Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
51 minut temu, tjery napisał(a):

Odnośnie odbić pokaż mi chociaż jedną grę z planar reflections, w której odbicia wyglądają lepiej niż odbicia z RT.

Lustra w TLOU lepiej działają niż w np. The Callisto Protocol z RT. A to jak wygląda odbicie jest zależne od materiału jaki jest na modelu (dokładnie prametru Roughness) a nie techniki odbicia.

31 minut temu, tjery napisał(a):

No może przez to w jaki sposób to napisałem trochę spłyciłem temat, ale chodziło mi o to, że nie, że bez RT wszystkie odbicia wyglądają jak odbicie w lustrze, bo wiadomo, że da rade to spersonalizować, tylko bardziej o to, że z RT dosłownie każdy materiał inaczej odbija światło, idealny przykład CP2077 z PT, ciężko takie coś opisać, trzeba zobaczyć jak poszczególne materiały reagują ze światłem.

No i znowu przeszedłeś ze zwykłego RT które jest implementowane na konsolach o którym właściwie była mowa do pełnego real time PT którego obecne konsole/przeciętne PCty nawet nie odpalą (dodatkowo w grze z open world z dynamicznym oświetleniem gdzie napisałem że RT będzie świetnie pasowało) i z rozmowy na temat tego dla czego devi implementują 'nowe' techniki kosztem rozdzielczości/FPSów do obrony RT nawet tam gdzie nikt tego nie atakuje.

Opublikowano
11 godzin temu, łom napisał(a):

Lustra w TLOU lepiej działają niż w np. The Callisto Protocol z RT. A to jak wygląda odbicie jest zależne od materiału jaki jest na modelu (dokładnie prametru Roughness) a nie techniki odbicia.

 

To SSR itd. też biorą pod uwagę roughness? Myślałem, że tylko RT, bo jak się bawiłem engine.ini gier to tylko przy grach z RT można było majstrować przy roughness.

 

 

11 godzin temu, łom napisał(a):

No i znowu przeszedłeś ze zwykłego RT które jest implementowane na konsolach o którym właściwie była mowa do pełnego real time PT którego obecne konsole/przeciętne PCty nawet nie odpalą (dodatkowo w grze z open world z dynamicznym oświetleniem gdzie napisałem że RT będzie świetnie pasowało) i z rozmowy na temat tego dla czego devi implementują 'nowe' techniki kosztem rozdzielczości/FPSów do obrony RT nawet tam gdzie nikt tego nie atakuje.

 

Bardziej chodziło mi o porównanie jednego z drugim niż obronę czegoś ;)

 

Podsumowując z nową technologią jak z dynamitem, sama technologia jest jak najbardziej ok, problem jest w jej odpowiednim wykorzystaniu.

 

Opublikowano
10 minut temu, tjery napisał(a):

To SSR itd. też biorą pod uwagę roughness? Myślałem, że tylko RT, bo jak się bawiłem engine.ini gier to tylko przy grach z RT można było majstrować przy roughness.

Oczywiście że tak. Bierze pod uwagę wszystkie inputy materiału. Gdyby to było zero jedynkowe to miał byś albo idealne lustro albo beton, falująca woda też by niczego nie odbijała, bo mniejsze fale to najczęściej normal map.

Opublikowano

Nie no zarówno SSR jak i inne techniki biorą pod uwagę właściwości materiałow, ale ostatnimi czasy niektórzy devi nie wiem czy umyślnie, czy przez brak czasu i chęci ale często robią tak, że bez RT część materiałów właśnie nie jest obejmowana przez konwencjonalne techniki.

Taki Indiana bardzo różni się między ustawieniem PT on i off, ale nie dlatego, że z PT jest to nowy świat (oczywiście wiele materiałów i oświetlenie z PT jest świetne), ale dlatego, że bez PT gra wygląda słabo. Geometria otoczenia jest przeciętna. Modele postaci dobre, ale tez bez rewelacji. Niby jest GI ale jest ono bardzo słabe. Cienie to żart niesmaczny. No i właśnie bez włączonego PT wiele materiałów nie ma żadnych specyficznych dla siebie właściwości. Jakby gra była odpowiednio zrobiona bez PT, to różnica nie byłaby tak duża.

Opublikowano

No jak ktoś mi mówi że jestem incelem to tak średnio wpisuje mi się to w przemyślaną kampanię marketingową czołówki castu z gry, którą mam potencjalnie kupić. Trochę jak jaczes wyzywający mnie od gównozjada bo mam Steam Decka obok Switcha, na którego gierki chce mi opierdolić xd

  • Haha 4
Opublikowano
15 godzin temu, Basior napisał(a):

Ooo tak mówić nieładnie na BOGA GIER WIDEO, wstyd

Co on takiego zrobił aby go nazywać bogiem gier wideo? Rozczarowujące fanów Part 2 to chyba za mało.

  • Plusik 1
Opublikowano

Spokojnie, to powiedziała tylko jakaś totalnie losowa laska, która nie ma zielonego pojęcia o grach wideo i tylko po to, żeby wejść głęboko w dupę Cuckmanowi, bo pewnie liczy na jakąś dłuższą współpracę. Nie ma sensu brać tego na poważnie. 

  • Plusik 2
  • This 1
Opublikowano
1 minute ago, Square said:

O GoY też drama jakaś?

 

No przecież było, że aktorka to jakieś lgbt, znaleźli jej idiotyczne wypowiedzi i tak dalej. Tylko, że sprawa ucichła, bo najwyraźniej babka opanowała wystarczająco bardzo rzadką u kobiet umiejętność zamknięcia ryja. Nie było komentarzy, plakatów, kretyńskich wypowiedzi i nic w tym stylu, to i sprawa się skończyła. Czy tak jak dokładnie to powinno wyglądać

  • Plusik 3
  • Dzięki 1
Opublikowano
9 minut temu, Square napisał(a):

O GoY też drama jakaś?

No przecież się spłakało pół internetu, że gra się babom i nie wyglada jak EVE, a powinna. A w ogóle to GoT to była gra o facecie i czemu teraz babom i ta baba brzydka jakaś.

 

Tak w skrócie, ale szybko to przycichło. Jak pokażą nowy trailer to cykl spierdolenia zacznie toczyć się na nowo.

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
5 minutes ago, Pupcio said:

A to nie była drama o jej głupote i wygłaszanie durnot typu potrzeba delegalizacji policji? xD 

 

No było. Aktorka ewidentnie ma coś nie tak pod kopułą. Tyle, że, póki co, siedzi cicho od premiery trailera

Opublikowano

Kontrowersyjna opinia: no i chuj, niech se ma coś z deklem w realu. Jak zagra fajną rolę w grze to co mnie to obchodzi, będę grał w grę a nie w prywatne opinie aktorki.

  • Plusik 3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...