Opublikowano 9 maja 20249 maj Krwa odblokowałem pare strojów. Jesusku boży, no nie moge się teraz zdecydować
Opublikowano 9 maja 20249 maj Zmienianie co jakiś czas nieuniknione xd Dzisiaj pobiegałem w stroju zdobytym za ryby, rany julek xD
Opublikowano 9 maja 20249 maj Ja w tym przejściu większość w bikini w celach naukowych sprawdzając wstawki. Wszystkie stroje odblokowane (łącznie 74) więc w trzecim przejściu będzie w czym wybierać. Zostały dwa ostatnie starcia, mam zapas pomp w ilości 413 więc może dam radę.
Opublikowano 9 maja 20249 maj Podobne badania przeprowadzałem, niektóre wstawki, a też szczególnie niektóre oświetlenie i kolorystyka lokacji wpływa na doznania Swoją drogą uwielbiam ten motyw/easter egg w Levoir z platformami
Opublikowano 10 maja 202410 maj Wyobrażacie sobie gdyby od razu był tu tryb foto z pozami w opcjach? Nikt by jeszcze gry nie skończył.
Opublikowano 10 maja 202410 maj 2 godziny temu, PiotrekP napisał: Wyobrażacie sobie gdyby od razu był tu tryb foto z pozami w opcjach? Nikt by jeszcze gry nie skończył. Ten photo mode to będzie pewnie mocno dopieszczony skoro do dzisiaj go nie ma.
Opublikowano 10 maja 202410 maj No i ukończone po 25h! Tyle zeszło ze wszystkimi sidequestami, ale bez znajdziek i innych pierdół, typu puszki, tych zebrałem raptem 25 . Niesamowita gra, @Szermac miałeś rację! Zaczęło się spokojnie, potem było trochę eksploracji mniej lub bardziej satysfakcjonującej, ale te ostatnie kilka godzin to był niesamowity rollercoaster, jakiego już dawno w akcyjniakach nie widziałem, system walki z soulslike'a zaczął przypominać bardziej Metal Gear: Rising Revengeance, na ekranie rozpierdol, krew i cycki. Potrzebujemy chyba gier z Korei Płd., to taki powiem świeżości, niby coś tam kopiują, niby jakieś niedoróbki są, ale efekt całości jest porażający. Plusy: - niesamowity system walki, rozwijający się przez całą grę, to jest ścisłe top 3 branży u mnie (walka mieczem, ale również bronią palną jest dopracowana do perfekcji) - dobrze wyważony poziom trudności i na normalu ostatnie walki dawały kilka razy w kość, szczególnie miałem lekkie problemy na przedostatniej walce - muzyka to jest miód dla uszu, ale czego innego można było się spodziewać, skoro wzięli ludzi od Automaty! - klimat świata przedstawionego - dobra grafika, a przede wszystkim znakomity performance, gra działa jak marzenie konsolowca o tej generacji, które nie do końca się spełniło - ilość skilli i przede wszystkim każdy przydatny ze swoim drzewkiem rozwoju, duża ilość ekwipunku pozwalająca na rozmaite bonusy do używanych skilli - bossowie, sporo i różnorodni (mimo bardzo drobnego recyklingu w siedequestach) bonus plus: - wszeobecna seksualizują postaci, zarówno głównych, jak i pobocznych - łowienie ryb prawie na poziomie gier wędkarskich - widzę sporą regrywalność, ale to muszę sam sprawdzić Minusy: - fabuła była nierówna i nie ma podejścia do na przykład NIERów, natomiast musze przyznać, że zakończenie, które wybrałem Spoiler połączenie z Adamem i Lilly na 100%, bo to chyba miało wpływ na ending, ale proszę bez spojlerów, bo będę patrzył, albo ogrywał inne jeszcze, muszę się zastanowić było mega satysfakcjonujące - elementy platformowe nie do końca dobrze zrobione i często nieprecyzyjne sterowanie dawało się we znaki - drugi duży etap pod sidequesty był w tym samym stylu, co pierwszy, trzeba to uznać za minus, niektórych może to nieco zmęczyć, temat do poprawy - brak photomode, dodając do tego kompresję pshare, niestety screenshoty wyglądają biedniej, niż gra w rzeczywistości Wrócę na NG+ pewnie, nie wiem, czy od razu, ale wrócę. Jakbym miał wystawić ocenę liczbową to byłoby to pełne 9/10 Czy będzie sequel? Spoiler Myślę, że na pewno będzie sequel
Opublikowano 10 maja 202410 maj No właśnie chyba nie, było mówione oficjalnie, że będzie NewGame+ po premierze. A z tym Photo Mode to było tylko, że gracze proszą o jak najszybsze dodanie i nie było na ten temat nic od developera. Ale mogę się mylić.
