Skocz do zawartości

Stellar Blade

Featured Replies

Opublikowano

Ten

Spoiler

Gigas na złomowisku

jest o tyle trudniejszy w porównaniu do pierwszego starcia czy po prostu ja po piwku tak bardzo nie ogarniam?

Łoi mnie jak rasowy soulsowy boss:huh:

  • Odpowiedzi 2,5 tys.
  • Wyświetleń 149,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ukończone. Ostatnie godziny i sama końcówka  Cudo gra, ja wiem, że się jarałem jak oszołom, długo przed premierą, ale to jest nic, ta gra przebiła te wszystkie oczekiwania, nie sądziłem, że to będzi

  • Całe szczęście że gaming ratują chinczyki. GOTY 

  • Najlepsza gra single player 2024    Forumkowa skala spokojnie 96/100

Opublikowano

Jest trudniejszy, te alternatywne już znanych są trudniejsze ogólnie no.

Opublikowano

Dobra to kilka rzeczy zostawie na NG+ jednak jak już się zdecyduje na ukończenie xd

Edytowane przez Szermac

Opublikowano

Ukończyłem wątek Kayi, ukończyłem robocika Diggera, a Enyi jeszcze nie wpadło, a nie ma jej w barze. W misjach nic nie mam o niej albo Su. Gdzieś mam jej szukać ? Bo szczerze dobiłbym to i poleciał na orbitę.

Opublikowano
1 minutę temu, creatinfreak napisał:

Ukończyłem wątek Kayi, ukończyłem robocika Diggera, a Enyi jeszcze nie wpadło, a nie ma jej w barze. W misjach nic nie mam o niej albo Su. Gdzieś mam jej szukać ? Bo szczerze dobiłbym to i poleciał na orbitę.


Przy czworonogu zobacz w Xionie

Opublikowano

Ej w ogóle to można na orbite lecieć, bo po drodze zahacza się o jeszcze jeden region i z niego można z powortem se latać na poprzednie.

No chyba, że questy bloknięte, ale nie wiem bo wsio zrobione, ale znajdźki jeszcze można.

 

Edytowane przez Szermac

Opublikowano

Takich otwartych lokacji jak to Pustkowie jest więcej niż 2? Czy bardziej w stylu Eidos7?

Opublikowano

Jest jeszcze jedno, reszta Eidosowate i jeszcze trochę inne.

 

W ogóle doczytałem, że aby przed wylotem na orbite zahaczyć o jeszcze jedną lokację, trzeba na maksa dobić znajomość z Lily, także watch out :D

Dlatego jeszcze mogę wracać do poprzednich.

Edytowane przez Szermac

Opublikowano
15 godzin temu, Wredny napisał:

na tym złomowisku po lewej od głównej bramy, jest wysoko umieszczona skrzynia do otwarcia i szczątkowa drabina do niej prowadząca (trzeba podsunąć pomarańczowy kontener). Problem w tym, że chyba zapomnieli tej drabinie narzucić detekcję kolizji i EVE przez nią przenika, zamiast się jej złapać.

15 godzin temu, PiotrekP napisał:

@Wredny też mam to samo. Skakałem tam jak pojebany i ni cholery nie dało się tego złapać. 

 

OK, zebrane - jak już double jump się odblokuje to na luzie da radę tam się chwycić:

18f2ba6fde271-screenshotUrl-min.thumb.png.ce05bcf771377106d4f3df615fb24dc7.png

Fajny ten żółty dresik - jeden z lepszych strojów:

18f2baa2cce63-screenshotUrl-min.thumb.png.74bdcb1aa4e73362e99f3f9df58141ee.png

Szkoda, że większość wdzianek to jednak mocna stulejka, robiona głównie pod azjatów i ich lolitkowate zboczenia.
Tzn niech sobie będą, ale też widziałbym więcej strojów, bardziej pasujących do tego, jakim bad-assem jest nasza bohaterka.
Zajebisty byłby taki strój Trinity z Matrixa - błyszcząca skóra, płaszcz i ciemne okulary - zamiast jakichś laleczek z pozytywki itp.

