Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 3


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, 20inchDT napisał:

rex ma chyba najgorszy design jaki widzialem w grach

Morag i Brighid równoważą :obama: Pierwsze wejście na scenę tych panien na zawsze w serduszku zostanie

  • Lubię! 1
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nowe Soulsy, Chrono Cross i nowe Xeno w jednym roku, fani mówienia "te gry są bardzo powiązane!" mają swój czas. 

 

I jeszcze Eyuden Cośtam.

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Suikoden > chrono. Wtedy, teraz, zawsze.

Ze wszystkich wydawcow/developerow, którzy się stoczyli/zamkneli, najbardziej szkoda mi konami. Nawet bardziej niż Segi, rare czy namco. 

Opublikowano

Kolejna gra z... oddanym fandomem, ale w sumie no szkoda że nie wydają na Switchu jakiegoś prostego portu pierwszych części, by się pograło z opcją przyspieszenia 2X. Niestety tylko Square-Enix tak rozpieszcza graczy......

Opublikowano
1 hour ago, Dave Czezky said:

Suikoden > chrono. Wtedy, teraz, zawsze.

Ze wszystkich wydawcow/developerow, którzy się stoczyli/zamkneli, najbardziej szkoda mi konami. Nawet bardziej niż Segi, rare czy namco. 

 

Konami jest warte (mniej więcej) tyle co Ubisoft czy Square Enix. Więcej niż Capcom, czy CDP, dwa razy więcej niż Sega. Więc chyba ciężko tu mówić o stoczeniu. No chyba, że definiujesz stoczenie jako nie robienie tego co chcesz. 

BTW. Namco jest warte prawie trzy razy tyle co Konami, a tym samym więcej warte niż takie Ubi i Square razem wzięte :)

Opublikowano

Interfejs na swój sposób bardzo ładnie wygląda w tej schludnej, chudnej wersji, ale też trochę ten minimalizm jednak kojarzy mi się z biedą, z masą tanich RPG-ów typu Scarlet Nexus - jeden najbardziej obecnie oklepany kolor wszystkiego (futurystyczny pomarańcz i niebieski? Co to, militarny shooter z robotami? Activision Blizzard? Każdy film akcji z 2015 roku?), generyczne ikonki (każdy art ma po prostu miecz?), w ciul latającego tekstu który w praktyce, znając życie, mówi "wciśnij przycisk", niby prosta ale rozświetlona czcionka, która może być i tak mało czytelna na małym ekranie, zwłaszcza dane postaci i niektóre wydarzenia. Nie wiem no. Interfejs w Xeno zajmuje większość ekranu, więc to sprawa ważniejsza nawet od FABUŁY.

 

 

Sama gra wydaje się wyglądać bardzo pięknie. Aż podejrzane. Kurwa! Jak to wygląda! Nie widać kompromisów. Wspaniałe widoczki, całkiem ostre, żywe, dużo mniej efektów "stylowych" uprzyjemniających niską rozdziałkę/polygony jak w większości gier na Switcha (tak, wiem, nadal jest tutaj dość nisko, a więcej roboty tradycyjnie robią skyboxy niż same tekstury podłoża które jakby się wpatrywać to nadal minimum), daleki horyzont, masa postaci na ekranie. Jeśli to będzie tak naprawdę chodzić i wyglądać na Switchu z typowymi wielkimi lokacjami, to nie mam pytań. Jak patrzę na te sceny ze zwiastunu i wyobrażam sobie bieganie po całych krainach które tak wyglądają, z takimi postaciami i potworami... Najlepiej bieganie w tempie z jedynki, nie dwójki, ale nawet... Kurde... Brzmi nieźle...

Opublikowano
12 godzin temu, Dave Czezky napisał:

Suikoden > chrono. Wtedy, teraz, zawsze.

Ze wszystkich wydawcow/developerow, którzy się stoczyli/zamkneli, najbardziej szkoda mi konami. Nawet bardziej niż Segi, rare czy namco. 

Jezusku Suikodenik zawsze w serduszku. Nic lepszego jak Suiko2 nie wyjdzie nigdy. AMEN.

 

Co do braku kolekcjonerki to mega smutno. Pierwsze xeno bez kolekcjonerki to będzie.

Opublikowano
44 minuty temu, Basior napisał:

Nic lepszego jak Suiko2 nie wyjdzie nigdy

Bez przesady. Też bardzo lubię suikodeny, ale oprocz zbierania postaci i fabuły to tam nic fajnego nie ma. System walki to nuda. W 2 na samym poczatku gry farmi sie na krolikach runy podwojnego ataku i na tym sie konczy zabawa, bo wszystko rozjebane.

Opublikowano
Godzinę temu, 20inchDT napisał:

Bez przesady. Też bardzo lubię suikodeny, ale oprocz zbierania postaci i fabuły to tam nic fajnego nie ma. System walki to nuda. W 2 na samym poczatku gry farmi sie na krolikach runy podwojnego ataku i na tym sie konczy zabawa, bo wszystko rozjebane.

Co kto uważa. Mini gierki. Budowa zamku. Lore. System walki, a w sumie trzy są imo mega (runy, bronie, ataki łączone). Jedynie co to za proste. To fakt.

 

Dla mnie to Game of the Life.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...