Skocz do zawartości

Grand Theft Auto: The Trilogy


ProstyHeker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak w sumie, to ja nie wiem, co tam jeszcze jest do poprawy. Jak coś jest słabe, czy niedorobione to raczej kwestia tego, że mało się przyłożyli przy konwersji oryginału do remastera i to raczej nie jest do poprawy. Między innymi właśnie to strzelanie i celowanie, praktycznie żadnych nowości względem oryginału, czy dopracowanie postaci. Bugi graficzne i crashe zostały już naprawione, z tego co czytałem.

Opublikowano

Nie wiem czy to ten tryb performance na XSX, ale jestem zawiedziony legendarną misją z pociągiem w SA. Tak, pierwszy raz robię fabułę w SA. W każdym razie tyle się nasłuchałem o all you had to do was follow the damn train cj, a tu przejście za pierwszym razem. Czyżby jej trudność była mocno przesadzona? 

Opublikowano

W oryginale zdecydowanie najtrudniejsza była misja "Supply Lines". Do dziś pamiętam ten wkurv :notbad: Na X360 grałem w niesławny androidowy port i tam ją totalnie uprościli, skończone za pierwszym razem. 

Jak to wygląda w remasterze?

Opublikowano

Myślę że nic nie uprościli tylko wszystkie te misje są mega łatwe po latach. Jak grałem za dzieciaka to wiele misji mi sprawiało problemy ale jak teraz sobie grałem to zginąłem można kilka razy i to najczęściej jak leciałem samolotem i drzewo mi się wczytało przed nosem xD

Opublikowano
2 godziny temu, dee napisał:

W oryginale zdecydowanie najtrudniejsza była misja "Supply Lines". Do dziś pamiętam ten wkurv :notbad: Na X360 grałem w niesławny androidowy port i tam ją totalnie uprościli, skończone za pierwszym razem. 

Jak to wygląda w remasterze?

 

banalnie wygląda. paliwa w ciul, przeciwnicy czekają grzecznie na ostrzał, generalnie łatwizna. pamiętam jak na ps2 się męczyłem, kilkanaście restartów i wewnętrzny płacz. tutaj to niemal samo się zaliczyło.

Opublikowano

W SA było mnóstwo misji, które na jakiś czas mnie zatrzymały i wydawały się nie do przejścia. Te latanie samolocikiem dla Zero w San Fierro, prawie w wariatkowie skończyłem.

 

Teraz jak gram w GTA III DE to mam wrażenie, że policja jest strasznie agresywna, potrafią jak torpeda we mnie wlecieć, czasami 2-3 radiowozy na raz, przybić do ściany i jest kibel. Nie pamiętam, czy w oryginale też tak było.

 

Za to misje wchodzą gładko, jedna za drugą i w oryginale dużo bardziej się męczyłem z niektórymi. Po latach człowiek też widzi jakie one są krótkie. Są takie, że nawet 5 minut nie potrzeba na przejście.

Opublikowano
2 godziny temu, krupek napisał:

 

 

Teraz jak gram w GTA III DE to mam wrażenie, że policja jest strasznie agresywna, potrafią jak torpeda we mnie wlecieć, czasami 2-3 radiowozy na raz, przybić do ściany i jest kibel. Nie pamiętam, czy w oryginale też tak było.

 

Pewnie robisz niezłą rozpierduchę na dzielni, to nie ma się co dziwić, że policja przypiera Cię do muru, tak było w oryginale :shotgun:

Opublikowano

Jest mnóstwo rzeczy do poprawy. niewidoczne przeszkody na chodnikach,   Kierowcy npc którzy jeżdżą jak w idioci, trochę jak w Carmagedon. Wiele wiele innych niby drobnych ale wqurwiających i utrudniających rozgrywkę. Gdzieś na YT widziałem kanał typka który opisuje mnóstwo takich bugów…

Opublikowano

A tak, z tą przeszkodą to raz mi się zdarzyło. Na początku gry przejeżdżałem obok mostu na drugą wyspę i te przegrody blokujące były niewidzialne, a w rzeczywistości można było w nie uderzyć xd

 

