Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, PanKamil napisał:

Gdzieś mi się obiła opinia, że w mgs 4 nie ma podzielonych scenek na fragmenty i wszystko leci ciągiem

No chyba nie, cutscenki można było przewijać i te dłuższe na 100% były podzielone, bo parę razy trzeba było zrobić skip żeby przejść do rozgrywki. MGS4 miał też nieskompresowane audio które dużo zajmowało i tak jak było już wcześniej napisane X360 miał wersję bez HDD więc jeśli instalacja była wymagana to nośnik DVD był najmniejszym problemem bo nawet jeśli X360 miał by Bluray to nadal nie było by gdzie tego zainstalować na części konsol.

Opublikowano

Co następne? Ratchet nie będzie mógł wyjść na inne sprzęty bo tylko na ps5 jest magiczny dysk który uciągnie gre? :nosacz3:

Konami dogadało się z sony na eksa i tyle+ pr gadka że tylko moc ps3 uciągnie wąs snejka rosnący w real time i gotowe

Opublikowano
14 minut temu, łom napisał:

No chyba nie, cutscenki można było przewijać i te dłuższe na 100% były podzielone, bo parę razy trzeba było zrobić skip żeby przejść do rozgrywki. MGS4 miał też nieskompresowane audio które dużo zajmowało i tak jak było już wcześniej napisane X360 miał wersję bez HDD więc jeśli instalacja była wymagana to nośnik DVD był najmniejszym problemem bo nawet jeśli X360 miał by Bluray to nadal nie było by gdzie tego zainstalować na części konsol.

Jak mówię, powieliłem tylko teorię którą ktoś przytoczył w internecie więc może to byc oczywiście bzdura, ale nie brzmi jak fanbojska nawijka. Tak czy siak pamiętam xbox 360 arcade więc i tu faktycznie ps3 miało przewagę bo od pierwszego modelu miało wbudowane dyski twarde.

Opublikowano
44 minuty temu, łom napisał:

No chyba nie, cutscenki można było przewijać i te dłuższe na 100% były podzielone, bo parę razy trzeba było zrobić skip żeby przejść do rozgrywki. MGS4 miał też nieskompresowane audio które dużo zajmowało i tak jak było już wcześniej napisane X360 miał wersję bez HDD więc jeśli instalacja była wymagana to nośnik DVD był najmniejszym problemem bo nawet jeśli X360 miał by Bluray to nadal nie było by gdzie tego zainstalować na części konsol.

GTA V wymagało dysku twardego do instalacji gdy wychodziło na 360. Ktoś tam stwierdził, że nie chce mu się bawić z konwersją i tyle. Natomiast robienie z PS3 jakiegoś magicznego sprzętu, z którego nie da się sportować gierki bo był tak skomplikowany i mistyczny w kodowaniu przemilczę, bo konwersji z tej platformy były już nie jedna i nie dwie, a "troszkę" więcej. Po prostu miała trudną architekturę, ni mniej, ni więcej.

Opublikowano
1 minutę temu, Bzduras napisał:

GTA V wymagało dysku twardego do instalacji gdy wychodziło na 360

Wiem o tym tylko że GTAV miało premierę 5 lat po MGS4 kiedy dyski już były tanie a większość X360 Arcade zdechło. To mogła być taka sama sytuacja jak np. z RE2 na N64, tylko w przypadku MGS4 ktoś stwierdził że nie jest to opłacalne, bo też projekt był o wiele większy niż RE2.

Opublikowano

w ogóle te x360 z różnych lat mocno różniły się między sobą. Jedne nie miały hdmi inne dysku a mój jeszcze jak chciałem kinecta podłączyć to musiałem użyc jakiegoś zasilacza gdzie inne modele tego nie wymagały. 

Opublikowano
50 minut temu, łom napisał:

Wiem o tym tylko że GTAV miało premierę 5 lat po MGS4 kiedy dyski już były tanie a większość X360 Arcade zdechło. To mogła być taka sama sytuacja jak np. z RE2 na N64, tylko w przypadku MGS4 ktoś stwierdził że nie jest to opłacalne, bo też projekt był o wiele większy niż RE2.

Miałem na myśli to, że gdyby gra wymagała instalacji całości na HDD i to byłaby główna (lub nawet jedyna) przeszkoda w wydaniu jej to odpowiednie ostrzeżenie na pudełku mogłoby załatwić sprawę. Znaczek "WYMAGA DYSKU TWARDEGO" byłby dzisiejszym ekwiwalentem "wymaga połączenia internetowego". Ba, nawet ta kolekcja MGS na Switchu ma add-ona, że bez karty SD nie pograsz we wszystko na zwykłym V1 czy V2 i wymaga karty pamięci.

Opublikowano

W sumie nie wiadomo jaka była wtedy polityka Microsofta odnośnie konieczności instalacji na dysku i czy nie byłoby z tego powodu problemów z certyfikacją. 

Te zasady bywają dosyć restrykcyjne, na początku ery 360-tki, pamiętam np. że gry z Xbox Live Arcade musiały zajmować bodajże mniej niż 50 mb i inne takie zasady. Potem Microsoft złagodniał i poluzował wiele tych przepisów

Opublikowano

Był też chyba jakiś przepis z loadingami. Ekrany wczytywania musiały być krótsze niż 20 sekund, a w przypadku gdy były dłuższe twórcy musieli dodać jakąś minigierkę w trakcie wczytywania xd 

Opublikowano
2 minuty temu, Ukukuki napisał:

Wtedy producenci płacili też za łatki do gier xD Było jakaś pula darmowa ale powyżej jakiegoś progu trzeba było zapłacić. 

