Skocz do zawartości

GTA VI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tą zapowiedzią GTA VI jest jak z końcem świata, których w swoim życiu przeżyłem już kilkanaście. A to rocznica premiery, a to jakaś inna okazja, a i tak koniec końców guzik wiemy. Nie sądzę, żeby teraz było inaczej. 

Opublikowano (edytowane)

Już się nastawiłem na to, że jak Rockstar wyda jedną grę na generację to będzie dobrze, a już w ogóle była by beka jak by GTAVI był crossgenem z kolejną generacją :kaz:
Chociaż nie GTAVI będzie jak GTAV wydawane na każdą platformę w wielu edycjach :)

Edytowane przez mario10
Opublikowano

W tym roku bym się już na nic nie nastawiał. Będzie to fajnie, nie to trudno. Ale te plotki o każdej możliwej dacie to już niezła beczka. Z jednej strony fajnie brać w tym udział, ale niektórym ludziom w necie trochę za bardzo bije na mózg

Opublikowano
W dniu 28.10.2023 o 13:15, KrYcHu_89 napisał:

Trailer 2 listopada, 12 lat po najsłynniejszym trailerze  w historii gamingu to byłaby dobra data.

w tym momencie jakakolwiek data byłaby tą dobrą.

  • Haha 1
Opublikowano

Przypuszczam, że GTA jest w piekle developerskim po opuszczeniu głównych devów z rockstara a projekt mógł być kilka razy restartowany. I bardzo im dobrze za tą chytrość. Nie zamierzam kupić więcej żadnej gry wydawanej przez taketwo.

Opublikowano

Można psioczyć, można pluć i hejtować R*. Sam nawet to robię za to czym stało się GTA O i jakim rakiem jest dla branży. Nie zmienia to jednak faktu, że GTA VI złamie wszelkie możliwe rekordy sprzedaży i będzie w topce przez kolejną dekadę.

Ja tam osobiście wierzę, że pracę idą ok. Nawet wyciek pokazał, że w stanie pre alpha miejscami prezentuje się lepiej niż "skończone" gnioty od ubisoftu czy innych studiów.

Na forum gta, jakiś typek pisał, że ma kontakt z devem (niby potwierdzone przez modów) i ogólnie nastroje są takie, że część by chciała już ujawnienia, a inni nie bo boją się, że od momentu zapowiedzi atmosfera mocno się zmieni i będzie ogromne ciśnienie w studiu na ukończenie produktu, co pewnie wiąże się zapewne z giga crunchem w ich wypadku.

Zmieniając trochę temat, swoją drogą bardzo fajny wpis o patencie R*, który mówi o nowych i dynamicznych animacjach postaci. Ludziki mogą być zmęczone, w trakcie deszczu chować się przed nim, itd. Na jednym z filmików z wycieku można nawet zobaczyć jak Jason różnie reaguje na otoczenie, albo policjanci jak strzelają z różnych pozycji, których nigdy wcześniej nie widzieliśmy.

https://www.reddit.com/r/GTA6/s/sS0jItH9Kl

  • Plusik 2
Opublikowano
30 minut temu, Patricko napisał:

Na forum gta, jakiś typek pisał, że ma kontakt z devem (niby potwierdzone przez modów) i ogólnie nastroje są takie, że część by chciała już ujawnienia, a inni nie bo boją się, że od momentu zapowiedzi atmosfera mocno się zmieni i będzie ogromne ciśnienie w studiu na ukończenie produktu, co pewnie wiąże się zapewne z giga crunchem w ich wypadku.

 

Też to słyszałem. Pracownicy odmawiają crunchu podobnego do poprzednich gier R*. Ale raczej i tak nie ma szans na jego ominięcie biorąc pod uwagę skalę produkcji.

Opublikowano (edytowane)

singiel w zasadzie moze byc juz nawet dawno skonczony. Online musi byc na premiere dojebane i nie powtorzyc fakapu poprzednika, wiec to pewnie to jest na tapecie najdluzej. Jesli tym razem nie stworza otwartego lobby, w ktorym wszyscy (w danej sesji, nie  wiem, 32 osoby) graja bez znacznikow i co najwyzej platne perki beda odkrywac te znaczniki, to wydaje mi sie ze znowu troszke potencjal przejdzie bokiem.

