Skocz do zawartości

Marvel's Spider-Man 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał:

 

co jest złego w opcjonalnym coopie? 

 

To że ci się podoba, pierwsza lampka ostrzegawcza zapalona…

 

Spoiler

Nowa strona :) 

 

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, Figuś napisał:

nie dostaniesz nowego miasta, Spider Man = Nowy York, mogą go co najwyżej rozbudować

 

chyba że w jakiś Avengersach

Mamy przeskok na PS5, a więc ciekawi mnie, czy tylko trochę oszlifują znane nam już miasto czy zaprojektują Nowy York od nowa? W tę drugą opcję trudno mi uwierzyć, bo potrzebowaliby znacznie więcej czasu. Nowa generacja oznacza większe zagęszczenie obiektów, a także więcej szczegółów na wieżowcach. Może układ ulic i budynków zostanie ten sam, ale same budynki będą przeprojektowane - coś na wzór The Last of Us remake (wiadomo, że remake i oryginał dzieli więcej lat, ale to by się sprawdziło). Przy Spider Manie z PS4 sporo się nad tym miastem już napracowali, więc trudno by było tak wszystko zacząć od zera.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

W spidermanie był tylko Manhattan więc spokojnie można resztę dzielnic NY ogarnąć. W sumie w tych nowych spajderach kinowych przewinął się Waszyngton czy Europa więc mogą coś kombinować. Pamiętam, że w bajurze z lat 90 przewinęła się nawet Rosja x co do coopa to niech się skupia na singlowym trybie, ewentualnie właśnie podczas eksploracji dać wybór którym spiderem grać i dla każdego jakieś osobne questy zapodac. Misje fabularne oczywiście wyraźnie nakreślić bohaterów. Wspólne latanie spiderami przy jakiś misjach to będzie syf.

 

 

Opublikowano

Jest taki malutki problem z innymi dzielnicami Nowego Jorku - nie ma drapaczy chmur, więc Pająk nie miałby za bardzo gdzie się przykleić siecią. No chyba, że lubicie bujanie się dwa metry nad ziemią wśród kamienic Brooklynu.

Opublikowano

Nie wiem na ile mógłby być realny taki scenariusz, ale dla mnie dobrym kandydatem na nowe miasto byłby Hong Kong. Tam też jest las wieżowców, a przy odrobinie fantazji odnośnie fabuły można by tam na spokojnie przenieść akcję następnych części.

  • WTF 2
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po co mają pokazywać cokolwiek ze Spidera 2 jeśli teraz jest czas na promowanie Ragnaroka? A później jeśli VR ma wyjść na początku przyszłego roku to na tym powinno się skupić Sony jeśli chce opchnąć trochę zestawów. Jakieś mniejsze urywki może pokażą do końca roku ale kawał rozgrywki to pewnie dopiero w połowie przyszłego roku (okolice E3 by pasowały).

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Szybko? Insomniac ma dobrze ogarnięte teamy i w momencie pełnej produkcji jednego tytułu jest już ogarnianie drugiego i pre-produkcja trzeciego. Spider 2 robił się już od 2018 a po premierze MM produkcja poszła prawie pełną parą (bo jeszcze Rift Apart był robiony). Teraz jest kończony S-M2, Wolverine może celować w końcówkę 2024 a coś nowego może zostać ogłoszone za rok.

Opublikowano

Czuję przyśpieszenie względem poprzedniej generacji, zarówno ze strony Naughty Dog, Guerilla jak i Insomniac. A i ponoć Santa Monica równolegle coś robiła przy Ragnaroku.

Brakuje jeszcze informacji że Sucker Punch ma już coś prawie gotowego.

Opublikowano
3 minuty temu, Rtooj napisał:

Czuję przyśpieszenie względem poprzedniej generacji, zarówno ze strony Naughty Dog, Guerilla jak i Insomniac. A i ponoć Santa Monica równolegle coś robiła przy Ragnaroku.

Brakuje jeszcze informacji że Sucker Punch ma już coś prawie gotowego.

Ciężko, żeby nie przyśpieszyli, takich gier na PS3 nie było, PS4 to było tworzenie od postaw wszystkiego, a teraz wszyscy reużywają już wcześniej wyciosane assety i tylko trochę je poprawiają, reszta to już ciosanie scenariuszy, mechanik itp. 

Opublikowano (edytowane)

Czemu tu się dziwić? Studia playstation są mega  skordynowane + studia do animacji, cutscenek i supportu.  Naoliwiona maszyna to jedzie sprawnie.

Edytowane przez PanKamil
  • beka z typa 1
Opublikowano

Pierdolisz Kamilek, studia przede wszystkim się mocno rozrosły, mniej więcej od 2018 agresywnie rekrutują. Nawet z tym o czym piszesz bez dodatkowych zasobów ludzkich by nie dali rady. Takie HMQ zaraz po przejęciu potrzebowało na już ok 30 osób i dalej co chwilę wstawiają ogłoszenia o pracę.

 

45 minut temu, PanKamil napisał:

studia do animacji, cutscenek i supportu

Te są też do wynajęcia przez zew studia.

  • Plusik 1
Opublikowano
28 minut temu, Figuś napisał:

Pierdolisz Kamilek, studia przede wszystkim się mocno rozrosły, mniej więcej od 2018 agresywnie rekrutują. Nawet z tym o czym piszesz bez dodatkowych zasobów ludzkich by nie dali rady. Takie HMQ zaraz po przejęciu potrzebowało na już ok 30 osób i dalej co chwilę wstawiają ogłoszenia o pracę.

 

Te są też do wynajęcia przez zew studia.

No ta rekrutacja jest tylko potwierdzeniem tego co napisałem. Są ekipy co przez parę lat nie potrafią zebrać rąk do pracy. Nigdzie też nie napisałem, że studia nie są do wynajęcia czy nie sięgaja też po inne ekipy. Kupując takie studia jak valkiria pokazują, że wiedzą jak to wszystko ma działać.

Opublikowano

Szybko coś. Jestem mile zaskoczony. Ale przez to mam małe wątpliwości czy to na pewno jest tytuł tworzony od podstaw i czy Nowy Jork będzie zrobiony od nowa. Znamy niesamowitą wydajność Insomaniac, ale chciał bym już zobaczyć jakieś materiały.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...