Fafensky 157 Opublikowano 9 kwietnia Opublikowano 9 kwietnia Ciężko zrobić idealną piosenkę z AI ale myślę, że oda do stelara całkiem spoko mi wyszła. https://app.suno.ai/song/2e122e05-8738-425a-9751-fe55c3470e6b Cytuj
Rtooj 1 661 Opublikowano 9 kwietnia Opublikowano 9 kwietnia 3 godziny temu, Fafensky napisał: Ciężko zrobić idealną piosenkę z AI ale myślę, że oda do stelara całkiem spoko mi wyszła. https://app.suno.ai/song/2e122e05-8738-425a-9751-fe55c3470e6b Chyba już za późno na podmianę Luny. Cytuj
YETI 11 040 Opublikowano 9 kwietnia Opublikowano 9 kwietnia Nikt z różowymi włosami, powinno być dobrze. Cytuj
Szermac 2 849 Opublikowano 9 kwietnia Opublikowano 9 kwietnia Śmieszna liczba jak już zleciało, odkąd wsiadło się na ostateczny hype train, ponad 60 dni od lutowego pokazu Cytuj
Szermac 2 849 Opublikowano 9 kwietnia Opublikowano 9 kwietnia Jak już poszli w Gold, to mogliby wydać komunikat 'dobra kurna nie ma co, wydajemy w ten piątek jednak, musicie już w to zagrać'. Cytuj
Square 8 705 Opublikowano 9 kwietnia Opublikowano 9 kwietnia No cyfra mogłaby wystartować wcześniej, jako bonus dla Deluxowców. Cytuj
Lukas_AT 1 201 Opublikowano 9 kwietnia Opublikowano 9 kwietnia (edytowane) Ograłem wczoraj demo. Hype wystrzelił. Setting trafił w mój gust idealnie. Ponury świat postapokaliptyczny. Design lokacji to małe mistrzostwo. Grafika robi wrażenie. Widać, że to nie gra, która powstawała jeszcze na PS4. Co prawda, trudno mi rozgryźć tę walkę i dostaje łomot. Cały czas próbuję grać w ten tytuł jak w slashera, mimo że wiem, że takie podejście nie jest właściwe. To chyba przez to, że gra wygląda jak slasher i takie sygnały są wysyłane do mojego mózgu. Mam niemałe doświadczenie w soulsach, a więc powinno kliknąć w końcu, przynajmniej mam taką nadzieję. Może potrzeba więcej czasu na naukę i zrozumienie zasad tej walki. Ten dron jednak niepotrzebny. Wsadzony na siłę by wymusić jakieś dialogi i podpowiedzi, bo teraz w grach tak musi być. A moglibyśmy ten świat zwiedzać sami - dodałoby to tylko do klimatu, jak w Returnalu, gdzie ta samotność budowała tylko poczucie zaszczucia. Edytowane 9 kwietnia przez Lukas_AT Cytuj
Szermac 2 849 Opublikowano 9 kwietnia Opublikowano 9 kwietnia (edytowane) 9 godzin temu, Lukas_AT napisał: Co prawda, trudno mi rozgryźć tę walkę i dostaje łomot. Cały czas próbuję grać w ten tytuł jak w slashera, mimo że wiem, że takie podejście nie jest właściwe. To chyba przez to, że gra wygląda jak slasher. Mam niemałe doświadczenie w soulsach, a więc powinno kliknąć w końcu, przynajmniej mam taką nadzieję. Może potrzeba więcej czasu na naukę i zrozumienie zasad tej walki. Normalka jak to przy takich grach bywa, kwestia praktyki. Za pierwszym podejsciem przy demku ciężko zakumać tak całościowo, ale po jakimś czasie jak już się wie co i jak to Edytowane 10 kwietnia przez Szermac Cytuj
Wojtq 801 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia Mam problem z tym dodatkowym bossem. Rozumiem, że blokowanie w tej grze to raczej tylko w idealnych momentach, żeby nie zabierało HPka. Siła rażenia niektórych ataków wydaje mi się większa niż można przypuszczać. No i naparzanie z bliska też trzeba wyważyć, bo stwór szybko nam oddaje i ciężko uciec przed tymi ciosami. Przy najlepszej rundzie udało mi się zejść do 2/5 paska, ale później brakuje mi już apteczek. Tak czy inaczej, zamówienie złożone. Cytuj