 

istota problemu komponentu sieciowego nie jest bezlitosny grind i sharkcards, tylko fakt, ze ktos, kto ich uzywa moze bezstresowo sie na tobie wyżyć. odslanianie znacznikow powinno byc bardzo drogie, nie wiem, 50k przynajmniej. ew sam bys mogl sie zapalic na mapce jak bys chcial troche atencji i wyzwania. ten jeden motyw zasadniczo wywraca caly experience do gory nogami i czyni go bardzo toksycznym. jesli natomiast ktos placi gruba kapuste, z hajsu swoich starych i odslania cie nonstop, to tym razem zmiana lobby ma zupelnie inny kontekst i da troche satysfakcji normalnym graczom, ze zostawili frajera samego na placu zabaw, a nie uciekli dostac oklep na innym podworku.

Edytowane przez Najtmer
  • Plusik 1
Opublikowano

Odnośnie online to liczę, że po przejęciu FiveM tryb sieciowy nabierze rumieńców. Nie czarujmy się, ale obecnie to poza Heistami nie ma tam nic do roboty dla normalnego gracza. To zbieranie kasy też jest bez sensu bo większości pojazdów i tak nie można używać w trakcie Heistu i to jest akurat dobre, no ale poza szpanem nie mają żadnego zastosowania. Cała reszta to piaskownica dla dzieciaków z ADHD z podpiętymi kartami rodziców.

Wiem, że dodawali potem aktywności takie jak ten bunkier, własna działalność czy klub motocyklowy, no ale znów rodzi się pytanie, po co? Level nie ma znaczenia, kasa w pewnym momencie też nie, ulepszenia do broni MK2 jeszcze było ok, ale ten grind by je odblokować był tragiczny. No i nienawidziłem tych części, gdzie musisz być w publicznej sesji, żeby coś przewieźć, ależ to było męczenie buły. Tych misji od Dr Dre już nie grałem, podobno spoko są, no ale to też kwestia jednego ogrania i fajrant. Kasa powinna mieć znacznie więcej zastosowań niż tylko fury/samoloty czy miejsca do spania.

Zobaczcie jak wyglądają serwery RP na tym FiveM. To jest całkowicie inna gra, gdzie masz mnóstwo aktywności, strefy gdzie można i nie można robić zadymę, wysyłanie do więzienia jeśli coś narobisz, różne role (policjant, medyk, elektryk, członek gangu), zmieniony ekwipunek, robienie prawka, itd. To takie MMO z prawdziwego zdarzenia w świecie GTA. Wiele osób miała nadzieję, że tak będzie online wygadać od początku. Jakby przenieśli to do VI + jakość R* (bo serwery RP to niestety mocne kasztany pod tym względem) to mógłby to być tryb sieciowy do którego w końcu warto wracać, a nie tylko latanie motorkami i strzelanie do wszystkiego co się rusza. Tego mi brakuje w obecnym, sensu grania w niego i pogoni za jakimś rozwojem.

Jak ktoś nie wie o czym mówię, to zobaczcie sobie filmik odnośnie serwerów RP. Gdyby tak to wyglądało to online mnie ma i wsiąkam w niego na długie godziny. Nie będę ukrywał, że wiąże spore nadzieję z tego połączenia, bo jak się ogra singla to chciałbym zostać w VC na dłużej, znacznie dłużej.



PS.
Pytanie czy online odpalą od razu na premierę. Wydaje mi się, że dadzą ludziom około miesiąca, żeby sobie singla ograli i potem odpalą online. Da im to trochę czasu na ostatnie szlify i ludzie nie będą musieli wybierać czy grać solo czy multi. No chyba, że tym razem zostanie to jakoś połączone, ale mam nadzieję że wciąż będą to osobne tryby.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...