Masamune 181 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Może ta długość wynika z tego, że te epizody są wtrącone w główną linię fabularną i mają z nią nie konkurować ? Nightsprings pojawia się na telewizorach rozsianych po Nowym Jorku, Lakehouse pewnie jakoś w segmentach Sagi gdzieś się pojawia. Cytuj
Josh 4 772 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października A może raczej wynika z lenistwa dewelopera. I jeszcze 100zł za coś takiego? Przypomnę tylko, że Separate Ways z RE4R kosztowało niecałe 5 dyszek za 4 godziny zabawy. 1 Cytuj
XM. 11 018 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Dla mnie absurdem jest wstrzymywać realizację premiery pudełkowej żeby wydać ją i tak niekompletna rok później i dlc trzeba ściągać z neta. Niedojebanie mozgowe 3 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października 48 minut temu, Bzduras napisał(a): Mi Lake House podobało się, ale no kurde za krótkie toto. Klimat, uderzenie w Control - super, zagadki i cała reszta była dla mnie przejrzysta i nie miałem poczucia, że nie wiem, czego twórcy ode mnie chcą, ale serio niecałe dwie godziny? Przecież to się nawet dobrze rozkręcić nie zdążyło. A szkoda, bo jest wysoko i gęsto. To jak uniknąć potwora wychodzącego ze ściany? Chodzenie po cichu, unik najszybciej jak się da, szukanie trasy, nic. Po prostu chwytał i umierałem. Z tym, że co chwilę nie wiedziałem co zrobić, przesadziłem, ale były 2 momenty, kiedy goniłem i szukałem, a nie widziałem przełącznika albo że już winda gotowa. Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października W tym roku wyszło niestety wiele słabych, bądź krótkich DLC do dobrych/bardzo dobrych gier Persona 3 Reload - średnie i drogie, Alan 2gie DLC miało być długie, a jest strasznie krótkie jak na swoją cenę, Starfield bez komentarza co tam się odjebało bo nie dość, że słabe, to jeszcze zepsute, Diablo IV tak bardzo średnio w stosunku do starych DLC do starych Diablo. Oprócz tego wyszedł Elden Ring: Shadow of the Erdtree zrobiony przez pasjonatów nie łasych na naszą kasę z Deluxe Editions xD. Cytuj
Bzduras 12 758 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października 1 godzinę temu, Nyu napisał(a): To jak uniknąć potwora wychodzącego ze ściany? Chodzenie po cichu, unik najszybciej jak się da, szukanie trasy, nic. Po prostu chwytał i umierałem. Po prostu uciekając? Nie wiem, ja tak robiłem jak zginąłem raz i przeczytałem podpowiedź na ekranie ładowania, że ani broń ani światło ich nie rusza. A po zdobyciu wiadomo-czego moim pierwszym przeciwnikiem na którym to wypróbowałam byli właśnie Namalowani, co nawet postać skomentowała w odpowiedni sposób. A zwykły unik działał dobrze jeśli był odpowiednio wykonany, ale timing uników w tej grze ogółem jest dziwny i nie zostawia dużego marginesu błędu. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października 5 minut temu, Bzduras napisał(a): Po prostu uciekając? Nie wiem, ja tak robiłem jak zginąłem raz i przeczytałem podpowiedź na ekranie ładowania, że ani broń ani światło ich nie rusza. A po zdobyciu wiadomo-czego moim pierwszym przeciwnikiem na którym to wypróbowałam byli właśnie Namalowani, co nawet postać skomentowała w odpowiedni sposób. No to nie wiem, może na trudnym poziomie jest inaczej? Chodzi o to, że nie było żadnego ostrzeżenia, wroga w pobliżu, nic. Po prostu idę i nagle nie żyję - jedna cutscenka nie do uniknięcia pojawiająca się losowo przy różnych ścianach. Nie działał unik, powolne chodzenie, bycie daleko od ściany, bieganie, nic. Brakowało jakby okienka na dash w ostatniej chwili albo oznaczenia, których ścian unikać. Cytuj
Bzduras 12 758 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października U mnie normalnie był dźwięk gdy się pojawiali, takie wycie sygnalizujące, że coś wyłazi z obrazu. W dalszej części dodatku (w labiryncie na -4) próbowałem też iść jak najdalej od pomalowanych ścian i nie wiem czy to placebo czy faktycznie działa, ale jakby wyłaziło ich mniej. Zwykła intuicja mi to podpowiedziała. Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października 4 minuty temu, Nyu napisał(a): No to nie wiem, może na trudnym poziomie jest inaczej? Chodzi o to, że nie było żadnego ostrzeżenia, wroga w pobliżu, nic. Po prostu idę i nagle nie żyję - jedna cutscenka nie do uniknięcia pojawiająca się losowo przy różnych ścianach. Nie działał unik, powolne chodzenie, bycie daleko od ściany, bieganie, nic. Brakowało jakby okienka na dash w ostatniej chwili albo oznaczenia, których ścian unikać. Ja miałem QTE, X na padzie PS jak cię łapie, pewnie miałeś buga, albo na hardzie nie pokazuje co wciskać, ja normal grałem. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Bosz, Bzduras, piszę, że nie było ZADNEGO ostrzeżenia i NIC nie dało się zrobić. Żadna intuicja, zwykła czy niezwykła, nic nie miała do "podpowiedzenia". W środkowym etapie nawet jak byłem daleko od ściany, to nagły finisher kasował mnie w 2 sekundy. Może jak się ma mało zdrowia, to się w takim razie QTE nie pojawia? Nie wiem, ale jest to zły design. Cytuj
