Szermac 2 615 Opublikowano 5 Czerwca Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca Bardzo chętnie sprawdzę, pyszne połączenie dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 041 Opublikowano 5 Czerwca Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca Więcej soulslike'ów, reaktor wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 615 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca Gameplay wyciekł trochę szybciej xd I w sumie, pierwsze wrażenie to 'o kurwa co to jes xD' 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 272 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca To będzie ukryta perełka. Grafika jak z ps3 check, jakieś pojebane motywy check. Mi się podoba to co widze Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 615 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca Będzie dużo D U S Z Y 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 229 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca Ghostwire: Tokyo TPP xD, day 1! Cytuj Odnośnik do komentarza
Sven Froost 486 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca (edytowane) Czuje duzo zoltej duszy Edytowane 7 Czerwca przez Sven Froost Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 272 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a): Ghostwire: Tokyo TPP xD, day 1! Nie ma co tak obrażać tego slipershedsa Cytuj Odnośnik do komentarza
Sep 1 618 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca Ciekawe. Trochę ta walka mało dynamiczna, ale jako że Azjaci ratują jeszcze tą branże trzeba kibicować. Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 229 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca Premiera 8 listopada 2024. Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 959 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca (edytowane) Dusza jest ale walka wygląda drewniano, nie czuć impetu ataków. Mam nadzieję że mają czas na dopracowanie bo animacja postaci psuje ciekawy setting i pomysły. Edit: 8 listopad 2024? Oj czuję wtopę sprzedażową i żółtko na MC. Edytowane 7 Czerwca przez łom Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 615 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca No animacje to niezła tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wojtq 782 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca No słabo to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 820 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca Wygląda tragicznie, kto tam wyżej chwali to chyba bąkami nocnymi spod kołdry się naćpał. Cytuj Odnośnik do komentarza
mugen 1 936 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca Czuć ducha Deadly Premonition. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 446 Opublikowano 7 Czerwca Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca O kierwa... Taka mobilna gierka połączona z jakąś wersją beta Remnant from the Ashes i motywem z Watch Dogs Legion. Pomysł może ciekawy, ale póki co to wygląda jak straszny gniot. Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 533 Opublikowano 5 Września Udostępnij Opublikowano 5 Września Przejrzałem zapowiedzi i szykuje się oryginalne japońskie dziwadło, ale w sumie Toyama zawsze mówił, że zamierza nadal robić nowe rzeczy, a nie ciągnąć Silenta czy coś. Niemniej nie są zbyt entuzjastyczne te relacje. - "zastanawialiśmy się, do czego będzie można porównać to doświadczenie, ale nie stawialiśmy na takie nazwy jak Stray i Nomad Soul" - "taki jest początkowy samouczek, gdy wcielamy się w psa, ale według Toyamy, nawiedzenia postaci nieludzkich będą dość rzadkie i wyszły dość przypadkowo" - "koncept wydaje się jasnym rozwinięciem sighjackingu z Siren". Toyama: "będzie tutaj nawet moment sightjackingu, by ucieszyć fanów Siren" - z Siren kojarzy się też granie wieloma postaciami. Tutaj, większość postaci jest nieznacząca, jak puste kukły. "Zachęcono nas, byśmy skoczyli z budynku, i na dole przerzucili się na inną postać, kompetnie ignorując, co się stanie z poprzednim zamieszkanym człowiekiem. Zaśmialiśmy się. Toyama powiedział, że cieszy się iż cenimy mroczny humor gry" - część postaci jest wyjątkowa i nie jest tylko tłem do przeskakiwania po nich, ale ma charakter i własne zdolności, zwą się "rarity". To one są jakby postaciami w tej grze, mają swoją historię i cele - nasz duch też zaczyna stawać się groźniejszy, zbierając podczas eksploracji punkty do rozwoju. Nasz rozwój i zdobyte umiejętności będą przekładać się na każde ciało, w które wejdziemy - w efekcie, choć początek gry opiera się na spieprzaniu przed yegouzi, to potem raczej my będziemy je gonić, W grze będzie zarówno broń działająca w zwarciu jak i na dystans. Game Over następuje, gdy trzy razy zginiemy w tym samym ciele - Toyama: "postawiliśmy bardziej na akcję, bo mam wrażenie, że choć są fani horroru, to nie są zbyt dużą częścią publiki. Chcemy otworzyć się na młodszą publikę, która gra w gry akcji" - "walka ma pewne podobieństwa z grami Grasshopper, włącznie z pewnym brakiem szlifu. Parowanie, wykonywane machaniem prawą gałką w danym kierunku, nas nie przekonuje. (...) Ale walki w towarzystwie innych ludzi zmieniają się w coś w stylu nawiedzonego Pikmina, bo "rarities" mogą wywołać w nich szał i sprawić, by atakowały dla ciebie" - oficjalnie akcja dzieje się w mieście... Kowlong. Toyama: "to by było nie fair nazywać to Kowloon, bo niektóre aspekty miasta nie są takie, jak faktycznie były". Niemniej nie brak kantońskich głosów w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 615 Opublikowano 26 Września Udostępnij Opublikowano 26 Września Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 012 Opublikowano 26 Września Udostępnij Opublikowano 26 Września Klimat fajny ale liczyłem na coś bardziej przerażającego. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.