Skocz do zawartości

Grand Theft Auto: The Trilogy


ProstyHeker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 minut temu, krupek napisał:

Ale pewnie ta wersja na Xbox One, ta TAŃSZA.

Nie ma tańszej i droższej, trylogia ma Smart Delivery, więc pobierze wersję na tę konsolę, na której puścisz instalkę.

  • Dzięki 2
Opublikowano
2 godziny temu, Labtec napisał:

 

Ja: Wygląda tak samo jak pamiętam 20 lat temu, dużych zmian nie ma........*potem widzę następy screen* 

  

 

woooow ale oryginalne GTA Vice City słabo wygląda :lol::lol:

 

 

no właśnie te screeny porównawcze, to jak z fotami grubasów przed dietą: wcześniej smutny grubas, a potem zadowolony, umięśniony z białymi zębami.

Grałem niedawno w III/Vice City/San Andreas na PS4 i nie wygląda tak źle jak na tym screenie. Po prostu dla porównania wzięli ustawienia najgorsze z PC, w niskiej rozdzielczości z małym draw distance i teksturami na low endowy PC.

  • Plusik 1
Opublikowano

Co do muzyki, to jednak przy GTA III wspomnieli, nie zauważyłem.

 

Cytat

Experience the games that started it all — introducing unprecedented freedom and immersion through three living, breathing worlds filled with hilarious action, rich, cinematic storytelling, classic characters, and unforgettable music.

 

Opublikowano

No wygląda jak skok na kasę. Może jak zejdzie do 70 zł wydanie płytowe to kiedyś w przypływie nostalgii kupię. Do tego porównują do gierki odpalonej na najniższych ustawieniach żeby było korzystniej xD

 

Liczyłem na więcej niż poziom przeciętnego moda do GTA. 

Opublikowano
5 godzin temu, Rozi napisał:

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition introduces wide-ranging modern control upgrades, including improvements to targeting and lock-on aiming, updated Weapon and Radio Station Wheels, updated Mini-Maps with enhanced navigation allowing players to set waypoints to destinations, updated Achievements, Trophies, and more. The Nintendo Switch version also features Switch-specific controls including Gyro aiming, as well as touch screen camera zooming, pans, and menu selections, while the PC version includes support for NVIDIA DLSS and additional new Accomplishments via the Rockstar Games Social Club.

 

Zmienia to trochę postać rzeczy ale dalej brzmi jak amatorski mod albo jakiś patch dostosowujący grę do dzisiejszych realiów. Grafika to jak przeskok z PS2 na PS3, a mamy już PS5. Nie wiem jak inni ale ja nie po to kupowałem nextgena aby grać w takie drewno. Trochę odmalowane olejną farbą ale wszystko wskazuje, że to nadal kawałek tego samego drewna. Oczywiście drewna z perspektywy czasu, bo swego czasu były to przecież świetne gry, przy których dobrze się bawiłem. Spodziewałem się, że będzie to wyglądać jeszcze gorzej jednak cena nadal nie jest adekwatna do zawartości. Przynajmniej jak na moje warunki. Albo za słabo zarabiam albo inaczej cenię wartość pieniądza. Oczywiście nikomu nie bronię wydać na to 270 zł - 360 zł. Sam bym tyle jednak nie dał i uważam, że po mikrotransakcjach, ubitasiemcach czy grach usługach fala remasterów/remaków to coś co niszczy tą branże. Gdyby w tej cenie wydali remake wszystkich części na silniku z V (albo nadchodzącej nowej VI) części to mógłbym się zastanowić nad zakupem. Na PPE napisali, że twórcy korzystali z silnika Unreal, a on chyba niezbyt nadaje się do tworzenia gier w otwartym świecie. Czy coś się zmieniło? Ciekaw jestem jak to wyjdzie w praktyce: czy taxi nadal będzie najlepszym samochodem w III części, jak w VC będzie latać się mini helikopterem i mini samolotami, czy znów będzie pusto na ulicy a po obróceniu się nagle pojawią się samochody, albo czy jak wejdę do sportowej fury to znów zaczną się pojawiać same sportowe, a jak do grata to same graty, jak do ciężarówki to ciężarowe. Nic nie wskazuje na to, że te kwestie zostały poprawione. Na plus na pewno należy zaliczyć fakt, że gry zostaną wydane w polskiej wersji językowej (chociaż pamiętam też amatorskie darmowe spolszczenia tych gier) i że będzie można je ograć w GP i PS NOW (póki co przynajmniej dwie części) traktując je trochę jak wersje demo czy trial.

