Skocz do zawartości

GTA VI


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Pupcio napisał:

Przypominam że ich ostatnia gra to nadal jedna z najwyżej ocenianych gier w historii, jedyne aaaa na rynku i przez 5 lat nawet nikt nie zbliżył się do tego poziomu a jesteśmy już 3 lata po premierze obecnej generacji :) R* w najniższym punkcie swojego życia to dalej sufit większości devów 

Oho Patrzcie Patrzcie kto wrocił xD. 

21 minut temu, Faka napisał:

Cockstara można szkalować jeśli chodzi o chujowate remastery na kolanie. 

No można i trzeba, pewnie GTA VI będzie zajebiste tak czy inaczej, ale jednak ostatnie 5 lat było, jakie było. 

Odnośnik do komentarza

Wklejam cytat z reddit (przetłumaczony na PL, z drobnymi poprawkami z mojej strony)
 

Cytat

 

(Ludzie już przeanalizowali wszystko w przeciekach, więc podzielę się tylko rzeczami, które wydały mi się interesujące, a o których nie mówi się zbyt wiele.)

- Wygląda na to, że misje ciężarówek z GTA SA powróciły, ponieważ pojawiła się ikona ciężarówki

- W tym samym filmie widzimy szczegółową mapę z wieloma ciekawymi miejscami, mimo że stanowią one niewielki fragment mapy.

- W menu debugowania widzimy „Styl walki”, „Środowisko walki wręcz”, „PlayerSpecialAbilities”, „Stealth” i „Grabble”. (Programista w filmie wybrał opcję „PlayerTargeting”, aby to przetestować)

- Pranie pieniędzy

- W edytorze treści R* (nie w edytorze R*) pod archetypem wydarzenia światowego widzimy „DefaultStory000Mission”, ale co ciekawsze, widzimy „Domyślne przedsiębiorstwo przestępcze” (Możemy kupować firmy w trybie fabularnym? Prawdopodobnie jest to coś związanego z praniem pieniędzy ), „Domyślne zadanie kontaktu” i „Domyślne wydarzenie interaktywne” (Prawdopodobnie powiązane z ogromną listą wydarzeń, o której wiemy).

- Na osobnej liście znajduje się także „Archetyp sportu”, co może oznaczać, że w GTA6 rozwinięto tematykę sportową

- Personalizacja wydaje się bardziej przypominać GTA SA, ponieważ widzimy Jasona z opalenizną, różnymi fryzurami i zarostem, czasem jest naprawdę chudy, a innym razem umięśniony

- Wydaje się, że każdy przedmiot w sklepie spożywczym ma swoje własne kolizje, co może oznaczać, że być może uda nam się sprawdzić produkty w sklepie jak w RDR2

- samochody wydają się poruszać trochę bardziej jak GTA4

- Pocenie się i zmęczenie

- Oszustwa wróciły. (Twórca aktywował kod do broni w jednym z filmów)

- Zamknięte drzwi, otwarte kontenery, wytrychy, sejfy i zamknięte garaże na terytoriach gangów oznaczają, że moglibyśmy okraść nie tylko sklepy

Patenty

Dzięki społeczności wiemy o kilku ciekawych patentach. Tj.:

- Dzięki u/Tobbelobben30 wiemy, że nowy system animacji GTA 6 będzie zawierał „bibliotekę małych elementów umożliwiających poruszanie się postaci. Bloki te można łączyć na różne sposoby, tworząc szeroką gamę animacji. Pomyśl na przykład o postaci w grze chodzenie w deszczu, zmęczenie lub kontuzja. Zamiast projektować osobne animacje dla każdej z tych sytuacji, używają tych elementów, aby w naturalny sposób połączyć ruchy postaci. oznacza to, że animacje będą znacznie bardziej dynamiczne niż w poprzednich tytułach.

