Skocz do zawartości

Tormented Souls


smoo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zabrałem się za robienie platyny, ale trofeum za przejście gry bez użycia przedmiotu leczniczego mnie odrzuciło. Po prostu przeciwnicy wiele razy w nas plują i często otrzymanie obrażeń jest losowe. A nie mam ochoty ciągle ładować stanu zapisu i się irytować. Wolę dobre wspomnienia z tej gry zachować w pamięci.

Opublikowano

Przeszedłem.
Dobry ending zrobiony.
11h a i tak realnie wyszło co najmniej 15h.

Powiem wprost, bardzo mi brakowało takiej gry.
Mialem ostatnio po raz nty odswierzyc jakiegoś SH a tu gierka wyskoczyła niemal z kapelusza i zaorala system.
Praktycznie wszystko mi tu zagrało.
Genialna surowa muzyka.
Dobra grafika przepiekne super zaprojektowane lokacje.
Ilość i jakość zagadek!
Jak na realia RE to story naprawdę daje radę (sporo textu do czytania w formie notatek)
Klimat jest niesamowity, praktycznie nie ma tu słabej lokacji.

Szczerze gdyby ta gra wyszła w erze psx/ps2 to była by stawiana w jednym rzędzie z Re1/3 czy sh2 .
Dla mnie to jest klasyka gatunku, tytuł do którego ludzie będą wracać po x latach.( I ja pewnie też)
Nie po to żeby sobie postrzelać a po to aby jeszcze raz doświadczyć tej unikalnej ciężkiej atmosfery, poczuć ten mroczny klimat.

Tak jak tu niektórzy pisali, naprawdę spełnienie marzeń fanów starych re/sh .
Przy obecnej cenie na psn(6dych) to brzmi jak deal życia.
Korci mnie platyna, tak jak w re2/3 mi się nue chciało tak tu mam takie poczucie że gra zasługuje na to.
59f5c72acb7cab87100ee6df95078225.jpg

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 5
  • Lubię! 2
Opublikowano
Godzinę temu, Nemesis napisał:

W tym pierwszym pomieszczeniu? 

 

Tak strój tam jest jak z wanny wychodzisz w tym pomieszczeniu. Broń nowa ma być dostępna po ukończeniu gry to pewnie w którymś momencie nowego playthrough idzie ją znaleźć. 

Opublikowano

Ten strój to lipa :/
Liczyłem na jakieś fajne kuse wdzianku a tu jakas obesrana beżowa jesieniara wjechała.
Też muszę przyznać że robiąc no med run, gra jest fhuj nie uczciwa.
Wychodzisz z save roomu i odrazu dostajesz strzala na pysk ktorego nie da się uniknac.
Load/retry i 2/10 pluje wtedy udaje się uciec ale wchodzisz do pokoju obok np. po połówkę serca, wychodzisz i znów to samo....
Jprdl można osiwiec.
Jakoś przebrnąłem dalej jest ok, ale obstawiam że będą ciężkie fhuj momenty.
Kamera + sterowanie też nie pomaga niestety.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wrogowie nie resetuja sie od razu po wyjsciu z pomieszczenia, trzeba chwile odczekac.

 

Przy okazji, swietna recenzja trafiajaca w sedno, ale zawiera spoilery jakby co.

 

 

Opublikowano
18 minut temu, Schranz1985 napisał:

Ten strój to lipa :/
Liczyłem na jakieś fajne kuse wdzianku a tu jakas obesrana beżowa jesieniara wjechała.

 

Nie wiem czemu tak liczyłeś, jak zdjęcie wdzianka było podane w tweecie, który podsyłałem. Jak chcesz kuse wdzianka, polecam po Tormented zaopatrzeć się w Fatal Frame Maiden of Black Water do wyboru i odblokowywania do koloru xD

Opublikowano

Chodziło mi o to



8 na 10 razy odrazu dostawałem strzał w pysk bez szansy zareagowania.
Doszedłem dziś do polowy gry w 1.5h patrząc po speedrunach na yt to na styk może bym zrobił under 3h.
Ale i tak raczej jutro zacznę od nowa bo mozna lepiej to rozegrać a i 2 hity wyłapałem i latam na caution.


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Podobnie jest gdy przeciwnicy plują na nas z daleka. Dlatego odpuscilem sobie platyne, bo po co w pamieci zostawiac irytowanie sie podczas grania w ten tytul. Przeszedlem dwa razy, odnalazlem wszystkie notatki i dla mnie gra zaliczona w 100%.