  • Plusik 1
Opublikowano

Jest w sumie tak, jak się spodziewałem, czyli dostaniemy odczuwalne odświeżenie oprawy i lekkie zmiany na plus w gameplay'u. Wygląda w sumie spoko, szczególnie te efekty pogodowe, ale zachowując cały czas mocną wierność korzeniom (może poza tą lekką kreskówkowością czy, jak tu napisaliście, plastelinowatością). Oczywiście w życiu nie kupiłbym tego na premierę, jeszcze w takiej cenie. Ot idealna gierka typu "za darmo sprawdzę z ciekawości". No ale ja jestem świeżo po powtórce VC i SA i mimo zgrzytów to jednak nie trzeba mi dużo więcej do szczęścia. Temat OST jeszcze wróci, ale chyba nie ma się co łudzić na odświeżenie wszystkich licencji, a w tych grach muza to jednak fundamentalny element budowania ich klimatu i nie wyobrażam sobie grania w wykastrowane wersje.

 

No i jeśli to będzie miało 30 klatek na past genach, to beka i tym bardziej plucie na graczy, za które R nie zasługuje na taką kasę.

Opublikowano

Mi się też to podoba. Jednak R* to R* o ile nie robi multi shit.
Będzie grane, oj będzie. Najpierw trójka z plusa, potem SA z GP, a na koniec mam na dzieje, że w jakiejś lepszej cenie kupię dla VC i kolekcji. 

Opublikowano

Miłej zabawy przy tych wypudrowanych trupach  :) tem remaster jest jak stara brzydka baba która myśli że jak nałoży tonę makijażu to będzie ładna.

 Ja zostaje przy mojej wersji z ekskluzywnym słońcem z ps2 i DUSZĄ panowie. Dusza mówi wam to coś? Chyba nie skoro podoba się wam to coś!

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
2 minuty temu, Pupcio napisał:

Miłej zabawy przy tych wypudrowanych trupach  :) tem remaster jest jak stara brzydka baba która myśli że jak nałoży tonę makijażu to będzie ładna.

 Ja zostaje przy mojej wersji z ekskluzywnym słońcem z ps2 i DUSZĄ panowie. Dusza mówi wam to coś? Chyba nie skoro podoba się wam to coś!

skoro to jest wypudowany trup, to wersja na ps2 to trup, a trupy nie mają duszy :rayos:

Opublikowano
Godzinę temu, Elitesse napisał:

 

Na PPE napisali, że twórcy korzystali z silnika Unreal, a on chyba niezbyt nadaje się do tworzenia gier w otwartym świecie. Czy coś się zmieniło? Ciekaw jestem jak to wyjdzie w praktyce: czy taxi nadal będzie najlepszym samochodem w III części, jak w VC będzie latać się mini helikopterem i mini samolotami, czy znów będzie pusto na ulicy a po obróceniu się nagle pojawią się samochody, albo czy jak wejdę do sportowej fury to znów zaczną się pojawiać same sportowe, a jak do grata to same graty, jak do ciężarówki to ciężarowe. Nic nie wskazuje na to, że te kwestie zostały poprawione.

Właśnie to że korzystają z nowego silnika powinno być gwarancją że te kwestie zostaną poprawione, pytanie tylko czy poszli drogą np. BlueboxGames gdzie pod nową oprawą działa logika z oryginału czy praktycznie wszystko zrobili od nowa (wtedy właściwie tylko animacje i voice acting by został przeniesiony 1:1). Starsze odsłony GTA nie ociekały w masę detali więc UE4 powinien sobie poradzić, no chyba że wszędzie przywalą w dobrej jakości wolumetryczne chmury, mgłę, oświetlenie itd. które to zżerają masę zasobów (nocne urywki z GTA3 wyglądają jak by to miały).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...