Skocz do zawartości

GTA VI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jezu tyle tych analiz wszędzie teraz, zupełnie jakby wszyscy chcieli sobie dobić wyświetlenia i suby jadąc na wózeczku od Rockstara. Obejrzałem AngregoJoe, coś tam jeszcze i mi wystarczy. Czekam jak (prawie) każdy ale mam jeszcze inne gierki, które chcą być ograne. No i czekając pogrywam sobie ponownie w gta online, bez dupnego plusa, ot tak sobie pojezdzić porobić misje i postrzelać do piszczących dzieciaków :mocking:

Opublikowano

Rockstar jest takim Tarantino branży gierkowej. Nie wyrzuca gier na prawo i lewo, a jak już coś pokażą to jest jebnięcie. O oprawę A/V raczej nie trzeba się martwić. Bardziej mnie interesuje czy obecne konsole podołają aspiracjom twórców, bo R* jak chce to potrafi wycisnąć ostatnie soki z konsol.

CPR na tym aspekcie wypieprzył się na swojego doczepianego kutasa dostarczając zbugowane, puste ulice ale oni też diukami kodu nie są. Radzą sobie za to w kwestii story i misji. R z kolei troszkę niedomaga pod tym względem. No sorki ale ani w RDRII, ani w GTAV misje mnie nie grzały. Owszem ogólny schemat jak najbardziej ok, postacie elegancko napisane ale to jak zostały poprowadzone historie [chodzi o budowę misji] pozostawia lekką gorycz. 

Umiejscowienie gry w Vice City na pewno zrównoważy vibe gry. Nowożytność, wszechobecne social media, itd. to dla mnie jednak Clint Eastwood na ganku z kawą. No lepiej się czuję w przeszłości. W piątce kompletnie nie czułem rytmu miasta. Po SA z czasów CJ-a mógłbym jeździć godzinami nic nie robiąc. Ba, do dzisiaj w głowie włącza mi się Today was a good day Ice Cube'a jak jadąc autem włącza się skrypt deszczu za szybą. W piątce? Nawet nie pamiętam czy były tak jakieś dobre nutki. 

Ogólnie to chcę dobre story, mocnych kawałków i miasta które "żyje", a nie po prostu jest. Resztę dostarczą na bank.

Opublikowano (edytowane)

No przecież o to im chodzi, ale teraz mają co analizować. A nie jak wcześniej, robili filmiki na podstawie "co mi we łbie siedzi". Przez kilka dni będzie tego pełno na YT nasrane.

@Farmer z Cyberpunkiem bardziej chodziło to, że silnik z wieśka zwyczajnie sobie z tym settingiem nie radził. Ale oni się uparli, żeby robić na nim.

Edytowane przez PiotrekP
Opublikowano

No, ale to było tak oczywiste jak to, że jutro wstanie słońce, że internet zostanie zalany analizami trailera. Osobiście obejrzałem GTA Series i Angry Joe, no i zerkam na reddita, bo co chwilę ludzie coś wyłapią fajnego.

Ostatnia fajna rzecz, to na ujęciu gdy Jason i Lucia jadą autem, na siedzeniu widać piękna teksturę skóry, ze wszystkimi załamaniami czy wgnieceniami.

Rockstar znów podniesie poprzeczkę tak wysoko, że tylko oni będą mogli ją przebić. Zresztą robią to już od jakiegoś czasu

Opublikowano
1 godzinę temu, Zwyrodnialec napisał:

 

RDR w teorii jest łatwiej ogarnąć bo to głównie otwarte przestrzenie. Nie ma takiego ruchu, oświetlenia, tyłu postaci na ekranie itd. A weź tu jeszcze pod uwagę chaos jak zaczniesz wszystko niszczyć. Także nie ma co porównywać, GTA wymaga większych nakładów pracy i optymalizacji.

Tak tylko weźmy pod uwage że graficznie GTA VI na trailerze nie ucieka od RDR2 a pod względem mocy podstawowe ps4 a ps5 chyba mocno odstaje.

Opublikowano
9 godzin temu, Daffy napisał:

Ciekawie będzie wyglądać przejażdżka autem przez plaże jak faktycznie zachowają takie zagęszczenie npc jak w trailerze

Kurczę ale mam nadzieję, że Rockstar wie, że ludziska będą w te ich tłumy ludzi wjeżdżały brykami na pełnej? Znowu będzie nagonka na graczy i księża wyjący z mównicy, hehe.

Opublikowano

Mi najbardziej szkoda (bo to raczej pewnik) że obetną to wspaniałe gore z rdr2. Może chociaż będzie katana i ucinanie głów jak w san andreas:doom:

Opublikowano

A z jakiej racji mieliby te gore obciąć?

 

58 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

policzyli nawet piksele xD 

 

 

 

A jakieś tl;dr w dużym skrócie? 4k będzie? 60 fps? To 36 min trwa i nie chce mi się tych gadających głów oglądać.

Opublikowano
8 minut temu, Faka napisał:

A z jakiej racji mieliby te gore obciąć?

 

 

A jakieś tl;dr w dużym skrócie? 4k będzie? 60 fps? To 36 min trwa i nie chce mi się tych gadających głów oglądać.

1080-1440p i 30 fps. 

Ale z trailera to i tak nic nie warte raczej. 

