Skocz do zawartości

GTA VI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten post to bajkopisarstwo na poziomie Petera Molyneux. 40% to budynki do których można wejść? Zniszczalne środowisko które później jest naprawiane przez NPCe? Brakuje tylko drzewek które można będzie posadzić a które będą rosły w czasie rzeczywistym. xd Z resztą jak by to wszystko działało ze skryptowanymi misjami? Bo powiedzmy jest misja w której nie siedzisz za kierownicą tylko strzelasz z fotelu pasażera, to jak 2 minuty wcześniej wysadziłeś ulicę na której jest zaplanowana ścieżka pościgu/ucieczki i staje się nieprzejezdna to co wtedy? Trzeba czekać aż NPCe naprawią ulicę bo inaczej misja jest nie do przejścia? Takie motywy mogły by zadziałać przy konstrukcji misji jak w GTA3 gdzie miało się jakiś cel ale jak go się osiągało to już inwencja gracza ale nie przy skryptowanych misjach z nowszych części.

  • Plusik 1
Opublikowano

Aktualnie GTA V jest kupowane dla Role playowych gierek gdzie ludzie wchodzą w jakąś role i to bije rekordy popularności sprzedaży GTAV. Nie zdziwi mnie jak rockstar to będzie rozwijał przez koleje lata w GTA VI i to będzie najbardziej promowanym elementem GTA by jak najwiecej osób przeszło ze starej wersji na nową. Nikt tam GTA nie kupuje dziś dla fabuły na PC.

Opublikowano (edytowane)

Jak znowu postawia na online olewając singla a na 99%tak będzie to kupie na premierę w pudełeczku lecąc na fali hajpu i po przejściu fabuły polecę na fali wkurwienia do paczkomatu.

 

Braku undead nightmare2 do rdr2 tym pazernym kurwiszonom nigdy nie wybaczę. 

Edytowane przez kudlaty88
Opublikowano
25 minut temu, łom napisał(a):

Ten post to bajkopisarstwo na poziomie Petera Molyneux. 40% to budynki do których można wejść? Zniszczalne środowisko które później jest naprawiane przez NPCe? Brakuje tylko drzewek które można będzie posadzić a które będą rosły w czasie rzeczywistym. xd Z resztą jak by to wszystko działało ze skryptowanymi misjami? Bo powiedzmy jest misja w której nie siedzisz za kierownicą tylko strzelasz z fotelu pasażera, to jak 2 minuty wcześniej wysadziłeś ulicę na której jest zaplanowana ścieżka pościgu/ucieczki i staje się nieprzejezdna to co wtedy? Trzeba czekać aż NPCe naprawią ulicę bo inaczej misja jest nie do przejścia? Takie motywy mogły by zadziałać przy konstrukcji misji jak w GTA3 gdzie miało się jakiś cel ale jak go się osiągało to już inwencja gracza ale nie przy skryptowanych misjach z nowszych części.

A co jeśli to prawda? :) Kto Ci ukradł marzenia xD. 

 

Budżet gry jest 6x większy od innych megahitów ostatnich lat, więc jakiś procent tego ma szansę się pokryć, jeżeli chodzi o konstrukcję i detale nieosiągalne dla innych w grach. 

Opublikowano
Teraz, Pupcio napisał(a):

Tak samo przed premierą rdr2 było pisane że można wejść do większości budynków :pawel: już nawet nie czytam tych głupot

40% to nie wszystkie, z drugiej strony oczywiście to będą pewnie budynki z jakimś AI w środku, gdzie w wielu z nich nie będzie absolutnie nic ciekawego, a będzie to przygotowane do dalszego duszenia graczy trybem online na kolejne 50 lat :). 

Opublikowano

Bo przy gta plota że można wejść do każdego budynku to może by  jeszcze przeszła przy premierze gta 4 teraz nikt o zdrowych zmysłach by się nie dał złapać na takiego baita xD 

Opublikowano
2 minuty temu, Pupcio napisał(a):

Bo przy gta plota że można wejść do każdego budynku to może by  jeszcze przeszła przy premierze gta 4 teraz nikt o zdrowych zmysłach by się nie dał złapać na takiego baita xD 

W Elder Scrolls już dawno to ogarnęli xD. 

Opublikowano

Bo pan Todd Howard to jest wizjoner a nie jakieś hindusy z rockstara co sobie konkutera nie potrafią zabezpieczyć :usmiech:

Przewiduję premierę drugiego trailera w połowie lutego, będa nadal trzymać się premiery jesienią 2025 ale ulegną pod koniec lata.

Opublikowano

Też myśle że tradycyjnie na koniec drugiego trailera fall 2025 znowu cisza i na 3 trailerze już konkretna data na wiosne 2026 no ale kto ich tam wie

Opublikowano
Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

A co jeśli to prawda? :) Kto Ci ukradł marzenia xD. 

 

Budżet gry jest 6x większy od innych megahitów ostatnich lat, więc jakiś procent tego ma szansę się pokryć, jeżeli chodzi o konstrukcję i detale nieosiągalne dla innych w grach. 

Jak to prawda to sprawdzi się w praniu bo realizm nie zawsze równa się fun. Wiem że te wszystkie detale budują świat gry ale ważniejsze są dla mnie możliwości gameplayu a nie pierdyliard nic nie wnoszących animacji/szczegółów. Tak samo wolę zobaczyć 2% interaktywnych budynków w których jest coś do roboty niż 40% randomowych które co najwyżej będą różniły się wystrojem.

Opublikowano
Teraz, łom napisał(a):

Jak to prawda to sprawdzi się w praniu bo realizm nie zawsze równa się fun. Wiem że te wszystkie detale budują świat gry ale ważniejsze są dla mnie możliwości gameplayu a nie pierdyliard nic nie wnoszących animacji/szczegółów. Tak samo wolę zobaczyć 2% interaktywnych budynków w których jest coś do roboty niż 40% randomowych które co najwyżej będą różniły się wystrojem.

Niestety świat gry będzie robiony pod online, należy się spodziewać więc 2 rodzajów budynków, do których będzie można wchodzić, fabularnych i makiet AI pod MMOonline. 

Opublikowano

Rewolucję to niech oni zaczną od systemu wanted. Jedną osobę pobijesz bez problemu, ale potem od razu jesteś ścigany. To samo z zabijaniem. Jedziesz pociągiem strzelasz do kogoś i znowu chuj wie skąd jesteś na radarze policji. Zabijanko gdzieś na wypizdowie powinno być bezkarne, jeśli nie ma świadków. W to się nawet nie da grać jako serial killer, a powinno. 

Opublikowano
4 minuty temu, Zwyrodnialec napisał(a):

Rewolucję to niech oni zaczną od systemu wanted. Jedną osobę pobijesz bez problemu, ale potem od razu jesteś ścigany. To samo z zabijaniem. Jedziesz pociągiem strzelasz do kogoś i znowu chuj wie skąd jesteś na radarze policji. Zabijanko gdzieś na wypizdowie powinno być bezkarne, jeśli nie ma świadków. W to się nawet nie da grać jako serial killer, a powinno. 

 

Takie rzeczy to sie zateguje modami.

Rockstar musi się skupić na rozmiarze jaj konia i symulacją fal w oceanie i kałużach. Tego właśnie gracze oczekują. Nie zapominajmy też o realistycznym krojeniu i jedzeniu mięska przez NPCów. Warto przełożyć premierę na 2027 żeby dopracować tak istotne dla gameplayu detale. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...