Opublikowano 7 stycznia 20223 l Cronusy na konsolach nie banowane w żadnej grze Adi i w Halo nie będą.
Opublikowano 7 stycznia 20223 l Teraz, easye napisał: Cronusy na konsolach nie banowane w żadnej grze Adi i w Halo nie będą. Wiem, trochę źle skonstruowałem zdanie. Chodziło mi o brak anticheata na PC i dodatkowo jeszcze Xboxowcy na Cronusach które są niewykrywalne
Opublikowano 7 stycznia 20223 l Szczerze mówiąc wolę graczy na cronusach który też idzie ograć, niż DDoS-owanie serwerów czy wallhacki i aimboty.
Opublikowano 7 stycznia 20223 l Chuja im zrobisz jak chłop ustawi Auto AIM, brak recoila, auto fire i robi perfecta za Perfectem. AimLock na cronusie=Aimbot na PC Różnica taka że z antycheatem na PC jest banowane na konsoli dozwolone
Opublikowano 7 stycznia 20223 l 7 godzin temu, easye napisał: Chuja im zrobisz jak chłop ustawi Auto AIM, brak recoila, auto fire i robi perfecta za Perfectem. AimLock na cronusie=Aimbot na PC Różnica taka że z antycheatem na PC jest banowane na konsoli dozwolone Czy ty na prawdę porównujesz adapter za kilkaset złotych do hacka, którego się ściąga z neta? Śmiem twierdzić, że to jakiś promil graczy w porównaniu z Aimbotami i innym gównem.
Opublikowano 7 stycznia 20223 l Ja nic nie porównuje, piszę tylko, że i to i to jest cheaterką, i że na konsolach za te parę stówek można cheatować do woli w każdej grze... Ja na szczęście na te 70h nie trafiłem chyba na cheatera, ale jestem w niskiej lidze.
Opublikowano 7 stycznia 20223 l 48 minut temu, Hubert249 napisał: Czy ty na prawdę porównujesz adapter za kilkaset złotych do hacka, którego się ściąga z neta? Śmiem twierdzić, że to jakiś promil graczy na cronusach w porównaniu z Aimbotami i innym gównem. Obecnie mimo że to nie jest nowa zabawka, ich strona ma średnio 500 tysięcy wizyt na miesiąc
Opublikowano 19 stycznia 20223 l Nie wiem czy ktoś jeszcze gra tutaj ale dziś wyszedł patch który miał naprawić BTB. Nie naprawił Edytowane 19 stycznia 20223 l przez UberAdi
Opublikowano 20 stycznia 20223 l Gdzie masz tam, ze mial naprawic. Mial poprawic. BTB - nie gram, nigdy nie przepadalem.
Opublikowano 20 stycznia 20223 l 20 minut temu, Raptor napisał: Gdzie masz tam, ze mial naprawic. Mial poprawic. BTB - nie gram, nigdy nie przepadalem. Czego ty tu chcesz bronić. Co miał poprawić w niedziałającym trybie? Miał lepiej niedziałać? xD
Opublikowano 20 stycznia 20223 l Ale najważniejsze, że w sklepiku obniżyli ceny. To są priorytety a nie.
Opublikowano 4 lutego 20223 l Gdzie sprawdzacie swoje statystyki z multi? Kiedyś mi mignęło w jakimś temacie, ale to chyba była jakaś nieoficjalna strona, 343 nie udostępnia czegoś takiego?
Opublikowano 4 lutego 20223 l 22 minuty temu, A_Bogush napisał: Gdzie sprawdzacie swoje statystyki z multi? Kiedyś mi mignęło w jakimś temacie, ale to chyba była jakaś nieoficjalna strona, 343 nie udostępnia czegoś takiego? Tutaj https://halotracker.com
Opublikowano 10 lutego 20223 l Nareszcie jakiś promyk, problemy z desynchronizacją serwerów to obecnie największa bolączka tego multi i powinni to naprawić jak najszybciej, dopiero potem potem zająć się nową zawartością.
Opublikowano 11 lutego 20223 l Daliby nowe mapy, mój początkowy optymizm przygasł już prawie do zera, strasznie im tam wszystko wolno idzie.
Opublikowano 11 lutego 20223 l Tu jest bardzo dobry filmik podsumowujący całą sytuację Infinite w tym momencie. Community manager 343 skomentował to na twitterze
Opublikowano 11 lutego 20223 l Niestety, to wszystko to już jest nie śmieszny żart. Szkielet gry jest fantastyczny, ale skandalicznie podejście 343 do swojego dziecka woła o pomstę do nieba.
Opublikowano 21 lutego 20223 l skończyłem przepustkę bojową, trochę mi zeszło bo aż 717 meczy, statystyki na Halotracker pokazuje 121 godzin. K/D ratio to 1.69 głownie nabite na BTB, win ratio 44,9% czyli słabe, ale grałem z randomami. Co do samej gry to byłbym hipokrytą gdybym po tylu godzinach napisał że gra mi się nie podoba, ale kilka rzeczy które mi się nie podobają muszę wytknąć, - największa wada to mała zawartość, map jest tylko 10 (7 mniejszych przeznaczonych go gry 4 vs 4 i 3 BTB), brakuje też wielu klasycznych dla Halo trybów jak Infekcji czy Griffballu - system progresji jest beznadziejny. Jeżeli ktoś nie gra dla samej frajdy z gry, to w Infinite nie zagrzeje długo miejsce. Levele wpadają wolno, a gra nie nagradza w żaden sposób na dobrą grę i zwycięstwa. - rozwój postaci odbywa się tylko przez kosmetyki, czyli za zdobywanie leveli kupujemy sobie kosmetyczne elementy pancerza, skórki itd. Niby spoko, ale nawet po wbiciu setnego poziomu i wykupienia przepustki mamy ich tyle co kot napłakał bo 99% tej zawartości jest zablokowane za paywallem. Niby normalne bo gra jest w końcu free2play, ale mam wrażenie że inne gry hojniej nagradzają gracza za spędzony czas. - nie podoba mi się też, muzyka w menu. O ile samo udźwiękowienie w grze, czy muzyka w kampanii jest elegancka to muzyka w menu doprowadza mnie do szewskiej pasji. Brak tu elegancji w stylu Halo 3, a zamiast tego mamy generyczne wojenne brzdęki. to główne wady, mógłbym jeszcze napisać o wymuszonym crossplayu na socialach i słabych zabezpieczeniach antycheaterskich, ale szczerze powiem że im dłużej grałem tym mniej mi to przeszkadzało. Na początku wydawało mi się że co drugi gracz to oszust z aimbotem, bo tak mnie lali, a potem nawet i mi zdarzało się prywatne wiadomości po wygranym meczu z oskarżeniami o oszukiwanie xd a co mi się podobało? Przede wszystkim to że gameplayowo to Halo w szczytowej formie, po grubo ponad setce godzin mogę powiedzieć że w żadnym Halo nie grało mi się tak dobrze. Podobało mi się że nie jest to tak trajhardowa gra jak Halo 5, które miało mocno esportowy sznyt. Infinite mam wrażenie wybacza o wiele więcej, dzięki czemu o lepiej sprawdza się w graniu na luzie czyli tak jak lubię.
Opublikowano 2 marca 20223 l 11 minut temu, Figuś napisał: ten profil to żart, którzy wyśmiewają, między innymi takimi parodiami, wsparcie 343
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.