Skocz do zawartości

GTA VI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Poczytałem trochę i okazuje się, że gościu stojący za tą plotką o przesunięciu premiery nie ma żadnej, ale autentycznie żadnej historii podawania wiarygodnych informacji. Niedawno jeszcze się chwalił, że słyszał o przygotowywaniu  drugiego zwiastuna - wiadomo dosłownie nikt się tego nie spodziewał, trzeba było takiego potężnego insajdera ze swoimi potężnymi "źródłami" wewnątrz Rockstara, by dojść do takich wniosków. 

 

Wokół gry nieustannie krąży gęsty, niewyobrażalny hype, bo społeczność graczy wie, że jak ma się w branży pojawić coś co spowoduje opad szczęk, to będzie to nowe gta. Nie twierdzę, że przesunięcie premiery nie jest możliwe i każdy kto śledził cykle wydawnicze i ich całą otoczkę odnośnie poprzednich gier rockstara wie to doskonale. Chłop wykorzystał wygenerowaną atmosferę otaczającą tytuł i teraz sobie pewnie podjarany patrzy, jak internet zalewa fala dyskusji spowodowana jego postem. No a że nie ma to nic wspólnego z prawdą to niczemu nie przeszkadza, bo atencjuszowi chodzi o uwagę, a nie prawdę. Jak taki Schreier czy Henderson coś wyskrobie na temat obsuwy to wtedy będzie można brać to na poważnie.

 

Edytowane przez Quantum Flux
Opublikowano

Już bardziej wiarygodnie brzmią plotki o tym, że drugi zwiastun będzie dopiero jak będą mogli w nim ujawnić coś w stylu "best on PS5 PRO", niż że gra od razu zaliczy roczną obsuwę, a PC to w ogóle będzie jak PIS wróci do władzy.

Opublikowano
48 minut temu, Pupcio napisał(a):

Ciekawe czy zarobili chociaż stówe na tej piosence :pawel: dla takich no nejmów występ w gta to jak trampolina do wyjścia z piwnicy ale jak tego nie rozumieją i nie chcą tego wykorzystać no to już ich problem 

Jego majątek szacowany jest na blisko 50 mln, więc coś niecoś zarobił.

Opublikowano
19 minut temu, Bartg napisał(a):

No to nie jest jakiś nonamowy utwór z czeluści undergroundu, ale trudno, żeby płacili po milion dolarów za każdy track, kiedy w grze ich będzie kilkaset. 

Licencjonowanie muzyki tanie nie jest. Nawet głupie zaśpiewanie piosenki w The Office kosztowało ich 60 tysięcy dolarów za wykorzystanie praw.

 

 

Opublikowano
6 minut temu, Rooofie napisał(a):

Ta piosenka tego no-nejma brzmi troche jak z lat 80, więc Flash FM 80s confirmed 

Albo Wave 103 :wub:

Opublikowano

Ej corwa ale rozumiecie że ewentualne opóźnienie to dla nas graczy lepiej, a nie gorzej? Mało macie niedopracowanego syfu na premierę?

 

Ta gra ma rozyebać branżę i tu nie ma miejsca na półśrodki.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

No to najlepiej niech wyjebią to od razu na 2028 i niech hindusy to sklejają przez ponad dekadę. Jak w takim kierunku ma iść game-dev to ja podziękuję. Nasze dzieci sobie pograją a nam chuj w dupe. 

T2 nie zależy na szybkiej premierze bo nadal zarabiają w chuj na V a to my - normalni graczę na tym cierpimy. 

 

Edytowane przez Rooofie
  • Plusik 1
  • beka z typa 1
Opublikowano

Cierpienie uszlachetnia chlopaki ;) A tak serio to jasne ze maja jakis mini burdel do posprztania. Ciezarowki hajsu z GTA 5swoja droga, ale przedluzajacy sie development nie jest za darmo a garnitury mimo ze pieniazki splywaja nie beda zadowolone z dodatkowych kosztow produkcji. 

 

Jak ta obsuwa bedzie to bedzie. Biorac pod uwage kiedy gra ma wyjsc to pewnie i tak oleje i kupie dopiero na jakies PS6 albo mocnego PC (jak sie takiego dorobie).

Opublikowano

Premiera będzie ~2 lata po pierwszym trailerze więc jesień 2025 albo wiosna 2026 ale raczej ten drugi termin bo rockstar bez jednej obsuwy to nie rockstar :)

Opublikowano
4 godziny temu, Bartg napisał(a):

No to nie jest jakiś nonamowy utwór z czeluści undergroundu, ale trudno, żeby płacili po milion dolarów za każdy track, kiedy w grze ich będzie kilkaset. 

