Skocz do zawartości

Alan Wake II


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może ta długość wynika z tego, że te epizody są wtrącone w główną linię fabularną i mają z nią nie konkurować ? Nightsprings pojawia się na telewizorach rozsianych po Nowym Jorku, Lakehouse pewnie jakoś w segmentach Sagi gdzieś się pojawia.

Opublikowano

A może raczej wynika z lenistwa dewelopera. I jeszcze 100zł za coś takiego? Przypomnę tylko, że Separate Ways z RE4R kosztowało niecałe 5 dyszek za 4 godziny zabawy. 

  • This 1
Opublikowano

Dla mnie absurdem jest wstrzymywać realizację premiery pudełkowej żeby wydać ją i tak niekompletna rok później i dlc trzeba ściągać z neta.

 

Niedojebanie mozgowe 

  • Plusik 3
Opublikowano
48 minut temu, Bzduras napisał(a):

Mi Lake House podobało się, ale no kurde za krótkie toto. Klimat, uderzenie w Control - super, zagadki i cała reszta była dla mnie przejrzysta i nie miałem poczucia, że nie wiem, czego twórcy ode mnie chcą, ale serio niecałe dwie godziny? Przecież to się nawet dobrze rozkręcić nie zdążyło. A szkoda, bo jest wysoko i gęsto.

 

To jak uniknąć potwora wychodzącego ze ściany? Chodzenie po cichu, unik najszybciej jak się da, szukanie trasy, nic. Po prostu chwytał i umierałem.

 

Z tym, że co chwilę nie wiedziałem co zrobić, przesadziłem, ale były 2 momenty, kiedy goniłem i szukałem, a nie widziałem przełącznika albo że już winda gotowa. 

Opublikowano

W tym roku wyszło niestety wiele słabych, bądź krótkich DLC do dobrych/bardzo dobrych gier Persona 3 Reload - średnie i drogie, Alan 2gie DLC miało być długie, a jest strasznie krótkie jak na swoją cenę, Starfield bez komentarza co tam się odjebało bo nie dość, że słabe, to jeszcze zepsute, Diablo IV tak bardzo średnio w stosunku do starych DLC do starych Diablo.

 

Oprócz tego wyszedł Elden Ring: Shadow of the Erdtree zrobiony przez pasjonatów nie łasych na naszą kasę z Deluxe Editions xD.  

Opublikowano
1 godzinę temu, Nyu napisał(a):

To jak uniknąć potwora wychodzącego ze ściany? Chodzenie po cichu, unik najszybciej jak się da, szukanie trasy, nic. Po prostu chwytał i umierałem.

Po prostu uciekając? Nie wiem, ja tak robiłem jak zginąłem raz i przeczytałem podpowiedź na ekranie ładowania, że ani broń ani światło ich nie rusza. A po zdobyciu wiadomo-czego moim pierwszym przeciwnikiem na którym to wypróbowałam byli właśnie Namalowani, co nawet postać skomentowała w odpowiedni sposób.

 

A zwykły unik działał dobrze jeśli był odpowiednio wykonany, ale timing uników w tej grze ogółem jest dziwny i nie zostawia dużego marginesu błędu.

Opublikowano
5 minut temu, Bzduras napisał(a):

Po prostu uciekając? Nie wiem, ja tak robiłem jak zginąłem raz i przeczytałem podpowiedź na ekranie ładowania, że ani broń ani światło ich nie rusza. A po zdobyciu wiadomo-czego moim pierwszym przeciwnikiem na którym to wypróbowałam byli właśnie Namalowani, co nawet postać skomentowała w odpowiedni sposób.

 

No to nie wiem, może na trudnym poziomie jest inaczej? Chodzi o to, że nie było żadnego ostrzeżenia, wroga w pobliżu, nic. Po prostu idę i nagle nie żyję - jedna cutscenka nie do uniknięcia pojawiająca się losowo przy różnych ścianach. Nie działał unik, powolne chodzenie, bycie daleko od ściany, bieganie, nic. Brakowało jakby okienka na dash w ostatniej chwili albo oznaczenia, których ścian unikać. 

