Opublikowano 10 listopada 20213 l to strzelanie od 9:50 xd czuć duszę oryginału ale kurła jak to wygląda w 2021 r. xd
Opublikowano 10 listopada 20213 l No można było to lepiej zrobić, czyli poprawić draw distance, ale w granicach rozsądku. Ciekawe, czy np przez lunetę snajperki będzie widać z daleka poruszające się auta, skoro rysowanie mapy jest większe. Z tym podświetlaniem postaci, do których się strzela to strasznie kiepski pomysł xd
Opublikowano 10 listopada 20213 l SA wygląda najlepiej z całej trójki, ale dawać za to prawie trzy paki to jak plucie sobie samemu w ryj. Dobrze że jest w GP SA polata się chwilę i usunie z dysku
Opublikowano 10 listopada 20213 l 10 minut temu, Figuś napisał: SA wygląda najlepiej z całej trójki, ale dawać za to prawie trzy paki to jak plucie sobie samemu w ryj. Dobrze że jest w GP SA polata się chwilę i usunie z dysku Dokładnie! W sumie to że SA jest w passie to zajebisty deal. San Andreas było najbardziej złożona częścią i miała najwięcej kontentu ze starej trylogii . Poprzednie dwie części przy niej to popierdółki. 3 i VC to nawet na promocji bym się zastanawiał czy nie przepłacam.
Opublikowano 10 listopada 20213 l W III i VC przechodnie się pojawiają kilkadziesiąt metrów przed pojazdem, trochę to razi. Do tego nic nie poprawiono w kwestii kolizji aut ze sobą i z pieszymi.
Opublikowano 10 listopada 20213 l To tylko semi remaster za jedyne 270zł nie wiem czego byście chcieli oprócz kółka broni/radia i plastusiowego rydera
Opublikowano 10 listopada 20213 l 15 minut temu, Plackus napisał: Dokładnie! W sumie to że SA jest w passie to zajebisty deal. San Andreas jest najbardziej złożona częścią i ma najwięcej kontentu ze wszystkich części. Fix.
Opublikowano 10 listopada 20213 l GTA III z tą mgłą i bardziej stonowanymi kolorami wygląda w porządku co innego VC, wszystko wygląda strasznie sztucznie jak jakiś Army Men. W GTA III więcej też było misji jeżdżonych niż strzelanin więc będzie mniej powodów do oglądania tej koślawej animacji.
Opublikowano 10 listopada 20213 l Fizyka w walce wręcz na tym filmiku z VC Gdziestam łudziłem się, że nowy engine odświeży możliwości w tym obszarze, a tu nadal kukiełki.
Opublikowano 10 listopada 20213 l Lipa, jednak ten remaster nie jest wart tych dwóch Jagiełek, no ni chuja. Za 129 zł to jeszcze bym zrozumiał.
Opublikowano 10 listopada 20213 l Tak jak mówiłem - ta sama sytuacja co z Mass Effect. Znany i bardziej ujednolicony gameplay z odrobiną zmian oraz podbita grafika, która podobnie jak tam jednym się spodoba innym nie (głównie przez modele postaci, choć te w ME są bardziej wierne oryginalnemu stylowi). Mogło być lepiej, fakt, ale daleko też do jakiejś tragedii. Takie San Andreas prezentuje się bardzo fajnie. Edytowane 10 listopada 20213 l przez Bigby
Opublikowano 10 listopada 20213 l III wygląda świetnie, SA też bardzo spoko, natomiast VC to porażka. A sterowanie bardziej przypomina GTA IV, tylko stare animacje są do niego nieprzystosowane. Z drugiej strony bez robienia pełnego remake'u pewnie średnio da się to poprawić, a pełny remake kosztowałby 3 bomby za każdą grę, a nie cały pakiet. Hype trochę opadł, ale jak spadnie nieco cena to pewnie kupię. Edytowane 10 listopada 20213 l przez Chmielinski
Opublikowano 10 listopada 20213 l 2 minuty temu, Bigby napisał: Tak jak mówiłem - ta sama sytuacja co z Mass Effect. Znany i bardziej ujednolicony gameplay z odrobiną zmian oraz podbita grafika, która podobnie jak tam jednym się spodoba innym nie (głównie przez modele postaci, choć te w ME są bardziej wierne oryginalnemu stylowi). Mogło być lepiej, fakt, ale daleko też do jakiejś tragedii. Takie San Andreas prezentuje się bardzo fajnie. A MOGLI NA RAGE ZROBIĆ I EUPHORII CHLIP CHLIP Zostawili nawet słynnego glitcha z tunelem xd
Opublikowano 10 listopada 20213 l 10 minut temu, _Red_ napisał: Fizyka w walce wręcz na tym filmiku z VC Gdziestam łudziłem się, że nowy engine odświeży możliwości w tym obszarze, a tu nadal kukiełki. Też mnie to mocno zabolało.
