Skocz do zawartości

Stellar Blade


Jordanensis

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też mi słabo siadło. Jakaś taka nijaka. Coś tam fajne, coś słabe. Całościowo średnio. Będzie dobra wrzutka kiedyś w ano i będzie można powiedzieć że to był dobry miesiąc. 

Opublikowano
26 minut temu, Szermac napisał:

No właśnie to jest ciekawe, bo progress z dema ma przejść do pełniaka. To ciekawe jak to tam z tymi combosami będzie :hmm:

Pewnie tylko fabularny.

Opublikowano

Dobiegłem sobie do napisu tytułowego. W sumie wystarczy. Z tym porównywaniem do arcydzieła Sekiro to pewnie pierdolicie głupoty ;) niemniej to jest i tak chyba najciekawsza rzecz od Sony od dawna, będzie dobra gra

Opublikowano
43 minuty temu, drozdu7 napisał:

Dobiegłem sobie do napisu tytułowego

W sensie, że tylko plaża? Potem jak coś trochę lepiej jest wg mnie. 

Opublikowano
46 minut temu, drozdu7 napisał:

Dobiegłem sobie do napisu tytułowego. W sumie wystarczy. Z tym porównywaniem do arcydzieła Sekiro to pewnie pierdolicie głupoty ;) niemniej to jest i tak chyba najciekawsza rzecz od Sony od dawna, będzie dobra gra

To rzeczywiście daleko dobiegłeś, gratuluję :l.

O porównaniu do Sekuro po tych 15 minutach to już na pewno też wiesz wszystko:). 

Godzinę temu, Square napisał:

Też pewnie zacznę od zera, ale sejwa nie usuwam, bo może jakiś bonus wpadnie (pewnie nie).

Hmm no nie było napisane, że przenosi się cały progres, to demo to chyba jest początek gry, czy nie?

 

"The free demo gives players a look at the very start of the game, in which Eve storms the beach of a ruined Earth to fight back against the Naytiba. It includes the tutorial so you can familiarise yourself with the game's combat, and culminates with a boss fight. Your save data will carry over to the full game."

Opublikowano
6 minut temu, balon napisał:

W sensie, że tylko plaża? Potem jak coś trochę lepiej jest wg mnie. 

 

No rozumiem, może sprawdzę a może nie. To co widzę już mi się podoba. Brakuje takich tytułów bez wątpienia.

 

10 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

O porównaniu do Sekuro po tych 15 minutach to już na pewno też wiesz wszystko:). 

Kierwa Krychu wy już to porównywaliscie po pierwszej zajawce xd chłopie fajna gierka nie spinaj sie

Opublikowano

Nie przeszedłem nawet całego demka, ale JAKIE TO JEST DOBRE. Tą grę zrobiło nieznane(?) koreańskie studio od mobilek a widać dopracowanie jakiego ostatnio nie ma u bardziej uznanych dewów. Podoba mi się ten odjechany azjatycki klimat gdzie prawie gołe laski biją obrzydliwe potworusy, design świata i przeciwników, system walki czy masa cudownych małych detali jak szybka podróż za pomocą publicznych telefonów, ręczne wpisywanie kodów, odnowa hp przez siadanie na krzesełku czy nawet to jak woda rozbryzguje się na głowie EVE gdy staniemy pod wodospadem. Nie mogę się doczekać premiery fulla.

  • Plusik 4
  • This 1
Opublikowano
2 godziny temu, drozdu7 napisał:

 

No rozumiem, może sprawdzę a może nie. To co widzę już mi się podoba. Brakuje takich tytułów bez wątpienia.

 

Kierwa Krychu wy już to porównywaliscie po pierwszej zajawce xd chłopie fajna gierka nie spinaj sie

Nie spinam się, ale nie tylko FS potrafi robić systemy walki, a ten w SB jest wybitnie dobry, zresztą są już poematy na temat implementacji hitboxów na tym bossie z wyzwania i nawet FS nie miałoby się czego wstydzić. Jest naprawdę wybitnie dobrze jak na debiutantów, podobnie zresztą było w Lies of P, Korea attack xD. 

Opublikowano

Twórcy przed projektowaniem gry stwierdzili, weźmy Nier Automata, wrzucmy tam nieco gameplayu z soulsow, a całą podstawą niech będzie bardzo dobry system walki.

