Wredny 9 725 Opublikowano 14 listopada 2023 Opublikowano 14 listopada 2023 Wraz z tym nowym patchem (swoją drogą to tu co 2-3 dni wlatuje jakaś łatka) już drugi raz mam błąd, że po wczytaniu save nie mogę ruszyć Sagą z miejsca - nie reaguje na żadne wychylenia gałki - wszystkie inne przyciski działają, włącznie z unikiem, ale obracać kamerą i ruszać postacią nie mogę. Reload save nie pomaga, działa tylko całkowite zamknięcie aplikacji - PS5. Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 14 listopada 2023 Opublikowano 14 listopada 2023 To jednak jeszcze poczekam z odpaleniem jak bardziej polataja : x Cytuj
Kmiot 13 885 Opublikowano 14 listopada 2023 Opublikowano 14 listopada 2023 Godzinę temu, Wredny napisał: Wraz z tym nowym patchem (swoją drogą to tu co 2-3 dni wlatuje jakaś łatka) już drugi raz mam błąd, że po wczytaniu save nie mogę ruszyć Sagą z miejsca - nie reaguje na żadne wychylenia gałki - wszystkie inne przyciski działają, włącznie z unikiem, ale obracać kamerą i ruszać postacią nie mogę. Reload save nie pomaga, działa tylko całkowite zamknięcie aplikacji - PS5. To się chyba dzieje w przypadku jak robisz Load w momencie, gdy Twoja postać jest unieruchomiona - w sensie: pochwycona przez wroga, z którym się aktualnie szarpie. Gra tak jakby zapamiętuje, że nie masz kontroli nad bohaterem i kamerą, przenosząc ten brak kontroli to do wczytanego stanu. To znaczy pewności nie mam, ale miałem też tak dwa razy (raz Sagą i raz Alanem) i o ile pamiętam to był jedyny element wspólny. Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 15 listopada 2023 Opublikowano 15 listopada 2023 Ukończyłem grę na XSX i raz na samym początku gry wywaliło dźwięk, więc musiałem zresetować konsolę, a potem ze 3-4 razy przydarzyło mi się, że nie było dźwięku po załadowaniu stanu zapisu. Wtedy pomogło uruchomienie ponownie gry. W drugiej połowie przygody te błędy już mi się nie przytrafiały, więc chyba mogę powiedzieć, że jestem szczęściarzem. Wczoraj wpadła jakaś łatka (niecały 1 GB), ale nie sprawdzałem, co naprawia/psuje. Cytuj
messer88 6 597 Opublikowano 15 listopada 2023 Opublikowano 15 listopada 2023 U mnie na XSX jedynie problemy z dźwiękiem właśnie jak wyżej piszesz, może przez QR? Trzeba było zamykać grę i na nowo. Cytuj
Masamune 182 Opublikowano 15 listopada 2023 Opublikowano 15 listopada 2023 U mnie na PS5 z dźwiękiem to co najwyżej synchronizację wywala. Głos nie współgra z napisami i animacjami. Raz zdarzyło mi się, że był chwilowy brak kontroli nad postacią, wydaje mi się że to kwestia tego, że postać utknęła na jakich obiektach z fizyka typu krzesełko, skrzynka. Poza tym, na mapie mam cały czas zaznaczone miejsca zagadek, które chyba już zdążyłem odkryć. Cytuj
messer88 6 597 Opublikowano 15 listopada 2023 Opublikowano 15 listopada 2023 ? z Spoiler Timem to na stałe są na mapce na to wygląda. Cytuj
Banan91PL 35 Opublikowano 15 listopada 2023 Opublikowano 15 listopada 2023 Właśnie ukończyłem grę i w sumie jestem ciekaw jak to się skończyło bo nie ma wprost powiedziane jak chyba że w dlc to wyjaśnia (albo jestem za głupi) Cytuj
