Skocz do zawartości

Warhammer 40,000: Space Marine 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

7 hours ago, Ukukuki said:

 

Gierka AAA za 200 zł na premierę, co jest niby nie tak z tym przedziale cenowym? Ja bym sobie życzył więcej takich gierek w takiej cenie. 

 

Skoro tak to ujales. Ja osobiscie kupilem najdrozsza wersje placac poniekad za przyszle dodatki no ale I tak mimo wszystko pozosaje niedosyt. Przydalyby sie ze 4 dodatkowe misje do operacji I chociaz ta horda aby bylo gdzie te klasy levelowac.

Odnośnik do komentarza
48 minut temu, Dr.Czekolada napisał(a):

Ja za pudełko dalem 249. Wg mnie cena adekwatna do zawartości, a tej będzie jeszcze więcej za darmo.

 

Co do pada polecam wyłączyć jednak asystę, jest o niebo przyjemniej.

 

Nie no, nie obrażaj ludzi, granie z asystą celowania, nawet na padzie, to w ogóle po co grać w grę, jak maszynka za Ciebie celuje. Nigdy tego nie pojmę, grasz w strzelankę, gdzie CAŁY gameplay polega na celowaniu i zapodajesz aim assista, to na huj w ogóle grać? Dlatego tak nie lubię CODa, AA dojebane w kosmos, że aimbotem zalatuje, ludzie na PC grają na padach, bo z M&K nie ma szans z padowcami na dojebanym AA.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, bartiz napisał(a):

celowanie na myszce to przyjemność, na padzie bez wspomagania niekoniecznie...

 

No tu całkowita racja, mój zajebisty problem z grami TPP ze strzelaniem jak RDR 2, grając na myszce w końcu można poczuć się jak rewolwerowiec, trafiać tam gdzie chcesz bez spowalniania czasu np. w rękę, żeby wytrącić broń czy w szyję, żeby fajnie się gościu wykrwawił, trafiać heady podczas jazdy na koniu itd., cudo. Tylko, że w takich grach lepiej się chodzi na padzie, nie mówiąc już o jeździe koniem. Hard czois.

Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, Shen napisał(a):

Masa filmików mi wyskakuje z kampanii, no dygnął, ale podobno fabuła krótka a online kilka misji i trzy areny w pvp:sapek: Do tego horda w 2025 roku, ta gra az sie prosi o taki tryb.


Kupuj, 10 godzin się pobawisz spokojnie w samej kampanii a reszta to miły dodatek. Właśnie skończyłem i dla mnie mocne 8/10. Brakowało mi takiej gry ostatnio. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Polecam przeczytać ten post na reddicie który rozbija na atomy walkę wręcz, wbrew pozorom tutaj jest więcej głębi niż się wydaje. Kluczowe jest opanowanie tego jak ktoś chce robić operacje na wyższych poziomach trudności.

 

 

https://www.reddit.com/r/Spacemarine/s/dFDD3qF789

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dobra, przeszedłem grę więc skrobnę coś

 

Ogólnie jako totalny warhammerowy laik powiem że mi się bardzo podobało i dostałem to czego oczekiwałem. Gra akurat trafiła u mnie na podatny grunt bo przez długi okres nie ogrywałem singlowych gierek a bujałem się miedzy GASSami, multiplayerami i samochodówkami itp więc byłem głodny jakiegoś niezbyt długiego liniowego singla, którego tu dostałem. Cały vibe tej gry to dla mnie trochę Doom, trochę Gears of War, zarówno jeśli chodzi o atmosferę jak i gameplay. Nie przywiązywałem zbyt dużej wagi do fabuły bo i tak mało rzeczy rozumiałem nie znając nawet podstawowego lore tego uniwersum, a sama gra w żaden sposób nie wprowadza ani nie oferuje np. encyklopedii do której można zajrzeć by doczytać coś więcej. Ewidentnie targetem są tu fani figurek i ci którzy przeszli pierwszą część.

