tedi007 644 Opublikowano 8 sierpnia 2023 Opublikowano 8 sierpnia 2023 Nowa Zelandia zatwierdziła przejęcie. https://comcom.govt.nz/case-register/case-register-entries/microsoft-corporation-activision-blizzard-inc Cytuj
Pupcio 18 609 Opublikowano 8 sierpnia 2023 Opublikowano 8 sierpnia 2023 Spoko Kamil jest teraz zajęty przejmowaniem się jak będzie działał starfield na xboxie 1 1 Cytuj
Homelander 2 209 Opublikowano 8 sierpnia 2023 Opublikowano 8 sierpnia 2023 10 hours ago, Pupcio said: Spoko Kamil jest teraz zajęty przejmowaniem się jak będzie działał starfield na xboxie Series S fixed Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Ojj jaki dobry filmik i prawdziwy, niektóre stwierdzenia jakbym o sobie czytał. Rzadko kiedy jakikolwiek GAAS jest warty zachodu i nie ma drapieżnych, pojebanych praktyk jak FOMO albo zabieranie contentu. To co mnie najbardziej wkurwia i o czym wspomniane jest tutaj to fakt jak deweloperzy zabierają content albo mechaniki które były w poprzedniej czesci po to by sprzedawać to w battle passsch i reklamować jako super nowość albo fan service. Sam muszę przemyslec na co poświęcać czas bo mam wrazenie ze te gaasy zabierają mi za dużo czasu i łapie się jak idiota na taktykę kija z marchewką. 6 Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Najwiecej w tym roku spędziłem przy Switchu i to właśnie z powodów które wymieniłeś - kompletne gry, brak presji czasu i posiadanie własności gier fizycznych. Dlatego też gotuję się na wieść, że jakieś utalentowane studio będzie robiło GAASa, bo to wypala potencjał studia. Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Opublikowano 12 sierpnia 2023 GAAS w sumie każdego z nas kiedyś oczarował. Było to coś nowego, dającego progres w gierce online, ciągle było coś do robienie + wywieranie presji FOMO w postaci nagród za codzienne logowanie, podwójne expy ect. No ale dalej wychodzą takie gierki jak Baldur's Gate 3 Cytuj
Mejm 15 361 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Opublikowano 12 sierpnia 2023 46 minut temu, Ukukuki napisał: GAAS w sumie każdego z nas kiedyś oczarował. Mow za siebie. 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Opublikowano 12 sierpnia 2023 No ja poświęcam teraz masę czasu na diablo I z gaasami jest tak, że jak grasz w jednego to nie ma sensu w innego. Diablo to będzie mój jedyny multik do czasu aż jakiś fajny shooter wyjdzie, może marathon od bungie. Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Opublikowano 12 sierpnia 2023 7 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: Najwiecej w tym roku spędziłem przy Switchu i to właśnie z powodów które wymieniłeś - kompletne gry, brak presji czasu i posiadanie własności gier fizycznych. Dlatego też gotuję się na wieść, że jakieś utalentowane studio będzie robiło GAASa, bo to wypala potencjał studia. Coś grał w tym roku na switchu? U mnie odkąd mam decka switch był wyciągany z szafy trzy razy - na xeno3, bayo3 i TOTK. Gdyby nie sentyment i jakbym koniecznie potrzebował hajs na co innego to bym już się z sprzętem rozstawał i sprzedawał. Tak zostawiam bo to raczej ostatni sprzęt gdzie warto było mieć pudła a mam ich ponad 50 Cytuj
jimmy 1 349 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Opublikowano 12 sierpnia 2023 7 hours ago, MaZZeo said: To co mnie najbardziej wkurwia i o czym wspomniane jest tutaj to fakt jak deweloperzy zabierają content albo mechaniki które były w poprzedniej czesci po to by sprzedawać to w battle passsch i reklamować jako super nowość Destiny 2 przekroczyło wszelkie granice w momencie gdy w jednym z dodatków zabrali content (kampanię) z podstawki. Najgorsze, że przeszło to bez żadnego większego echa. Nigdy więcej nie odpalę tego raczyska Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Opublikowano 12 sierpnia 2023 19 minut temu, Daffy napisał: Coś grał w tym roku na switchu? U mnie odkąd mam decka switch był wyciągany z szafy trzy razy - na xeno3, bayo3 i TOTK. Gdyby nie sentyment i jakbym koniecznie potrzebował hajs na co innego to bym już się z sprzętem rozstawał i sprzedawał. Tak zostawiam bo to raczej ostatni sprzęt gdzie warto było mieć pudła a mam ich ponad 50 Arceusa, Oriego 1, Grisa - no i sporo w ramach Virtual Console. Dla mnie to obecnie jedyny handheld, ale wiem, że mając 3DSa spędziłbym z nim jednak więcej czasu. Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Gloryfikujesz nostalgia 3ds albo tak ci się podobało 3d, sprawdzałem największe sztosy tego systemu i obecnie nie mają startu do oferty switcha Cytuj
SnoD 2 341 Opublikowano 12 sierpnia 2023 Opublikowano 12 sierpnia 2023 4 godziny temu, jimmyyy8 napisał: Destiny 2 przekroczyło wszelkie granice w momencie gdy w jednym z dodatków zabrali content (kampanię) z podstawki. Najgorsze, że przeszło to bez żadnego większego echa. Nigdy więcej nie odpalę tego raczyska Ja generalnie nie ogarniam jak to jest, że Bungie nie zdechło razem z Destiny, a powinni i piszę to z wielkim bólem serca, bo do ich ostatniego Halo (nawet do ODST) po dziś dzień mam ogromny sentyment. Do dzisiaj pamiętam jak cały marketing pierwszego Destiny, to był jeden wielki stek kłamstw. Później w 2 mieli właśnie kasować zawartość, za którą ludzie płacili. Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 13 sierpnia 2023 Opublikowano 13 sierpnia 2023 15 godzin temu, Daffy napisał: Gloryfikujesz nostalgia 3ds albo tak ci się podobało 3d, sprawdzałem największe sztosy tego systemu i obecnie nie mają startu do oferty switcha Jest mnóstwo gier z DSa i 3DS które chciałbym skończyć + kiedyś gry były po prostu lepsze. Do mnie obecna oferta samego Nintendo nie przemawia jakoś szczególnie i czekam w sumie jedynie na SuperMarioWonder, bo mam smaka na dwuwymiarowego Mariana. Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 13 sierpnia 2023 Opublikowano 13 sierpnia 2023 (edytowane) 11 godzin temu, SnoD napisał: Ja generalnie nie ogarniam jak to jest, że Bungie nie zdechło razem z Destiny, a powinni i piszę to z wielkim bólem serca, bo do ich ostatniego Halo (nawet do ODST) po dziś dzień mam ogromny sentyment. Do dzisiaj pamiętam jak cały marketing pierwszego Destiny, to był jeden wielki stek kłamstw. Później w 2 mieli właśnie kasować zawartość, za którą ludzie płacili. Prosta sprawa. Gra się w to po prostu świetnie. Gunplay, muzyka, design i cała otoczka robią robotę. Nienawidziłem tego czym ta gra jest ale jak już grałem to wsiąkałem po prostu totalnie. Nie dziwię się, że gierka osiągnęła sukces mimo, że jest perfidnym gaasem. Edytowane 13 sierpnia 2023 przez Ins 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 13 sierpnia 2023 Opublikowano 13 sierpnia 2023 I pewnie zarzadaja za to 70$ Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 17 sierpnia 2023 Opublikowano 17 sierpnia 2023 Nintendo takie dobre - Nintendo patents Link's Tears of the Kingdom abilities, and the loading screen | Eurogamer.net Oczywiście nie są oni jedyni w tym cyrku, bo takich opatentowanych mechanik jest mnóstwo od lat. Nie wiem, jak to faktycznie wygląda w świetle prawa, ale z mojego punktu widzenia jest to idiotyzm kompletny. Sztuczne hamowanie i ograniczanie postępu, kreatywności, a w pewnych przypadkach i wygody dla gracza. Kto o tym w ogóle decyduje i na jakich zasadach? Jakieś korpoludki patentują zdolność, czy mechanikę, że nikt inny nie może już stworzyć czegoś podobnego, bądź opartego na podobnych założeniach? A co jeśli zrobi? I gdzie są granice? Bo wiadomo, że kiedyś próbowano nawet patentować całe gatunki gier. Tylko komu to służy, oprócz garniturkom z korporacji? Co, gdyby każdy tak sobie każdy nowy pomysł patentował? Jak teraz wyglądałaby branża? "To możesz zrobić, ale tego nie możesz". A prawda jest taka, że korpo święte nie są i same zrzynają z cudzych pomysłów od lat. Może mój prosty umysł nie ogarnia, ale kurwa jak coś jest jawnym plagiatem, kopią, czy inną zrzynką, to oczywiście powinny prawa oryginalnych twórców być chronione i szanowane. Ale hamowanie możliwości stworzenia czegoś podobnego? Patentowanie interaktywnych loading screenów, albo interface'u do dialogów? ZDOLNOŚCI w grze? No debilizm. Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 22 sierpnia 2023 Opublikowano 22 sierpnia 2023 No to nieźle CMA dokręciło śrubę, tylko chyba nie tym co trzeba było. Cytuj
Czoperrr 5 239 Opublikowano 22 sierpnia 2023 Opublikowano 22 sierpnia 2023 3 minutes ago, ASX said: No to nieźle CMA dokręciło śrubę, tylko chyba nie tym co trzeba było. Gracze na całym świecie będą mieć gry Activision i Blizzarda w chmurze Xboxa w ramach Game Pass Ultimate, a w Wielkiej Brytanii trzeba będzie kupić dodatkowy abonament Ubisoftu do grania w chmurze xd Tylko w UK? Miałoby to sens, ale w artykule nie widzę informacji, ze tylko w UK. Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 22 sierpnia 2023 Opublikowano 22 sierpnia 2023 6 minut temu, Czoperrr napisał: Tylko w UK? Miałoby to sens, ale w artykule nie widzę informacji, ze tylko w UK. już edytowałem post, w pierwszych komentarzach pisali że będzie to dotyczyć tylko UK, ale w artykule faktycznie nic nie ma, że miałoby to dotyczyć tylko UK. Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 22 sierpnia 2023 Opublikowano 22 sierpnia 2023 Dobrze, to teraz jeszcze w ramach współpracy gry Ubi, dopieszczone hajsem z CoDa, w XGP. abonament ostateczny, daleko przed konkurencją Cytuj
tedi007 644 Opublikowano 22 sierpnia 2023 Opublikowano 22 sierpnia 2023 (edytowane) https://blogs.microsoft.com/on-the-issues/2023/08/21/microsoft-activision-restructure-acquisition/ "The agreement provides Ubisoft with a unique opportunity to commercialize the distribution of games via cloud streaming. The agreement will enable Ubisoft to innovate and encourage different business models in the licensing and pricing of these games on cloud streaming services worldwide." https://www.gov.uk/cma-cases/microsoft-slash-activision-blizzard-ex-cloud-streaming-rights-merger-inquiry ""Microsoft Corporation (Microsoft) and Activision Blizzard, Inc. (Activision) have notified to the Competition and Markets Authority (CMA) an acquisition by which Microsoft will acquire Activision, excluding Activision’s cloud streaming rights outside of the European Economic Area (EEA). As part of the proposed acquisition, Activision’s global cloud streaming rights (excluding the EEA) for all current and future Activision PC and console games released during the next 15 years will be divested to Ubisoft Entertainment SA (Ubisoft)." Wychodzi, że na całym świecie z wyłączeniem Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Edytowane 22 sierpnia 2023 przez tedi007 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 22 sierpnia 2023 Opublikowano 22 sierpnia 2023 (edytowane) Bardzo dobre rozwiązanie i gwarant tego, że ms będzie na smyczy z grami acti/blizz po dobiciu transakcji. Zobaczymy co dalej CMA wywalczy. Edytowane 22 sierpnia 2023 przez PanKamil 1 2 Cytuj
SnoD 2 341 Opublikowano 22 sierpnia 2023 Opublikowano 22 sierpnia 2023 Jakiej smyczy XD To dotyczy praw do streamingu tylko i wyłącznie i od samego początku mówiono, że tak właśnie zrobią, czyli że prawa do streamingu gier odsprzedadzą i firma trzecia będzie to licencjonować. Cytuj
wojtas011 564 Opublikowano 22 sierpnia 2023 Opublikowano 22 sierpnia 2023 Czyli w sumie teraz tak teoretycznie, Microsoft wyda Crasha tylko xbox + pc, ale Sony może się zgłosić do Ubi i dogadać na dodanie tego Crasha w chmurze ps plusa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.