- Dostępny jest nowy system „Rzadkich płynów”. zasadniczo symuluje to ciecze w bardziej realistyczny sposób. Widzieliśmy tego przykłady w przeciekach, w których realistycznie widać, jak Jason się poci. (O ile mi wiadomo, ten patent nie został wymyślony przez kogoś z R*, ale raczej przez kogoś z Take Two)

- Nowy system wirtualnej nawigacji sugeruje, że NPC będą mieli prawdziwe cele i realistycznie symulują ruch uliczny z korkami i gęstością w różnych obszarach mapy. NPC-e również nie znikną po przebyciu określonej odległości, będą nadal istnieć, nawet jeśli gra ich nie renderuje.

- Wydaje się, że wspólną cechą wszystkich tych patentów jest to, że nie wpływają one na wydajność. Wygląda na to, że R* próbuje stworzyć bardzo gęsty świat z wysoce zaawansowanymi systemami i grafiką, nie poświęcając przy tym wydajności. Oznacza to, że w przeciwieństwie do GTA5, gdzie musieli ograniczyć pewne elementy ze względu na problemy z wydajnością, tym razem nie będą musieli się tak bardzo martwić wycinaniem i ogłupianiem elementów.

Pismo

- Od czasu raportu Jasona Schriera ludzie martwią się, że gra zostanie „stonowana” i „obudzona”, ale wydaje się, że w rzeczywistości tak nie jest.

– Według Dana Housera: „Naprawdę nie jest jasne, co byśmy w ogóle zrobili z [GTA 6]. Zarówno intensywny liberalny postęp, jak i intensywny konserwatyzm są zarówno bardzo bojowe, jak i bardzo wściekłe. To jest przerażające, ale jest też dziwne, a jednak jedno i drugie czasami wydają się zmierzać w stronę absurdu. Z tych powodów trudno jest to satyrować. Niektóre rzeczy, które widzisz, po prostu wykraczają poza satyrę. W ciągu dwóch minut stałyby się nieaktualne, wszystko zmienia się tak szybko. Nie staramy się dotykać na „On jest czarnym mężczyzną, więc powinien mówić w ten sposób, a ona jest Hinduską, więc powinna mówić w ten sposób”. Próbujemy poczuć, jacy oni są jako ludzie. Może to mój własny idiotyzm, naiwność lub złudzenie o co ludzie się teraz kłócą. Wiem, że są ludzie, którzy uważają, że jedyną fikcją, którą powinieneś robić, jest w zasadzie własna autobiografia, ale myślę, że to naprawdę ogranicza i nie możesz opowiadać historii. Mam nadzieję, że znaleźliśmy delikatny sposób omawiania tych kwestii.”

- Twórcy powiedzieli też, że „trudno zrobić parodię czegoś, co samo w sobie jest parodią”. To prowadzi mnie do wiary, że gra nie będzie „stonowana” w tym sensie, że nie będzie w niej kontrowersyjnej satyry, ale po prostu nie będzie jej tak dużo jak wcześniej, ze względu na obecny stan rzeczy.

Rozwój

- Na razie wiemy, że pozornie wielu twórców „OG” odeszło, ale jaki to ma wpływ na grę? Patrząc na historię R*, okazuje się, że na przestrzeni lat odeszło wielu znaczących twórców. Dotyczy to głównych scenarzystów, programistów i producentów. Z tego, co widzieliśmy, odejście twórców nie miało tak dużego wpływu, jak ludzie myślą, jeśli chodzi o pisanie oraz ogólną jakość i kierunek gry. Nie musisz się więc martwić problemami wpływającymi na R*. (Przynajmniej nic nie wskazuje na to, że powinniśmy się teraz szczególnie martwić). Zwłaszcza, że większość głównych twórców R* to nadal twórcy „OG”, którzy pracują w R* od GTA 3.



I kolejny:

 

Cytat

– To klip przedstawiający modelkę kucającą i spacerującą po czymś, co, jak sądzę, jest piaskiem, ponieważ widać kurz unoszący się spod stóp modelki.

