mugen 1 975 Opublikowano 8 września 2021 Opublikowano 8 września 2021 16 godzin temu, Wredny napisał: Na MS Store widziałem jeszcze jakiś poradnik za 18 z hakiem - wie ktoś, co on zawiera? Porady. 1 Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 8 września 2021 Opublikowano 8 września 2021 45 minut temu, messer88 napisał: Ale te ziomki przypodłogowe to dużo ammo przyjmują żeby na dobre paść. Powalaj Nail Gunem, dobijaj łomem jak już leży. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 8 września 2021 Opublikowano 8 września 2021 Tak opracowałem już taką pro taktykę super gierka, teraz jestem przy main hall i jest tu sporo do roboty. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 8 września 2021 Opublikowano 8 września 2021 22 godziny temu, Wredny napisał: Na MS Store widziałem jeszcze jakiś poradnik za 18 z hakiem - wie ktoś, co on zawiera? 6 godzin temu, mugen napisał: Porady. OK, sam się o to prosiłem Aż mi się "Od Zmierzchu do Świtu przypomniało" Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 9 września 2021 Opublikowano 9 września 2021 Kurde drzwi do pharmacy i ten klucz to chyba mnie przerasta zagadka. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 9 września 2021 Autor Opublikowano 9 września 2021 Zagadka z kluczem to gra w skojarzenia. Więcej nie podpowiem. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 9 września 2021 Opublikowano 9 września 2021 Zobaczyłem do solucji to faktycznie jakbym na to wpadł ok. Drugie drzwi już bardziej przystępna zagadka. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 11 września 2021 Opublikowano 11 września 2021 Spoko się w to gra i fajnie że fabuła nie wymuszona i ograniczona do minimum. Wystarczy jedno zdanie żeby opisać o co chodzi i dobrze. Żadnych przerywników i innego gówna, czysty staroszkolny gameplay i klimacik znany z residen evil 1. Nawet dialogi są suche jak w oryginalnym re1. Główna bohaterka jest ok ma fajny stulejarski design i nie jest kolejnym babochłopem. Polecam oszczędzać ammo, używać łoma i pułapek a także wykorzystywać to że niektórzy przeciwnicy mogą utknąć gdzieś na krawędziach mapy i też wykończyć ich łomem przez ścianę albo barierki. Używając tylko broni dystansowej na każdym możemy znaleźć się w dupie bez ammo. Bałem się tych zagadek ale jest ok są intuicyjne przynajmniej przez te 3h jakie spędziłem z grą. Gra chamsko gubi klatki na series x ale podaje to jako nieistotną ciekawostkę. 1 Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 11 września 2021 Opublikowano 11 września 2021 Tak w tym holu najbardziej chyba dropi. Za to w menu 144fps xD Później się robi trochę więcej tych zagadek, z niektórymi to się nachodziłem i próbowałem różnych rzeczy. QR oczywiście tu nie ma i nie chodzi mi o brak taśm bo ich liczba jest wystarczająca teraz mam np 5 na zapas tylko czasem trzeba się wracać do zapisu jak kończę grać. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 11 września 2021 Opublikowano 11 września 2021 (edytowane) Wrażenia bez spoilerów Ok gierka pękła w około 10h. Postawmy sprawę jasno użyłem kilka razy solucji bo zwyczajnie kilka puzzli mnie przerosło chodzi głównie o zagadki z wzorem na kluczu, zapamiętanie i odegranie melodii i z telewizorem no ale jebać to. Tak naprawdę to większym wyzwaniem od zagadek które są imo super zaprojektowane jest błąkanie się po korytarzach ale nie jest to oczywiście wada, ta gra miała być hołdem dla takich własnie horrorków. Grafika otoczenia kozacka, gorzej z modelami postaci - są chujowe i wyglądają jak wyjęte z innej gry. Historia totalnie sztampowa i chyba mam deja vu z medium bo tam chodziło z grubsza o to samo. No i samo nasunęło się porównanie do medium to porównam. Medium jest grą bardziej mainstreamową i liniową niż tormented souls z lepszą fabułą, sprawia wręcza przy tormented souls wrażenie blockbustera AAA. Jednak TS ma to czego nie było w medium - walkę naprawdę fajnym orężem i eksploracje. Czy polecam Tormented Souls? Nie. Wiem, że na tym forum są główne miłośnicy samograjów i open worldów dlatego nie chciałbym żeby ktoś przeze mnie wydał kasę na tę grę, a potem marudził, że archaizmy w grze która właśnie tym stoi i gra w ten sposób na sentymencie. Kto się wychował na silent hillu, residentach itp grę już dawno kupił (niektórzy nawet dwa razy) albo ma ją już na celowniku. Sam bawiłem się wyśmienicie choć muszę przyznać, że trochę wymęczyła mnie ta gra ale pozytywnie tak jak kiedyś robiły to podobne tytuły ogrywane przed psxem. Edytowane 11 września 2021 przez devilbot 5 1 Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 11 września 2021 Opublikowano 11 września 2021 No Medium jakby miało taki gameplay jak tutaj to byłaby lepsza gierka co nie znaczy że mi się nie podobała, jednak TS pod tym względem znacznie wyżej. 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 12 września 2021 Autor Opublikowano 12 września 2021 Widziałem, że w pełnej wersji zmienili podpowiedź do tej zagadki z kluczem, chyba ludzie narzekali że za trudna Spoiler W demie był - Pentagon - oficer a w fullu jest Ziemia - ludzie Może być też ułatwienie sprawy ludziom nie znającym dobrze angielskiego. No i dodano możliwość odpalenia mapy jednym przyciskiem. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 12 września 2021 Opublikowano 12 września 2021 Na mapce po patchu się teraz podświetla pomieszczenie w którym się obecnie znajdujemy. Ja se poradziłem samemu tylko z drzwiami przy kaplicy, tam była prosta zagadka. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 12 września 2021 Opublikowano 12 września 2021 (edytowane) Jeżeli w grze nie ma polskiego to jednak angielski na jakimś tam poziomie jest wskazany do tej gry. Dużo rozwiązań zagadek znajduje się w dziennikach a istotny fragment tekstu nie jest zaznaczony kolorową czcionką jak np w klasycznych residentach więc trzeba czytać w skupieniu. Jednym słowem gra się nie pierdoli z nami. Edytowane 12 września 2021 przez devilbot 1 Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 12 września 2021 Opublikowano 12 września 2021 7 godzin temu, messer88 napisał: Na mapce po patchu się teraz podświetla pomieszczenie w którym się obecnie znajdujemy. Ja se poradziłem samemu tylko z drzwiami przy kaplicy, tam była prosta zagadka. Szkoda w sumie. Fajnie było przed patchem, gdy trzeba było samemu główkować w jakim pomieszczeniu jesteśmy. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 15 września 2021 Opublikowano 15 września 2021 Dobre te puzzle z TV, poszedłem oczywiście na łatwiznę ale teraz widząc wytłumaczenie ma to sens z tym że ja bym za nic na to nie wpadł xD Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 15 września 2021 Autor Opublikowano 15 września 2021 O chuy, widzę że w pełnej wersji zagadka z kluczem powraca jeszcze więcej razy ze zdwojoną siłą. Ta wariacja z "tetrisem" mnie rozwaliła, aż nie wiem jak to ugryźć. Zamek w aptece to przy tym łatwizna. Muszę się z tym przespać, sam to ogarnąć, do solucji nie będę zaglądał. A zagadka z "biciem serca" zayebista, ale banalna, a zdaje się że ktoś na to narzekał. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 15 września 2021 Opublikowano 15 września 2021 Z tetrisem dla mnie była easy jak to w tetrisie trzeba się wpasować. 1 Cytuj
Szermac 2 856 Opublikowano 16 września 2021 Opublikowano 16 września 2021 Z tetrisem to chyba najprostsza wersja, przynajmniej u mnie zaskoczyło w głowie o co chodzi i poszło za pierwszym. Jedynie do solucji zerknąłem przy kodzie do kasy fiskalnej (słaby w szyfry jestem), no i ten TV nieszczęsny xD Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 16 września 2021 Opublikowano 16 września 2021 (edytowane) 8 minut temu, cotek napisał: Z tetrisem to chyba najprostsza wersja, przynajmniej u mnie zaskoczyło w głowie o co chodzi i poszło za pierwszym. Jedynie do solucji zerknąłem przy kodzie do kasy fiskalnej (słaby w szyfry jestem), no i ten TV nieszczęsny xD Jeśli chodzi o tę kasę fiskalną, to wtedy gra uświadomiła mi mocno jak ważne przy tych zagadkach jest myślenie poza schematem. Bardzo długi czas próbowałem ją rozwiązać stojąc przy jednym rozwiązaniu, które uważałem za pewne. A tu się okazało, że trzeba było spojrzeć na to inaczej. Edytowane 16 września 2021 przez Lukas_AT Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 16 września 2021 Opublikowano 16 września 2021 Dużo osób się pewnie może odbić od tej gry przez niektóre zagadki tym bardziej jak to będzie zakup w ciemno. Dla mnie tytuł bdb mimo zaglądania do solucji przez sam klimat i muzyczki, czuć ulgę jak się wchodzi do pomieszczeń z save czasami. Fabuła prosta ale każdą notatkę się czyta z zaciekawieniem. Bloobery mogą tutaj podpatrzeć coś jak się robi gameplay. 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 16 września 2021 Autor Opublikowano 16 września 2021 Macie rację z tym tetrisem, przyjrzałem się jeszcze raz uważnie tym rysunkom przy zamku i w pokoju rozległ się głośny dźwięk facepalma. Klimat w tej grze jest nieziemski, nic lepszego nie było od czasów REmake 1 i SH 2/3. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 16 września 2021 Opublikowano 16 września 2021 (edytowane) Największą bolączkę widać właśnie przy cutscenkach, gdzie już w RE2 na PSX były one lepsze. Spoiler z końca gry: Spoiler Ostatni boss to też trochę padaka. Nie umywa się do bossów z pierwszych Residentów. Do tego ma atak zapożyczony od zwykłego przeciwnika. Ale rozwaliło mnie to, że nawet podczas walki z bossem mieliśmy do czynienia z zagadką. Prostą, ale jednak. Edytowane 16 września 2021 przez Lukas_AT Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 16 września 2021 Autor Opublikowano 16 września 2021 No fakt, gdyby nie te dziadowskie cutscenki to by w ogóle nie było widać, że to gra indie. Wystarczyłoby dodać postaciom jakąś gestykulacje, i już wyglądałoby to lepiej. Aż dziw bierze, że tak to zostawili, biorąc pod uwagę jak pięknie wykonane są wnętrza i pierdoły typu otwieranie szafek czy inne interakcje przy rozwiązywaniu zagadek. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 16 września 2021 Opublikowano 16 września 2021 Sam początek jak w wannie siedzi zobaczcie co się z ramionami bohaterki dzieje xD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.