Skocz do zawartości

Slitterhead - od twórcy Silent Hill & Akira Yamaoka


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bez szału. Myslalem ze to kolejna yakuza

 

Ostatni shot mnie rozbawil a chyba nie taki byl zamiar tworcow.

 

Ale w sumie w horror-slashera to bym pyknąl. Albo w cos ala Shadow of the damned. 

Opublikowano (edytowane)

Trailer mi się kojarzył jakby DMC spotkał się z DS, a po drodze zabrali Junji Ito :) Nie wiem czy się jarać, bo nie jestem fanem horrorów nastawionych na rozwałkę, ale na ten moment to uja wiadomo więc kto wie :notbad:

Edytowane przez Bartolinsky
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

- gra jest na wczesnym etapie produkcji

- zwiastun miał być swoistym zaprezentowaniem projektu i w oparciu o reakcje będą mogli dostosować budżet i zatrudnić ludzi

- to ma być głównie horrorowata gra akcji

- "tworząc Silent Hill, chciałem zrobić coś, czego jeszcze nie było. Dziś jest wiele dobrych gier określanych jako psychologiczny horror, dlatego nie zależy mi na powtarzaniu tego"

- nie ma to być jakiś produkt nostalgiczny dla fanów Silent Hilla i Siren, raczej chcą przyciągnąć nowych graczy

- dość wyjątkowe dla gry ma być osadzenie jej w mieście, które chyba jest opanowane przez potwory. Potwory będą miały więcej własnej historii i powodów niż to zazwyczaj bywa w grach horrorowych

- ogólnie widząc ten wywiad nie wiem nawet, czy 2023 brzmi realnie 

  • 9 miesięcy temu...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Wygląda jak jakieś budżetowe gówno które będzie miało oceny 5/10 i będzie za 20zł a 10 lat po premierze będzie kultową grą i ceny wskoczą na 5 bomb za sztuke:asax:

  • Plusik 2
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Czytałem wywiad o karierze Toyamy (począwszy od przerabiania grafik do wersji Mega CD Snatchera) i było też nieco o genezie Slitterhead.

 

"Po cztedziestce zobaczyłem nowy trend w branży. Wielu moich kolegów opuszczało duże firmy i zakładało własne. (...) Scena indie wydawała mi się pociągająca, bo chciałem przede wszystkim tworzyć gry. Ponadto Sony przechodziło restrukturyzację, zwłaszcza moje Japan Studio. Czuć było, że to czas na zmiany (...) Nie wyobrażałem sobie zakładania własnego studia, ale pogadałem z różnymi kolegami i z producentami Sony i okazało się, że możemy coś zrobić razem, to była świetna okazja"

 

"Docieramy do ostatnich etapów tworzenia Slitterhead. (...) Wiem, że w dzisiejszych czasach tworzenie survival horroru jest trudne, jest ich tak wiele na rynku. Ale starałem się stworzyć coś, co odbiega od standardów. Gra odbiega od moich poprzednich, są tu tematy i elementy naprawdę przerażające. Uważam, że robimy coś wyjątkowego, bardzo niestandardowego i mającego nowy, specyficzny klimat".

  • Plusik 1
  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...