Gameplayowo właśnie takie mam skojarzenia grając w to demo, bo w Stellar Blade gra się bardzo fajnie. Parowanie ciosów i uniki to podstawa w tej grze, a gdy w walce z bossem uda nam się parować trzy, cztery ciosy pod rząd, uśmiech na twarzy i satysfakcja gwarantowana. Pod tym względem gra jest sprawiedliwa, okienko na parowanie ciosu zazwyczaj są spore, więc jak popełnimy błąd, to możemy mieć pretensje tylko do siebie. Oczywiście nie wychodzi to od razu, bo kilka razy padłem, ale to kwestia praktyki. 

Combosy, wyprowadzanie wrogów z równowagi, ucieczka przed niebieskimi, śmiertelnymi uderzeniami, w pełnej wersji dojdzie jeszcze broń palna, wygląda to wszystko obiecująco.

 

Technicznie gra może się podobać, Koreańczycy pokazali jak powinna wyglądać gra w 24 roku. Najlepiej pokazuje to fragment na plaży oraz odblokowanie areny z bossem po ukończeniu demka. W tych lokacjach mamy znacznie żywsze kolory, a także samo oświetlenie ma znacznie więcej do pokazania niż główna, szaro bura część dema. 

Design wrogów na duży plus, ciekawe jak wypadnie ich różnorodność, ale to co pokazuje demko, może się podobać.

Muzyka skopiowana z Nier, co nie dziwi, skoro za większość utworów odpowiedzialny jest ten sam artysta. Nie brakuje też mocniejszych, rockowych brzmień, które idealnie pasują przy walce z bossem.

 

Wydaje się, że to będzie bardzo dobry tytułu, coś na poziomie Lise of P. Naprawdę ciężko się przyczepić do jakiegoś elementu, bo pod względem rozgrywki, a także technicznie gra prezentuje wysoki poziom. Jest tylko jedno ALE które może może zaszkodzić grze. Po odpaleniu trybu z bossem, widzę Eve w nowym stroju i od razu w głowie zapala się lampka ostrzegawcza, i widzę tych lewackich recenzentów z kotaku itp. serwisów. Jestem ciekaw do czego się przyczepią, bo do  wykorzystywania kobiet jako obiektów seksualnych, to jest pewniakiem, który już teraz można odchaczyc.

 

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, jimmyyy8 napisał:

Jebie z każdej strony Bayonettą tylko że z:

 

- chujowszym movementem i walką (laska podnosi się z ziemi chyba ze 4 sekundy wtf :kekw:)

 

Jeśli demko nie podpasowało koledze to trudno, zdarza się. Nie musi się wszystko podobać wszystkim. Ja tylko dodam odnośnie powyższego zarzutu, że w drzewku umiejętności do wykupienia jest szybsze wstawanie po uglebieniu, także tego...:reggie:

Teraz od siebie:
Gierka na pewno nie jest Mesjaszem, ale ma potencjał na najmocniejsze 8/10 w historii gamingu. System walki więcej niż wporzo, można się zapatrzyć na "inteligencję i oczytanie" głównej bohaterki, grafika i animacja ponadprzeciętne itd. Największy zarzut to taki, że giera bierze garściami z wielu innych pozycji (wszystkie zostały tu wcześniej wymienione), ale sama nie wnosi do gatunku zbyt wiele, w zasadzie nic nowego. Gdybym miał jeden element szczególnie wyróżnić to muzyka. Ta poniższa nuta, która towarzyszy nam podczas szpilania wchodzi do łba lepiej niż dobra, ekskluzywna, gatunkowa i wzorcowo zmrożona wóda :banderas:

 

 

Edytowane przez Czezare
Opublikowano
16 minut temu, Czezare napisał:

Jeśli demko nie podpasowało koledze to trudno, zdarza się. Nie musi się wszystko podobać wszystkim. Ja tylko dodam odnośnie powyższego zarzutu, że w drzewku umiejętności do wykupienia jest szybsze wstawanie po uglebieniu, także tego...:reggie:

Teraz od siebie:
Gierka na pewno nie jest Mesjaszem, ale ma potencjał na najmocniejsze 8/10 w historii gamingu. System walki więcej niż wporzo, można się zapatrzyć na "inteligencję i oczytanie" głównej bohaterki, grafika i animacja ponadprzeciętne itd. Największy zarzut to taki, że giera bierze garściami z wielu innych pozycji (wszystkie zostały tu wcześniej wymienione), ale sama nie wnosi do gatunku zbyt wiele, w zasadzie nic nowego. Gdybym miał jeden element szczególnie wyróżnić to muzyka. Ta poniższa nuta, która towarzyszy nam podczas szpilania wchodzi do łba lepiej niż dobra, ekskluzywna, gatunkowa i wzorcowo zmrożona wóda :banderas:

 

 

Przeciez jak naciskasz przycisk uniku, to babka też wstaje od razu...:) 

18 minut temu, YETI napisał:

Twórcy przed projektowaniem gry stwierdzili, weźmy Nier Automata, wrzucmy tam nieco gameplayu z soulsow, a całą podstawą niech będzie bardzo dobry system walki.

