Skocz do zawartości

Grand Theft Auto: The Trilogy


ProstyHeker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do tych grzeszków dzisiejszych gier dorzuciłbym jeszcze problem z coraz większymi światami. ''Każda'' kolejna część gry musi mieć większą mapę. To jest dzisiejszy wyścig. Nie lepsza fizyka, destrukcja, czy intensywniejsze doznania. Podróż z punktu A do B w celu obejrzenia scenki - wszyscy na to czekają! ;)

Opublikowano
Godzinę temu, Aleks napisał:

Do tych grzeszków dzisiejszych gier dorzuciłbym jeszcze problem z coraz większymi światami. ''Każda'' kolejna część gry musi mieć większą mapę. To jest dzisiejszy wyścig. Nie lepsza fizyka, destrukcja, czy intensywniejsze doznania. Podróż z punktu A do B w celu obejrzenia scenki - wszyscy na to czekają! ;)

I znowu wracając trend wyznaczył właśnie Rockstar przy GTAV, GTA IV zmniejszyło skalę na rzecz oprawy/ realizmu/ detali / fizyki, a GTA V poświęciło to na rzecz skali (wciąż robiąc to dobrze, ale ograniczyli fizykę,  realizm, zachowanie npc i ogólnie immersję że swiatem). Za nimi poszedl Ubisoft (tutaj już widac, że nie mają takiego talentu) i co najgorsze CDP, które to niepotrzebnie poszło w taka skalę przy Cyberpunku, to ich zjadło i zamiast skupić się na warstwie RPG, poszli w wielkie otwarte miasto, zapominając o silniku fizycznym i olewając dopracowanie, wypełniając mapę przeróżnymi aktywnościami, które są bez sensu. Otwarte światy są najtrudniejsze do tworzenia i wymagają wielu lat pracy, myślę, że trend niedługo po ostatnich flopach powinien się odwrócić, bo skala niektórych gier według mnie nie idzie w dobra stronę. Sam lepiej się bawiłem przy GTA IV niż V, przy FC3 niż 5 itp. 

 

Asasyny to samo, niby lepsze, ale jakby zmniejszyc skalę na rzecz np. poziomu AC Unity, gdzie po dziś dzień animacja i detale są najlepsze, myślę, że wyszłoby to nowej części na dobre.

  • Plusik 7
Opublikowano

Wysyłają wsparcie tej czadowej ekipce, która spierdoliła Trylogię DE xd

Liczę na to, że do premiery fizycznej wersji się wyrobią, bo biorę ją cały czas pod uwagę jak uda się ją załatać.

Opublikowano

Glupie pytanie, ale ta gra ma już swoją wersję natywną pod PS5 (tak że instalujemy ją obok wersji PS4)? Wydawalo mi się, że odpalana jest tylko PS4-compatible, tak jak np. Cyberpunk.

 

Mimo calego syfu wokół remastera, jakoś mam ochotę powtórzyć sobie stare czasy, ale pewnie jak pudło adekwatnie stanieje.

Opublikowano
15 minut temu, Patricko napisał:

Wersja San Andreas na PS4 ma 15,5 GB patch, czyżby cała gra na nowo wrzucona? Na PS5 raptem 1,6 GB. Podobnie w przypadku Vice City.
 

 

Na Series X patch do samego Andreas zajmuje 18,11gb :pawel:

Opublikowano
Glupie pytanie, ale ta gra ma już swoją wersję natywną pod PS5 (tak że instalujemy ją obok wersji PS4)? Wydawalo mi się, że odpalana jest tylko PS4-compatible, tak jak np. Cyberpunk.
 
Mimo calego syfu wokół remastera, jakoś mam ochotę powtórzyć sobie stare czasy, ale pewnie jak pudło adekwatnie stanieje.
Jest wersja osobna na PS4 i na PS5. Nie różnią się kompletnie niczym, no ale są
  • Dzięki 1
Opublikowano
Godzinę temu, maciucha napisał:

"

Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition  

  • Introduced cloud cover at high altitude"

daj ktoś znać :ogor: 

Rozi mówi, że dodali :kaz:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...