Skocz do zawartości

Alan Wake II


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja sobie zmieniałem głównie w lesie właśnie przy zachodzie słońca no i tam widać różnicę.

 

Skończyłem 3 rozdział i poziom nadal ten sam czyli wysoki i gęsty dodatkowo kilka nowych zagadek ryje beret :)

Edytowane przez Whisker
Opublikowano

Ja mi się to podoba, że tutaj jest tak mało strzelania i dużo eksploracji, to "menu gry" jakoś od razu wpada naturalnie i jest super unikalnym ficzerem, trochę jak pokój w SH4, ale dostępny prawie zawsze. Oby do końca gry było to tak dobrze wyważone. Najlepszy horrorek psychologiczny od czasów SH2 i druga najlepsza gra roku jak dla mnie, po 3 chapterach. 

 

Kilka słów o wersji PC - naprawdę zdziwiony jestem brakiem duzych problemów z optymalizacją, bo gra wygląda przepięknie, na plus kapitalne oświetlenie, nawet bez Ray Tracingu jest to ansolutny top i zaskoczenie, że tak sie tutaj postarali, rowniez pod konsole z przyzwoitą optymalizacją na tychże. 

 

Z bugów miałem też ten z audio, gdzie podczas jazdy do Bright Falls na chwilę ucięło, poza tym na razie nic nie widziałem. 

 

Po 6 godzinach 9.5/10 xD. 

Opublikowano

Ciezki mroczny klimat - niczym stare dobre Silenty. W tym lesie to idzie sie zgubic bez mapy i latarki a zagadki sa mistrzoskie. Fajne pomysly i mechaniki. Jest szansa na moja gre roku jak utrzyma sie ta atmosfera. Bardzo podoba mi sie to co widze. Mniej strzelania wiecej wechania :szekle:

  • Lubię! 2
Opublikowano

Ja miałem grać w trybie jakościowym ale jak zwykle jak zakosztowalem 60fpsow to już nie jestem w stanie grać w 30fpsach, więc ja lece w trybie wydajności. 

Opublikowano

dobra miejmy to za sobą - to jest Silent Hill 2 tej generacji. 

 

wiedziałem że to będzie dobry szpil ale że aż tak?! :) otwarcie mnie zmiotło z planszy po około 30sekundach xD a dalej jest jeszcze lepiej, ciężki mroczny klimat aż się wylewa z ekranu, widać filmowe inspiracje  (Siedem, Insomnia, Dragon Tattoo) ale gierka najbardziej czerpie z True Detective, jak dla mnie to powinni bundlować to z bluraye pierwszego sezonu :) Carcosa i sekciarskie klimaty to jest coś pięknego po prostu

 

kilka rzeczy które mnie zaskoczyło oprócz spektakularnej oprawy to realizacja dźwięku, rzadko to jest tak dobrze wykonane, że wiem z jakiego kierunku idą jakieś wycia i szepty, nieźle to podkręca atmosferę..o warstwie muzycznej nawet nie chcę za dużo mówić bo to jest ogromne zaskoczenie na plus 

 

dawno się nie jarałem jak pochodnia jakąś gierką, nawet myślałem że jestem wypalony. otóż nie, po prostu grałem w niewłaściwe gry a AW2 to jest wszystkomająca produkcja która spokojnie przekroczyła moje oczekiwania

 

teraz powiem coś szalonego ale naprawdę dajcie im zarobić za ten digital rel, spłaci się to wam z nawiązką...już się nie mogę doczekać żeby sprawdzić co się tam dalej odjebuje..ale trzeba poczekać na NOC..te wasze rozkminki o chowaniu się przed światłem dziennym (hi @Donatello1991) nie były takie wcale głupie

 

gierka jest wybitna i jestem zakochany w Remedy <3 oby tak dalej 

  • Plusik 5
Opublikowano

Ja już po 2 chapterach i spokojnie podtrzymuję, że to Mesjasz zszedł na ziemię. Tempo prowadzenia tej opowieści to są absolutne himalaje gamingu. Powolutku, wręcz ślamazarnie, aby nagle sprzedać kopa w twarz. I jeszcze jednego, i następnego. Ciareczki niepokoju gdy słonko zachodzi niespotykane w innych grach. Czekam na wieczór i wracam do tego chorego, pięknego świata.

