Skocz do zawartości

The Matrix Awakens


GearsUp

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 12.12.2021 o 10:14, Rtooj napisał:

A co do pierwszego filmiku widać zawsze kiedy jest CGI a kiedy prawdziwy aktor.

Trochę skucha, bo wszystko tam jest na UE5 generowane.

Opublikowano
4 minuty temu, Bzduras napisał:

Trochę skucha, bo wszystko tam jest na UE5 generowane.

Cytat

The Matrix Awakens consists of three different parts. First, it's something of a hands-off movie, in which Epic blends real footage of Keanu Reeves and some real props with faces and locations generated in Unreal Engine 5. 

 

Opublikowano
6 godzin temu, ASX napisał:

jesteś na dobrym tropie, bo cutscenki mają capa na 24 fpsy by być bardziej filmowymi, mimo iż konsole dałyby radę renderować je w wyższym klatkarzu.

No, szczególnie dropy animacji to zabieg celowy. Chyba, że to co napisałeś to ironia, której nie wyłapałem, jeśli tak to sorki :)

Opublikowano
16 minut temu, tjery napisał:

No, szczególnie dropy animacji to zabieg celowy. Chyba, że to co napisałeś to ironia, której nie wyłapałem, jeśli tak to sorki :)

zdarzają się sporadyczne dropy, ale tak jak pisalem gra całkiem nieźle trzyma bardzo filmowe 24 fpsy w cutscenkach i jestem przekonany że gdyby nie to sztuczne ograniczenie to nowe konsole wyciągnęłyby troszkę więcej niż 24 klatki na sekundę.

matrix1.thumb.jpg.42d79e2e32d605ff67259c50b8525469.jpg279306203_maxtrix2.thumb.png.9b284d84ed0f821aa740e50d9a11fc54.png

Opublikowano
21 minut temu, ASX napisał:

zdarzają się sporadyczne dropy, ale tak jak pisalem gra całkiem nieźle trzyma bardzo filmowe 24 fpsy w cutscenkach i jestem przekonany że gdyby nie to sztuczne ograniczenie to nowe konsole wyciągnęłyby troszkę więcej niż 24 klatki na sekundę.

matrix1.thumb.jpg.42d79e2e32d605ff67259c50b8525469.jpg279306203_maxtrix2.thumb.png.9b284d84ed0f821aa740e50d9a11fc54.png

 

Chodziło mi o dropy w czasie gameplayu do 20 FPS. Skoro gra dropi do 20 to jak się można na poważnie zastanawiać czy 30 FPS to celowy zabieg? Tzn celowy to on jest, tylko nie ze względu na filmowość, ale na brak mocy konsol.

Opublikowano

no ja pisałem tylko o wyłącznie o cutscenkach z capem do 24 fpsów :lapka:  wiadomo że gameplay działa w pływających 20-30 fpsach

  • Plusik 1
Opublikowano
18 godzin temu, Elitesse napisał:

W sumie to ciekawe czy w połowie generacji pojawią się mocniejsze wersje konsol czy to był tylko taki jednorazowy wybieg.

 

 

Na 100% będzie refresh konsol obecnej generacji.

Opublikowano
7 minut temu, tjery napisał:

 

Chodziło mi o dropy w czasie gameplayu do 20 FPS. Skoro gra dropi do 20 to jak się można na poważnie zastanawiać czy 30 FPS to celowy zabieg? Tzn celowy to on jest, tylko nie ze względu na filmowość, ale na brak mocy konsol.

 

Takie trochę głupie pisanie, bo jakieś zrównoważenie szalek rozdziałka/fpsy/poziom graficzny zawsze jest wyborem zależnym od priorytetów. Jakby chcieli 60 fpsów to by zrobili brzydsze demko, niezależnie od tego jak sprzęt byłby mocny to zawsze da się żyłować grafę kosztem fpsów.

Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, mugen napisał:

 

Takie trochę głupie pisanie, bo jakieś zrównoważenie szalek rozdziałka/fpsy/poziom graficzny zawsze jest wyborem zależnym od priorytetów. Jakby chcieli 60 fpsów to by zrobili brzydsze demko, niezależnie od tego jak sprzęt byłby mocny to zawsze da się żyłować grafę kosztem fpsów.

 

Nie bardzo rozumiem czemu głupie pisanie, kolega Zajcik kilka postów wyżej zasugerował, że w tym demie klatki są celowo ustawione na 30, aby osiągnąć filmowy efekt, a nie ze względu na to, że konsole nie mają mocy, żeby to pociągnąć w więcej FPS. Gdyby tak było to by rzeczywiście było te 30 FPS, a nie co chwilę dropy nawet do 20 FPS. Tak więc limit FPS w przypadku tego dema nie ma nic wspólnego z "osiąganiem filmowego efektu". A to, że obniżając jakość grafiki i rozdziałkę do full hd (albo i niżej) mogliby się pokusić o okolice 60 FPS to wiadomo, tylko raczej celem tego demka było wywołanie efektu WOW, a nie pokazanie jakiejś paćki w 60 FPS.

Edytowane przez tjery
Opublikowano
5 godzin temu, GearsUp napisał:

Na 100% będzie refresh konsol obecnej generacji.

 

Odświeżenia i zaoferowania wersji slim spodziewam się na 100% ale już nie wydania mocniejszych wersji konsol. Widząc co się dzieje na rynku półprzewodników może okazać się, że bardzo ciężko będzie zaspokoić popyt na konsole tej generacji. Czy w takim razie będzie opłacać się wydawać nowe, odrobinę mocniejsze, wersje konsol to wątpię. Ale zobaczymy. Piłka jest w grze.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...