Faka 4 046 Opublikowano 21 października Opublikowano 21 października Chcecie mi powiedzieć, że w quality jest problem? A ja nawet nie wiem, kiedy wziąć się za tego Alanka, już chuj w to, że mam wersję deluxe, to i drugi dodatek też będę miał, ale jak mają mieć problemy z technikaliami to tragedia. Dobrze, że mam FF XVI (świetna gierka tak swoją drogą) na tapecie, ogrywam drugi dodatek, ale jak skończę to może się wezmę za tego Alanka, bo gra dawno rozpoczęta, ale nie wciągnęło mnie aż tak, żeby grać, może na halloween zatrybi. Chyba, że SH2 kupię to znowu pójdzie w odstawkę. Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 21 października Opublikowano 21 października Różnie może być z tymi gierkami na pro. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 21 października Opublikowano 21 października 43 minuty temu, Square napisał(a): Śmiem twierdzić, że sprzęt to tu jest najmniej winny. Jasna sprawa, chociaż tak na dobrą sprawę jeszcze nie wyszedł więc ciężko stwierdzić, czy faktycznie tylko studio nie ogarnia. Z drugiej strony jak upscaler dobry to na ekranie i tak nie będzie to robić większej różnicy. Co nie zmienia faktu, że powinni sobie posiedzieć i podłubać dłużej, jeśli na PS5 Pro nie potrafią dowieźć 60fps w trybie jakości. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 21 października Opublikowano 21 października porównanie https://iili.io/2FYH6sj.gif https://iili.io/2FYHvJS.gif Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 21 października Opublikowano 21 października Po prostu trzeba w końcu przyznać, że to jest chujowe studio jeśli chodzi o technikalia. Przecież oni z Control też mieli problem na poprzedniej generacji lol. To że studio Remedy ma renomę, ale i też mają pizdę w postaci silnika i hardware, którego chujowo idzie im ogarniać to coś jest nie tak. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 21 października Opublikowano 21 października 2 godziny temu, wojtas011 napisał(a): Granie na premiere nie ma sensu od paru lat To w kontekście której gry taki ogólnik? AW2, SH2, Stellar Blade, Wukong, czy Metaphor, a może Astro? Szczerze mówiąc pierdolisz głupoty xD. W tym roku ciężko trafić na niedopracowane gry na premierę imo, grałem w 17, a jedna zasługuje na takie miano - Dragon's Dogma 2, naprawdę sporo cukiereczków, więc polecam, granie premierowe dobre jak nigdy :). Unlock Time DLC jutro o 17:00 chyba czasu PL, także na wieczór będzie, jak ktoś chętny:). Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 21 października Opublikowano 21 października O outlawsach zapomniałeś Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 21 października Opublikowano 21 października Akurat Outlaws nie miał problemów, tutaj było ok. Cytuj
wojtas011 564 Opublikowano 21 października Opublikowano 21 października 4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): To w kontekście której gry taki ogólnik? AW2, SH2, Stellar Blade, Wukong, czy Metaphor, a może Astro? Szczerze mówiąc pierdolisz głupoty xD. W tym roku ciężko trafić na niedopracowane gry na premierę imo, grałem w 17, a jedna zasługuje na takie miano - Dragon's Dogma 2, naprawdę sporo cukiereczków, więc polecam, granie premierowe dobre jak nigdy :). AW2 właśnie dostaje Anniversary patch, SH2 pewnie przy premierze na xboxa dostanie jakiś rocznicowy. Gram sobie teraz w Jedi Survivor w 60fps na high, na premiere to bym grał w 30fps, Hi Fi rush przy premierze na ps5 też dostał ulepszenia, Starfield dostał 60fps po roku. Stellar jak wyjdzie na pc to też pewnie z jakimś większym patchem. Mi chodzi o takie patche, tak naprawdę większość gier lepiej przechodzić po roku, są tańsze i ulepszone 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 21 października Opublikowano 21 października 19 minut temu, Schranz1985 napisał(a): O outlawsach zapomniałeś 17 minut temu, Faka napisał(a): Akurat Outlaws nie miał problemów, tutaj było ok. This, to po prostu nie było RDR2 in space, Ci co grali wiedzą, że aż taki potworek nie był techniczny, Dogma 2 mimo, że naprawdę niezła była technicznym potworkiem bez kilku patchy, co zostało zupełnie olane przez kupione prawdopodobnie recenzje Crapcoma xD. 15 minut temu, wojtas011 napisał(a): AW2 właśnie dostaje Anniversary patch, SH2 pewnie przy premierze na xboxa dostanie jakiś rocznicowy. Gram sobie teraz w Jedi Survivor w 60fps na high, na premiere to bym grał w 30fps, Hi Fi rush przy premierze na ps5 też dostał ulepszenia, Starfield dostał 60fps po roku. Stellar jak wyjdzie na pc to też pewnie z jakimś większym patchem. Mi chodzi o takie patche, tak naprawdę większość gier lepiej przechodzić po roku, są tańsze i ulepszone Takie patche jak ten do AW2 przy dodaniu ostatniego DLC dodający jakieś QoL pierdoły to nie nazwałbym game changerem, zupełnie inny kaliber, ta gra naprawdę była zajebista na premierę i nie ma tam nic wielkiego dodanego w post patchach, które zawsze będą. Zepsuty na premierę to był AC Unity, No Man's Sky, Fallout 76, Kingdom Come 1, Batman Arkham Origins, Days