  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

Jezu, jakie to jest zajebiste. Rozpisywał się co do początku nie będę, bo wszystko wyżej zostało napisane. Od SH2 czekałem na taki tytuł.

Co ja bym dał, żeby stukali takie gry co rok jak Ubi, brać ten silnik, zmieniać setting i historię i nawalać jak sezony serialu.

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

Przeciez to wymiata w h.ujon! Podrztymuje slowa wrednego - jak tylko wyjdzie pudeleczko to biere to od razu bez namyslu :wub: to jest swietne a na mysl o nowych rozszerzeniach uniwersum robi mi sie twardo w portkach :obama: 

Kupowac i pobierac bo takich szpili nam brakuje. 

 

P.S

Poki co na plejce bez wiekszych baboli. Technicznie jest topik :drakeyeah:

 

 

No i ten soundtrack po kazdym epizodzie :wub: swietne zagrywki, takie Kojimowskie :lapka:

  • Lubię! 1
Opublikowano

Siedzę w tym temacie od kilku dni, zaległości gierkowe rosną, życiowych projektów coraz więcej, bronię się jak mogę, ale chyba zaraz wjedzie cyfra na plejaka za pełną kwotę :obama: Twórców takich sztosów trzeba wspierać.

  • Plusik 1
Opublikowano
55 minut temu, nero2082 napisał:

kilka rzeczy które mnie zaskoczyło oprócz spektakularnej oprawy to realizacja dźwięku, rzadko to jest tak dobrze wykonane, że wiem z jakiego kierunku idą jakieś wycia i szepty


Ja na PS5 jestem trochę zawiedziony tym aspektem właśnie, bo o ile szepty itp są naprawdę spoko to już odgłosy otoczenia, czy kroków jakoś dziwnie stłumione.
Ale żeby nie było to fajnie, że jest nawet taka pierdoła, jak słyszalne obcieranie rękawów o poły kurteczki.

Kurde, pierwszy boss mnie bije, chyba zmienię na Normal, bo sie wypstrykam z ammo :reggie:

Opublikowano
22 minuty temu, ginn napisał:

Siedzę w tym temacie od kilku dni, zaległości gierkowe rosną, życiowych projektów coraz więcej, bronię się jak mogę, ale chyba zaraz wjedzie cyfra na plejaka za pełną kwotę :obama: Twórców takich sztosów trzeba wspierać.

Nie ma co się zastanawiać tylko rzucać dolarami. Nie pamiętam kiedy grałem w podobna grę. Unikat.

Opublikowano

Już dawno nie miałem tak żebym nie mógł doczekać się dalszej rozgrywki. To jest dokładnie taki Alan Wake jakiego oczekiwałem - nastawiony na eksplorację i zagadki, prawdziwy klimat grozy i jeszcze większą psychodelę. No i w odróżnieniu od jedynki nie jesteśmy tu zalewani przeciwnikami. 

7 minut temu, Faka napisał:

Ciekawe co po tej grze Remedy będzie robiło? Może Control 2?

 

Już robią, a dodatkowo remake Max Payne 1 i 2.

Opublikowano
1 godzinę temu, tjery napisał:

Co ja bym dał, żeby stukali takie gry co rok jak Ubi, brać ten silnik, zmieniać setting i historię i nawalać jak sezony serialu.

 

Jak ja bym chciał żeby więcej studiów przejęło taką taktykę. Taki Insomniac Games, Sucker Punch, rockstar (specjalnie z małej) albo Naughty Dog. Tak jak robiono to 10-15 lat temu, naklepać gier na podobnym rozwoju technologicznym na tej samej generacji konsol a skok technologiczny zarezerwować na kolejną generację - i tak w kółko.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...