Opublikowano

Pewnie z tej samej czemu obcieli w gta 5 względem pierwszego rdr i mp3:niki: współczesność to nie dziki zachód żeby to przeszło. Chociaż oczywiście chciałbym się mylić 

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Pupcio napisał:

Pewnie z tej samej czemu obcieli w gta 5 względem pierwszego rdr i mp3:niki: współczesność to nie dziki zachód żeby to przeszło. Chociaż oczywiście chciałbym się mylić 

Ale czemu mają obciąć gore w grze polegajacej na zabijaniu ludzi? 

W GTA 5 obcięli wszystko bo wyszło na szroty o nazwie PS3 i X360. 

Zabrali wszystko co miała 4 najlepsze i wrzucili do większego świata. 

No teraz mają Series S, ale to do ominięcia xD.

Edytowane przez KrYcHu_89
Opublikowano

1080-1440p i 30 fps. 

Ja rozumiem, że to wstępne analizy póki co gówno warte ale czy w takiej konfiguracji nie działało RDR2 na PS4 Pro? Gdzie ci mistrzowie kodu :leo:

 

  • beka z typa 2
Opublikowano

Podnoszenie poprzeczki przez Rockstar i tylko-oni-moga-to-przebijanie to piękny mit. Owszem, w kwestii symulacji świata i detali to chory poziom, ale ktoś jakby zapomniał, że gameplay to ich wszystkie gierki mają średni. 

  • Plusik 1
Opublikowano
Teraz, Nyu napisał:

Podnoszenie poprzeczki przez Rockstar i tylko-oni-moga-to-przebijanie to piękny mit. Owszem, w kwestii symulacji świata i detali to chory poziom, ale ktoś jakby zapomniał, że gameplay to ich wszystkie gierki mają średni. 

 

Najważniejsze, że NPCe wpierdalają mięsko i ziemniaczki a śrubki się wbijają w tory. Na chuj komu gameplay i nieoskryptowane misje?

Opublikowano
11 minut temu, Rooofie napisał:

1080-1440p i 30 fps. 

Ja rozumiem, że to wstępne analizy póki co gówno warte ale czy w takiej konfiguracji nie działało RDR2 na PS4 Pro? Gdzie ci mistrzowie kodu :leo:

 

A teraz sobie przypomnij w jakiej rozdziałce śmigało na One X.

Opublikowano
3 minuty temu, MYSZa7 napisał:

A teraz sobie przypomnij w jakiej rozdziałce śmigało na One X.

 

Ech faktycznie, zapomniałem o tym. No cóż, liczmy na to, że to jednak nie in-game trailer :sadkek:

Opublikowano

Jak wychodziło RDR2 to jeszcze skalowanie obrazu było w powijakach, teraz można trochę poczarować, ale na 60 fps bym nie liczył na premierę, chyba, że się wyrobią z nowymi konsolami.

 

Rozdzielczość to imo sprawa drugorzędna, byle, by nie było aż nisko jak w np. w nowym Jedi, chociaż to słabe porównanie, bo tam wrzucili tryb 60 fps kosztem bardzo dużej obniżki rozdziałki. 

Opublikowano
5 minut temu, Rooofie napisał:

 

Ech faktycznie, zapomniałem o tym. No cóż, liczmy na to, że to jednak nie in-game trailer :sadkek:

???  Dlaczego? Sami mówią w tym Digital Foundry, że trailer jest w real-time a rodziałka waha się od full hd do natywnego 4k.

Opublikowano
8 godzin temu, Zajcik napisał:

Ja w 1999 r. miałem 8 lat i w Resident Evil 2 na PSX odstrzeliwywalem zombiakom głowy :czezky:

Kurde ja miałem 11 lat na premierę GTA1 to był wtedy klimacik. I wjeżdżanie w grupkę łysych :D 

Opublikowano
2 minuty temu, MYSZa7 napisał:

???  Dlaczego? Sami mówią w tym Digital Foundry, że trailer jest w real-time a rodziałka waha się od full hd do natywnego 4k.

Nie tylko DF, były też wywiady z ludźmi z Rockstara, trailer jest real-time i dlatego też jest renderowany w dynamicznej rozdzielczości, Digital Foundry to potwierdziło, mają do tego toole. 

Opublikowano
1 minutę temu, MYSZa7 napisał:

???  Dlaczego? Sami mówią w tym Digital Foundry, że trailer jest w real-time a rodziałka waha się od full hd do natywnego 4k.

Przecież mają obiekcje co do niektórych scen zwłaszcza tych "tiktokowych" że mogą być renderami. Ale znając rockstar, dadzą średniowieczne 30 klatek 1440p skalowane z 4k i żeby pograć bez bólu głowy trzeba będzie poczekać (i oczywiście kupić ponownie) do 2026 na wersję PC.

Opublikowano
4 minuty temu, Whisker napisał:

Kurde ja miałem 11 lat na premierę GTA1 to był wtedy klimacik. I wjeżdżanie w grupkę łysych :D 

u0SjAgmwQ8s6Dt3JFB5y1fC6N0rWOfBMcL4KABKE

  • Lubię! 1
Opublikowano
2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Nie tylko DF, były też wywiady z ludźmi z Rockstara, trailer jest real-time i dlatego też jest renderowany w dynamicznej rozdzielczości, Digital Foundry to potwierdziło, mają do tego toole. 

No ja to wiem, ale nie wiem o co chodzi Roofiemu  że liczy że ten trailer nie był w real-time.

  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...