Opublikowano

Jest podobny strój, tylko bez płaszcza.

Opublikowano

Bryle można dokupić u robocika na złomowisku na pustkowiu

Opublikowano

Mnie troche wkurzyło to jak latałem sobie po pustyni, wlazłem w jedną lokacje i mimo iż widziałem, że są tam fanty do interakcji to nic nie mogłem zrobić. Dopiero jak wziąłem questa to mogłem to ruszyć. Ale zrobiłem wpadł pucharek i poleciałem dalej. Chyba już dobrze byłem zrzyty z Lili bo poprosiła o odwiedzenie jednej lokacji. A właśnie coś @Donatello1991 chyba wspominał aby zgrywać save jak chce się zrobić trzy zakończenia, kiedy to trzeba zrobić bo raczej nie chce ng+ ale z chęcią bym zobaczył wszystkie.

Opublikowano
7 godzin temu, creatinfreak napisał:

Mnie troche wkurzyło to jak latałem sobie po pustyni, wlazłem w jedną lokacje i mimo iż widziałem, że są tam fanty do interakcji to nic nie mogłem zrobić. Dopiero jak wziąłem questa to mogłem to ruszyć. Ale zrobiłem wpadł pucharek i poleciałem dalej. Chyba już dobrze byłem zrzyty z Lili bo poprosiła o odwiedzenie jednej lokacji. A właśnie coś @Donatello1991 chyba wspominał aby zgrywać save jak chce się zrobić trzy zakończenia, kiedy to trzeba zrobić bo raczej nie chce ng+ ale z chęcią bym zobaczył wszystkie.

To nie ja.

 

Chyba mój ulubiony strój. 

 

 

20240430_083436.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, PiotrekP napisał:

Ale czarnych okularów chyba nie ma, tylko zwykłe. 

Są tylko na kolejnych poziomach znajomości, ale i tak w sumie takich stricte Matrixowych nie ma :P

Opublikowano
17 minut temu, MEVEK napisał:

Ten wyzej jak z Kill Billa :wub:

Dresik to najlepszy strój w grze imo, z tych normalnych :). 

Opublikowano
9 godzin temu, creatinfreak napisał:

Mnie troche wkurzyło to jak latałem sobie po pustyni, wlazłem w jedną lokacje i mimo iż widziałem, że są tam fanty do interakcji to nic nie mogłem zrobić. Dopiero jak wziąłem questa to mogłem to ruszyć.


No właśnie wczoraj miałem taką refleksję, że nie warto eksplorować na własną rękę, bo czasem gdzieś idę, złażę kilkadziesiąt pięter w dół do jakiegoś krateru, a na dole wyraźnie arena do walki z czymś dużym, ale sorry - jeszcze nie teraz.
Później pcha mnie tam jakiś sidequest i faktycznie, jest boss.
Więc ogólnie gierka jest dobrze skonstruowana, skoro narzucone odgórnie aktywności pchają nas w każdy kąt, ale ja lubię samodzielnie zaglądać i czasem wracam zawiedziony :D

Opublikowano

To dobrze wiedzieć jak kiedyś zacznę, w Banishers podobnie i później latałem ponownie w każdy zakątek mapki przez parę godzin extra. 

Opublikowano

Mi się nie zdarzyło, bo zawsze brałem pakiet subquestów jaki był możliwy i leciałem zwiedzać dopiero. No, ale wyobrażam sobie, że może wkurzyć po dłuższych spacerkach xd

Opublikowano

Dlatego w takich sytuacjach wejście do lokacji powinno być zamknięte. Wtedy mamy jasny sygnał, że coś tam będzie, ale pewnie później albo w jakimś zadaniu. 

 

To jest problem otwartych światów. Dać graczowi swobodę w zwiedzaniu, ale ograniczyć mu dostęp do wielu lokacji poprzez np. brak interaktywności z różnymi przedmiotami, czy może otwierać nowe lokacje wraz z postępem fabuły i zadań pobocznych. Są gry, które robią to dobrze. Najwyraźniej Stellar Blade do nich nie należy. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.