Gameplayowo właśnie takie mam skojarzenia grając w to demo, bo w Stellar Blade gra się bardzo fajnie. Parowanie ciosów i uniki to podstawa w tej grze, a gdy w walce z bossem uda nam się parować trzy, cztery ciosy pod rząd, uśmiech na twarzy i satysfakcja gwarantowana. Pod tym względem gra jest sprawiedliwa, okienko na parowanie ciosu zazwyczaj są spore, więc jak popełnimy błąd, to możemy mieć pretensje tylko do siebie. Oczywiście nie wychodzi to od razu, bo kilka razy padłem, ale to kwestia praktyki. 

Combosy, wyprowadzanie wrogów z równowagi, ucieczka przed niebieskimi, śmiertelnymi uderzeniami, w pełnej wersji dojdzie jeszcze broń palna, wygląda to wszystko obiecująco.

 

Technicznie gra może się podobać, Koreańczycy pokazali jak powinna wyglądać gra w 24 roku. Najlepiej pokazuje to fragment na plaży oraz odblokowanie areny z bossem po ukończeniu demka. W tych lokacjach mamy znacznie żywsze kolory, a także samo oświetlenie ma znacznie więcej do pokazania niż główna, szaro bura część dema. 

Design wrogów na duży plus, ciekawe jak wypadnie ich różnorodność, ale to co pokazuje demko, może się podobać.

Muzyka skopiowana z Nier, co nie dziwi, skoro za większość utworów odpowiedzialny jest ten sam artysta. Nie brakuje też mocniejszych, rockowych brzmień, które idealnie pasują przy walce z bossem.

 

Wydaje się, że to będzie bardzo dobry tytułu, coś na poziomie Lise of P. Naprawdę ciężko się przyczepić do jakiegoś elementu, bo pod względem rozgrywki, a także technicznie gra prezentuje wysoki poziom. Jest tylko jedno ALE które może może zaszkodzić grze. Po odpaleniu trybu z bossem, widzę Eve w nowym stroju i od razu w głowie zapala się lampka ostrzegawcza, i widzę tych lewackich recenzentów z kotaku itp. serwisów. Jestem ciekaw do czego się przyczepią, bo do  wykorzystywania kobiet jako obiektów seksualnych, to jest pewniakiem, który już teraz można odchaczyc.

 

 

 

Haha fakt, ale Kotaku podobno idzie pod szubienicę niedługo, ciekawe, czy dotrwają do kwietnia :). 

Opublikowano
57 minut temu, Michu_M napisał:

Tą grę zrobiło nieznane(?) koreańskie studio od mobilek a widać dopracowanie jakiego ostatnio nie ma u bardziej uznanych dewów.

Znane to akurat jest od lat z mobilek z wielkimi cycami, ich pierwsza mobilka nie była wielkim hitem ale przetrwała kilka lat. Potem wydali Nikke, które z miejsca stało się hitem i w miesięcznych zestawieniach przychodow czesto jest za niekwestionowanym liderem Genshin impact. Nie wiem ile władowali w Stellara, ale nawet jak się średnio sprzeda, to mają 20-30 milionów dolarów miesięcznie z samego Nikke, więc mogą sobie ryzykować z nowym IP. Ogólnie widać te ciągoty do Nier, bo w Nikke kobiety androidy walczą z robotami które przejeły ziemie, mieli nawet collabo z Nierem w zeszłym roku.

A2_(YoRHa_Uniform_Prototype)_FB.thumb.webp.0d4a839f5bb3fd7abbb0c908de87797c.webp2B_(YoRHa_Uniform_1)_FB.thumb.webp.587046d3215095d40b47888b5c19a35b.webp

2B_FB.thumb.webp.09d645095169204b9cf91d14b75b1992.webpA2_(Metamorphic_Damage)_FB.thumb.webp.26d18e7b227633915eb82765d7540079.webp

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...