Skocz do zawartości

HALO Infinite - Multiplayer: ARENA (ustawki, customy, dyskusje itp.)


Soul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ze znajomym mamy ze 100h i jeszce ani razu żaden z nas nie gral z cheaterem. Problem jak zwykle przesadnie rozdmuchany...

 

 

Oby dodali te same opcje w quick matchach jak w rankedach i skończy się narzekanie. Wtedy już na spokojnie będzie można zwalać na Cronusy. XD

  • Odpowiedzi 320
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

system progresji jest tak słaby, że wszystkie te zmiany robione na szybko przypominają rzeźbienie w gównie. No ale jest to jakiś kroczek pozytywnym kierunku.

Opublikowano

Za wygranie też coś powinno być. Challenge też muszą być bardziej ogólne jak "zdobądź double kill", a nie "zabij 10 osób bronią, która losowo spawnuje się na dwóch mapach"

  • Plusik 1
Opublikowano

Od tego są rankedy. Sam quick playa gram na luzie by se postrzelać jak nie mam czasu się bardziej skupić w rankedzie. Jedynie chyba w tych rankedach to nie ma matchmakingu po randzie, bo tworzą się dziwaczne ekipy czasami z przekrojem od diamond po brąz lub bezrangowców.

Opublikowano
Godzinę temu, Soban napisał:

W sumie spoczko - 6 gier 1 lvl battlepassa bez weekly

no teraz będzie można podgonić, jeszcze jak się trafi jakiś double XP i łatwe zadanie tygodniowe.

Opublikowano
Godzinę temu, devilbot napisał:

Bez przesady za łatwo tez nie mogą też zrobić to jednak f2p.

Tu nie chodzi tylko o to ile zajmuje czasu dobicie do maksymalnego poziomu, ale też w jaki sposób ich obecne challenge wpływają na rozgrywkę. Jak masz "zdobądź 20 asyst" to znajdą się tacy, którzy zamiast skupić się na wygranej to będą strzelać zeby zdjąć tarczę i czekać na ostatni strzał od gracza z drużyny co może skonczyc sie ich smiercia. Wychodzenie z gry, bo nie trafił się tryb do challenga czy mapa z bronią, którą potrzebują to też problem. Fortnite jest f2p i nie przeszkadza im, że levele wpadają jak szalone.

Opublikowano
17 minut temu, 20inchDT napisał:

Tu nie chodzi tylko o to ile zajmuje czasu dobicie do maksymalnego poziomu, ale też w jaki sposób ich obecne challenge wpływają na rozgrywkę. Jak masz "zdobądź 20 asyst" to znajdą się tacy, którzy zamiast skupić się na wygranej to będą strzelać zeby zdjąć tarczę i czekać na ostatni strzał od gracza z drużyny co może skonczyc sie ich smiercia. Wychodzenie z gry, bo nie trafił się tryb do challenga czy mapa z bronią, którą potrzebują to też problem. Fortnite jest f2p i nie przeszkadza im, że levele wpadają jak szalone.

 

Podpisuję się pod tym. Dla ludzi grających w CTF jak w slayera nie widzę innego wytłumaczenia.

Opublikowano
3 godziny temu, ASX napisał:

system progresji jest tak słaby, że wszystkie te zmiany robione na szybko przypominają rzeźbienie w gównie. No ale jest to jakiś kroczek pozytywnym kierunku.


a co tu innego zmienić w systemie progresji? W sumie nie jest skomplikowany i systemem challenge mogą właśnie zmieniać zachowania społeczności i motywować do jakiś trybów, grania objectivow itd. IMO to dobre rozwiazanie, bo standardowa progresja zdobywanym XP jest już nudna.

 

niech dadzą challenge za wygranie meczu albo za trzymanie flagi/czaszki x czasu to od razu ludzie się rzuca do grania objectivow. 
 

Ale zamiast tego dostaje challenge by zabić 20 typów mieczem 

  • Plusik 1
Opublikowano
17 minut temu, MaZZeo napisał:

a co tu innego zmienić w systemie progresji?

nie jestem fanem tego battlepasowego systemu, gdzie wszystkie przedmioty kosmetyczne dozowane są nam w ramach levelowania w BP i tego że wszystkie zdobyte poziomy są tylko tymczasowe, bo wszystko zostanie zresetowane wraz z końcem tego sezonu. No ale pewnie jestem już starym sterczałym boomerem, bo battle passy są teraz bardzo popularne we wszystkich grach

  • WTF 1
Opublikowano
55 minut temu, ASX napisał:

nie jestem fanem tego battlepasowego systemu, gdzie wszystkie przedmioty kosmetyczne dozowane są nam w ramach levelowania w BP i tego że wszystkie zdobyte poziomy są tylko tymczasowe, bo wszystko zostanie zresetowane wraz z końcem tego sezonu. No ale pewnie jestem już starym sterczałym boomerem, bo battle passy są teraz bardzo popularne we wszystkich grach

 
przeciez nie będą zresetowane, co więcej nowy battle pass nie sprawi ze poprzedniego nie możesz levelowac

  • Plusik 1
Opublikowano

Aktualizacja odnośnie mojego posta z głównego tematu Halo dotyczącego aim assista.

Okazuje się, że asysta jest równie silna na Xboxie jak i na PC, jest to tylko kwestia ustawień pada. Przy ustawieniu deadzone'ów na 0 do 2 celownik podąża za przeciwnikiem tak samo jak na filmiku który w tamtym temacie wysyłałem.

 

Tak więc zalecam ustawienie sobie niskich deadzone'ów bo aim assist wtedy działa jak coś czego używają od jakiegoś czasu cheaterzy w CSie, tzn soft aim :pawel:

Opublikowano
1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

Panowie, w sprawie forumowego granka - jest ktoś kto NIE życzy sobie randomowych zaproszeń do wspólnej gry i preferuje ustawki? Oprócz mnie, jbc. :lapka: Widzę czasem, że gracie, ale nie wiem czy podbijać czy nie.

 

podbijaj do mnie śledziu z białego

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...