2022-04-21 16-26-26.ia

– To klip, w którym widać Jasona leżącego na brzuchu, a w tle widać niskopolygonowy model niedźwiedzia, który również się porusza. Może to oznacza, że niedźwiedzie zostały potwierdzone (o ile Rockstar oczywiście nie usunie tego z gry).

2022-08-19 14-40-45.ia

-Lucia spaceruje po Jack Of Hearts (klub w Vice City parodiujący prawdziwe Kings Of Diamonds), kiedy pracuje obok baru, widać telewizor emitujący fioletowe światło, a jeśli się przybliżysz, zobaczysz Weazel News z Na ekranie 3 osoby (2 kobiety i mężczyzna). Nie wiem, co to właściwie oznacza, może jest to nadawany kanał informacyjny, który możemy obejrzeć lub po prostu przetestować materiał filmowy.
 

2022-04-06 15-55-26.ia

-Lucia ma strzelaninę z policją, a różowy budynek ma otwór (który jest prawdopodobnie wejściem do garażu), wnętrze jest niekompletne, ponieważ widzimy drugą stronę budynku. Może to oznaczać, że budynek będzie miał wnętrze po zakończeniu gry, albo mówię bzdury i jest to po prostu błąd.

– Jest też niebieska furgonetka i oliwkowa, która przypomina mi Street Wannabies z GTA Vice City, ponieważ oni też jeździli furgonetkami z podobnymi dostosowaniami. Prawdopodobnie nic to nie znaczy, chciałem to tylko dodać.
 

2022-04-12 10-28-55.ia

-Kiedy Lucia teleportuje się do tego obszaru typu bar, typ populacji to pieszy na plaży (co oznacza, że ludzie będą nosić tylko bikini i stroje kąpielowe w tym obszarze).
 

2022-08-02 20-20-00.ia

– Kiedy Lucia znajduje się z tyłu pickupa/samochodu, widać policjanta, a gdy pojazd uderza w słup, błotnik odpada, co prawdopodobnie zapewnia lepszą fizykę wypadków niż poprzednio. 
 

2022-09-13 16-32-43.ia

-Lucia jest w sukience, a z tyłu widać billboard reklamujący piwo, pewnie dlatego, że pyta: "Love Foth?" a „Piana” to piana, którą widać po nalaniu piwa lub kawy.
 

2022-08-03 10-05-49.ia

-Kiedy Jason i Lucia spotykają się z Dre, i są przy kłócącej się parze, możesz podsłuchać inne osoby i to właśnie usłyszałem

-"Mhm"

– „Ej, czy mówiłem ci o tym tygodniu budowania zespołu w moim planie treningowym”

- „Hę? uch tak, tak”

-(Nie słyszę, co potem mówi)

-"Jakbyśmy wszyscy pojechali do domku na wsi czy coś"
 

2022-05-20 11-20-13.ia

-Nazwa budynku to Archipelag

- Można usłyszeć NPC rozmawiającego na czacie i wyskakujący tekst o treści CHAT_ABOUT_PERSONAL_GOOD_NEWS

-a on odpowiada: „To dobrze”

 

 

Edytowane przez Masny
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Akurat godzinkę temu czytałem go na redditcie. Większość i tak już wiadomo, bo gość po prostu analizuje wyciek sprzed roku, ale i tak fajnie poczytać. Liczę mocno, że będzie masa pobocznych rzeczy do roboty, bo V jednak trochę kulała pod tym względem. Jeśli większość tych rzeczy się sprawdzi, to ta gra rozsadzi nam mózgi. Jak kiedyś w końcu wyjdzie...

Odnośnik do komentarza

Tak, wszystko to dalej tylko i wyłącznie analiza wycieku. Ale nawet po tych przypadkowych filmikach, dzięki tym analizom - widać ile detali będzie zawartych w grze. Prawdopodobnie będzie zawartych w grze, bo równie dobrze do premiery dużo może zostać wycięte (jak to ZAWSZE w przypadku GTA bywa).