Tak na plus, to npców chyba też więcej na ulicach niż w oryginale. W tym parku na drugiej wyspie szczególnie to widać.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kurde wstyd się przyznać na forumku, że mnie San Andres wciągneło :( Zagrałem 30 minut na One po premierze w game passie i olałem, odpaliłem wczoraj na Seriesie i po patchach i w 60 fps nawet nie wiem kiedy mi 3h stuknęły. Oczywiście cisnę fabułę, miasto i cała resztę znam na pamięć, więc bugi związane z otwartym światem gdzieś tam są na drugim planie. A o wczuwce najlepiej się małżonka przekonała, wchodzi do pokoju pyta się co się tak gibie jak pierdolony rezus.

A ja do niej

Mista Busta, where the fuck ya at?

 

 

 

Nostalgia 12/10 i pewnie skończy się na przejściu całości :( 

  • Plusik 1
Opublikowano

No ta płynność w Definitive Edition na XSX robi robotę i gra się przyjemnie. Zamierzam skończyć wszystkie części, ale póki co jestem jeszcze na GTA III.

Opublikowano

U mnie najgorzej wypadło GTA III. Gra regularnie się sypała na PS5 do menu, wpadające pod tekstury auta, jeżdżące po suficie w tunelu auta, zabugowane AI w niektórych misjach (słynna eskorta wozu pancernego), o deszczu nawet nie wspominam. VC i San Andreas chodziły już znacznie lepiej, ale wciąż zdarzały się głupoty, ale już nie do tego stopnia.

Opublikowano

Zdarzają mi się bugi w GTA III, czasami bardzo głupie typu wbijam gdzieś na parking i rozwalam szlaban, a jak po chwili wracam to ten szlaban jest z powrotem. Denerwuje też czasami strzelanie, bo autoaiming jest niedopracowany i nieczytelny. Poza takimi bugami, jestem zadowolony z tej nostalgicznej przygody, a większości misji z drugiej wyspy kompletnie nie kojarzę z oryginału. Sama rozgrywka i misje są dosyć proste, krótkie, ale sprawiają dużo frajdy i dziś już mogą wydawać się przestarzałe, ale często sobie myślę o tym, że oryginał wyszedł w 2001 roku i aż ciężko w to uwierzyć. Jest sporo takich szczegółów, które do dziś robią wrażenie, np detale w niektórych misjach, pomysły, albo smaczki otoczenia. NPC, który słucha muzyki na słuchawkach i słychać ją głośniej jak przechodzi blisko nas robi wrażenie i dziś. Do tego zagęszczenie pojazdów i przechodniów w niektórych miejscach jak np promenada na wodą też wyglądają całkiem ok. Natomiast boli, że nie poprawili, niektórych aspektów z oryginałów, a można to było zrobić w ramach remasterowania - choćby zachowania policji, które są kompletną szajbą i powyżej dwóch gwiazdek to jest jakiś armageddon, napieprzają ze wszystkich stron, strzelają, a biorąc pod uwagę fakt, że auta w remasterze łatwiej się rozwalają to momentami bywa ciężko. No i te checkpointy debilne to jest kpina. 

 

Ogólnie i tak im kutas w plecy za zaprzepaszczenie szansy na wykonanie godnego remastera i postawienie pomnika trylogii, ale dla fana serii i tak to nadal gratka i nie żałuję zakupu.

Opublikowano

Odpaliłem dla sprawdzenia SA z GPU i wpadłem jak głupi. Fakt, że ostatnio grałem na PS2 i misji praktycznie nie pamiętam, także swoje robi.

Same odświeżenie? No miasto, refleksy, światło bardzo fajnie wygląda. Niestety postacie to niezły meh i wyglądają jak z innej gry. 
Aaaaa no i fajnie zagrać w to pierwszy raz w 60 ks (z okazyjnymi dropami). No ale przejdę do końca. SA to SA.

Opublikowano

Krzyśki w SA grałem jeszcze na PS2. Jak się auta zapisuje w garażu. Wjeżdżam i uj. Zapomina je. To się jakoś odblokuje z fabułą? Odpimpowałem piknie lowridera i pyzda, przepadł :(  

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...