Skocz do zawartości

Alan Wake II


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zawsze możesz słuchać typów, których wywalili z PPE za bycie durnymi trollami, w takim przypadku już możesz napisać reckę na mietkakrytyka i dać 0 bez spędzenia sekundy z grą. Możesz też wypełnić sobie czas do premiery pisząc debilne posty o tym, że gra nie działa, albo działa w dwóch klatkach na sekundę i wygląda gorzej od MGS1 z kolekcji, oczywiście tutaj też wskazane jest odpuszczenie sobie gry i nie spędzenie z nią ani milisekundy przed napisaniem nawałnicy tych debilnych postów.

 

Twój wybór.

The Matrix's real-world legacy - from red pill incels to conspiracies and  deepfakes - BBC News

  • Plusik 1
  • This 2
Opublikowano
9 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Ja udaje, że don to Mr.Scratch. Śmiesznie się wtedy czyta te wpisy:leo:

Ja czytam je głosem Maćka z Klanu (i to OG, z pierwszych sezonów) - wtedy wszystko nabiera sensu.

1 minutę temu, Donatello1991 napisał:

Nie można mieć obaw co do optymalizacji?

Obawy co do optymalizacji a sianie defetyzmu i flejmu pod tytułem "NA PEWNO będzie źle, żródło: no kurwa mówię ci" przez X stron tematu to dwie różne rzeczy.

2 minuty temu, Donatello1991 napisał:

@Bzduras gram w więcej gier jak ty.

Na pewno spuszczasz się na więcej padów niż ja, tu przyznam 100% racji.

  • Plusik 2
  • beka z typa 1
Opublikowano
28 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Ja udaje, że don to Mr.Scratch. Śmiesznie się wtedy czyta te wpisy:leo:

 

Preload dzisiaj rzekomo o 13:00.

Gra sponsorowana przez EGS, ale widać, że chyba nie będzie tam preloada, trochę bekowe... tylko PS5 i Series według doniesień. 

Opublikowano
3 godziny temu, Donatello1991 napisał:

Gram w kazdy glosny tytul ktory wychodzi jak i mniej glosne. Gralem w Alan Wake, po latach kupiłem remaster na ps5. Teraz czeka na AW2. Nie można mieć obaw co do optymalizacji?

Gdy wymagania pc głównie na to wskazują?

@Bzduras gram w więcej gier jak ty.

 

Mnie zawsze dziwi te porównywanie najwyższych ustawienia na PC do wersji konsolowych, gdy w 99% nie ma to najmniejszego sensu.

 

Alan także będzie wyglądał gorzej niż na PC - ale nie jest to jednoznaczne z tym, że na konsoli za 2000 zł będzie wyglądał źle i z automatu będzie chodzil w 16 fpsach.

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Opublikowano
33 minuty temu, easye napisał:

Mnie zawsze dziwi te porównywanie najwyższych ustawienia na PC do wersji konsolowych, gdy w 99% nie ma to najniejszego sensu.

 

Alan także będzie wyglądał gorzej niż na PC - ale nie jest to jednoznaczne z tym, że na konsoli za 2000 zł będzie wyglądał źle i z automatu będzie chodzil w 16 fpsach.

Nic nie wiemy? No wiemy jednak dużo. Tutaj muszę obronić obawy @Donatello1991. Najpierw zapowiedzieli tryb 60, a potem zdementowali, że jest on "dobry" głosem developera, za co dostał bęcki na tweecie. Dodatkowo zupełnie każda gra na tej generacji sponsorowana przez Nvidię chodzi na konsolach źle, albo bardzo źle, ale zobaczymy, jak będzie tutaj. Myślę, że w wypadku tej gry tryb 30 fps będzie grywalny na konsolach i będzie z nim super zabawa, a może akurat silnik jest mocno skalowalny i będzie tak mocne 60 fps, jak w Control na PS5 na przykład. 

Opublikowano
8 godzin temu, Schranz1985 napisał:

To ma być jakiś rtx seller?
Serio strach jak to będzie chodzić na konsolach.