Opublikowano 10 maja 202410 maj Podpisuje sie co do screenshotów. Dlaczego one tak biednie wychodzą? Sony powinno coś z tym zrobić by w lepszym formacie to się zapisywało bez spadków jakości.
Opublikowano 10 maja 202410 maj Podobno jest "internally considered" według wywiadów z Kimem, bo sporo graczy prosiło, więc nic nie obiecywali, ale to może być sporo pracy, domyślnie tego nie planowali. Myślę, że przy sequelu nie zrobią tego błędy . To niby nie ma wpływu na grę, ale po pierwsze to fajny ficzur do każdej gry, po drugie akurat w tej by się mega przydał z wiadomych względów, do tego na PS5 to jedyna opcja zrobienia sensownego screenshota, bo photomode podrasowuje wiele rzeczy i domyślnie włącza takie rzeczy jak max rozdzielczość, detale i inne pierdoły. Edytowane 10 maja 202410 maj przez KrYcHu_89
Opublikowano 10 maja 202410 maj 34 minuty temu, KrYcHu_89 napisał: photomode podrasowuje wiele rzeczy i domyślnie włącza takie rzeczy jak max rozdzielczość, detale i inne pierdoły Zależy od gry, niektóre nic nie zmieniają. @oFi wyłącz sobie HDR dla fotek wtedy będą lepsze w .png Ten opis w ustawieniach jakiś zawiły jest.
Opublikowano 10 maja 202410 maj Jak porównuję gołe screeny z tego z tymi z PM z Horizona FW, to pierwsze wyglądają jakby w 720p były
Opublikowano 10 maja 202410 maj 12 minut temu, PiotrekP napisał: Jak porównuję gołe screeny z tego z tymi z PM z Horizona FW, to pierwsze wyglądają jakby w 720p były No ja akurat gram w performance, więc pewnie można zrobić lepsze, ale tak, PM często bardzo mocno podbija wizualia (np. w CP2077 włącza, przynajmniej na PC Path Tracing).
Opublikowano 10 maja 202410 maj Ja na balansie, do fotek zmieniam na 4K ale i tak w powiększeniu się to rozmazane robi.
Opublikowano 10 maja 202410 maj 5 minut temu, PiotrekP napisał: Ja na balansie, do fotek zmieniam na 4K ale i tak w powiększeniu się to rozmazane robi. Na forum to ja ogólnie wszystko widzę rozpikselowane, właśnie dopiero jak kliknę i powiększę to screen się robi wyraźny :D.
Opublikowano 10 maja 202410 maj Po pierwszych trailerach pare lat temu bylem mega podjarany. Potem, po info ze to bedzie aRPG i leaku gameplayu, gdzie gral jakis przychlast, spisalem gre na straty. Teraz, po kilkunastu godzinach, jest to dla mnie najlepsza gra tej generacji. Podoba mi sie balans miedzy korytarzem, pol-korytarzem i polotwartym swiatem, podoba mi sie rozwoj postaci, wspaniala muzyka, grafika, design. Podobaja mi sie zapozyczenia z innych gier, system walki (do ktorego początkowo mialem najwieksze zastrzezenia). Podoba mi sie, ze mimo pyerdolenia, ze nigdy juz fan service'u u sony nie bedzie, zlamali sie i dostalismy najwspanialszy produkt w tej niszy. Oby sprzedalo sie w milionach - dawac trylogie! Tomonobu Itagaki, Hideki Kamiya, Hyung-Tae Kim
Opublikowano 10 maja 202410 maj Fajny ten romans slashera z soulsami, oby bylo wiecej gier tego typu, a mniej soulslike, ktore aktualnie dominuja. Jest oczywiscie pole do poprawy - hit confirmation, odcinanie konczyn, dekapitacje, miazdzenie (a nie przeprogramowana animacja odciecia zawsze tego samego), wiecej broni, stylow walki i plynna zmiana miedzy nimi. Pytanie czy soulsowcy sie nie odbija.
Opublikowano 10 maja 202410 maj No nie ma tu wiele mechanik stricte soulsowych, brak staminy, brak większego karania za zgon itp:. No w sensie widać tu najbardziej Sekiro parrowanie, swoiste mikiri w przód i w tył, prostetic tools to tutaj niektóre skille + motyw z uzupełnianiem szału i bety przez parry i uniki co jest mega zachęcające i jest jeszcze bardziej dynamiczne. Ten loop systemu walki tutaj to złoto
Opublikowano 10 maja 202410 maj 9 minut temu, Szermac napisał: No nie ma tu wiele mechanik stricte soulsowych, brak staminy, brak większego karania za zgon itp:. No w sensie widać tu najbardziej Sekiro parrowanie, swoiste mikiri w przód i w tył, prostetic tools to tutaj niektóre skille + motyw z uzupełnianiem szału i bety przez parry i uniki co jest mega zachęcające i jest jeszcze bardziej dynamiczne. Ten loop systemu walki tutaj to złoto to jest mix, to jest mix
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.