Opublikowano 10 listopada 20213 l 2 minuty temu, Rozi napisał: A MOGLI NA RAGE ZROBIĆ I EUPHORII CHLIP CHLIP Zostawili nawet słynnego glitcha z tunelem xd Niesamowite, chyba kupie sobie na mikołajki.
Opublikowano 10 listopada 20213 l Trzeba też pamiętać, że strumyki lecą z PS4, więc naturalnie na nowszych konsolach 60FPS i wyższa rozdziałka będą ewidentnie upgrejdem. W sumie tak popatrzałem i tych poprawek to jak na lekarstwo, ale pociesza mnie myśl, że będę mieć legancko trylogię na konsoli bez większego kombinowania.
Opublikowano 10 listopada 20213 l 13 minut temu, _Red_ napisał: Fizyka w walce wręcz na tym filmiku z VC Gdziestam łudziłem się, że nowy engine odświeży możliwości w tym obszarze, a tu nadal kukiełki. Nikt nie zapewniał o zmienianiu fizyki, ludzie kochani, lepsza grafika z QoL upgrade'ami, tyle i aż tyle.
Opublikowano 10 listopada 20213 l Widać że zostało to zrobione podobnie jak np. Halo Anniversary czy Diablo 2. Jest nowy silnik ale pod spodem cała logika i fizyka działa na tym co było 20 lat temu.
Opublikowano 10 listopada 20213 l Inny gameplay z III, więcej strzelania jest. No trochę boli, że nie zagęścili NPC na ulicach, albo chociaż nie zadbali o to, żeby się nie pojawiały przed nami. W okolicy pierwszej kryjówki w GTA III w oryginale nie było ludzi na ulicy, tutaj też nie, a to raczej kwestia ograniczenia, a nie celowego zamierzenia. Animację też można było trochę poprawić, żeby nie było tak kwadratowo. No duch oryginału jakiś tam został i pewnie zagram, bo wydaje się i tak być dobrą opcją do odświeżenia klasyki.
Opublikowano 10 listopada 20213 l 3 minuty temu, Bzduras napisał: Trzeba też pamiętać, że strumyki lecą z PS4, więc naturalnie na nowszych konsolach 60FPS i wyższa rozdziałka będą ewidentnie upgrejdem. W sumie tak popatrzałem i tych poprawek to jak na lekarstwo, ale pociesza mnie myśl, że będę mieć legancko trylogię na konsoli bez większego kombinowania. No tylko to co tu wygląda źle to nie jest rozdziałka czy FPS, tylko mix starej fizyki, która gubi się przy nowym sterowaniu, śmieszny draw distance, a w VC jakoś to przejaskrawione jest. Wygląda jak filmik z moda, który pojawiłby się na głównej PPE, ale nikt z nim tak naprawdę nie chce grać.
Opublikowano 10 listopada 20213 l 1 minutę temu, Bzduras napisał: ale pociesza mnie myśl, że będę mieć legancko trylogię na konsoli bez większego kombinowania. Jak dla mnie możliwe, że najważniejszy argument. Ostatni raz grałem w te tytuly jakieś 15 lat temu na Crtku w 20-30 fpsach. Nawet nie chciałoby mi się teraz ściągać jakichś modów i reshadów na poprawę grafiki.
Opublikowano 10 listopada 20213 l Jutro sprawdzi się osobiście San Andreas z GP, raczej nie nastawiam się na super doświadczenia i napalony też nie jestem, jakieś 3 lata temu dopiero co platynowałem SA i jestem trochę zmęczony serią.
Opublikowano 10 listopada 20213 l 5 minut temu, Rozi napisał: Nikt nie zapewniał o zmienianiu fizyki, ludzie kochani, lepsza grafika z QoL upgrade'ami, tyle i aż tyle. Było jednak zapowiedziane sterowanie z GTA V, a jedyne co tu widzę z GTA V to koło wyboru broni xd
Opublikowano 10 listopada 20213 l 2 minuty temu, Chmielinski napisał: No tylko to co tu wygląda źle to nie jest rozdziałka czy FPS, tylko mix starej fizyki, która gubi się przy nowym sterowaniu, śmieszny draw distance, a w VC jakoś to przejaskrawione jest. Wygląda jak filmik z moda, który pojawiłby się na głównej PPE, ale nikt z nim tak naprawdę nie chce grać. Z tym modem to coś w tym jest, miejscami wygląda to ok, a gdzie indziej jakby ktoś dokleił na siłę plastelinowy efekt i wyszło jak wysżło. Trzeba będzie złapać pada w ręce i przetestować samemu jak to działa, bo na tych streamach grają takie nooby, że momentami aż przykro patrzeć na to co oni tam wyprawiają. 2 minuty temu, Bigby napisał: Jak dla mnie możliwe, że najważniejszy argument. Ostatni raz grałem w te tytuly jakieś 15 lat temu na Crtku w 20-30 fpsach. Same here, jak na razie największym minusem tej kolekcji są posty roziego, a reszta jakoś mniej-więcej w normie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.