Figaro 8 222 Opublikowano 10 grudnia 2021 Opublikowano 10 grudnia 2021 Coś nowego, coś dziwnego, podoba mi się. 2 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 127 Opublikowano 10 grudnia 2021 Opublikowano 10 grudnia 2021 Wygląda to fatalnie. 1 Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 10 grudnia 2021 Autor Opublikowano 10 grudnia 2021 Mi się podoba, nie interesuje mnie fotorealizm i superduper animacje, zobaczymy jaki będzie feeling. Ten ostatni shot :3 Cytuj
Pupcio 18 432 Opublikowano 10 grudnia 2021 Opublikowano 10 grudnia 2021 Jedyna dobra rzecz na tym vga xD co dokładnie wygląda okropnie paolo jak chuya pokazali? O_o Cytuj
Paolo de Vesir 9 127 Opublikowano 10 grudnia 2021 Opublikowano 10 grudnia 2021 Wygląda mi to na próbę połączenia slashera z horrem, ale jak na ojca silent hill to tego tutaj niewiele. a design maszkar jest jak z amatorskiego indora na PC ;/ 1 Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 10 grudnia 2021 Opublikowano 10 grudnia 2021 Bez szału. Myslalem ze to kolejna yakuza Ostatni shot mnie rozbawil a chyba nie taki byl zamiar tworcow. Ale w sumie w horror-slashera to bym pyknąl. Albo w cos ala Shadow of the damned. Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 10 grudnia 2021 Opublikowano 10 grudnia 2021 Toż to wygląda jak ekranizacja/gryfikacja mangi Kiseijuu (Parasyte) - zaje'bistej swoją drogą. Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 10 grudnia 2021 Opublikowano 10 grudnia 2021 Wstępnie mnie mają, ale poczekam na jakiś większy konkret. Koncept całkiem spoko, choć bardziej action horror niż survival horror trochę mnie niepokoi. Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 10 grudnia 2021 Opublikowano 10 grudnia 2021 (edytowane) Trailer mi się kojarzył jakby DMC spotkał się z DS, a po drodze zabrali Junji Ito Nie wiem czy się jarać, bo nie jestem fanem horrorów nastawionych na rozwałkę, ale na ten moment to uja wiadomo więc kto wie Edytowane 10 grudnia 2021 przez Bartolinsky Cytuj
Dante 433 Opublikowano 10 grudnia 2021 Opublikowano 10 grudnia 2021 Skojarzyło mi się z zakończeniem Forbidden Siren, więc jestem zadowolony. Cytuj
Sep 1 623 Opublikowano 10 grudnia 2021 Opublikowano 10 grudnia 2021 Jestem zainteresowany. Wszystkiemu co japońskie daje kredyt zaufania. Cytuj
ogqozo 6 551 Opublikowano 10 lutego 2022 Opublikowano 10 lutego 2022 - gra jest na wczesnym etapie produkcji - zwiastun miał być swoistym zaprezentowaniem projektu i w oparciu o reakcje będą mogli dostosować budżet i zatrudnić ludzi - - to ma być głównie horrorowata gra akcji - "tworząc Silent Hill, chciałem zrobić coś, czego jeszcze nie było. Dziś jest wiele dobrych gier określanych jako psychologiczny horror, dlatego nie zależy mi na powtarzaniu tego" - nie ma to być jakiś produkt nostalgiczny dla fanów Silent Hilla i Siren, raczej chcą przyciągnąć nowych graczy - dość wyjątkowe dla gry ma być osadzenie jej w mieście, które chyba jest opanowane przez potwory. Potwory będą miały więcej własnej historii i powodów niż to zazwyczaj bywa w grach horrorowych - ogólnie widząc ten wywiad nie wiem nawet, czy 2023 brzmi realnie Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 15 listopada 2022 Opublikowano 15 listopada 2022 Myślałem, że będzie coś ze Slittera, a chodziło raczej o wywiad z directorem od DMC i Dragons Dogmy xD Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 7 lipca 2023 Opublikowano 7 lipca 2023 (edytowane) Nagrywane z ukrycia ziemniakiem xD Chyba są ciągle na wczesnym etapie produkcji xD Edytowane 7 lipca 2023 przez Szermac Cytuj
Pupcio 18 432 Opublikowano 7 lipca 2023 Opublikowano 7 lipca 2023 Wygląda jak jakieś budżetowe gówno które będzie miało oceny 5/10 i będzie za 20zł a 10 lat po premierze będzie kultową grą i ceny wskoczą na 5 bomb za sztuke 2 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 7 lipca 2023 Opublikowano 7 lipca 2023 A tamto jak coś to akurat były fragmenty z Dev Diary. Cytuj
ogqozo 6 551 Opublikowano 28 grudnia 2023 Opublikowano 28 grudnia 2023 Czytałem wywiad o karierze Toyamy (począwszy od przerabiania grafik do wersji Mega CD Snatchera) i było też nieco o genezie Slitterhead. "Po cztedziestce zobaczyłem nowy trend w branży. Wielu moich kolegów opuszczało duże firmy i zakładało własne. (...) Scena indie wydawała mi się pociągająca, bo chciałem przede wszystkim tworzyć gry. Ponadto Sony przechodziło restrukturyzację, zwłaszcza moje Japan Studio. Czuć było, że to czas na zmiany (...) Nie wyobrażałem sobie zakładania własnego studia, ale pogadałem z różnymi kolegami i z producentami Sony i okazało się, że możemy coś zrobić razem, to była świetna okazja" "Docieramy do ostatnich etapów tworzenia Slitterhead. (...) Wiem, że w dzisiejszych czasach tworzenie survival horroru jest trudne, jest ich tak wiele na rynku. Ale starałem się stworzyć coś, co odbiega od standardów. Gra odbiega od moich poprzednich, są tu tematy i elementy naprawdę przerażające. Uważam, że robimy coś wyjątkowego, bardzo niestandardowego i mającego nowy, specyficzny klimat". 1 Cytuj
Szermac 2 744 Opublikowano 28 grudnia 2023 Opublikowano 28 grudnia 2023 No ciekawe co to im wyszło. Jestem ciekawy tych 'pomysłów'. Cytuj
Wojtq 795 Opublikowano 17 maja Opublikowano 17 maja Można oczekiwać nowych materiałów na Summer Game Fest w przyszłym miesiącu, bo w zapowiedzi partnerów widnieje Bokeh Game Studio. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 127 Opublikowano 5 czerwca Opublikowano 5 czerwca 1 minutę temu, Szermac napisał(a): Podobno horror 1 minutę temu, Szermac napisał(a): soulslike panie twórco Cytuj
Pupcio 18 432 Opublikowano 5 czerwca Opublikowano 5 czerwca Ciekawe co wysmażyli. Ten teaser mi się mega podobał Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.