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano

Jest to problematyczne i na pewno może napsuć krwi a co gorsza zepsuć nieco wrażenie o gierce.(choć na szczęście to już taki czelendz przy kolejnych przejsciach)
Bo to się bierze też po części ze statycznych ujęć (często nie widzisz przeciwnika, a co dopiero widziec ze akurat plunął) które są mega i nigdy by takiego klimatu nie osiągnęli gdyby kamera była stale za plecami.

Dziś podjąłem 2 próbę i dostałem hita dokładnie w tym samym ujowym momencie co poprzednio, tam gdzie się zbiera części serca i jest 2 pełzaczy.
No nic wziąłem start od nowa i wiedziałem że tam trzeba mieć save bo to loteria.
Po wyjściu z save room dokładnie to samo co ostatnio filmik wklejalem, nóż (pipi)a znów loteria load/retry do bólu.
Później już idzie gładko nie ma aż takich wąskich korytarzy, nazbierałem ammo tasmy mam ze 3 nikt mnie nie trafil i w 17min jestem już w save roomie z otwartymi drzwiami w drodze po skalpel ;)
Na dziś koniec, chciałem tylko coś ruszyć mieć punkt zaczepienia bo nie ukrywam że faktycznie była myśl aby odpuścić, a na co mi to tym bardziej ze analny wake czeka na swoją kolej.
Mimo wszystko chcę zrobić tego speedruna, myślałem że będzie ez bo mogę sejvowac ale naprawdę under 3h i bez med to będzie duże wyzwanie.


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka



Opublikowano

Ale przecież speedruna nie trzeba łączyć z pozostałymi trofikami, czyli np no-med z normalnym savem, a speedrun z nosave. Ale teoretycznie można to wszystko zrobić w 3 przejściach. Podobnie to ogarnęli jak w RE1, gdzie  było też uciążliwe trofeum np za przejście gry z samym nożem, speedrun i ogólnie wymagało to wielu podejść.

 

A odnośnie obrażeń, trzeba poćwiczyć unik bo daje on klatki nietykalności.

Opublikowano

No ale ja dokładnie tak robię.
Speedruna z no med i osratnie zrobie bez sejva bo to ez jak tyle medykamentów jest.
Z tego co wyczytałem mój ujowy czas brał się stąd że czas leci nawet podczas pauzy.
Gdzie ja pauza kibelet tel itd ....
Więc cofam, wiedząc co i jak nie będzie ciężko wyrobić się w czasie.
Po prostu trzeba unikać przypadkowych obrażeń i znać grę gdzie iść gdzie sa przeciwnicy, co po 1 krotnym przejsciu nie jest takie łatwe.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1
Opublikowano

Wczoraj rozpocząłem od nowa, eh ten piękny klimacik. Zupełnie jakby ktoś zmiksował RE Zero z trzecim SH i podlał sosem laleczkowym z RE 3.5. Mam nadzieję, że twórcy zrealizują sequela. 

 

Co do respawnu przeciwników, wystarczy się cofnąć o dwa pomieszczenia i wszystko jest po staremu. Możliwe, że ogarną to w kolejnej aktualzacji. 

Opublikowano

Dla mnie ta gra jest już kultowa.
Każde pomieszczenie ma swój klimat swój urok swoją idealnie dobraną muzykę.
Setny raz przebiegam z pokoju A do pokoju B przez hall z tą statuą gdzie nie dzieje się absolutnie NIC a jest ta magia.
Ta muza te ujęcia kamery.
Jest ta magia co kiedyś w tym centralnym punkcie komisariatu re2.
Sztos.


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Gdzieś na YT mignął mi filmik z speedrunem ok. godzinnym, więc powinno być spoko.

 

Troszkę dziwią mnie porównania tej gry przede wszystkim do Resident Evil, bo o ile wspaniały design lokacji i całej mapy, to oczywiście klasyka RE, o tyle sam klimat, zagadki, audio to czysty Silent Hill.

 

Ale fakt, liczę że Tormented zgarnie sporo nagród za najlepszego "czarnego konia" 2021, zdecydowanie jedna z najlepszych gier tego roku, ośmieszająca nowego RE. Przypuszczam, że pudełka z tą grą będą latać za niezłą kasę w przyszłości, biorąc pod uwagę problemy z dostępnością.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...