 

Zgadza sie dobra sugestia gra sie zdecydowanie lepiej, zostało tak:

 

 

Czułość Kontrolera : 90 %
Czulosc w trybie celowania : 50 %
Czulosc na Ruch i obroty : 10 %

 

Co do wspólnego grania, wyślę zaproszenie na T17.

11 godzin temu, junioru2 napisał:

Dobry. Jest może w Was szanowni kompani cierpliwość na przeszkolenie szeregowego lolka który nie wie co się dzieje ale chętnie będzie się uczył? Jestem starym prykiem ale zawsze ciągnęło mnie do Army itp. a to chyba obecnie najlepszy odpowiednik na konsolach. Gram raczej rzadko (żona, dzieci problemy alkoholowe ;)) ale w roku 00/01 służyłem w Straży Granicznej więc nauczono mnie wykonywać rozkazy. Czołem!

 

Dodaj do znajomych a ja Cie wrzuce do grupy starszych graczy co grają bez spiny ;)

PSN: Kufir_PL

Opublikowano

Gra staje się coraz mniej grywalna, a zaraz to będzie skreślona, ten zwalniający aim to tragedia. Coraz więcej graczy szuka tak na ślepo przeciwnika i po prostu strzelają w krzaki, gdzie zwolnił celownik. Wczorajsze granie i czołganie się w krzakach szybko bywało wyjaśniane ślepymi strzałami. Do naprawy, bo zaraz wszyscy będą z tego korzystać.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Moldar napisał:

Gra staje się coraz mniej grywalna, a zaraz to będzie skreślona, ten zwalniający aim to tragedia. Coraz więcej graczy szuka tak na ślepo przeciwnika i po prostu strzelają w krzaki, gdzie zwolnił celownik. Wczorajsze granie i czołganie się w krzakach szybko bywało wyjaśniane ślepymi strzałami. Do naprawy, bo zaraz wszyscy będą z tego korzystać.

Niestety masz racje...

 

Pracują już nad tym:

 

 

Edytowane przez kufir
Opublikowano
Teraz, KarolJanuszGejmingu napisał:

Dziwne,że ja grając w tą grę nie ginę w krzakach tylko jak raszuje i biegam bez osłony.

dokładnie

 

Ostatnio pobawiłem się trochę artylerią i jebnąłem serię 35 killi, niestety zabijając przy tym 15 swoich XD

Pojazdu miną i artylerią chyba nigdy mi się nie uda rozwalić

Opublikowano

Miny trzeba umiejętnie rozkładać, tak aby zmaksymalizować szanse że wrogi pojazd na nie wjedzie a minimalizując zniszczenie jednostki sojuszniczej.

Miny są bardzo przydatne i bardzo skuteczne.

Opublikowano

Tyle to ja też wiem. Kwestia tego żeby trafić gdzie będzie przejeżdżał albo zakraść się jak najbliżej pojazdu tak żeby cię przy tym nie odstrzelili. To nie BF gdzie nasrało się min na hardpoincie i tylko czekałeś aż ktoś grzecznie na niego wjedzie.

Opublikowano
3 minuty temu, Figuś napisał:

Tyle to ja też wiem. Kwestia tego żeby trafić gdzie będzie przejeżdżał albo zakraść się jak najbliżej pojazdu tak żeby cię przy tym nie odstrzelili. To nie BF gdzie nasrało się min na hardpoincie i tylko czekałeś aż ktoś grzecznie na niego wjedzie.

 

No tak jest trudno to fakt ale ja robię tak:

Gdy gramy w ofensywę i bronimy punktów pojawiam się nie przy punkcie który my bronimy teraz tylko który będziemy bronic jako następny.

Orientuje się w tym miejscu na spokojnie bo tam jeszcze nie ma przeciwników. Analizuje skąd prawdopodobnie będzie nacierać przeciwnik i rozmieszczam na spokojnie miny.

