Opublikowano 18 stycznia18 sty Ten post to bajkopisarstwo na poziomie Petera Molyneux. 40% to budynki do których można wejść? Zniszczalne środowisko które później jest naprawiane przez NPCe? Brakuje tylko drzewek które można będzie posadzić a które będą rosły w czasie rzeczywistym. xd Z resztą jak by to wszystko działało ze skryptowanymi misjami? Bo powiedzmy jest misja w której nie siedzisz za kierownicą tylko strzelasz z fotelu pasażera, to jak 2 minuty wcześniej wysadziłeś ulicę na której jest zaplanowana ścieżka pościgu/ucieczki i staje się nieprzejezdna to co wtedy? Trzeba czekać aż NPCe naprawią ulicę bo inaczej misja jest nie do przejścia? Takie motywy mogły by zadziałać przy konstrukcji misji jak w GTA3 gdzie miało się jakiś cel ale jak go się osiągało to już inwencja gracza ale nie przy skryptowanych misjach z nowszych części.
Opublikowano 18 stycznia18 sty Aktualnie GTA V jest kupowane dla Role playowych gierek gdzie ludzie wchodzą w jakąś role i to bije rekordy popularności sprzedaży GTAV. Nie zdziwi mnie jak rockstar to będzie rozwijał przez koleje lata w GTA VI i to będzie najbardziej promowanym elementem GTA by jak najwiecej osób przeszło ze starej wersji na nową. Nikt tam GTA nie kupuje dziś dla fabuły na PC.
Opublikowano 18 stycznia18 sty Jak znowu postawia na online olewając singla a na 99%tak będzie to kupie na premierę w pudełeczku lecąc na fali hajpu i po przejściu fabuły polecę na fali wkurwienia do paczkomatu. Braku undead nightmare2 do rdr2 tym pazernym kurwiszonom nigdy nie wybaczę. Edytowane 18 stycznia18 sty przez kudlaty88
Opublikowano 18 stycznia18 sty 25 minut temu, łom napisał(a): Ten post to bajkopisarstwo na poziomie Petera Molyneux. 40% to budynki do których można wejść? Zniszczalne środowisko które później jest naprawiane przez NPCe? Brakuje tylko drzewek które można będzie posadzić a które będą rosły w czasie rzeczywistym. xd Z resztą jak by to wszystko działało ze skryptowanymi misjami? Bo powiedzmy jest misja w której nie siedzisz za kierownicą tylko strzelasz z fotelu pasażera, to jak 2 minuty wcześniej wysadziłeś ulicę na której jest zaplanowana ścieżka pościgu/ucieczki i staje się nieprzejezdna to co wtedy? Trzeba czekać aż NPCe naprawią ulicę bo inaczej misja jest nie do przejścia? Takie motywy mogły by zadziałać przy konstrukcji misji jak w GTA3 gdzie miało się jakiś cel ale jak go się osiągało to już inwencja gracza ale nie przy skryptowanych misjach z nowszych części. A co jeśli to prawda? Kto Ci ukradł marzenia xD. Budżet gry jest 6x większy od innych megahitów ostatnich lat, więc jakiś procent tego ma szansę się pokryć, jeżeli chodzi o konstrukcję i detale nieosiągalne dla innych w grach.
Opublikowano 18 stycznia18 sty No po to chyba Rockstar kupiło FiveM, żeby wprowadzić oficjalnie RP w online. Mam nadzieję, że rozwiną mocno ten aspekt, bo w piaskownice online dla dzieci z adhd to nie mam ochoty się znowu bawić.
Opublikowano 18 stycznia18 sty Tak samo przed premierą rdr2 było pisane że można wejść do większości budynków już nawet nie czytam tych głupot
Opublikowano 18 stycznia18 sty Teraz, Pupcio napisał(a): Tak samo przed premierą rdr2 było pisane że można wejść do większości budynków już nawet nie czytam tych głupot 40% to nie wszystkie, z drugiej strony oczywiście to będą pewnie budynki z jakimś AI w środku, gdzie w wielu z nich nie będzie absolutnie nic ciekawego, a będzie to przygotowane do dalszego duszenia graczy trybem online na kolejne 50 lat :).
Opublikowano 18 stycznia18 sty Bo przy gta plota że można wejść do każdego budynku to może by jeszcze przeszła przy premierze gta 4 teraz nikt o zdrowych zmysłach by się nie dał złapać na takiego baita xD
Opublikowano 18 stycznia18 sty 2 minuty temu, Pupcio napisał(a): Bo przy gta plota że można wejść do każdego budynku to może by jeszcze przeszła przy premierze gta 4 teraz nikt o zdrowych zmysłach by się nie dał złapać na takiego baita xD W Elder Scrolls już dawno to ogarnęli xD.
Opublikowano 18 stycznia18 sty Bo pan Todd Howard to jest wizjoner a nie jakieś hindusy z rockstara co sobie konkutera nie potrafią zabezpieczyć Przewiduję premierę drugiego trailera w połowie lutego, będa nadal trzymać się premiery jesienią 2025 ale ulegną pod koniec lata.
