Skocz do zawartości

Stellar Blade


Jordanensis

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, Josh napisał(a):

Platforming by sobie odpuścili, bo skakanie jest tak drętwe, że tylko irytuje.

Haha, dla mnie to najlepszy platforming odkąd pamiętam. Nic z automatu, trzeba celować i trafiać, kombinować bo nie ma wyraźnej wytyczonej ścieżki którą widać na pierwszy rzut oka. Wiadomo, że coś tu jest, bo się podświetlają gałęzie i chwytliwe, ale poza tym radź sobie sam.

Edytowane przez dominalien
Opublikowano

Warto zrobić dwie misje poboczne, ale z samych logów powinno wystarczyć, tylko do tego może być potrzebne pobieganie po tych otwartych lokacjach.

W dniu 25.05.2024 o 16:01, Square napisał(a):

Z głównych misji wpada 38% jakoś, z pobocznych to na pewno Taboo i Looking at You dają postęp.

 

Ja tam robiłem wszystkie dwa razy, i jak kilka jest rzeczywiście zbędnych, tak gameplay mi bardzo je umilał.

Opublikowano
3 minuty temu, Szermac napisał(a):

Ja też całość dwa razy robiłem, movement i walka i reszta na tyle się podobały, że robiło się z przyjemnością :cool:

2gie i 3cie przejście robiłeś na normalu? 

Ja jestem w połowie 2giego, ale na razie inne gierki wpadł, wrócę pewnie za jakiś czas. 

Opublikowano
9 minut temu, dominalien napisał(a):

Haha, dla mnie to najlepszy platforming odkąd pamiętam. Nic z automatu, trzeba celować i trafiać, kombinować bo nie ma wyraźnej wytyczonej ścieżki którą widać na pierwszy rzut oka. Wiadomo, że coś tu jest, bo się podświetlają gałęzie i chwytliwe, ale poza tym radź sobie sam.

Spoko jest to, że postać tak łatwo nie chwyta się krawędzi i nie przykleja do wszystkiego jak w jakimś Uncharted czy w tych nowych Tomb Raiderach, tutaj potrzeba trochę precyzji. Problem w tym, że sterowanie (pomijając walkę) jest strasznie drętwe i ewidentnie niedostosowane do takich akrobacji, a postać to bezwładny klocek. Aż mi się przypomniało DLC do Alana Wake'a, w którym też trzeba było skakać po różnych obiektach, mimo że gra ewidentnie nie była zaprojektowana do platformingu. 

Opublikowano
1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

2gie i 3cie przejście robiłeś na normalu? 

Ja jestem w połowie 2giego, ale na razie inne gierki wpadł, wrócę pewnie za jakiś czas. 


1wsze na Normalu, 2gie na Hardzie, 3cie na Fabule

  • Plusik 1
Opublikowano
3 minuty temu, Josh napisał(a):

Spoko jest to, że postać tak łatwo nie chwyta się krawędzi i nie przykleja do wszystkiego jak w jakimś Uncharted czy w tych nowych Tomb Raiderach, tutaj potrzeba trochę precyzji. Problem w tym, że sterowanie (pomijając walkę) jest strasznie drętwe i ewidentnie niedostosowane do takich akrobacji, a postać to bezwładny klocek. Aż mi się przypomniało DLC do Alana Wake'a, w którym też trzeba było skakać po różnych obiektach, mimo że gra ewidentnie nie była zaprojektowana do platformingu. 

Grałem po Stellarze w Castlevanie Lord of Shadows i no tego aspektu Stellara nie można ocenić mocno pozytywnie, jest różnica pomiędzy automatycznym przyklejaniem się do krawędzi, a precyzyjnym, Stellar akurat tego nie zrobił dobrze :). 

Do poprawki w sequelu. 

Opublikowano
13 minut temu, Square napisał(a):

Które zakończenie?

 

Robię właśnie drugie z sejwa a trzecie przelece na new game+

 

 

A pierwsze i takie, które ja bym wybrał to:

 

Spoiler

No niech spyerdala z tymi swoimi fuzjami oszust jeden xdd

 

 

Aha i nie da się zmienić zakonczenia po umarciu, bo gra od razu sobie skipuje decyzje i wpadasz do walki. Bo ostatnio ktoś tam mial wątpliwości jak to działa, więc jedyną możliwością jest upload z chmury by mieć drugie zakończenie.

  • Plusik 1
Opublikowano
7 minut temu, oFi napisał(a):

A pierwsze i takie, które ja bym wybrał to:

Też to miałem jako pierwsze. Oba pasują jako otwarcie pod sequel, ale to chyba bym wolał jako bazę.

  • Plusik 1
Opublikowano
27 minut temu, Square napisał(a):

Też to miałem jako pierwsze. Oba pasują jako otwarcie pod sequel, ale to chyba bym wolał jako bazę.

 

Wydaję mi się, że to jest właśnie to poprawne bo tamte

 

Spoiler

Powatarza cykl więc finalnie nic się nie zmieniło, tylko naytiba zyskalo nową forme do walki z matką sferą 

 

 

Ale ten Jim ryan w napisach to niezły strzal w pysk:balon:

 

Ten typ w tym momencie kiedy gra powstawała to siedział w sądzie i wojował przez 2 lata o przegraną sprawę 

Opublikowano

Skończone. Na pewno nie będzie to mój ulubiony soulslike, ale grało się w porządku, druga połowa gry jakoś bardziej mi siadła, a końcówka z tymi wszystkimi zajebistymi bossami to już w ogóle :banderas: jestem zdania, że Stellarek byłby dużo lepszy bez otwartych obszarów, bo akurat te są beznadziejne i służą chyba tylko temu, żeby gra nie wydawała się zbyt krótka (wolałbym w to miejsce ze 2 albo 3 klimatyczne miejscówki jak Eidos 7). System walki jak najbardziej poprawny, platforming do lekkiej korekty, bo w gruncie rzeczy skacze się tu lepiej niż w większości gier z gównianym platformowaniem wzrowanym na Uncharted, tylko sterowanie jest zbyt mało precyzyjne, żeby był z tego większy fun. Ale to się wytenteguje przy ewentualnym sequelu. Proszę też o mniej znajdziek, bo do platyny to była katorga. 