Po 2 sztuki w 2 miejscach. Następnie wracam na obecne działania wojenne. Aby wspierać oddział. Takie zagranie skutkuje zazwyczaj zniszczeniem wrogiego pojazdu który szybko chce się przedostać na drugi punkt gdy zdobędą ten pierwszy.

 

Bardzo często zostaje też na punkcie który już straciliśmy, czekam aż jednostki sojusznicze się wycofają obserwując co robią wrogie jednostki i stosownym miejscu podkładam ładunek wybuchowy ustawiony na 120 sekund.

Często skutkuje to zniszczeniem np. wrogiego garnizonu ktory wlasnie powstał gdy ja się wycofywałem.

Uwielbiam tę gre !

 

Opublikowano

Póki co 30 lvl już wbity i gdyby poprawili te przycinki i skoki w animacji (przynajmniej u mnie dalej to występuje) to miałbym grę idealną. Ciekawe kiedy twórcy wypuszczą front wschodni, bo na PC z tego co wiem to jest mapa Stalingrad. 

Opublikowano
23 minuty temu, Figuś napisał:

ja sobie chwilowo odpuściłem, do czasu aż nie poprawią rotacji map, rzygać mi się chce jak widzę po raz kolejny plażę Omaha i Utah

 

Zdecydowanie za często je losuje fakt ...

Opublikowano

Ja z kolei jestem zaskoczony jakością community, bez którego umówmy się ta gra nie istnieje. Myślałem, że gra po dwóch tygodniach będzie niestety martwa, bo ludzie nie będą ogarniać tych wszystkich zasad (albo nie będzie im się chciało do nich stosować). Tymczasem bardzo często trafia się na mecz, gdzie są ogarnięci gracze, którzy dokładnie wiedzą co mają robić. Połowa sukcesu to ogarnięty dowódca i ci o dziwo zdarzają się często. Ludzie zwracają się do siebie funkcjami, to naprawdę robi świetny klimat. Troszkę gorzej sprawa wygląda z oficerami. 


Pomimo tego, że rotacja map faktycznie jest dość słaba, to tak naprawdę dzięki zmieniającym się punktom do przejęcia i właśnie różnym stylem rozgrywki gra się ciągle super. Niektóre akcje są serio jak z filmu. Warto dać grze szanse i mam nadzieję, że będzie żyła długo.

Opublikowano

Na serwerach jest coraz więcej ogarniętych graczy. Którzy lepiej strzelają, znają swoje role i je wykonują oraz coraz lepsze taktyczne manewry stosują.

Jednym słowem Ci co od gry się odbili odeszli, wiec mięsa armatniego brak a Ci co zostali grają coraz lepiej i stopień trudności idzie w górę każdego dnia.

Tak jak pisałem prze genialna gra, jestem przekonany że będzie żyła długo i szczęśliwie!

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam serdecznie 

 

Mam taki problem, że po zapłaceniu za pełną wersję gry Hell let loose na PS 5 nic się nie zmieniło. Gra dalej zajmuje 8Gb na dysku pomimo, że ją usunąłem i ponownie pobrałem z PS Store (po tym jak została już przeze mnie kupiona). Gdzie może być przyczyna tego problemu.
Czy ktoś miał podobny kłopot i zna może rozwiązanie??? 

Opublikowano
4 minuty temu, Janekpiasek napisał:

Witam serdecznie 

 

Mam taki problem, że po zapłaceniu za pełną wersję gry Hell let loose na PS 5 nic się nie zmieniło. Gra dalej zajmuje 8Gb na dysku pomimo, że ją usunąłem i ponownie pobrałem z PS Store (po tym jak została już przeze mnie kupiona). Gdzie może być przyczyna tego problemu.
Czy ktoś miał podobny kłopot i zna może rozwiązanie??? 

