Opublikowano 20 listopada 20213 l 44 minuty temu, krupek napisał: No potem batlflaje w singlu to już były chaotyczne pomyje Podobnie jak w multi niestety
Opublikowano 20 listopada 20213 l Jak gore to Killing Floor 2 bardzo dawał radę. Pomyśleć, że to Unreal 3
Opublikowano 21 listopada 20213 l Do tych grzeszków dzisiejszych gier dorzuciłbym jeszcze problem z coraz większymi światami. ''Każda'' kolejna część gry musi mieć większą mapę. To jest dzisiejszy wyścig. Nie lepsza fizyka, destrukcja, czy intensywniejsze doznania. Podróż z punktu A do B w celu obejrzenia scenki - wszyscy na to czekają!
Opublikowano 21 listopada 20213 l Godzinę temu, Aleks napisał: Do tych grzeszków dzisiejszych gier dorzuciłbym jeszcze problem z coraz większymi światami. ''Każda'' kolejna część gry musi mieć większą mapę. To jest dzisiejszy wyścig. Nie lepsza fizyka, destrukcja, czy intensywniejsze doznania. Podróż z punktu A do B w celu obejrzenia scenki - wszyscy na to czekają! I znowu wracając trend wyznaczył właśnie Rockstar przy GTAV, GTA IV zmniejszyło skalę na rzecz oprawy/ realizmu/ detali / fizyki, a GTA V poświęciło to na rzecz skali (wciąż robiąc to dobrze, ale ograniczyli fizykę, realizm, zachowanie npc i ogólnie immersję że swiatem). Za nimi poszedl Ubisoft (tutaj już widac, że nie mają takiego talentu) i co najgorsze CDP, które to niepotrzebnie poszło w taka skalę przy Cyberpunku, to ich zjadło i zamiast skupić się na warstwie RPG, poszli w wielkie otwarte miasto, zapominając o silniku fizycznym i olewając dopracowanie, wypełniając mapę przeróżnymi aktywnościami, które są bez sensu. Otwarte światy są najtrudniejsze do tworzenia i wymagają wielu lat pracy, myślę, że trend niedługo po ostatnich flopach powinien się odwrócić, bo skala niektórych gier według mnie nie idzie w dobra stronę. Sam lepiej się bawiłem przy GTA IV niż V, przy FC3 niż 5 itp. Asasyny to samo, niby lepsze, ale jakby zmniejszyc skalę na rzecz np. poziomu AC Unity, gdzie po dziś dzień animacja i detale są najlepsze, myślę, że wyszłoby to nowej części na dobre.
Opublikowano 23 listopada 20213 l Wysyłają wsparcie tej czadowej ekipce, która spierdoliła Trylogię DE xd Liczę na to, że do premiery fizycznej wersji się wyrobią, bo biorę ją cały czas pod uwagę jak uda się ją załatać.
Opublikowano 23 listopada 20213 l Szkoda, że nie zrobili tego przed premierą, bo teraz nawet jak naprawią wszystko i tak chyba będzie średniawo.
Opublikowano 23 listopada 20213 l Zanim oni to naprawiają to San Andreas zdąży wypaść z GPU, a przecież płacić partaczom nie będę.
Opublikowano 24 listopada 20213 l Jak zwykle dopiero obiecują poprawki jak mleko się rozlało i kasa w pierwszym rzucie od frajerów została zebrana.
Opublikowano 24 listopada 20213 l Moderzy już naprawiają grę. Teraz czekamy na pierwsze pozwy sądowe od Take-Two Interactive.
Opublikowano 27 listopada 20213 l W dniu 24.11.2021 o 20:52, LukeSpidey napisał: Moderzy już naprawiają grę. Teraz czekamy na pierwsze pozwy sądowe od Take-Two Interactive. Jak widać filmy już usuwają z YT...
Opublikowano 27 listopada 20213 l Może poprawią jedynie stabilność framerate'u i tyle, bo co niby więcej? Przecież te wersje są dogłębnie obciążone mobilnym dziedzictwem, więc lepsze i tak nie będą.
Opublikowano 30 listopada 20213 l " Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition Introduced cloud cover at high altitude" daj ktoś znać
Opublikowano 30 listopada 20213 l Wersja San Andreas na PS4 ma 15,5 GB patch, czyżby cała gra na nowo wrzucona? Na PS5 raptem 1,6 GB. Podobnie w przypadku Vice City.
Opublikowano 30 listopada 20213 l Glupie pytanie, ale ta gra ma już swoją wersję natywną pod PS5 (tak że instalujemy ją obok wersji PS4)? Wydawalo mi się, że odpalana jest tylko PS4-compatible, tak jak np. Cyberpunk. Mimo calego syfu wokół remastera, jakoś mam ochotę powtórzyć sobie stare czasy, ale pewnie jak pudło adekwatnie stanieje.
Opublikowano 30 listopada 20213 l 15 minut temu, Patricko napisał: Wersja San Andreas na PS4 ma 15,5 GB patch, czyżby cała gra na nowo wrzucona? Na PS5 raptem 1,6 GB. Podobnie w przypadku Vice City. Na Series X patch do samego Andreas zajmuje 18,11gb
Opublikowano 30 listopada 20213 l Glupie pytanie, ale ta gra ma już swoją wersję natywną pod PS5 (tak że instalujemy ją obok wersji PS4)? Wydawalo mi się, że odpalana jest tylko PS4-compatible, tak jak np. Cyberpunk. Mimo calego syfu wokół remastera, jakoś mam ochotę powtórzyć sobie stare czasy, ale pewnie jak pudło adekwatnie stanieje.Jest wersja osobna na PS4 i na PS5. Nie różnią się kompletnie niczym, no ale są [emoji1787]
Opublikowano 30 listopada 20213 l 1 minutę temu, Patricko napisał: Jest wersja osobna na PS4 i na PS5. Nie różnią się kompletnie niczym, no ale są No, może ceną
Opublikowano 30 listopada 20213 l Godzinę temu, maciucha napisał: " Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition Introduced cloud cover at high altitude" daj ktoś znać Rozi mówi, że dodali
Opublikowano 30 listopada 20213 l 1 minutę temu, MYSZa7 napisał: Rozi mówi, że dodali z tego co patrzyłem na yt wciąż nie ma stabilnych 60fps na next genach w performance
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.