Szermac 2 849 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia Kluczowe jest perfect parry+contra I, ale to przy ostatnim ciosie bossa, albo przy takim, po którym wiesz, że kolejny padnie po kilku sekundach, no i niebieskie i fioletowe konterki trzeba wykorzystywać + plus skille na morde i postura spada szybko i ładujesz mu 'speciala' jak mu spadnie do zera. 1 Cytuj
mugen 1 975 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia Ja zmieniłem któryś tam element wyposażenia na powiększenie okienka parry i jakoś poszło, a jestem strasznym lamusem w parry. Cytuj
Lukas_AT 1 201 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia Ogromny plus oczywiście za to, że to nie open world. Za samo to należy się zakup. Cytuj
mario10 547 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia Bo to jak w każdej grze z czasem to parry wejdzie w krew i będzie wchodzić łatwiej. W Sekiro też miałem początkowo problem z parowaniem i jakieś nooby mnie wyjaśniały, później już jest lepiej. Poza tym ten opcjonalny boss ma już większy wachlarz ciosów, które też zbijają mu hp a jeden jest chyba dystansowy z tego co pamiętam. Mam wrażenie, przynajmniej po tym demie, że ta kontra po kilku perfekcyjnych parowania mało zabiera bossowi hp więc to dla bardziej agresywnych graczy opcja. Cytuj
Square 8 705 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia 38 minut temu, Wojtq napisał: później brakuje mi już apteczek. Przytrzymaj d-pad góra i zmień sobie na inny przedmiot, tak samo z dołem. 1 Cytuj
Szermac 2 849 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia 46 minut temu, mario10 napisał: Mam wrażenie, przynajmniej po tym demie, że ta kontra po kilku perfekcyjnych parowania mało zabiera bossowi hp więc to dla bardziej agresywnych graczy opcja. True, ale mimo wszystko elegancko pozwala utrzymywać rytm walki i kontrolowanie bossidła, ale może faktycznie tym jest agresywne podejście. Cytuj
mario10 547 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia Parowanie zawsze będzie wymagać pewnego ryzyka w walce, zawsze można dziubać bezpiecznie przeciwnika z doskoku niż wdawać się w wymianę ciosów i próbować parowania idealnego, ale to daje tez możliwość wyboru indywidualnego podejścia do walki. Cytuj
Szermac 2 849 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia Jasna sprawa, jednak obstawiam, że będzie podobnie jak w Lies of P czy Sekiro, że bez parrowania to do niektórych starć nie będzie co podchodzić, żeby nie było bez bólu i mało satysfakcjonująco. Cytuj
Lochu 58 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia Mnie wydawało się że parry ładnie tutaj wchodzi po zakupie umiejętności. Możliwe dlatego, że przed demo SB spędziłem 70h w Sekiro. Cytuj
GSPdibbler 174 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia Ja tam pierwszy Boss na raz, a dodatkowy za drugim. Oczywiście na tym wyższym poziomie. A nie jestem wyjadaczem soulsowym. Więc myślę że każdy sobie poradzi. Cytuj
mario10 547 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia Sekiro ma świetny system walki. Można wygrywać starcia nie atakując tylko się broniąc zbijając posturę W Stellar też się to zapowiada pięknie. Cytuj
Szermac 2 849 Opublikowano 10 kwietnia Opublikowano 10 kwietnia A już w ogóle jak atak bossa przelatuje Ci prosto nad głową, albo obok Ciebie, bo akurat stwierdziłeś, że się przesuniesz kilka centymetrów w bok podczas combosa Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.