Amer 1 383 Opublikowano 20 grudnia 2021 Opublikowano 20 grudnia 2021 (edytowane) Ogrywacie? Nie? To błąd! Naprawdę warto. Gierka kilka dni temu wskoczyła w fazę wczesnego dostępu i jest do wyrwania na Steam za 139PLN. Skusiłem się i muszę powiedzieć że dawno nie miałem takiej wkrętki, serio! Przy sensownym składzie gra się w to więcej niż wyśmienicie. Warunek? Komunikacja i wczuta. Bez zbędnego kręcenia się, durnot i siania kulami gdzie popadnie. Oprawa jest solidna, klimacik gęsty, a samo strzelanie wyborne. Choć zdecydowanie nie ono gra tutaj pierwsze skrzypce. Nie pamiętam kiedy ostatni raz zdarzyło mi się usiąść przy ekranie "na moment", a oderwać dopiero po bitych 6h łupania non-stop. Przy Ready or Not czas ucieka jak szalony, więc jeśli tylko złapiemy bakcyla to kaplica. Podstawy bardzo fajnie nakreślono tutaj... ... jednak smaczków, mechanik i niuansów jest w grze od zatrzęsienia. Poniżej przykład w wykonaniu Kromki - chłop zdecydowanie ogarnia, więc pokazał jak ładnie można to rozegrać. Warto rzucić okiem (jak nie podejdzie tzn. że raczej nie jest to gra dla nas). Faaaajne, prawda? A przecież jest to wczesna wersja gry. Aż boję się pomyśleć jak to będzie wyglądać za kilka miesięcy - po stosownych poprawkach, które w takim przypadku są nieuniknione. W finalnej wersji mapek ma być kilkanaście. Do tego PvP. Jak dla mnie bomba. Edytowane 21 grudnia 2021 przez Amer Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 2 stycznia 2022 Opublikowano 2 stycznia 2022 będzie granko jak wyjdzie pełna wersja. Czekam na premiere, widać, że gra ma dobry pomysł na siebie, byle dali radę z hitboxami i serwerami na premiere, bo to nie jednego fpsa zabiło na śmierć. Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 13 grudnia 2023 Opublikowano 13 grudnia 2023 Ta gra ma coś innego do zaoferowania poza wywazaniem drzwi? Bo wszystkie prezentację tej gry sugerują, że to jakaś rewolucja jest 1 Cytuj
Ryuk 1 505 Opublikowano 13 grudnia 2023 Opublikowano 13 grudnia 2023 1 hour ago, oFi said: Ta gra ma coś innego do zaoferowania poza wywazaniem drzwi? Bo wszystkie prezentację tej gry sugerują, że to jakaś rewolucja jest Czego ty oczekujesz po symulatorze SWAT? Rozwalasz dwrzi i strzelasz. Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 14 grudnia 2023 Opublikowano 14 grudnia 2023 (edytowane) Wydawało mi się, że SWAT to potrafi coś wiecej w życiu robić niż wyważać drzwi i strzelać do ludzi. SWAT4 był bardziej złożony z tego co pamiętam.... Edytowane 14 grudnia 2023 przez oFi Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 11 grudnia Autor Opublikowano 11 grudnia (edytowane) Wczoraj wskoczył nowy dodatek (2-gie DLC z mapkami i innym stuffem) oraz patch z dużą ilością poprawek. Wspominam o tym bo... wreszcie dodali obsługę pada! Gram w to od 3 lat i przyznaję, że do tej pory męczyłem się trochę z obsługą gierki na K+M. Tzn. sterowanie jest intuicyjne i fajnie rozwiązane, jednak jako osoba która spędziła ostatnie 15 lat grając wyłącznie na konsolach (przed przesiadką na PC) to jednak trochę meh. Wczoraj na szybko przetestowałem RoN na padziku i... jest pięknie! Wspaniale zaimplementowane sterowanie dla DualSensa (wibracje, adaptacyjne triggery i czego dusza zapragnie). No a skoro już dali sterowanie jak Bóg przykazał, to mogą pomyśleć też o wydaniu tego sztosa na konsolach. Tzn. to chyba takie pobożne życzenie póki co (nie wiem, nie zgłębiałem tematu) jednak autentycznie chciałbym by gierka dotarła do możliwie największej ilości graczy. Niesamowite jest też to jaką drogę przeszedł ten tytuł - od EA do obecnego stanu. Zmieniono i usprawniono to tyle elementów, że głowa mała. Wspaniały szpil (dla lubiących tego typu strzelanki rzecz jasna). Edytowane 11 grudnia przez Amer Cytuj
Homelander 2 218 Opublikowano 11 grudnia Opublikowano 11 grudnia A jak wypada kampania? SWAT 4 mega mi się podobał swojego czasu, a lubię tego typu strzelanki Cytuj
Amer 1 383 Opublikowano 11 grudnia Autor Opublikowano 11 grudnia (edytowane) Kampania to tak naprawdę zbiór misji z różną otoczką i okolicznościami - i właśnie, te okoliczności, to one robią w tej gierce najbardziej IMO. Environmental storytelling stoi tutaj na najwyższym możliwym poziomie. Serio, nie przypominam sobie na szybko innej gierki, w której otoczenie miałoby tak dużo to przekazania... Mógłbym rzucać tutaj licznymi przykładami, choć to kompletnie nie odda ciężaru jaki nakładają na nas niektóre misje. Informacje n/t poszczególnych wydarzeń upakowane zostały w najdrobniejszych detalach, a odpowiednio łączone kropki (w trakcie rozgrywania misji) nie raz sprawiały że odbierało mi mowę. Misji jest dużo (18 o ile dobrze pamiętam + 6 zawarte w 2-ch DLC), każda z unikatową otoczką i klimatem. W tym niektóre to prawdziwe złoto, jednak wspominanie o ich "tle" to tłusty spoiler i odbieranie zabawy innym. Samo strzelanie natomiast - absolutny miodek. Ciężko, taktycznie, powoluteńku i ostrożnie. Pomieszczenie po pomieszczeniu. Oczywiście dzieci COD itp. powiedzieć mogą że to wolne i nudne, jednak osobiście zakochałem się w tej gierce od pierwszej sesji rozegranej online z kumplami (jeszcze w EA, a gra była wówczas zdecydowanie słabsza - pisałem już o tym). Obecnie jest to dla mnie ścisła topka gierek z PC i serio trzymam kciuki by została wydana na PS5 i X. W singlu też gra się bardzo dobrze, AI jest świetne IMO, masa zaskakujących sytuacji, których na próżno szukać w podobnych gierkach. Sytuacje w których przeciwnik markuje poddanie się, a finalnie sięga po nóż lub ukryty za pazuchą pistolet to chleb powszedni. Tak samo jak oponenci walący do nas przez cienkie ściany (bo np. usłyszeli że za nimi jesteśmy), chowający się pod łóżka, do szafy itp. No cała masa fajnych akcji i ciężkich do przewidzenia (nie będących skryptami) zachowań. Mi to siadło idealnie no i stąd to męczenie buły o tej gierce i polecajka. Edytowane 11 grudnia przez Amer Cytuj
Homelander 2 218 Opublikowano 11 grudnia Opublikowano 11 grudnia Dzięki, gra wskazuje na wishlistę. Dodam tylko, że wg społeczności bardzo dobrze działa na Decku Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.