Skocz do zawartości

HALO Infinite - Multiplayer: ARENA (ustawki, customy, dyskusje itp.)


Soul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś sprawdziłem obydwa battle passy i szczerze wam powiem, że takiego kału to jak żyje nie widziałem. Myślałem, że R6 poleciało w wuja, ale tam przynajmniej była  waluta R6 i podobnie jak w CoD zakup BP się "zwracał". Halo natomiast ma słabe nagrody, bez waluty z czego lwa część, to zwykła zamiana wyzwań na inne. 

Szybki czy jakieś śmieszne naramienniki, to żadna motywacja do inwestycji. 

 

  • Odpowiedzi 320
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 godziny temu, Ludwes napisał:

GRACZE nakurwiaja w multiplayer, żeby wbijać kolejne levele i odblokowywać nowe skórki, zamiast grać po to, by wygrywać mecze i być coraz lepszym?

 

:obama:

A to nie można łączyć jednego z drugim? 

Opublikowano (edytowane)

Skończyłem dziś wszystkie challenge, ultimate w tym tygodniu to zrobienie 5 x killing spree w tym trybie Fiesta. Po zrobieniu tego mam tej fiesty dość.

Na początku właściwie mi się podobał, myślę sobie fajny tryb for fun żeby wypróbować różne bronie. No jest fun dopóki gra nie zmusza cię żeby w nim tryhardować. Najczęściej miałem spawny z pulse rifle i ravagerem :pawel:

Edytowane przez UberAdi
Opublikowano

Druga sprawa, że do puli map wrzucono z dwie które ewidentnie stworzono pod BTB. Nie będę się nawet rozpisywał jak bardzo z rytmu wybija szukanie się po tak dużych arenach. Cóż, jak to często w sieciówkach MSu - jest solidny fundament, ale brakuje contentu. Liczę na szybką poprawę, bo to pierwszy miesiąc gry i jest wóz albo przewóz na rynku gdzie łaska graczy na pstrym koniu jeździ. 

Opublikowano
20 minutes ago, UberAdi said:

Skończyłem dziś wszystkie challenge, ultimate w tym tygodniu to zrobienie 5 x killing spree w tym trybie Fiesta. Po zrobieniu tego mam tej fiesty dość.

Na początku właściwie mi się podobał, myślę sobie fajny tryb for fun żeby wypróbować różne bronie. No jest fun dopóki gra nie zmusza cię żeby w nim tryhardować. Najczęściej miałem spawny z pulse rifle i ravagerem :pawel:

No then 5x killing spree to mnie nieco zaskoczył. Myślałem, że dadzą coś łatwiejszego zwłaszcza po nabijaniu przez cały tydzień challenge'y. Niby mam 4 dni żeby to zrobić ale dla kogoś kto nie ma czasu grać w dzień w dzień to trochę słabo.

Opublikowano

Mi się wczoraj udało skończyć te killing spree, ale fakt było to trudniejsze niz w normalnych meczach quick czy ranked, bo nie wiem ile razy miałem już 4 kille by potem oberać z blind spamu cindershota czy innej rakietnicy od ziomka co zespawnił się na plecach. Ogólnie najłatwiej to zrobić jak zespawni nas z mieczem albo ogarniemy miecz z zabitego. Spawn ze zwykłym assaultem, commando czy brką też na propsie. Swoją drogą ni chuja nie ogarniam tego jak działa młotek - czasem wale typa na cymbał i on żyje ze zbitą tarczą, a czasem insta kill też na direct hicie :/

IMO z aczików to ten będzie chyba najtrudniejszy do zrobienia "Earn "Chain Reaction" with a Shock Rifle in a matchmade game"

Opublikowano

Jak walisz shock rifle w typa to ten shock przeskakuje na gosci obok z tym, ze z mniejszym dmg niz oryginalny cel, a aczik polega by zabic kogos poprzez ten przeskok wlasnie - takze by sie to udalo to musisz znalezc min 2 typow co stoja obok siebie z czego 1 ma tarcze a drugi ma pusta tarcze, walisz w tego z tarcza i w teori ten bez tarczy powinien umrzec przez afershock. Niedorzecznie sytuacyjny setup.

  • Plusik 1
Opublikowano

Pojazdy random, bronie na rackach chyba zawsze są te same w tych samych miejscach. Jedynie power brońki wydają się randomowe.

Zauważyłem kolejną przewagę myszkowców - typ spierdala robi slide w trakcie którego rzuca 2 granasy 180 stopni za plecy i kończy 360 pełne xd W sumie łatwo ich poznać po tych obrotach jak typowi walisz w plecy a on w milisekunde jest już odwrócony do ciebie. I szybkie obroty też pomagają mocno jak jest napierdalanka grupowa melee, bo na padzie to chaos straszny się wtedy robi.

Jeśli jest sbmm w rankedach to działa on dziwnie, bo mam platinum 2 i często mi wrzuca do drużyny jakieś ofiary losu co na slayerze mają 5-20 i pozostała 3 musi mocno dupe spinać wtedy jak przeciwnik ciśnie równo całą 4.

Co do lagów to ciężko mi się wypowiedzieć, bo nie odczuwa się ich, ale czasem miałem mega dziwne sytuacje, że zdychałem z brki w jakimś kosmicznym tempie bez asysty, a to i tak minimum 4 serie trzeba albo dostawałem lepe melee z odległości z jakiej nie powinienem oberwać :/

Opublikowano

Czytałem dziś, że anticheat w Halo jest jeszcze słabszy od tego w Warzone. Co ciekawe istnieją już cheaty które odblokowują skiny które są dostępne do kupienia za hajs na sklepie więc liczę, że to zmotywuje 343 i Microsoft do pracy nad porządnymi zabezpieczeniami jak te w Valorancie od Riotu

Opublikowano
Godzinę temu, UberAdi napisał:

Czytałem dziś, że anticheat w Halo jest jeszcze słabszy od tego w Warzone. Co ciekawe istnieją już cheaty które odblokowują skiny które są dostępne do kupienia za hajs na sklepie więc liczę, że to zmotywuje 343 i Microsoft do pracy nad porządnymi zabezpieczeniami jak te w Valorancie od Riotu

No super, niech implementują kosmiczne technologie, zamiast dodać opcje wyłączenia crossplaya. W każdej grze chcę się odłączyć od tego komputerowego kurwidołka, nie inaczej jest z Halo. 

  • Plusik 1
  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...