Opublikowano

U mnie normalnie był dźwięk gdy się pojawiali, takie wycie sygnalizujące, że coś wyłazi z obrazu. W dalszej części dodatku (w labiryncie na -4) próbowałem też iść jak najdalej od pomalowanych ścian i nie wiem czy to placebo czy faktycznie działa, ale jakby wyłaziło ich mniej. Zwykła intuicja mi to podpowiedziała.

Opublikowano
4 minuty temu, Nyu napisał(a):

 

No to nie wiem, może na trudnym poziomie jest inaczej? Chodzi o to, że nie było żadnego ostrzeżenia, wroga w pobliżu, nic. Po prostu idę i nagle nie żyję - jedna cutscenka nie do uniknięcia pojawiająca się losowo przy różnych ścianach. Nie działał unik, powolne chodzenie, bycie daleko od ściany, bieganie, nic. Brakowało jakby okienka na dash w ostatniej chwili albo oznaczenia, których ścian unikać. 

Ja miałem QTE, X na padzie PS jak cię łapie, pewnie miałeś buga, albo na hardzie nie pokazuje co wciskać, ja normal grałem. 

Opublikowano

Bosz, Bzduras, piszę, że nie było ZADNEGO ostrzeżenia i NIC nie dało się zrobić. Żadna intuicja, zwykła czy niezwykła, nic nie miała do "podpowiedzenia". W środkowym etapie nawet jak byłem daleko od ściany, to nagły finisher kasował mnie w 2 sekundy. Może jak się ma mało zdrowia, to się w takim razie QTE nie pojawia? Nie wiem, ale jest to zły design. 

Opublikowano

Wiadomo, na Xboxie bożym wrzuciłem z karty SD prosto na dysk konsoli moda na to, żeby Lake House było spoko. Reszta niestety musi sobie jakoś radzić.

 

 

Proszę, tak to brzmiało u mnie (mimo, że gra jakiś jutuberek co to go nie znam), z timestampem. Ciężko nie usłyszeć tego dźwięku, a skoro i ja i jutuberek go mamy no to chyba można ŚMIAŁO ZAŁOŻYĆ, że jednak nie wyskakują z dupy bez ostrzeżenia.

Opublikowano (edytowane)

xD

 

a chuj 

 

Ktos mial podobny problem: 

Po prostu NIC nie wskazywalo, ze nie moge przejsc obok sciany, bylem wystarczajaco daleko etc. Nie wiem, moze dzwiek nie zawsze dziala. Po prostu insta-death bez mozliwosci zrobienia czegokolwiek, przebiegniecia, przeslizgniecia, dasha, wywolania go, whatever. Przeszedlem to losowo, bo w koncu mnie nie zaatakowal ze sciany, po ktorej nic nie wska... blablabla.

 

No to bajerancko, ze tak nie miales - ja niestety tak.

 

Edytowane przez Nyu
Opublikowano

Doczytalem. Ludzie pisza, ze na nightmare trzeba cale te dwa pomieszczenia z nimi przechodzic tylem, zeby patrzec na spawn spot, bo inaczej jest insta-grab i insta-death. No i wlasnie o tym pisze, ze przydalaby sie jakas informacja, jak sobie radzic na wyzszych poziomach trudnosci. Ale oni tego po prostu chyba nie zbalansowali czy nie przemysleli. No trudno, w kazdym razie dlc i tak srednie na maksa.

Opublikowano
4 minuty temu, pawelgr5 napisał(a):

Jak nie jest? Jest, w drugim rozdziale podchodzisz do jednego TV i zaczynasz DLC.

Serio?

 

Ciekawe gdzie wpletli drugie.  

 

Wyczytałem, że w 

Spoiler

Return 6

 

Opublikowano

Z jednej strony tak, a z drugiej nie chciałbym ich przechodzić podczas kampanii. 

Opublikowano

Jeszcze nie grałem, ale brzmi to jak fatalny pomysł, żeby mieszać DLC o innym klimacie z główny wątkiem. To tak jakby w trakcie kampanii Far Cry 3 na nieświadomce odpaliło się Blood Dragon.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...