Bzduras 12 758 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Bosz, Nyu, u mnie BYŁO ostrzeżenie. Co mam więcej Ci powiedzieć? Cytuj
messer88 6 577 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Bzduras z modami grał. Cytuj
Bzduras 12 758 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Wiadomo, na Xboxie bożym wrzuciłem z karty SD prosto na dysk konsoli moda na to, żeby Lake House było spoko. Reszta niestety musi sobie jakoś radzić. Proszę, tak to brzmiało u mnie (mimo, że gra jakiś jutuberek co to go nie znam), z timestampem. Ciężko nie usłyszeć tego dźwięku, a skoro i ja i jutuberek go mamy no to chyba można ŚMIAŁO ZAŁOŻYĆ, że jednak nie wyskakują z dupy bez ostrzeżenia. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października (edytowane) xD a chuj Ktos mial podobny problem: Po prostu NIC nie wskazywalo, ze nie moge przejsc obok sciany, bylem wystarczajaco daleko etc. Nie wiem, moze dzwiek nie zawsze dziala. Po prostu insta-death bez mozliwosci zrobienia czegokolwiek, przebiegniecia, przeslizgniecia, dasha, wywolania go, whatever. Przeszedlem to losowo, bo w koncu mnie nie zaatakowal ze sciany, po ktorej nic nie wska... blablabla. No to bajerancko, ze tak nie miales - ja niestety tak. Edytowane 24 października przez Nyu Cytuj
Bzduras 12 758 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października 25 minut temu, Nyu napisał(a): No to bajerancko, ze tak nie miales - ja niestety tak. Uroki grania w grę na premierę i bycia fraj... early adopterem Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Doczytalem. Ludzie pisza, ze na nightmare trzeba cale te dwa pomieszczenia z nimi przechodzic tylem, zeby patrzec na spawn spot, bo inaczej jest insta-grab i insta-death. No i wlasnie o tym pisze, ze przydalaby sie jakas informacja, jak sobie radzic na wyzszych poziomach trudnosci. Ale oni tego po prostu chyba nie zbalansowali czy nie przemysleli. No trudno, w kazdym razie dlc i tak srednie na maksa. Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 30 października Opublikowano 30 października Gram sobnie tego Alanka bozego i troche mnie zaskoczylo ze pierwsze DLC jest wplecione normalnie w fabule. Myslalem ze tylko z menu bedzie do ogrania. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 30 października Opublikowano 30 października Bo nie jest? Chyba, że coś na płycie pokombinowali. Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 30 października Opublikowano 30 października Jak nie jest? Jest, w drugim rozdziale podchodzisz do jednego TV i zaczynasz DLC. Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 30 października Opublikowano 30 października 4 minuty temu, pawelgr5 napisał(a): Jak nie jest? Jest, w drugim rozdziale podchodzisz do jednego TV i zaczynasz DLC. Serio? Ciekawe gdzie wpletli drugie. Wyczytałem, że w Spoiler Return 6 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 30 października Opublikowano 30 października Myślałem, że chodzi o obowiązkowe przejście dlc w fabule. Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano 30 października Opublikowano 30 października 1 minutę temu, Nyu napisał(a): Myślałem, że chodzi o obowiązkowe przejście dlc w fabule. Tak, czy inaczej fajny zabieg jak ktoś jeszcze ma przed sobą podstawkę. 1 Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 30 października Opublikowano 30 października Z jednej strony tak, a z drugiej nie chciałbym ich przechodzić podczas kampanii. Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 30 października Opublikowano 30 października Przyznam ze przeskoczenie z nowego jorku do bycia kelnerką wybiło z klimatu. Zobaczymy jak będzie dalej. Cytuj
Josh 4 772 Opublikowano 30 października Opublikowano 30 października Jeszcze nie grałem, ale brzmi to jak fatalny pomysł, żeby mieszać DLC o innym klimacie z główny wątkiem. To tak jakby w trakcie kampanii Far Cry 3 na nieświadomce odpaliło się Blood Dragon. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.