 

 

Prawdopodobnie tak samo jak na PC tylko, że ze słabszym RT ;) Pamiętam te porównania CP77 z trybem RT na konsoli i na PC. Graficznie wyglądało to praktycznie tak samo z tym, że na PC RT było o wiele bogatsze. Mówię o wersji gry sporo przed patchem 2.0, gdzieś w okolicach pierwszego większego patcha po którym dało już się w grę grać normalnie :p i właśnie ta historia z jakością wydania cp77 jest dobrą lekcją aby w dzisiejszych czasach nie napalać się na zapowiedzi i preordery, bo wtedy zawód będzie mniejszy.

 

O ile dobrze rozumiem AW2 nie będzie grą z otwartym światem, a korytarzówką. Nie widzę tam niczego co miałoby aż tak bardzo zżerać zasoby sprzętu poza RT, które na konsoli będzie pewnie słabsze. Z tego względu może zastąpią to w jakiś inny sposób. Trzeba poczekać na recenzje. Chociaż wolałbym sam sprawdzić jak to wygląda.

 

Gdybym miał lepszego neta, to wybrałbym wersję na PC ze względu na granie w chmurze i nie martwił się o sprzęt. Teraz na próbę ogrywam tak Control i jest naprawdę bardzo dobrze. Grafika na najwyższych ustawieniach + RT i inne bajery. Abonament za 49 zł więc rozdzielczość 1080 ale z jakimiś ulepszeniami schodzi do 720 (?) choć na monitorze 1080 wygląda dobrze. Pierwszy raz w Control grałem w okolicach premiery na PS4, gdzie animacja bez RT potrafiła chrupnąć. Tutaj jak nawet dużo dzieje się na ekranie, to jest stabilnie i bez zacięć! Mój net to natomiast na umowie do 80 mb/s, w praktyce możliwa do 60 mb/s, a realnie bywa ze 40 mb/s. Czasami pojawiał się komunikat o słabszym necie i ostrzeżenie, że gra może gorzej działać ale było ok. Przy drugiej sesji zdarzyły się dwie większe przerwy ale to może dlatego, że coś konsola ściągała sobie z boku or sth. Tak więc jak gra stanieje albo złożę się z kolegą, to to będzie chyba moją wersją.

Opublikowano
1 minutę temu, Elitesse napisał:

 

Prawdopodobnie tak samo jak na PC tylko, że ze słabszym RT ;) Pamiętam te porównania CP77 z trybem RT na konsoli i na PC. Graficznie wyglądało to praktycznie tak samo z tym, że na PC RT było o wiele bogatsze. Mówię o wersji gry sporo przed patchem 2.0, gdzieś w okolicach pierwszego większego patcha po którym dało już się w grę grać normalnie :p i właśnie ta historia z jakością wydania cp77 jest dobrą lekcją aby w dzisiejszych czasach nie napalać się na zapowiedzi i preordery, bo wtedy zawód będzie mniejszy.

 

O ile dobrze rozumiem AW2 nie będzie grą z otwartym światem, a korytarzówką. Nie widzę tam niczego co miałoby aż tak bardzo zżerać zasoby sprzętu poza RT, które na konsoli będzie pewnie słabsze. Z tego względu może zastąpią to w jakiś inny sposób. Trzeba poczekać na recenzje. Chociaż wolałbym sam sprawdzić jak to wygląda.

 

Gdybym miał lepszego neta, to wybrałbym wersję na PC ze względu na granie w chmurze i nie martwił się o sprzęt. Teraz na próbę ogrywam tak Control i jest naprawdę bardzo dobrze. Grafika na najwyższych ustawieniach + RT i inne bajery. Abonament za 49 zł więc rozdzielczość 1080 ale z jakimiś ulepszeniami schodzi do 720 (?) choć na monitorze 1080 wygląda dobrze. Pierwszy raz w Control grałem w okolicach premiery na PS4, gdzie animacja bez RT potrafiła chrupnąć. Tutaj jak nawet dużo dzieje się na ekranie, to jest stabilnie i bez zacięć! Mój net to natomiast na umowie do 80 mb/s, w praktyce możliwa do 60 mb/s, a realnie bywa ze 40 mb/s. Czasami pojawiał się komunikat o słabszym necie i ostrzeżenie, że gra może gorzej działać ale było ok. Przy drugiej sesji zdarzyły się dwie większe przerwy ale to może dlatego, że coś konsola ściągała sobie z boku or sth. Tak więc jak gra stanieje albo złożę się z kolegą, to to będzie chyba moją wersją.