 

Walka bardzo mi odpasowała, ta mechanika walki bronią biała z unikami i parowaniem (chyba zaczerpnięta z gier Dark Soulowych? nie wiem, nie grałem w żadną z nich) jest bardzo satysfakcjonująca i ciągnie całą grę. Pukawki, mimo że to wariacje boltguna to są różnorodne i po prostu dobrze się nimi strzela, szczególnie do tyranidów tryskających krwią. Trochę gorzej jest z wojownikami chaosu z którymi walczy się jakoś mniej miodnie. Szkoda że zabrakło większej różnorodności przeciwników, szczególnie że to uniwersum jest bogate w różne rasy. Zabrakło też różnorodności jeśli chodzi o mechaniki, oczekiwałem że będzie jakiś etap np. z pojazdem albo strzelaniem z jakiegoś działa, jednak zabrakło tutaj tego. Po około 3h gry można powiedzieć że widziało się już prawie wszystko. Chyba najfajniejszym etapem jest ten gdzie dostajemy chwilowo jetpack i musimy skakać po piętrach bijąc tyranidów i uderzając w nich młotem. Ogólnie liczba przeciwników na ekranie czasami jest mega przytłaczająca i chyba w żadnej innej tego typu grze nie czułem się tak osaczony. Poziom trudności na weteranie uważam za w sam raz i wymusza nauczenie się robienia uników i parowania. AI twoich braci jest na przyzwoitym poziomie, chyba tylko raz coś im nie zagrało i nikt z nich mnie nie podniósł kiedy trzeba, poza tym są naprawdę w porządku, przeciwnicy też równomiernie atakują całą naszą trójkę, a nie ignorują boty.

 

Już po samej kampanii wciągnęły mnie Operacje które wraz z levelowaniem postaci, perkami, wyższymi poziomami trudności dadzą mi przynajmniej kolejne parenaście godzin zabawy by odblokowywać pancerze, kolorki i broń. Jednocześnie ten tryb nie sprawia wrażenia GASSa czy innego Destiny, które wymagają od nas rzucenia etatu i logowania się codzień by nic nas nie ominęło, wszystko można odblokować w swoim tempie, bez pośpiechu.

 

Graficznie jest bardzo dobrze, nie powala na kolana ale wiele scen zachęcało do robienia screenów, na Series X gra przez 95% czasu chodzi w 60fps, być może to była zasługa VRR w telewizorze ale ogólnie płynność gry z tą grafiką, ilością postaci na ekranie o to świetnie osiągnięcie na konsoli.

 

SM2 jest ogólnie grą o półeczkę niżej od chociażby trylogii Gearsów, właśnie z powodu braku tej różnorodności, pamiętliwych momentów ale też paru niedopracowanych rzeczy np. przenikanie postaci przez siebie, drobne bugi czy też dość dziwne zrobione lobby i łączenie z serwerem nawet jak chcemy pograć tylko singla. 

 

Bez kozery daje 8/10 i polecanko dla każdego fana gier akcji. Szczerze mówiąc chętnie bym widział parę rzeczy z tej gry w Gears E-day, chociażby liczbę przeciwników na ekranie i poczucia beznadziejnej sytuacji no i jakiejś zaawansowanej walki wręcz.

 

trochę screenów które zrobiłem.

ebc1bfee-8a7a-48dd-a8a2-eabdd492cc9e.png

f7c42c4a-6db3-487f-bc05-124025a4cd3a.png

cab484ee-33b7-4830-a236-ea85fbe84a28.png

27ea92ed-7182-42e8-bc0b-b2a13badf5fc.png

59cedfdc-de45-4117-aedb-bea046589972.png

b904f937-299c-460b-99ad-9dfcaeb42fca.png

1d3c65a0-6d5f-41cf-99c1-070cfd22dc8f.png

5bd29638-415e-4ffb-9c64-57b9eceff402.png

d5e1046a-6aa7-4f16-8711-4bd6d07655f4.png

ee55a2f2-1668-46fb-833e-ffdd72e204fa.png

ec162716-e3c5-43b7-bdde-a3d4ebe4b32d.png

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, BieŃ napisał(a):

Pamiętajcie dzieciaczki - zaczynamy od wywyższenia  horusa , potem fałszywi bogowie , i elo galaktyka w płomieniach 
Jak pyknie to lecimy potem ucieczkę eisensteina

Wyprzedane wszystko.

Wziąłem na start jakieś zbiory opowiadań

https://copcorp.pl/produkt/z-dziejow-herezji/

https://copcorp.pl/produkt/era-mroku/

i to https://copcorp.pl/produkt/prospero-w-plomieniach/

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...