Skocz do zawartości

Alan Wake II


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ale smaczek mi się trafił, lubię takie akcenty w grach lub filmach ^^

IMG_3317.jpegMam jeszcze pytanie co do walki

Spoiler

Przeciwników walić w łeb czy w to czerwone źródło co mają na klatach?

 

Edytowane przez KamilM
Opublikowano

Jedyneczkę miło wspominam, calak leciutko wpadł. Złe wspomnienia mam tylko z szukaniem termosów, bo ostatni szukałem pół dnia :D 

Dwójka zaraz wyląduje na dysku. Wszyscy pójdą spać i ogień na słuchawkach.

Opublikowano (edytowane)

Rozwiazywaliscie zagadkę z amperami? Co się narozkminialem jak rozwiązać to proste zadanie z matmy to moje xD Fajna później też kartka w środku. Mam wrażenie że twórcy bardzo często puszczają do gracza oko w różnoraki sposób. 

Jakby co to można zwiększyć szybkość przeladowania robiąc unik :)

Edytowane przez Szymek
Opublikowano

Dopiero przeszedlem przez wagon w metrze - strasznie zniszczylo mi to psyche. Takiej atmosfery sie nie spodziewalem. Poprzeczka tutaj jest naprawde wysoko podniesiona budowanym klimatem. Szacun dla chlopakow z Remedy :hi:

:wub: it.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Ölschmitz napisał:

Od AW sie odbilem, duzo strace grajac tylko w dwojke? Czy lepiej jedynke zmeczyc jednak najpierw?

Zamiast się męczyć ja bym zapodał sobie taki recap co też uczyniłem ostatnio żeby wszystko sobie odświeżyć - wszystkie scenki i dialogi z absolutnie minimalną ilością gameplayu. Trwa to 3h (są też krótsze) i ogląda się jak dobry serial. Mając to na świeżo w głowie znalazłem już w dwójce sporo smaczków, których nie miałem szans zapamiętać po tylu latach.

 

 

Edytowane przez Gregorius
Opublikowano

Kawałki muzyczne, które wskakują pomiędzy rozdziałami :obama:

Jestem już dość daleko (tak przypuszczam, jakieś 14h nabite) i ciągle nie mogę wyjść z podziwu jak to wszystko jest dobrze poprowadzone i przemyślane. Kolejna kwestia to zagadki - cudo! Tego trzeba doświadczyć po prostu. I żeby nie było, nie wszystko jest w tej grze takie ohh i ahh, jednak pewne usterki (w większości drobne) absolutnie nie wpływają na jej całokształt. 

Opublikowano (edytowane)

Gra ma zadziwiająco dużo ciekawych mechanik, spokojnie starczyloby na 10 innych gier "akcji" TPP. 

Godzinę temu, MEVEK napisał:

Dopiero przeszedlem przez wagon w metrze - strasznie zniszczylo mi to psyche. Takiej atmosfery sie nie spodziewalem. Poprzeczka tutaj jest naprawde wysoko podniesiona budowanym klimatem. Szacun dla chlopakow z Remedy :hi:

:wub: it.

Ten chapter na razie najlepszy, też mi właśnie wszedł. 

 

Max Payne Remake na takim silniku to też będzie grube. 

 

8 godzin temu, Bartg napisał:

Teraz wyobraźcie sobie Maxa Payne'a w takiej oprawie :obama:

 

 Nie trzeba, on już

Spoiler

w niej jest, tzn. jego alter xD

 

Edytowane przez KrYcHu_89
Opublikowano
W dniu 27.10.2023 o 21:31, KrYcHu_89 napisał:

Alex z Digital Foundry też ukontentowany (graficznie) oficjalnie nazwał ją best looking game SO FAR (czyli lepsza od Crysisa..:)).  

 

 

image.thumb.png.a5347d89b058f1f40c64ede8ac742782.png

 

xD No ale 3 strony dyskusja trwała na temat wymagań na PC ULTRA z maksymalnym RT xD

  • Haha 1
Opublikowano

Wszyscy piszą true detective Vibe 

Dla mnie początek z napisami tytułu plus drzewa przy widoku z góry  to przecież jeb@ne "Lśnienie" 

Uwielbiam to że klimat gry każdemu robi robotę i każdy widzi nawiązania do takich fajnych tytułów jak powyżej 

Super giera .

Słuchawki na uszy i jadę dalej 

  • Lubię! 1
Opublikowano
Godzinę temu, SlimShady napisał:

Tutaj nie silnik jest ważny w kontekście MP, tylko strzelanie, bo jak widzę narzekanie, to właśnie na ten aspekt.

No prawda, ale przecież to samo Remedy już kiedyś Maxie robiło, akurat w AW2 to niejako ma sens, że Alan i Saga nie ogarniają do końca tematu i każda potyczką że zjawami może się skończyć zgonem/psychozą xD. 

 

Jest mniej przeciwników niz w jedynce :)- to na pewno i to tez na pewno plus, ze nie zrobili z tego shootera. 

Opublikowano
4 minuty temu, Donatello1991 napisał:

Jednak w nocy to jest inny poziom grania. Gra ryje banie. Nie wiem kiedy grałem ostatnio w grę z aż tak gęstym klimatem.

Jest niszczator gierka pod tym względem. 

Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, KamilM napisał:

Znalazłem klucz do skrytki nad strumieniem. Chodzę po całym lesie i za cholerę nie mogę znaleźć tej skrytki. Się ktoś gdzie ona jest?

 Cofnij się troszkę, ten sam teren ;) na tej skrzyni jest narysowana żarówka

 

sekcje w NY Alanem to też klimacik fest

Edytowane przez Whisker
Opublikowano
44 minuty temu, Faka napisał:

Aż dziwne, że MS/Sony nie wykupiło ich, studia, ale w sumie to się chwali, że sami bardzo dobrze sobie radzą. 

Właśnie to jest największą zaskoczka

Studio robi gierkę taką jaką chcą wydać bez korpo bzdur i pisania ("pod klucz" bo to się dzisiaj nie sprzeda) 

Niby nic odkrywczego, ale w dzisiejszych czasach takie tytuły są na wagę złota dla zagrajmerow z poprzedniej epoki 

 

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
  • This 1
Opublikowano

Nie wiemy jaka umowa łączy Remedy z Epiciem ale z tego, co pisali to oni tylko wyłożyli kasę, a samo Remedy stworzyło gre jaka chcieli. I tym własnie zaskarbiło sobie moja uwagę na nowe projekty :hi:

Także AW2 nie prędko pojawi sie na steamie :pawel:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...