łom 2 033 Opublikowano wczoraj o 00:43 Opublikowano wczoraj o 00:43 51 minut temu, tjery napisał(a): Odnośnie odbić pokaż mi chociaż jedną grę z planar reflections, w której odbicia wyglądają lepiej niż odbicia z RT. Lustra w TLOU lepiej działają niż w np. The Callisto Protocol z RT. A to jak wygląda odbicie jest zależne od materiału jaki jest na modelu (dokładnie prametru Roughness) a nie techniki odbicia. 31 minut temu, tjery napisał(a): No może przez to w jaki sposób to napisałem trochę spłyciłem temat, ale chodziło mi o to, że nie, że bez RT wszystkie odbicia wyglądają jak odbicie w lustrze, bo wiadomo, że da rade to spersonalizować, tylko bardziej o to, że z RT dosłownie każdy materiał inaczej odbija światło, idealny przykład CP2077 z PT, ciężko takie coś opisać, trzeba zobaczyć jak poszczególne materiały reagują ze światłem. No i znowu przeszedłeś ze zwykłego RT które jest implementowane na konsolach o którym właściwie była mowa do pełnego real time PT którego obecne konsole/przeciętne PCty nawet nie odpalą (dodatkowo w grze z open world z dynamicznym oświetleniem gdzie napisałem że RT będzie świetnie pasowało) i z rozmowy na temat tego dla czego devi implementują 'nowe' techniki kosztem rozdzielczości/FPSów do obrony RT nawet tam gdzie nikt tego nie atakuje. Cytuj
tjery 1 271 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu 11 godzin temu, łom napisał(a): Lustra w TLOU lepiej działają niż w np. The Callisto Protocol z RT. A to jak wygląda odbicie jest zależne od materiału jaki jest na modelu (dokładnie prametru Roughness) a nie techniki odbicia. To SSR itd. też biorą pod uwagę roughness? Myślałem, że tylko RT, bo jak się bawiłem engine.ini gier to tylko przy grach z RT można było majstrować przy roughness. 11 godzin temu, łom napisał(a): No i znowu przeszedłeś ze zwykłego RT które jest implementowane na konsolach o którym właściwie była mowa do pełnego real time PT którego obecne konsole/przeciętne PCty nawet nie odpalą (dodatkowo w grze z open world z dynamicznym oświetleniem gdzie napisałem że RT będzie świetnie pasowało) i z rozmowy na temat tego dla czego devi implementują 'nowe' techniki kosztem rozdzielczości/FPSów do obrony RT nawet tam gdzie nikt tego nie atakuje. Bardziej chodziło mi o porównanie jednego z drugim niż obronę czegoś Podsumowując z nową technologią jak z dynamitem, sama technologia jest jak najbardziej ok, problem jest w jej odpowiednim wykorzystaniu. Cytuj
łom 2 033 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu 10 minut temu, tjery napisał(a): To SSR itd. też biorą pod uwagę roughness? Myślałem, że tylko RT, bo jak się bawiłem engine.ini gier to tylko przy grach z RT można było majstrować przy roughness. Oczywiście że tak. Bierze pod uwagę wszystkie inputy materiału. Gdyby to było zero jedynkowe to miał byś albo idealne lustro albo beton, falująca woda też by niczego nie odbijała, bo mniejsze fale to najczęściej normal map. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Nie no zarówno SSR jak i inne techniki biorą pod uwagę właściwości materiałow, ale ostatnimi czasy niektórzy devi nie wiem czy umyślnie, czy przez brak czasu i chęci ale często robią tak, że bez RT część materiałów właśnie nie jest obejmowana przez konwencjonalne techniki. Taki Indiana bardzo różni się między ustawieniem PT on i off, ale nie dlatego, że z PT jest to nowy świat (oczywiście wiele materiałów i oświetlenie z PT jest świetne), ale dlatego, że bez PT gra wygląda słabo. Geometria otoczenia jest przeciętna. Modele postaci dobre, ale tez bez rewelacji. Niby jest GI ale jest ono bardzo słabe. Cienie to żart niesmaczny. No i właśnie bez włączonego PT wiele materiałów nie ma żadnych specyficznych dla siebie właściwości. Jakby gra była odpowiednio zrobiona bez PT, to różnica nie byłaby tak duża. Cytuj
Mejm 15 368 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Miec taki diament i sie go pozbyc... Cytuj
Basior 1 112 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Ooo tak mówić nieładnie na BOGA GIER WIDEO, wstyd Cytuj
Josh 4 836 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Zabrakło fragmentu jak obrażała graczy. Ale to pewnie dlatego, że ND kazało jej skasować tego tweeta. Cytuj
Homelander 2 246 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu 5 minutes ago, Josh said: Zabrakło fragmentu jak obrażała graczy. Ale to pewnie dlatego, że ND kazało jej skasować tego tweeta. Jakiś dowód? Screen? Cytuj
Josh 4 836 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu https://thatparkplace.com/intergalactic-actress-attacks-gamers/ Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu No jak ktoś mi mówi że jestem incelem to tak średnio wpisuje mi się to w przemyślanaą kampanię marketingową czołówki castu z gry, którą mam potencjalnie kupić. Trochę jak jaczes wyzywający mnie od gównozjada bo mam Steam Decka obok Switcha, na którego gierki chce mi opierdolić xd Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.