Gone też miał dużo problemów, czy CP2077 w wersji konsolowej. Jeżeli chodzi o demonizowanie stanu gier AAA na premierę, to naprawdę ten rok jest bardzo dobry i wszystko wskazuje na to, że tak się też zakończy. Może się komuś przyda, to tylko moje info o stanie technicznym gier premierowych, jako, że lekki offtop, daje w spoiler . Spoiler Silent Hill: The Short Message PS5 - db Like A Dragon: Infinite Wealth PS5 - celujacy Final Fantasy VII Rebirth PS5 - db Dragon's Dogma 2 PC - dwója pierwszych kilka dni, potem trója Persona 3 Reload PC - bdb Stellar Blade PS5 - bdb Senua’s Saga: Hellblade II PC - bdb Songs Of Conquest PC - bdb Alone in the Dark (2024) PS5 - bdb Banishers: Ghosts of New Eden PC - bdb Shin Megami Tensei V: Vengeance PC celujący Nobody Wants to Die PC bdb Star Wars Outlaws PC trója Black Myth: Wukong PC db Astro Bot PS5 celujący Hollowbody PC bdb Silent Hill 2 (2024) PC db Metaphor: ReFantazio PC bdb, trzeba moda na pierdoły graficzne Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 21 października Opublikowano 21 października Ogólnie zamówiłem swoją kopię na Amazonie bo cena była najniższa więc aktywacja i mam pytanie. Kiedy oni wysyłają gry? Na dostawę jutro nie liczę, a na stronie pokazuje, że dostarczą 30-31.10, ale jestem ciekaw jak to wygląda w praktyce. Czy ktoś już tam zamawiał? Cytuj
messer88 6 588 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października Na premierę to bym nigdy gry z Amazonu nie zamawiał. Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października 23 minuty temu, messer88 napisał(a): Na premierę to bym nigdy gry z Amazonu nie zamawiał. Jak ktoś czekał rok na płytkę to pewnie i tak mu nie zależy. Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października 1 godzinę temu, Square napisał(a): Jak ktoś czekał rok na płytkę to pewnie i tak mu nie zależy. Dokładnie Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października 13 hours ago, ASX said: porównanie https://iili.io/2FYH6sj.gif https://iili.io/2FYHvJS.gif Cudnie, jeśli faktycznie PSSR zrobi różnicę i zlikwiduje ziarno z FSR (polecam odwiedzić bar w hotelu na początku gry - okropieństwo), to w połączeniu z RT będzie to jedna z najładniejszych gier dostępnych na konsolach. Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października Czyli na Pro będą osobne tryby i znowu albo 60 klatek albo fajne odbicia? Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października Wizja Cernego - nie będziecie musieli wybierać między płynnością a jakością grafiki jest nierealna. To twórcy musieliby jasno określić, jak ma wyglądać i działać ich gra. Cytuj
dominalien 267 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października 6 minut temu, Masamune napisał(a): Wizja Cernego - nie będziecie musieli wybierać między płynnością a jakością grafiki jest nierealna. To twórcy musieliby jasno określić, jak ma wyglądać i działać ich gra. Zgadzam się. Zawsze jest pogoń za grafiką, skrinszoty muszą ładnie wyglądać, więc twórcy zawsze będą przekładali wygląd nad ilość klatek. 1 Cytuj
łom 2 026 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października 13 minut temu, Masamune napisał(a): Wizja Cernego - nie będziecie musieli wybierać między płynnością a jakością grafiki jest nierealna. To twórcy musieliby jasno określić, jak ma wyglądać i działać ich gra. W przypadku PS4 i PS4 Pro był przynajmniej przez pierwsze lata wymóg minimalnej rozdzielczości w której gra musiała działać. Z tego co pamiętam gry na PS4 nie mogły zejść poniżej 900p (żeby była wyraźna różnica między PS3 a PS4) a na PS4 Pro poniżej 1080p. Moim zdaniem coś takiego znowu by się przydało, kazać devom dostarczyć na bazowym PS5 minimum 900p/60 FPS lub 1080p/30 FPS a na Pro 1080p/60 lub 1440p/30 i nagle by się okazało że ten miesiąc czy dwa na dodatkową optymalizację by się znalazł. 1 2 Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października Ciekawe, czy Epic uaktywni acziki dzisiaj, czy znowu wpadną rekursywnie dzień po premierze w tym bieda sklepie xD. ---- Gra miała być odblokowana o 17, ale coś chyba szybciej wpadło, bo już jest na Epicu, 12 GB dodatek + patch, w sumie waży 115 GB na PC obecna full instalka. Tym razem osiągnięcia Epic są dostępne od razu (10 nowych, w sumie 88). Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października Na klocu jeszcze nic nie ma. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października Już śmiga, można grać, chyba coś poprawili haptykę pada, nie pamiętam takich ficzerów jak z Silenta 2 przy deszczu i używaniu przedmiotów, może dodali teraz na PC. Znowu gramy Spoiler kobitką , ale to już było wiadomo po trailerze. Spoiler Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października Chyba trzeba będzie jeszcze raz ograć całość, razem z DLCkami. Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 22 października Opublikowano 22 października Da się odpalić same DLCki nie mają sejwów ze skończonej podstawki? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.