 

Z tego co czytałem, to na wszystkie licencję do GTA V wydali około 5 mln $, czyli około 240 utworów.

 

W VI pewnie polecą z co najmniej dwa razy więcej (a przynajmniej mam taką nadzieję, bo do muzyki zawsze mieli ucho), bo nie wyobrażam sobie VI bez stacji hitów z lat 80, a te są najdroższe chyba. Zresztą cena licencji jest głównie uzależniania od miejsca/tytułu w jakim ma się pojawić, więc jak ktoś ogarnia i słyszy GTA VI to pewnie leci maksymalna stawka. Mają też swoją wytwórnie Circoloco, więc bankowo coś z tego też wpadnie do gierki. 

 

 

A tutaj Liamek z przeprosinami:

 

RDT_20240909_1546105459602559774024168.thumb.jpg.4de91dc07d3e7f549ed4b196d8043f6c.jpg

Opublikowano
19 godzin temu, Homelander napisał(a):

 

Tak, Take Two opóźniło GTA, bo 2K chce wypuścić Mafię. A UEFA przesuwa mecz Realu Madryt, bo w tym czasie gra Raków Częstochowa i nie chcą kanibalizować...

Najpierw rzucasz Mafię, maksymalizujesz zyski a potem GTA 6 i znowu maksymalizujesz zyski.

 

Take Two nie musi wydawać GTA 6 tu i teraz kiedy GTA 5 im przynosi rekordowe zyski rok do roku. W czasie kiedy Rockstar sobie dłubie przy szóstce inne studia T2 mogą wydawać w tym czasie swoje gry bo jak GTA 6 wyjdzie to nikt o całej reszcie nie będzie pamiętał. 

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano
6 godzin temu, Słupek napisał(a):

pewnie próbują opanować moc nowego prosiaka. najważniejsze (o ile to prawda z obsuwą) że małpy z klawiaturami dostaną jeszcze później xd

 

Trudno coś głupszego dzisiaj przeczytać. Rockstar z T2 mają tak w konsolarzy wyjebane, że 6 lat po premierze RDR2 nadal na konsolach obecnej generacji nie ma patcha do 60 fps i jedyną racjonalną platformą żeby w tę grę zagrać jest PC. Podobnie jest z GTA4.

 

No a mela na pysk od rockstara smakuje bardzo dobrze i wAżnE żE tE mAłpY z kLawIatuRamI dostaną jeszcze później xd

  • beka z typa 2
Opublikowano
20 minut temu, Rooofie napisał(a):

Trudno coś głupszego dzisiaj przeczytać. Rockstar z T2 mają tak w konsolarzy wyjebane, że 6 lat po premierze RDR2 nadal na konsolach obecnej generacji nie ma patcha do 60 fps i jedyną racjonalną platformą żeby w tę grę zagrać jest PC. Podobnie jest z GTA4.

 

 

Obstawiam, że tego rdr2 w 60-ciu klatkach wypuszczą w przyszłym roku jako "nową" grę, co by uspokoić graczy z tymi zawirowaniami gta6. I cyk, kolejny hajsik wpada za patcha rdr2.

Opublikowano
57 minut temu, Rooofie napisał(a):

 

Trudno coś głupszego dzisiaj przeczytać. Rockstar z T2 mają tak w konsolarzy wyjebane, że 6 lat po premierze RDR2 nadal na konsolach obecnej generacji nie ma patcha do 60 fps i jedyną racjonalną platformą żeby w tę grę zagrać jest PC. Podobnie jest z GTA4.

 

No a mela na pysk od rockstara smakuje bardzo dobrze i wAżnE żE tE mAłpY z kLawIatuRamI dostaną jeszcze później xd

z paczem do rdr2 to też dla mnie wielkie wtf, czemu nie mogą go wrzucić, ubolewam bardzo. co nie zmienia faktu, że nawet w tych pieprzonych 30 klatkach ale i tak zagram szybciej na konsoli niż na pc :notbad: ale spokojnie screenów i filmików będzie pod dostatkiem do oglądania.

Opublikowano (edytowane)

Pojedziemy trochę z ploteczkami z deczka opartymi na faktach: 

Na wstępie - mapa.  Na dzień dzisiejszy trailer i wszystkie leaki, które się wydarzyły - zotały przeruchane na maksa i autystyczne świry z GTAF stworzył taką mapkę: 
spacer.png

 

Mapka ta dotyczy stricte miasta Vice City.Bo właśnie - ma pojawić się również inne miasto, a może nawet dwa. 
Ma pojawić się Port Gellhorn, który w sumie to został potwierdzony na wyciekach z 2022r, dało się nawet rozplanować ulice na podstawie minimapki, która pojawiła się w nich. 
Pełna mapa - tutaj https://vimap.saamexe.com/map

Mówi się również o innym mieście, ale na razie jest absolutny brak dowodów na jego istnienie.  