Niby absurd ale te kurwy z developerki jak widac nie potrafia dowozic produktow. Pomyslcie jak by dzis byly limity i obowiazkowe oplaty. Takie EA by sie pieknie zesralo :D Ja bym bardzo chcial zeby jakis urzad konsumencki w EU sie dojebal w koncu do nieskonczony gierek ktore bez kilku patchy sa wrecz niegrywalne.

Opublikowano
21 minut temu, Bzduras napisał:

Miałem na myśli to, że gdyby gra wymagała instalacji całości na HDD i to byłaby główna (lub nawet jedyna) przeszkoda w wydaniu jej to odpowiednie ostrzeżenie na pudełku mogłoby załatwić sprawę. Znaczek "WYMAGA DYSKU TWARDEGO" byłby dzisiejszym ekwiwalentem "wymaga połączenia internetowego". Ba, nawet ta kolekcja MGS na Switchu ma add-ona, że bez karty SD nie pograsz we wszystko na zwykłym V1 czy V2 i wymaga karty pamięci.

Nie ma szans że na początku generacji PS360 wydali by grę która nie mogła by być odpalona na konsoli bez HDD. To by oznaczało że sprzedawali niekompletny produkt, MS został by zjedzony bardziej niż przy RRoD.

1 minutę temu, ASX napisał:

Był też chyba jakiś przepis z loadingami. Ekrany wczytywania musiały być krótsze niż 20 sekund, a w przypadku gdy były dłuższe twórcy musieli dodać jakąś minigierkę w trakcie wczytywania xd 

Nie minigierkę (bo minigierki podczas loadingu były opatentowane przez Namco) tylko musiał być jakiś screen czy to z lorem czy z hintami + animowana ikonka loadingu. Po prostu gra nie mogła wyglądać jak by się zawiesiła.

Opublikowano
2 godziny temu, pawelgr5 napisał:

Czy ma byc w necie jakas transmisja live pozostalych dni tej rozprawy? Akurat mam odrobine luzniej to bym wlaczyl stream.

 

Wejdź na resetera, tam jest odpowiedni temat i zawsze przewijają się jakieś linki.

Opublikowano (edytowane)

Knurzyca co nie chce dzielić graczy dba o morale bethesdy:pawel:

 

Nie ma w tej branzy bardziej sliskiej gnidy. Słabe moralne to już będzie ich problem.

 

 

 

 

Edytowane przez PanKamil
Opublikowano

Oczywiście, ze tak. Jest coś takiego jak czynnik ludzki i jak widać frustracja wśród twórców nie obejmuje tej transakcji. Z niewolnika nie ma pracownika i zobaczymy co tam jeszcze wypłynie.

Opublikowano
4 godziny temu, Ukukuki napisał:

Wtedy producenci płacili też za łatki do gier xD Było jakaś pula darmowa ale powyżej jakiegoś progu trzeba było zapłacić. 

Dalej płacą, bo raczej nic się nie zmieniło.

Opublikowano

Wydaje mi się że jak znowu wysuwasz zbyt daleko idące wnioski i to wishful thinking

 

Ten sam Pete Hines mówił w procesie że skoncentrowanie się na mniejszej ilości platform przyśpiesza i ułatwia produkcję i nie ma nic przeciwko ekskluzywność

 

Więc raczej nie chodzi o to że jest sfrustrowany że nie robi gier na Playstation. Chodzi raczej o to że jako gość zajmujący się komunikacją i marketingiem  w Bethesdzie jest zirytowany na brak jasnej komunikacji i konsekwencji ze strony Microsoftu odnośnie statusu ekskluzywności przyszłych tytułów i to w jakiej sytuacji postawił Bethesde Microsoft, po zakupie Activision kiedy ogłosił że gry Activision dalej będą wychodzić na Playstation. 

Opublikowano

W sumie wyczytałem to na najlepszym portalu ppe i chciałbym zweryfikować. Naprawdę Ryan powiedział w tym nagraniu że trzeba zablokować to przejęcie bo gracze przesiądą się z pleja na Xboxa? ( Bo cod by był w gamepassie)

A to nie o to chodzi w tym wszystkim? Żeby przyciągnąć ludzi do swojej marki?

Opublikowano

Tutaj na bieżąco są aktualizacje.

https://www.theverge.com/23768244/ftc-microsoft-activision-blizzard-case-news-announcements

Na niekorzyść Ryana jest to, że na początku nie miał nic przeciwko przejęciu, bo wiedział, że COD dalej będzie wychodził na playstation. Prawdopodobnie zmienił decyzję, bo tak nakazał ktoś z Japonii.

Opublikowano (edytowane)

Patrząc po wrażeniach live na resetera, to chyba ekspertowi FTC nie idzie zbyt dobrze i prawniczka MS kroi go na kawałki. Podobno miał powiedzieć, że nie jest zbyt dobrze zaznajomiony z marką CoD i ten nie jest niezbędny do sukcesu. Jeśli faktycznie to zeznał to :reggie:

 

Do tego MS chyba wyciągnął jakiś nowy dokument ze zgłoszenia do CMA przejęcia Bungie przez Sony, gdzie Sony miało samo podawać Switcha i Nintendo jako swoich konkurentów...

 

Naprawdę się zdziwię jeśli MS teraz tego nie wygra przed FTC.

Edytowane przez SnoD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...