RT zastępuje się ładnym SSR :). 

 

Co do świata ma być "little more open" w stosunku do jedynki. Więc większe levele w zamkniętym świecie. 

Opublikowano

Jak kogoś interesuje, to są jeszcze benche od Nvidii z wszystkim na maxa łącznie z path tracingiem:

 

alan-wake-2-geforce-rtx-1920x1080-rt-hig

 

alan-wake-2-geforce-rtx-2560x1440-rt-hig

 

alan-wake-2-geforce-rtx-3840x2160-rt-hig

 

 

 

Osobiście będę raczej grał na PS5, gdzie aktualnie ogrywam remaster jedynki i nie martwię się zbytnio o optymalizację. Jakoś te 30 FPS zniosę, jak w wielu innych tytułach.

Opublikowano

 

Cytat

 

I have a friend who works as a reviewer here in Brazil and he got an early copy of Alan Wake 2 for PS5. Here is what he told me about it so far (no spoilers):

- Graphics are insanely good albeit the resolution definitely takes a hit
- Framerate is unstable on both modes (Fidelity and Performance). Dips to mid 40s on Performance and a few minor drops on Fidelity. Recommends playing on Fidelity for now. He isn't sure if there will be a day 1 patch.
- He said Digital Foundry's review should be interesting (graphics are definitely next-gen and should push cards to a new benchmark)
- Horror is turned up to 11. Really great atmosphere, really intense sections. Saga's story is the spookiest of the two. Not for the faint of heart.
- Bullets are scarce and gameplay is much more survival horror oriented compared to the first game.
- Minor tiny spoiler:

Spoiler

Lots of references to Control, definitely connected to the universe

 

BONUS:
Spoiler

He said there is a section that happens midway through the story that isn't like anything he has ever seen before. Definitely ranks Top 10 best gaming moments he has ever experienced. (I bet it is something related to music like Alan Wake 1 and Control had)


 

 

 

 

Cytat

Performance on the RTX 3080 is pretty good at least. I've been watching a friend that's reviewing it play it. We fiddled around with the settings a bit, and without RT we're hitting a solid 80+ FPS at 1440p in DLSS Quality mode maxed out (depends on the area, can be 100+ FPS indoors, but forest areas are around 70 FPS). We also tried the path tracing, it ran at 50 FPS in DLSS Performance mode at the highest settings with ray reconstruction, but it dipped below that in the heavier forest areas, more around 30-40 FPS but still ok. I'm actually a bit surprised the official system specs are being that pessimistic... maybe it's just to be on the safe side?

 

 
Opublikowano
2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

RT zastępuje się ładnym SSR :). 

 

Co do świata ma być "little more open" w stosunku do jedynki. Więc większe levele w zamkniętym świecie. 

 

Czym jest SSR? :p

Myślę, że ten trochę bardziej otwarty świat to nie będzie też jakiś moloch. Gra ma chyba korzystać z ulepszonego silnika Control.

Opublikowano
4 godziny temu, Bzduras napisał:

Ja czytam je głosem Maćka z Klanu (i to OG, z pierwszych sezonów) - wtedy wszystko nabiera sensu.

Obawy co do optymalizacji a sianie defetyzmu i flejmu pod tytułem "NA PEWNO będzie źle, żródło: no kurwa mówię ci" przez X stron tematu to dwie różne rzeczy.

Na pewno spuszczasz się na więcej padów niż ja, tu przyznam 100% racji.

Obawy do optymalizacji sa sluszne bo po tym jak zmienili wymagania to wyglada jak by jej po prostu nie bylo. Jak ktos uwaza inaczej i mysli ze magiczny dlss wszystko naprawi i to usprawiedliwia tworcow do olewania polowy procesu tworzenia gry to musi miec niezle przezarty mozg przez korpo. 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...