 

Daję 7+/10. Plusik za to, że deweloperzy mieli jaja zrobić bohaterkę, która nie wygląda jak psie gówno rozjechane po ulicy przez walec (jak to teraz jest przecież modne), tylko ma wszystko na swoim miejscu. Ciuszki trochę przegięte akurat, ale udało mi się znaleźć taki, w którym Eve wyglądała na w miarę porządną dziewczynę :tokar: 

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja daje 9/10, bo dawno nie grałem w tak ztargetowaną grę w moim kierunku i nie mówię tu jedynie o pośladkach i dużym dekolcie :banderas:

 

Dwójka to będzie gra ćwierćwiecza coś czuje :notbad:

  • Plusik 1
  • beka z typa 3
Opublikowano

Jeżeli poprawią to co niedomaga tutaj, podkręconą poziom trudności (to są jakieś jaja jak łatwa jest ta gra), zrobią większą liniówkę i pójdą bardziej w stronę slashera niż w soulsy, to jest szansa na gigasztos. Gorzej jeżeli zrobią dokładnie to samo, tylko ładniej i więcej. Mi to nie będzie wystarczyć. 

 

Od Koreańczykoof wolę Lies of P, ale tutaj widzę większy potencjał. Jeszcze niech się żółtki nauczą robić inne gry poza sieczkami i jest opcja, że zachodnie gry na dobre pójdą w odstawkę, bo duet Korea + Japonia zapewni wystarczająco dużo dobrych produkcji, żeby nie zawracać sobie więcej gitary czarnymi samurajami.

  • Plusik 1
Opublikowano

Slasher jak Ninja Gaiden czy DMC tym bardziej nie, raczej jakaś hybryda, ale bliżej jednak w stronę Soulsów. Postać jest tak samo sztywna i ograniczona ruchowo jak w w większości soulslike'ów, a walka opiera się bardziej na mozolnym zdejmowaniu pojedynczych przeciwników metodą blokowania (uniki nie są aż tak skuteczne) niż na efekciarskim kluczeniu między większą ilością ścierwa i eliminowaniu go efekciarskimi combosami. Jedyne co pozwala na chwilę zapomnieć, że to nie sołlslajk to brak staminy. Projekty poziomów, eksploracja, expienie, sypiące się z przeciwników fanty i wiele innych to też zdecydowanie klimaty From Software niż Capcomu / Platinum Games. 

Opublikowano
19 minut temu, Josh napisał(a):

uniki nie są aż tak skuteczne

Są tak samo skutecznie jak nie bardziej, niektórych ataków się nie da sparować, uniknąć da się wszystkiego.

Opublikowano (edytowane)

Nie są, bo o wiele łatwiej zablokować atak niż wyczuć moment uniku (zwłaszcza jeżeli mowa o perfekcyjnym blokowaniu i perfekcyjnym uniku). Dlatego dodge to konieczność, właśnie kiedy ataku nie da się zablokować, a takich ataków przeciwnicy zbyt wiele nie mają tak czy inaczej. Z blokowania są też większe profity, więc wniosek nasuwa się sam na co nacisk kładzie ta gra.

 

Naprawdę, wystarczy na 5 minut odpalić Devil May Cry 5 albo Bayonettę, a później Stellar Blade i od razu czuć różnicę między gameplayem. Zupełnie inna dynamika, zupełnie inne podejście do walki. Już po demie czułem, że to nie będzie taki hack'n'slah jakiego bym oczekiwał, a pełniak tylko mnie w tym utwierdził. 

Edytowane przez Josh
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Tak. Chyba nawet na tym forum przeczytałem, że po rozwinięciu zdolności Eve gra staje się już czystej krwi slasherem. Nie jest to prawda, mimo że faktycznie gameplay później trochę zyskuje i można efektowniej porzeźniczyć. Ale to dalej są tylko nieco szybsze i ładniej wyglądające Soulsy/Sekiro. I nie piszę tego, żeby coś jej odjąć, bo jak ktoś się nastawi na taki rodzaj rozgrywki, to będzie się bawił doskonale, po prostu uważam że warto powiedzieć uczciwie że to nie jest styl Platinum Games, żeby ktoś się później solidnie nie zdziwił. 

Edytowane przez Josh
  • Dzięki 1
Opublikowano

A ktoś twierdził, że to Bayo?

 

Dla mnie to nie jest rasowy Souls. Bierze kilka pomysłów z różnych gier i blenduje ze sobą. Może nie robisz jump cancelów w powietrzu ale większość starć z mobami/bossami wygrywało się ładując pasek od ataków specjalnych. Na początku trochę ciężko się walczy z kilkoma na raz ale im dalej w las możemy być i szybsi, dochodzą ataki obszarowe, broń palna itd.

 

W sumie to pod koniec nawet zapomniałem o tym super duper ataku i przeszedłem nie używając go xd 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...