Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 3


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie pudełko lekko pogięło naklejki i kopertę od pocztówek, bo podważyło papier i naklejki się odkleiły od strony nóg, ale to nic, i tak pakowanie super. Chciałem nawet oznaczyć w rolce na instagramie, ale PB boży nie ma insta.

 

Jestem po pierwszej walce z "bossem" i plot twiście - całkiem mi się podoba, chociaż faktycznie, na początku lekko ślamazarnie. Walki też, póki co trochę wolne, jednak system z Blade'ami mi bardziej odpowiadał, bo były te techniki Blade'ów i combosy większe, ale pewnie twórcy coś jeszcze wymyślili. 

 

Dziwi mnie ilość nawiązań do poprzednich części, w pewnym momencie wszedłem aż na Xeno wiki sprawdzić, czy ta jedna postać, która się na chwilę pojawia, to nie gość z poprzedniej części :D

 

Jest jaranko :obama:

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
2 godziny temu, XM. napisał:

Nopony to powinni na ruszcie piec, jedyna część gdzie nie wkurwiaky to xcx.

po 8h tutaj tez nie wkurzaja. W 2;  future connected to byla kurwa tragedia

 

Na razie nie widze sensu przemiany w ouroboros, bo slabi sa. No i 6 postaci to spory chaos, a ai nie zawsze podejmuje dobre decyzje

Opublikowano

Nie wiem gdzie wy macie te slamazarny początek, rozkręca sie szybciej niz dwojka.

6h nabite, na dzis wystarczy. Wspaniała gra, moze nawet jedynke przebije :banderas:

Opublikowano

Jezeli xm chodziło o trzymanie za rączkę i masę tutoriali to racja, ale fabularnie to tam sie od poczatku dzieje i przykuwa do ekranu. Za wczesnie, zeby oceniac czy lepsze od jedynki, ale od wiadomo którego wypadku przy pracy na pewno :cool: 

Opublikowano

Pierwsza hero klasa odblokowana, a teraz trzeba wyjsc z chaty zalatwic sprawy :nosacz2: Kurła dopiero dzis zobaczyłem, ze nad artami z prawej strony jest strzałka, ktora wskazuje w jakiej pozycji do przeciwnika jestesmy ustawieni.

 

Klimacik jest mega. Podoba mi sie jak na poczatku po wygranej walce żołnierze byli tak zmeczeni, ze potykali sie i chodzili po trupach na polu bitwy. 

Opublikowano
13 godzin temu, Szwed napisał:

U mnie pudełko lekko pogięło naklejki i kopertę od pocztówek, bo podważyło papier i naklejki się odkleiły od strony nóg, ale to nic, i tak pakowanie super. Chciałem nawet oznaczyć w rolce na instagramie, ale PB boży nie ma insta.

 

 

Kiedys gosciu zalozyl dyskusje na allegro, bo jedna naklejka sie odkleila, a on nie chce zeby byly odklejone :sapek:

Dzisiaj nocka z Xeno :fsg:

 

 

  • Haha 1
Opublikowano
1 godzinę temu, 20inchDT napisał:

 Kurła dopiero dzis zobaczyłem, ze nad artami z prawej strony jest strzałka, ktora wskazuje w jakiej pozycji do przeciwnika jestesmy ustawieni.


Jeden z pierwszych tutoriali to wyjaśnia xd 

 

10h za mna, właśnie miałem dość wymagająca walkę z bossem. Systemy się regularnie rozwijają i nawarstwiają, coraz więcej opcji jest dostępnych, coraz mocniej można kombinować, historia się rozkręca, choć brak poki co takiego pierdolniecia znanego z xeno 1/2. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i ciężko się oderwać od konsoli :banderas: 

 

i jak można nie szanować noponow :angry: są super

Opublikowano

Ja liże ściany, chodze gdzie sie da, robie wszystkie questy i mam spora przewage lvl nad przeciwnikami. Jestem zajebiscie zadowolony, wyjebali co mnie wkurwialo w dwojce, zostawili co dobre :banderas:

  • Lubię! 2
Opublikowano

Tak świeżo po skończeniu dwójki to ograniczenie systemu walki na początku trochę boli, ale wierzę, że za moment jak się rozkręci to będzie już sztosiwo. Już w drugim rozdziale zaczyna się robić fajnie pod tym względem, a pewnie co chwilę będzie dochodzić coś nowego. 