 

Swoja drogą, wyobraźcie sobie - że gdyby nie te wycieki to po dzień dzisiejszy NIC by o GTA6 nie było wiadomo. Nawet tego czy będzie Vice, Liberty czy inne miasto. A tak - przynajmniej mamy coś, cokolwiek. No i potwierdzenie, że w końcu jedną z głównych postaci grywalnych będzie kobieta. W to bym nigdy nie uwierzył, póki bym nie zobaczył. 

Odnośnik do komentarza

Pierwszy wyciek to był chyba szkic na jakimś świastku papieru, gdzie były palmy, sportowy wózek, dwójka bohaterów, czyli babeczka i gościu z jetpackiem. Ewidentnie było widać, że nawiązanie do VC, ale oczywiście nikt w to nie wierzył, a tu się okazuje że wszystko było prawdą. Jeszcze się okaże, że to scena z trailera

Odnośnik do komentarza

Chyba serio jest jeszcze od chuja roboty z tym GTA skoro nic nie wrzucili. Na twitterze bombardowani byli juz od miesiecy pod kazdym wpisem, a teraz to jest juz w ogole pozamiatane odkad ludzie uwierzyli ze zapowiedz pazdziernik/listopad. Przciez to musi byc tak meczace ze na odczepnego by chociaz logo wrzucili. A te raporty wedlug ktorych spodziewali sie rekordowych przychodow to nie byly wycelowane w koncowke 2024/pierwsza polowe 2025? No to wypadaloby juz cos ruszyc bo okienko na marketing sie kurczy

 

Swoja droga, czy w historii swiata byl jakikolwiek produkt pod wieksza presja niz GTAVI? Wszelkie rekordy sprzedazowe, rekordy wyswietlen, rekordy lajkow, wszystkie cyferki beda rozjebane w pyl

Odnośnik do komentarza
A te raporty wedlug ktorych spodziewali sie rekordowych przychodow to nie byly wycelowane w koncowke 2024/pierwsza polowe 2025?


Chodzi o słowa Zelnica? On mówił o fiskalnym roku, który zaczyna się bodajże od marca/kwietnia 2024 do 2025, więc mają jeszcze sporo czasu na zapowiedź.

Ja osobiście stawiam, że trailer puszczą koło lutego/marca, a premiera albo na święta 2024, albo sam początek 2025.

Odnośnik do komentarza

premierę w 2024 szczerze mówiąc juz nie wierzę. r* spokojnie będzie z 2 lata hajpowal vi żeby wywalić hajp i liczbę pre orderów w kosmos.

 

najlepsze "wszyscy " czekają na pierwszy trailer. A te pierwsze teasery rockstara dupy nie urywają. tzn. Mało pokazują i zacznie się narzekanie na grafikę, że nic nie pokazali, że wygląda jak piątka :D tak było przy MP3, gtav czy rdr2, dopiero przy drugim trailerze wjeżdżają na pełnej.

Odnośnik do komentarza

Fakt jest taki, że my sobie możemy gdybać i zdawać się na przecieki, raporty czy inne bzdety, a R* może sobie puścić trailer w środku nocy w środku lata, a i tak rozyebie internety.

Widać też, że przy VI zmienili schemat swoich działań, bo zawsze zapowiadali w październiku, a teraz była cisza. No chyba, że poczekamy do kolejnego, ale oby nie...

Odnośnik do komentarza

zrzucili na stronie po prostu screena z tytułem, datą premiery (2017 xd) i data premiery trailera (bodajże tydzień czekania). zapowiedź w 2016, premiera 2018

 

jeszcze lepiej było przy gtav, po wypuszczeniu teasera, przez rok czy ponad rok była cisza (pojedyncze screeny) aż do okładki GI z "pełna zapowiedzią" i drugim trailerem.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...