Wredny 9 725 Opublikowano 15 listopada 2023 Opublikowano 15 listopada 2023 21 godzin temu, Kmiot napisał: To się chyba dzieje w przypadku jak robisz Load w momencie, gdy Twoja postać jest unieruchomiona - w sensie: pochwycona przez wroga, z którym się aktualnie szarpie. Gra tak jakby zapamiętuje, że nie masz kontroli nad bohaterem i kamerą, przenosząc ten brak kontroli to do wczytanego stanu. To znaczy pewności nie mam, ale miałem też tak dwa razy (raz Sagą i raz Alanem) i o ile pamiętam to był jedyny element wspólny. Faktycznie teraz tak miałem, więc na pewno w tym przypadku tak będzie. Poprzednich dwóch okoliczności nie pamiętam niestety. Ale kurde Bright Falls i okolice wieczorkiem w tej pomarańczowej poświacie to jest kuźwa coś pięknego 2 Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 15 listopada 2023 Opublikowano 15 listopada 2023 Jak najlepiej grac? 60, czy graficzka? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 listopada 2023 Opublikowano 15 listopada 2023 Ja skończyłem w graficzce. 1 Cytuj
Moldar 2 278 Opublikowano 15 listopada 2023 Opublikowano 15 listopada 2023 Głównie ciemno, różnicy nie zobaczysz, a w 60 płynniej. Ale co kto tam woli, odpalić i samemu spróbować. 1 Cytuj
vAHeR 52 Opublikowano 15 listopada 2023 Opublikowano 15 listopada 2023 Też gram w trybie jakości, ale ja jestem dziwny, ponieważ lubię grać w 30 fpsach Opinia po jakiś 24 godzinach. Sądząc po aczikach to za mną jest jakieś 2/3 gry. Klimat tej gry najlepiej oddaje ta emotka - Urzeka ciągła niepewność podczas przemierzania lasów i innych - mrocznych miejscówek z niesamowitą atmosferą. Horrory to nie moja bajka, ale AW2 jest tym dziełem, który zachęcił/ odblokował mnie do przetestowania innych gier z tego gatunku. Fabuła ciekawi i intryguje. Nie mogę się doczekać kolejnych sesji, żeby móc odkryć(?) kolejne tajemnice tej historii. Muzyczka i udźwiękowienie są niesamowite. Zwłaszcza w "tym" jednym z rozdziale . Walka mimo iż toporna, to pasuje do tej rozgrywki. Lecz niestety nie wszystko tak błyszczy. Denerwuje małe zróżnicowanie wśród wrogów, a także sporadyczne bugi - raz zniknie dźwięk, innym razem napisy się pochrzanią. Dodatkowo na mapie czasem zdarzają się błędy z wyświetlaniem informacji, jak np kłódki w miejscach, w których mogę przejść normalnie, bądź nie odhaczą się znalezione znajdźki u Alana. No i imho największa rysa na tym diamencie, to moim zdaniem ( czasami) nie do końca wykorzystany potencjał niektórych lokacji. Głównie dotyczy to rozdziałów Alana Spoiler np w hotelu czy tunelach metra. Atmosfera tam jest niesamowicie gęsta. Takie miejsca aż się proszą o się jakiegoś jumpscare, wyskakującego z za zakrętu wroga wroga, czy jakiegoś innego, niespodziewanie wracającego do życia. A w grze najczęściej dostajemy wyłącznie "wizje", i to trochę w za małej ilości... I finałowe sceny zbrodni też bardzo zawodzą. Mamy sprawę zmierzającą do końca. Następnie wchodzimy do mrocznej lokacji w której może coś na nas wyskoczyć. I nagle znajdujemy zwłoki, po czym szybko rozmawiamy z Sagą i.... "Leć Alanie do hotelu, ponieważ teraz już możesz " Bez żadnego boss fightu, ani filmiku jak to morderstwo wyglądało... Kompletnie nic... I bardzo mnie bolą te wady. Bo bawię się wyśmienicie, lecz chciałbym, żeby AW2 był trochę bardziej dopieszczony. 1 Cytuj
Donatello1991 1 446 Opublikowano 16 listopada 2023 Opublikowano 16 listopada 2023 Małe zróżnicowanie wrogów to akurat argument z dupy w tej grze. W grze w której wkj mogłoby w ogóle nie być i nic a nic by nie straciła. Ufoludki mieli dorzucić z mackami na tyłkach? Wiele gier idzie często w którymś momencie w złym kierunku jeśli chodzi o przeciwników jak właśnie mackopodobne gówna. Nawet w SP2 mnie wkuhwili nasranymi na koniec Ekhhem no jak ktoś zagra to zobaczy. Tutaj w końcu z wrogami zrobiono to tak jak trzeba. 1 Cytuj