Chodzi ci o tą wersję z PS Plusa? Jeśli tak to no jakby ci to powiedzieć, to była najpełniejsza z pełnych wersji gry i ta gra tyle zajmuje na PS5, jedynie co to kupiłeś grę na własność, a nie na czas trwania subskrypcji.

 

Na przyszłość, zanim założysz temat to sprawdź czy dana gra takowego już nie ma.

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Figuś napisał:

Chodzi ci o tą wersję z PS Plusa? Jeśli tak to no jakby ci to powiedzieć, to była najpełniejsza z pełnych wersji gry i ta gra tyle zajmuje na PS5, jedynie co to kupiłeś grę na własność, a nie na czas trwania subskrypcji.

 

Na przyszłość, zanim założysz temat to sprawdź czy dana gra takowego już nie ma.

Dzięki za odpowiedź. Wiem już wszystko co chciałem wiedzieć. Chodziło mi konkretnie o zawartość, która jest na PC, a której nie ma narazie nawet w płatnej wersji na PS 5, czyli ten Front Wschodni z mapą Stalingrad itp.. Znalazłem już odpowiedź w formie informacji, że zostanie to dodane prawdopodobnie na Boże Narodzenie. Dzięki i koniec tematu.

Edytowane przez Janekpiasek
Opublikowano

 

Quality of Life Improvements
  • Changed map rotation on all servers to be randomised
  • Optimisation to significantly improve loading times
  • Optimisation to improve matchmaking times
  • Optimisation to reduce the amount of in-game stuttering through improved streaming speeds
  • Optimisation to improve overall visual quality of the game
  • Matchmaking optimisation to improve ping times and network stability through improved region selection and packet loss consideration
  • Added an option to toggle steady aim on/off
  • Added an option to adjust scoped weapon sensitivity
  • Added option to adjust volume of each voice channel individually
  • The “HUD Display Mode” is now set to “Always On” by default
  • Removed locked sectors from appearing on the HUD
  • Adjusted sizing of certain map icons and text on the in-game map to be more readable
  • Change so that the player will stop leaning if they start to sprint
  • Improved controller vibration under certain scenarios
  • Improved UI spacing and formatting for the deploy screen menus
Bug Fixes
  • Fixed an issue where the player could become softlock when attempting to join a unit that is full or locked
  • Fixed an issue where the player may receive a network error when attempting to initiate matchmaking whilst the loading wheel is present
  • Fixed multiple issues where XP would not update correctly to show correct level or XP data in various locations
  • Fixed an issue where players can become softlocked on the “Match Found” prompt
  • Fixed an issue where players could navigate to other units as a Unit Leader
  • Fixed an issue where menus could not be scrolled down using the right stick of the controller
  • Fixed an issue where opening the in-game map whilst driving a vehicle will stop it from accelerating
  • Fixed numerous random crashes that could occur based on crash report data
  • Fixed multiple issues where the player was being kicked on entering the map and then being removed back to the frontend
  • Fixed a Networking issue, whereupon hard disconnection the user would not be able to join a game anymore without relaunching
  • Fixed an issue where the player can become softlocked on the “Leave unit” prompt if a spawn point is added or removed from the available list whilst it’s open
  • Fixed multiple issues with the “Steady Aim Toggle” setting
  • Fixed an issue where the movement sensitivity of a player would be significantly decreased after dying as a tank gunner
  • Fixed issue where button input is registered after closing scoreboard
  • Implemented multiple UI Fixes on deployment map screen
  • Fixed an issue where the Kick UI would not disappear from the HUD
  • Fixed an issue where the Melee weapon shortcut was not working on Controller Layout C & D
  • Fixed an issue where there were floating assets in Omaha
  • Fixed multiple instances of incorrect collision on Carentan
  • Fixed multiple UI focus issues
  • Fixed multiple VOIP icon issue

Thank you for your patience whilst we worked to deploy this patch for Hell Let Loose!

Need some assistance out there? Check out our

for some help & tips!

See you on the frontline. o7

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...