Opublikowano 28 września 202428 wrz 9 godzin temu, Figuś napisał(a): Maja gotowy silnik na zrobienie dobrego pocieracza
Opublikowano 19 października 202419 paź Posiadacze XBOXa już na krawędzi wytrzymałości: Chyba, że to Ty @Szermac
Opublikowano 22 października 202422 paź Complete Patch Notes for Stellar Blade Update 1.008 Added support for PlayStation 5 Pro. Introduced High Frame Rate (HFR) Mode to minimize input lag and enhance frame rate performance. HFR Mode requirements: Display must support 120 Hz output. Enable 120 Hz Output in PlayStation 5 settings (Settings > Screen and Video > Video Output). Available graphics modes: Prioritize Performance: Focuses on frame rate. Balanced: Balances resolution and frame rate. Prioritize Resolution: Focuses on resolution and quality. Pro: Enhanced Balanced Mode optimized for PlayStation 5 Pro, utilizing PSSR for superior quality. Pro Max: Enhanced Prioritize Resolution Mode for PlayStation 5 Pro, providing a higher frame rate. Minor bug fixes.
Opublikowano 7 listopada 20247 lis Wiadomo jak ta gra smiga na Pro? Zmiany tylko w rozdzielczości i fps?
Opublikowano 7 listopada 20247 lis 2 minuty temu, YETI napisał(a): Wiadomo jak ta gra smiga na Pro? Zmiany tylko w rozdzielczości i fps?
Opublikowano 8 listopada 20248 lis Sprawdzę, wczoraj tak na szybko odpaliłem Tropiciela, Bestie i Beliala, no i cudownie to wygląda. Szkoda, że przy okazji Pro nie dali czegoś nowego.
Opublikowano 8 listopada 20248 lis No odjebali kawał roboty Koreańce z tą grą, chyba najlepszy tryb PS5 Pro (razem z Rebirth) a do tego już podstawowe PS5 chodziło bardzo dobrze. Widać da się zrobić grę konsolową, która działa po prostu zajebiście i wygląda też zajebiście :).
Opublikowano 8 listopada 20248 lis Nom, poczekam z kolejnym przejściem na DLC z Nierem, cokolwiek to będzie
Opublikowano 8 listopada 20248 lis Ja mam w co grać. Tonę nawet. Bardziej czasu brak, ale kur'wa jakby dali promo -20% to bym wziął
Opublikowano 10 listopada 202410 lis Kończe pomału tą grę i jeżeli miałbym ją ocenić to pomimo podobnych not do WuKonga, to ona nawet przy nim nie stała. Już pal licho grafikę, ale i animacje, i walka jest z lekka drętwa w porównaniu z małpiszonem. Niby miało być efektownie, ale ja miałem wrażenie, że już po paru godzinach widziałem w grze wszystko. Bossów też jest mało, a i ich recyclig się pojawia dość szybko na otwartych terenach. Do tego pierwszy raz doceniłem trzymanie trigeru w Asasinie z animacją wspinania - bosze tyle razy umarłem w tej grze, bo bohaterka a to się nie chwyciła, a to poleciała gdzieś indziej, a to nie trafiłem pomimo podwójnego skoku - zdecydowanie częściej ginie się przez takie bzdury niż w grze, niż podczas samej walki. Muzyka i udźwiękowienie świetne, ale sama gra - takie 7/10, cała masa niedociągnięć - czuć ograniczenia w budżecie - Black Myth: Wukong przy tej grze to arcydzieło 10/10, które nie nudzi się nawet przez chwile przez 4 razy większą liczbę godzin.
Opublikowano 10 listopada 202410 lis No te pustynne tereny popsuły trochę odbiór u mnie, ale mimo to sztosik.
Opublikowano 10 listopada 202410 lis @easye skoki to największa zmora tej gry, zwłaszcza jak przy dłuższej sekwencji przy ostatnim skoku się coś zepsuje i trzeba zapierdzielać od początku. Nie wiadomo czy gra uzna że jeszcze stoisz na platformie, czy już nie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.