vAHeR 52 Opublikowano 16 listopada 2023 Opublikowano 16 listopada 2023 (edytowane) Broń bozia ufoludki - bez takich. Za opętanym sprzętem agd z poprzedniej części też nie tęsknię. Chodziło mi o to, że jak już dobrze poznamy wrogów, to Ci przestają być straszni. W takich lasach, spotykamy na krzyż opętanych i wilki... Może by wprowadzić raz na jakiś czas jakąś ucieczkę przed opętanym niedźwiedziem czy coś? W sumie u Sagi mnie to aż tak nie uwiera. Ale u Alana? Zważywszy na jego położenie, tam wrogowie tym bardziej mogliby być bardziej pokręceni... A i nie czepiam się ilości przeciwników - ta jest (na razie) idealna. To , że przez 20 minut zupełnie nikt nie wyskakuje mimo tego, że atmosfera sugeruje wroga tuż za rogiem - to dla mnie mistrzostwo świata btw: SP2? Edytowane 16 listopada 2023 przez vAHeR Cytuj
Donatello1991 1 446 Opublikowano 16 listopada 2023 Opublikowano 16 listopada 2023 4 minuty temu, vAHeR napisał: Broń bozia ufoludki - bez takich. Za opętanym sprzętem agd z poprzedniej części też nie tęsknię. Chodziło mi o to, że jak już dobrze poznamy wrogów, to Ci przestają być straszni. W takich lasach, spotykamy na krzyż opętanych i wilki... Może by wprowadzić raz na jakiś czas jakąś ucieczkę przed opętanym niedźwiedziem czy coś? W sumie u Sagi mnie to aż tak nie uwiera. Ale u Alana? Zważywszy na jego położenie, tam wrogowie tym bardziej mogliby być bardziej pokręceni... A i nie czepiam się ilości przeciwników - ta jest (na razie) idealna. To , że przez 20 minut zupełnie nikt nie wyskakuje mimo tego, że atmosfera sugeruje wroga tuż za rogiem - to dla mnie mistrzostwo świata btw: SP2? Spiderman Cytuj
Banan91PL 35 Opublikowano 16 listopada 2023 Opublikowano 16 listopada 2023 SpidermanTo bardziej chyba SM2 niż SP2 Cytuj
messer88 6 597 Opublikowano 16 listopada 2023 Opublikowano 16 listopada 2023 10 godzin temu, vAHeR napisał: Walka mimo iż toporna, to pasuje do tej rozgrywki. Toporna? Moim zdaniem dobrze wykonana, strzelanie fajne. Grasz w 30? Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 16 listopada 2023 Opublikowano 16 listopada 2023 (edytowane) A zostawię to tak tutaj bez powodu. Spoiler Edytowane 16 listopada 2023 przez LukeSpidey 1 2 Cytuj
Wredny 9 725 Opublikowano 16 listopada 2023 Opublikowano 16 listopada 2023 @LukeSpidey, weź to daj w spoiler mimo wszystko i napisz wyżej, że tylko dla tych, co już skończyli chapter "We Sing" 2 Cytuj
Plackus 447 Opublikowano 16 listopada 2023 Opublikowano 16 listopada 2023 Zostawiłeś bez powodu Ale niektórym zjebales najlepszy moment ... 3 Cytuj
vAHeR 52 Opublikowano 16 listopada 2023 Opublikowano 16 listopada 2023 9 godzin temu, messer88 napisał: Toporna? Moim zdaniem dobrze wykonana, strzelanie fajne. Grasz w 30? Tak, w 30 klatkach na konsoli zielonych. I imho ten tryb tu pasuje, ponieważ dodaje efektu filmowości. I tak jak wspomniałem - mimo, że bohaterowie nie mają mobilności takiego Nathana Drake'a, to w tym gatunku gier to pasuje. Co nie zmienia faktu, że lamię okrutnie... Jak wrogowie mnie powalą, to wciskam wszystkie przyciski na chybił trafił z nadzieją, że pomoże to szybciej wstać z ziemi Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 16 listopada 2023 Opublikowano 16 listopada 2023 Pasuje, nie pasuje. Wizualnie może pasuje. Ale poceluj sobie w 60-ciu, to poczujesz różnicę diametralną. Zagraj tak godzinę i nie wrócisz do 30-stu, przestaniesz lamić i będziesz walił headshoty 9/10 strzałów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.