Opublikowano 18 stycznia18 sty Też myśle że tradycyjnie na koniec drugiego trailera fall 2025 znowu cisza i na 3 trailerze już konkretna data na wiosne 2026 no ale kto ich tam wie
Opublikowano 18 stycznia18 sty No jak nie będzie do końca marca trailera z datą to już 2026 można w sumie za pewnik uznać.
Opublikowano 18 stycznia18 sty Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a): A co jeśli to prawda? Kto Ci ukradł marzenia xD. Budżet gry jest 6x większy od innych megahitów ostatnich lat, więc jakiś procent tego ma szansę się pokryć, jeżeli chodzi o konstrukcję i detale nieosiągalne dla innych w grach. Jak to prawda to sprawdzi się w praniu bo realizm nie zawsze równa się fun. Wiem że te wszystkie detale budują świat gry ale ważniejsze są dla mnie możliwości gameplayu a nie pierdyliard nic nie wnoszących animacji/szczegółów. Tak samo wolę zobaczyć 2% interaktywnych budynków w których jest coś do roboty niż 40% randomowych które co najwyżej będą różniły się wystrojem.
Opublikowano 18 stycznia18 sty Teraz, łom napisał(a): Jak to prawda to sprawdzi się w praniu bo realizm nie zawsze równa się fun. Wiem że te wszystkie detale budują świat gry ale ważniejsze są dla mnie możliwości gameplayu a nie pierdyliard nic nie wnoszących animacji/szczegółów. Tak samo wolę zobaczyć 2% interaktywnych budynków w których jest coś do roboty niż 40% randomowych które co najwyżej będą różniły się wystrojem. Niestety świat gry będzie robiony pod online, należy się spodziewać więc 2 rodzajów budynków, do których będzie można wchodzić, fabularnych i makiet AI pod MMOonline.
Opublikowano 18 stycznia18 sty Rewolucję to niech oni zaczną od systemu wanted. Jedną osobę pobijesz bez problemu, ale potem od razu jesteś ścigany. To samo z zabijaniem. Jedziesz pociągiem strzelasz do kogoś i znowu chuj wie skąd jesteś na radarze policji. Zabijanko gdzieś na wypizdowie powinno być bezkarne, jeśli nie ma świadków. W to się nawet nie da grać jako serial killer, a powinno.
Opublikowano 18 stycznia18 sty 4 minuty temu, Zwyrodnialec napisał(a): Rewolucję to niech oni zaczną od systemu wanted. Jedną osobę pobijesz bez problemu, ale potem od razu jesteś ścigany. To samo z zabijaniem. Jedziesz pociągiem strzelasz do kogoś i znowu chuj wie skąd jesteś na radarze policji. Zabijanko gdzieś na wypizdowie powinno być bezkarne, jeśli nie ma świadków. W to się nawet nie da grać jako serial killer, a powinno. Takie rzeczy to sie zateguje modami. Rockstar musi się skupić na rozmiarze jaj konia i symulacją fal w oceanie i kałużach. Tego właśnie gracze oczekują. Nie zapominajmy też o realistycznym krojeniu i jedzeniu mięska przez NPCów. Warto przełożyć premierę na 2027 żeby dopracować tak istotne dla gameplayu detale.
Opublikowano 19 stycznia19 sty Jak juz ma nas policja ścigać od razu na wypizdowie za bójkę to niech dadzą możliwość wpisania kodów na czołg na konsoli. Coś za coś.
Opublikowano 30 stycznia30 sty https://ithardware.pl/aktualnosci/data_premiery_gta_6-38556.html Hmm, ciekawe
Opublikowano 30 stycznia30 sty Grand Theft Auto VI and Grand Theft Auto Online Could Be Sold Separately; Rockstar Is Targeting Solid 30 FPS on Consoles, According to Former Animator IMO dobry pomysł, multi i tak będzie niegrywalne przez pierwszy miesiac albo dwa
Opublikowano 30 stycznia30 sty Dobry pomysł z tym 30 fps w grze akcji, dostępnej day1 tylko na konsolach. Może jednak Rockstar się pochyli nad PC (dnia pierwszego). Na Pro pewnie będzie jakiś tryb 40, max 40-60 VRR.
Opublikowano 30 stycznia30 sty Już RDR2 można kupić oddzielnie. Tylko, że samodzielnie można odpalić multi. Jak chcesz zagrać w singla to i tak zaznaczyli, że wymagany jest tryb online.
Opublikowano 30 stycznia30 sty https://ithardware.pl/aktualnosci/data_premiery_gta_6-38556.html Hmm, ciekawe:lul:Ciekawe ile ludzi ogarnęło, że to data GTA V, oczywiście poza rokiem
Opublikowano 30 stycznia30 sty 1 hour ago, MaZZeo said: Grand Theft Auto VI and Grand Theft Auto Online Could Be Sold Separately; Rockstar Is Targeting Solid 30 FPS on Consoles, According to Former Animator IMO dobry pomysł, multi i tak będzie niegrywalne przez pierwszy miesiac albo dwa Jeżeli wersja single będzie kosztować, na przykład 60-70$, a pełna 100$ to jestem za. Online w GTA nie odpaliłem ani razu, nie mam zamiaru i gdybym nie musiał za niego płacić to byłoby super
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.