 

Żeby było jasne - mapka VIce City (ten gif powyżej) bazuje bardzo mocno na przeciekach i trailerze i można śmiało załozyć, ze mniej więcej będzie zgadzała się z finalną wersją. 

Natomiast kształt całej mapy - to raczej spekulacja; nie wiadomo czy "panhandle" się pojawi czy nie (ten taki cypel po lewej u góry); podobno pojawić się ma - na potwierdzenie tego znaleziono w trailerze obrazek, który ów cypel posiadał. 

Modele postaci składają się z dużo większej ilości polygonów niż te z GTA5 na PS5 czy RDR2 (tam postacie miały maks 30k poly w zależności od stroju); widać to na pierwszy rzut oka. Pojazdy są również o wiele lepiej wymodelowane niż te z 5. Trzeba natomiast wytężyć wzrok by to zobaczyć - modele z piątki były już bardzo dobre, przynajmniej te nowsze (ogólnie poziom wykonania aut był bardzo nierówny - np. niektóre modele miały światła w 3D, inne miały płaską teksturę). 
Z ciekawszych rzeczy - wygląda na to, że woda posiada lepszą fizykę, coś na wzór RDR2. Piasek i inny syf przylepia się do stóp postaci. Postacie posiadają mięśnie, coś jak w TLOU na PS5; oczywiście fizyka ubrań (czy ta realna czy tworzona przez shadery (zginanie ubrań) - wygląda bardzo dobrze). 

Warto zauważyć, że Rockstar nie celuje w fotorealizm - gra posiada częściowo stylizowaną grafikę, podobnie jak GTA4 czy GTA5 - co jest dobrym pomysłem moim zdaniem. Fotorealizm jest nudny. 

W grze prawdopodobnie znajdzie się system temperatury, nie wiadomo natomiast jak rozbudowany on będzie. Biorąc pod uwagę, że gra będzie raczej "wolniejsza" niż 5, ale "szybsza" niż 4, możemy założyć, że pogoda raczej nie będzie wpływała bezpośrednio na gracza, a na samą pogodę (koniec z prostymi skryptami pogody - teraz wszystko obędzie oparte na realnej fizyce). [edit - temperatura będzie miała wpływ na pogodę i świat, spoceni ludzie, chmury kłębiące się z powodu zaduchu parującej wilgoci, szybciej parujące kałuże w słońcu niż w cieniu; wszystko w czasie rzeczywistym, jak w RDR2 (inna pogoda potrafi byc na jednym koncu mapy a inna na drugim)]

 

Prawie pewnie jest, że w grze pojawi się MASA pojazdów. W samym trailerze doliczono się blisko 100 różnych sztuk (81 jak mnie pamięć nie myli) a to tylko minutowy trailer. Przypomnę, że w pierwszych trailerch poprzednich GTA szło się doliczyć raczej do 10 aut, może jakiś jeden czy dwa helikoptery i samolocik. Jest zatem szansa na to, że dobijemy liczby może i 500 różnych aut (co nie jest abstrakcyjną ilością - GTAO ma 775). Mapa ma być o wiele większa, rozrywki bardziej różnorodne, także powinna iść za tym też ilość pojazdów (Więc jest szansa, że jeden i ten sam model koparki nie będzie rozsiany po całej mapie, tylko będzie kilka różnych).

 

Zasięg rysowania "życia" również wydaje się być dużo większy niż GTA5 czy RDR2. Postacie oraz auta widać juz z daleka. A kto wie - może na wzór UE5 dostaniemy jakiś osobny silnik, który będzie sterować całym ruchem ulicznym i nie będzie on nigdy znikać. 

 

I coś, co zawsze wydawało mi się abstrakcją, ale zaczyna mieć coraz więcej sensu - istnieje dość spora szansa na bardzo dużo interaktywnych wnętrz budynków. Czytałem w intrenecie, że rockstar ma patent na losowe generowanie mieszkań w budynkach, więc może... Obstawiam, że tak będzie. Już GTA5 było na tyle dobrze zoptymalizowane, że dawało radę wczytywać bez popity wnętrza budynków w locie (GTA4 miało z tym duży problem) a to przecież technologia sprzed dekady. Teraz wszystko powinno śmigać tak, że mieszkanie nie dość, że zdąży się wygenerować to jeszcze załadować do pamięci bez żadnego zakrztuszenia się. 

 

A no i... widzieliście te włosy postaci? Next-gen stuff....

Edytowane przez Masny
  • Plusik 4

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...