 

Cała reszta to topka jRPGów. Graficzka trochę cierpi ze względu na bebechy Switcha, a mimo to i tak potrafi wyglądać świetnie i o wiele lepiej od XC2 przez ten lepszy antylazaning. Klimat, OST, dialogi... chciałbym się do czegoś przyjebać, ale no serio nie mam do czego. Zmiany QoL też na ogromny plus - strzałeczka w walkach, itemki na ziemi też animacji podnoszenia, ścieżka do questów, czytelna mapa... Świeżo po skończeniu dwójki takie detale docenia się dwa razy bardziej. Jak na razie kot kompletny i najlepsza gra, w jaką grałem w tym roku.

Opublikowano

No mi switch zdąża wyłączyć pada albo ekran w handheldzie przy dłuższych cutscenkach, więc są całkiem długie. Ale jakoś nie chce mi się ich przeskakiwać, a są gry które po prostu nużą.

 

Swoją drogą, pamiętam to legendarne narzekanie na MGS4 z długością tamtejszych cutscenek, ciekawe jak to teraz wypada na tle obecnych gier (bo nie grałem w MGSa).

Opublikowano

Moja żona znowu mówi, że te flety brzmią jak filmy z chińskiego nurtu wuxia. Mam na liczniku prawie 10h a dopiero odblokowuję kolejne mechaniki (czyli pewnie będzie jak w dwójce, że praktycznie do końca gry będą dochodziły nowe rzeczy, i dobrze). Sztosiwo straszne.

Opublikowano
4 godziny temu, Szwed napisał:

Swoją drogą, pamiętam to legendarne narzekanie na MGS4 z długością tamtejszych cutscenek, ciekawe jak to teraz wypada na tle obecnych gier (bo nie grałem w MGSa).

 

W Xenoblade 2 było dużo więcej scenek filmowych, niż trwa cały MGS4. Różnica bardziej taka, że w Xeno do tego było jeszcze 150 godzin RPG-a, a w MGS4 było do tego jakieś parę godzin grania.

 

Od tego czasu filmowe duże gry przestały robić scenki, to było już wtedy przestrzałe. Już do dawna zamiast scenek filmowych mamy "interaktywność" czyli albo słuchamy dialogów ale klikając je, jak w Wiedźminie, albo idziemy powoli do przodu słuchając jak postaci powoli gadają, jak w arcydziełach Uncharted, Rockstara itd. 

 

Czy to lepsze to kwestia gustu, jak dla mnie to scenki filmowe przynajmniej pozwalały na jedzenie czegoś albo zrobienie 100 podciągnięć na drążku bez utraty niczego (sorry, bez utraty wychylania gałki do przodu i wciskania X).

 

 

 

FLETY

 

Co do fletów, to to są instrumenty stworzone specjalnie dla Xenoblade 3, według twórców dokładnie takiego dźwięku jeszcze nigdy nie było (chociaż tworzenie takich instrumentów nie jest jakoś bardzo rzadkie w OST do gier i filmów).

 

 

Opublikowano

Bardzo ciekawe te wywiady swoją drogą. Większość rzeczy co prawda będzie zauważalna w samej grze po pewnym czasie.

 

Mamy też potwierdzenie, że plan na dodatkowy scenariusz jest taki, by to było wielkości Torny. Nie ma więc raczej powodu, by DLC nie kupić. Torna mogłaby w czasach PS2 wyjść jako osobny jRPG i byłaby jednym z najlepszych na tę platformę... na PS3 w sumie też. Właściwie to niektórzy i dzisiaj wydają słabsze i mniejsze jRPG-i za 250 zł. Torna jest przeprzyjemnym kompaktowym RPG-iem na kilkadziesiąt godzin.

Opublikowano (edytowane)

A ja team Sena :banana:

 

Jestem w trzecim rozdziale, kilkanaście godzin na koncie - system walki, tak jak podejrzewałem, ciągle się rozwija i jest coraz fajniej. Plot się zagęszcza, chociaż jest dość prosty, bo doszedłem do takich samych wniosków co postacie już na samym początku. Zobaczymy, co mistrzowie dalej przygotowali.

 

Wiadomo co całkiem fajne, chociaż wolę normalną walkę i te grupowe akcje, całkiem fajnie się to sprawdza, chociaż brakuje mi skilla, który by launchował (nie specjala).

Edytowane przez Szwed
Opublikowano

Musze przystopowac z sidequestami, bo mam kilka na 26+, a main quest 17lvl :pechowiec: Nie uzywam juz tego bonusowego expa od jakiegos czasu, bo bym juz chyba byl na 30. 

 

Odblokował ktos z was Alexandrie? Mialem z nia cutscenke, a potem na mapie pojawily sie znaki zapytania, ale nie moge tam dotrzec, bo przeszkoda jest górka z quicksandem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...