Skocz do zawartości

Alan Wake II


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ludzie na Steam mają bardzo dobre sprzęty, a historyjka o gtx680 i innych kalkulatorach królujących wśród użytkowników to było dawno i nieprawda.

Czy mieliby boosta sprzedaży? Nie wiem, blacharz jak chce w coś zagrać to chyba nie jest dla niego problemem odpalenia sklepu któregokolwiek z wydawcow.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Godzinę temu, Patrick0707 napisał:

Witajcie czy jest jakiś sposób na rozwiązanie dzwięku w grze, bo albo go nie mam albo się zacina.

Jeżeli grasz na PC to pozostaje instalacja gry na dysku SSD.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
12 minut temu, Bigby napisał:

 

Po newsach zewsząd można było się spodziewać jeszcze gorszego wyniku, ale jednak to dalej jest wynik strasznie słaby, jak na tak świetną grę :/. Pewnie z czasem dobije do 2 mln, ale co to za liczby. 

  • Plusik 1
Opublikowano
11 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Po newsach zewsząd można było się spodziewać jeszcze gorszego wyniku, ale jednak to dalej jest wynik strasznie słaby, jak na tak świetną grę :/. Pewnie z czasem dobije do 2 mln, ale co to za liczby. 

 

 

 

Gość Nyu
Opublikowano

Nie dość, że tylko cyfra, to jeszcze na PC Epic.

 

Widocznie mieli dobre deale.

Opublikowano
3 godziny temu, mario10 napisał:

Myślę, że wpływ na to miało, że tylko cyfra. Ale fakt nie jest to jakiś szał sprzedażowy.

 

Myślę, że obecnie, gdyby nie Digital only, to mogliby nie dobić nawet do 1 mln w tym samym czasie. Gra byłaby hitem rynku wtórnego.

 

Niestety wynik słaby. Gdyby nie deal wydawniczy z Epic, to nie byłoby dla nich za ciekawie.

Opublikowano

Sam jeszcze nie ograłem, ale osoby, które znam bardzo chwaliły, tutaj na forum też dobre opnie więc szkoda. Ale mam nadzieję, że jeszcze podbiją sprzedaż.

Opublikowano

Dzisiaj miałem w końcu czas żeby dłużej pograć, pyknąłem kolejne 4h jednym ciągiem. Dla mnie ta gra jest idealna, nie ma niczego co bym chciał zmienić, idealnie wyważona.

Opublikowano

Sposobem rozlokowywania przeciwników AWII bardzo przypomina Quantum Break i mi to bardzo pasuje, bo mamy grę z mocnym naciskiem na fabułę, gdzie przeciwnicy nie robią za zapchaj dziurę respiąc się za każdym drzewem czy budynkiem.

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...