Opublikowano 14 listopada 202414 lis 8 godzin temu, Słupek napisał(a): a powiedzcie, pomijając wczorajszy update, wersja na switcha grywalna? mocno odstaje od ps5/xsx? widzę tylko, że pudełko cenę trzyma względem stacjonarek jak zwykle xd
Opublikowano 14 listopada 202414 lis To całe jaranie się tym remasterem jest serio pojebane. Po 3 latach od premiery Trylogia osiągnęła poziom gier z PS2 i nagle wszyscy się spuszczają jakie to dobre. Kurwa, z takim budżetem i możliwościami te "remastery" powinny być na silnikach GTA5 albo RDR2 a nie sprzedawać po raz kolejny te same gry sprzed 20 lat.
Opublikowano 15 listopada 202415 lis 5 godzin temu, Rooofie napisał(a): To całe jaranie się tym remasterem jest serio pojebane. Po 3 latach od premiery Trylogia osiągnęła poziom gier z PS2 i nagle wszyscy się spuszczają jakie to dobre. Lepiej późno niż wcale. Wszyscy się spuszczają, bo pod masą problemów technicznych i warstewką gówna leżały gierki wybitne, więc spoko, że ktoś to wytarł szmatką i połatał zamiast zostawić do zgnicia na wieki. Trylogia jest po prostu za dobra nawet po tylu latach, żeby nie wzbudzać pozytywnych emocji.
Opublikowano 15 listopada 202415 lis 8 godzin temu, Rooofie napisał(a): To całe jaranie się tym remasterem jest serio pojebane. Po 3 latach od premiery Trylogia osiągnęła poziom gier z PS2 i nagle wszyscy się spuszczają jakie to dobre. Kurwa, z takim budżetem i możliwościami te "remastery" powinny być na silnikach GTA5 albo RDR2 a nie sprzedawać po raz kolejny te same gry sprzed 20 lat. moze dlatego, ze ta trylogia, to swietne gry i w koncu sa doprowadzone do takiego stanu, ze bedzie mozna do nich wrocic po latach bez zgrzytania zebami z nerwów. Edytowane 15 listopada 202415 lis przez Pierre Deck
Opublikowano 28 listopada 202428 lis niby nadal drogo ale to i tak najlepsza promka od premiery: https://store.steampowered.com/app/1547000/Grand_Theft_Auto_San_Andreas__The_Definitive_Edition/ 107 zl za trylogie to juz powoli robi sie ladnie za sztuke.
Opublikowano 28 stycznia28 sty żałosne, że fani zrobili to lepiej, a oni cyk i do kosza dwa lata pracy fanów. owszem, to ich gra i mogli w ogóle nie zaczynać robić tego moda, nie byłoby tematu gdyby rockstar zrobił to poprawnie
Opublikowano 30 stycznia30 sty R* już dawno wyprowadził Trylogię na prostą po partactwie amatorów z Groove Street. Dodatkowo nie wiem co jest żałosnego w tym, że ktoś się upomina o swoją własność intelektualną
Opublikowano 30 stycznia30 sty Skoro moderzy mogli przenieść grę na nowszy silnik rockstara to kto bronił rockstarowi zrobić to samemu zamiast zlecać to hindusom za darmową toaletę w biurze? Chłop dostał te same gry co 25 lat temu ale za to z bugami i zadowolony
Opublikowano 30 stycznia30 sty Ni cholery nie wiem... może fajnie gdy niektórzy na modach i społeczności robią sobie zajebisty PR a niektórzy okazują się rozkapryszonym bachorem.
Opublikowano 30 stycznia30 sty W chuyu mam czy 2 lata moderów poszły do kosza, jak są rzeczywiscie tacy zdolni to niech założą studio i stworzą fajna grę za którą chętnie zapłacę im pieniądze. Takie wypolerowane filmiki na youtubie zawsze bawią. Pewnie to gówno by nawet nie odpaliło, ale szkoda chłopaków, bo 2 lata pracowali ciężko nad cudzą grą i pewnie byli przekonani, że im korporacja wręczy bukiet kwiatów i podziękuje za to, a tu taki zonk, wydawca się upomniał o swoje prawa, no kto by pomyślał że to się tak skończy
Opublikowano 30 stycznia30 sty Dżimi to ten typ człowieka co klaszcze nintendo jak usuwają z internetu pdf z poradnikiem do prawie czterdziestoletniej gry? Noted
Opublikowano 30 stycznia30 sty Próbować zrozumieć konsolowca co ma w chuju mody naprawdę nie jest trudno - dzieciaki patrzące przez szybę zamkniętego sklepu na lizaki też mówią, że one wcale ich nie chcą.
Opublikowano 30 stycznia30 sty Nie, dziękuję, złapałem wszystko za pierwszym razem. Czekam tylko aż zaczniesz grać w gierkę, która pozwala na modowanie na konsoli i będę monitorować treść śpiewki. Chyba jednak nie będzie taka sama.
Opublikowano 30 stycznia30 sty Dzień w którym sony wprowadzi mody? "jak ja szanuje taką prace społeczności, świetnie że ludzie tak wspierają ip należące do sony swoją nieskończoną kreatywnością " Trzeba mieć siano zamiast mózgu żeby popierać takie usuwanie rzeczy. Jeśli to jakoś koliduje z interesami firmy to zawsze jest sposób żeby się dogadać no ale łatwiej po prostu uciąć głowe
Opublikowano 30 stycznia30 sty Jeśli ktoś by na tym zarabiał hajsik to naturalnie usuwanko takich rzeczy jest jak najbardziej na miejscu, bo to korzystanie z cudzej pracy w celu generowania sianka. Ale takie projekty od community dla community, gdzie praktycznie zawsze i tak trzeba kupić grę żeby ją zmodować? HMMM
Opublikowano 30 stycznia30 sty Przypominam, że mody na konsoli są dostępne np. w BG3. I świat nie wybuchł, Larian nie zbankrutował, a jak ktoś chce Withersa z cyckami to ma taką opcję.
Opublikowano 30 stycznia30 sty Na szybko wyszukałem o co halo, bo projekt sobie śledzę od jakiegoś czasu. Wątpię, że to się uda ubić Take-Two z prostej przyczyny -- z tego co się orientuję, to moderzy są z Rosji, a Rosja ma obecnie w pompie jakieś zachodnie prawa intelektualne. Tak że kanał na YT można sobie zablokować, a mod i tak się pojawi na jakiejś .ru stronce czy innych repackach. https://www.ppe.pl/news/362210/wsciekli-tworcy-moda-gta-vice-city-nextgen-mszcza-sie-na-take-two.html Cytat W odwecie za posunięcie Take-Two zespół wydał, jak donosi serwis IGN, piracką wersję GTA 4 scaloną z ich modem GTA Vice City Nextgen Edition. Grupa twierdzi, że chciała wcześniej opublikować swoje dzieło jako mod, wymagający posiadania oryginalnej wersji GTA 4, ale teraz postanowiła zemścić się na amerykańskim wydawcy w taki sposób.
Opublikowano 30 stycznia30 sty Ja przypominam ze ostatecznie mozna zrobic to co Valve z Black Mesa. Tam tez nikt nie umarl a samo Valve nie upadlo.
Opublikowano 31 stycznia31 sty Fajnie to wygląda na Decku Take-Two ubiło im kanał na YouTube i na Telegramie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.